- Ειδήσεις
- Action
- Ubisoft: «Το Assassin’s Creed Shadows καθυστέρησε δεύτερη φορά λόγω των προβλημάτων στο parkour»
Ubisoft: «Το Assassin’s Creed Shadows καθυστέρησε δεύτερη φορά λόγω των προβλημάτων στο parkour»
Κωνσταντίνος Λάζος

Ubisoft: «Το Assassin’s Creed Shadows καθυστέρησε δεύτερη φορά λόγω των προβλημάτων στο parkour»
Πληροφορίες
Επειδή τα κτίρια της φεουδαρχικής Ιαπωνίας δεν ήταν σχεδιασμένα για αυτό.
Το Assassin's Creed Shadows έχει ήδη καθυστερήσει περισσότερες δύο φορές και η Ubisoft αποκάλυψε τον λόγο της δεύτερης αναβολής.
Η Ubisoft παρουσίασε πρόσφατα τα parkour skills των δύο πρωταγωνιστών, της Naoe και του Yasuke. Αυτά τα skills ήταν βασικός λόγος για την απόφαση να δοθούν στους developers μερικές επιπλέον εβδομάδες για την ολοκλήρωση του Assassin’s Creed Shadows. Ο game director Charles Benoit δήλωσε ότι ο πρόσθετος χρόνος χρησιμοποιήθηκε για τη βελτίωση του Shadows και την ισορροπία του progression. Ωστόσο, τόνισε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η αρχιτεκτονική της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, η οποία δεν ήταν σχεδιασμένη για parkour.
Ο Benoit ανέφερε: «Η ιαπωνική αρχιτεκτονική, οι στέγες, είναι εξαιρετικά περίπλοκες. Ίσως το πιο περίπλοκο πράγμα με το οποίο έχω δουλέψει, αν το συγκρίνουμε με το Odyssey και το Syndicate. Χρειαστήκαμε ειδικούς κώδικες και ειδικές κινήσεις για να υποστηρίξουμε κάτι εξαιρετικά ρευστό, αλλάζοντας τις μεταβάσεις του parkour για να τις κάνουμε ακόμα πιο ομαλές. Αυτή ήταν μια συγκεκριμένη παρατήρηση που λάβαμε υπόψη και η οποία βελτιώθηκε σημαντικά τους τελευταίους μήνες».
Το Assassin’s Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 20 Μαρτίου σε PC, PS5 και Xbox Series X/S.
Διαβάστε τις απαιτήσεις στα PC για το Assassin’s Creed Shadows και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.