Physint από τον Hideo Kojima
Physint από τον Hideo Kojima
Πληροφορίες
Σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Ο Kojima το δουλεύει μόνος του. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 19/5/25] Με το Death Stranding 2: On The Beach να κυκλοφορεί τον επόμενο μήνα και πολλά άλλα projects να έχουν ανακοινωθεί, όπως η ταινία Death Stranding και το OD, δεν προκαλεί έκπληξη ότι ο Hideo Kojima είναι αρκετά απασχολημένος αυτή την περίοδο.
Ένα μελλοντικό project του Kojima που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους fans είναι το Physint, η επιστροφή του δημιουργού του Metal Gear Solid στο είδος του Stealth Action, αλλά ο ίδιος ο Kojima λέει ότι αυτό θα πάρει χρόνο.
Μιλώντας στο γαλλικό μέσο Le Film Francais, ο Kojima αναφέρθηκε σε όλα τα διαφορετικά projects στα οποία εργάζεται, σε σχέση με την ταινία Death Stranding, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε παραγωγή με την A24. Συγκεκριμένα, ρωτήθηκε αν θα ήθελε να εργαστεί σε περισσότερα κινηματογραφικά projects, και η απάντησή του δεν θα ενθουσιάσει όσους περιμένουν να παίξουν το Physint – είναι ακόμα «πέντε ή έξι χρόνια» μακριά.
«Εκτός από το Death Stranding 2, υπάρχει το Physint υπό ανάπτυξη. Αυτό θα μου πάρει άλλα πέντε ή έξι χρόνια», είπε ο Kojima στη συνέντευξη. «Ίσως μετά από αυτό, να μπορώ επιτέλους να αποφασίσω να ασχοληθώ με μια ταινία. Μεγάλωσα με τον κινηματογράφο. Η σκηνοθεσία θα ήταν ένα είδος φόρου τιμής σε αυτόν. Εξάλλου, μεγαλώνω, και θα προτιμούσα να το κάνω όσο είμαι ακόμα νέος».
Το Physint ήταν μία από τις πολλές ανακοινώσεις που έκανε ο Kojima κατά τη διάρκεια ενός livestream PlayStation State of Play που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2024, μαζί με ένα τρέιλερ παιχνιδιού για το Death Stranding 2. Καμία άλλη πληροφορία δεν έχει κοινοποιηθεί για το Espionage project πέρα από εκείνο το State of Play.
Το επόμενο project του Kojima, εν τω μεταξύ, είναι το Death Stranding 2: On The Beach, το οποίο κυκλοφορεί στις 26 Ιουνίου για το PlayStation 5.
Το Physint θα κυκλοφορήσει το 2030 ή το 2031.
[UPDATE: 11/8/25 - Σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Ο Kojima το δουλεύει μόνος του] Ήδη γνωρίζαμε ότι το νέο game τύπου Metal Gear του Hideo Kojima, το Physint, απέχει ακόμα αρκετά από την κυκλοφορία του, αλλά ο καταξιωμένος δημιουργός αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για την πρόοδο του, επιβεβαιώνοντας ότι βρίσκεται ακόμα σε τόσο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης που αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω του εντελώς μόνος του.
Το Physint ανακοινώθηκε ότι βρίσκεται υπό ανάπτυξη για το PlayStation τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, με την Kojima Productions να το περιγράφει ως ένα «επόμενης γενιάς Action κατασκοπείας game» που θα ξεκινούσε την ανάπτυξή του ουσιαστικά μετά την κυκλοφορία του Death Stranding 2. Mε το τελευταίο να έχει πλέον κυκλοφορήσει, είναι φυσικό οι σκέψεις να στρέφονται στο τι θα βάλει επόμενη προτεραιότητα ο Kojima. Mέρος του χρόνου του, σύμφωνα με πρόσφατη συνέντευξη, παραμένει εστιασμένο στο Death Stranding 2, καθώς συνεχίζει να ελέγχει τα δεδομένα των παικτών σε όλο τον κόσμο, τι είδους όπλα χρησιμοποιούν και τις διαδρομές που ακολουθούν ώστε να αποφασίσει πού και τι να διορθώσει. Επίσης ανέφερε: «έχω όλες αυτές τις συνεντεύξεις κάθε μέρα, καθώς και προωθητικές δραστηριότητες, οπότε, για να είμαι ειλικρινής, δεν νιώθω ότι έχω τελειώσει [με το Death Stranding 2]».
Όσο για το τι ακολουθεί, φαίνεται να είναι το Horror project OD της Kojima Productions, το οποίο υποστηρίζεται από την Xbox και ανακοινώθηκε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2023. «Ξεκινώ επίσης να δουλεύω με την ομάδα πάνω στο OD γιατί είναι ένα νέο project αλλά δουλεύω επίσης στο Physint εντελώς μόνος μου, γιατί βρίσκεται στο στάδιο του concept». Η πρώιμη κατάσταση του project δεν θα έπρεπε, φυσικά, να αποτελεί μεγάλη έκπληξη. Τον Μάιο, ο Kojima είχε αποκαλύψει ότι το Physint βρίσκεται πλέον «υπό ανάπτυξη», σημειώνοντας ότι πιθανόν να του πάρει «άλλα πέντε ή έξι χρόνια» για να το ολοκληρώσει. Το Physint φαίνεται να είναι ένα παιχνίδι ιδιαίτερα κοντά στην καρδιά του Kojima. Μιλώντας πέρυσι, το περιέγραψε ως την «κορύφωση της δουλειάς μου», λέγοντας ότι στόχος του είναι να «ξεπεράσει τα όρια μεταξύ κινηματογράφου και video games». Αργότερα αποκάλυψε ότι το project γεννήθηκε κατά τη διάρκεια μιας περιόδου ασθένειας και χειρουργείων, όταν οι σκέψεις για τη θνητότητά του τον έπεισαν να «αλλάξει προτεραιότητες» και να κάνει κάτι που οι fans του ζητούσαν εδώ και χρόνια.
Δείτε έναν ακόμη λόγο για τον οποίο το Physint καθυστέρησε και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
