Mod του Resident Evil Village αλλάζει την κάμερα σε κάμερα τρίτου προσώπου
Hot
Mod του Resident Evil Village αλλάζει την κάμερα σε κάμερα τρίτου προσώπου
Πληροφορίες
Lady Dimitrescu από άλλη οπτική.
Το πρόσφατο Resident Evil Village χρησιμοποιεί κάμερα πρώτου προσώπου, όπως και το Resident Evil 7, ωστόσο για πολλά χρόνια η σειρά Resident Evil χρησιμοποιούσε κάμερα τρίτου προσώπου. Έτσι, δεν είναι περίεργο που μερικοί fans της σειράς ήταν περίεργοι να δουν πως θα ήταν το Resident Evil Village με κάμερα τρίτου προσώπου.
Ο FluffyQuack ανέλαβε αυτό το καθήκον και δημιούργησε ένα mod για τα PC που σας επιτρέπει να εναλλάσσετε μεταξύ πρώτου και τρίτου προσώπου. Ο FluffyQuack προτείνει να παίζετε το Resident Evil Village στα 60fps αν χρησιμοποιείτε το mod, καθώς στα μεγαλύτερα fps το mod δεν δουλεύει και τόσο καλά. Το mod είναι λειτουργικό και προσφέρει μια διαφορετική οπτική στον παίκτη, καθώς πλέον μπορεί να δει ολόκληρο τον Ethan Winters.
Φυσικά, το mod έχει και κάποια στοιχεία που δεν είναι και τόσο καλά εκτελεσμένα. Ακόμα και ο δημιουργός του, ο FluffyQuack, το αποκαλεί “janky” και αναφέρει όλα τα προβλήματα που έχει το mod, όπως το ότι η κάμερα μπαίνει μέσα σε τοίχους, ότι είναι πιο δύσκολο να μαζέψεις αντικείμενα και ότι κάνει τα animations του χαρακτήρα να φαίνονται εντελώς περίεργα. Τέλος, ο FluffyQuack δήλωσε ότι τα μελλοντικά updates του Resident Evil Village για το PC θα καταστρέψουν το mod, ωστόσο ο ίδιος δήλωσε ότι θα προσπαθεί να ενημερώνει το mod τακτικά.
Δείτε ακόμα το Lady Dimitrescu Thicc mod και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Διαβάστε το review του Resident Evil Village.
