Φήμες για το Days Gone 2
Hot
Φήμες για το Days Gone 2
Πληροφορίες
Η Bend Studio βάζει τέλος στις φήμες! [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 18/11/19] Το Days Gone μπορεί να μην απέσπασε τις πιο θετικές κριτικές, αλλά οι πωλήσεις του ήταν ικανοποιητικές και αυτό φαίνεται να συμβάλλει σημαντικά στην απόφαση για το αν θα υπάρξει sequel ή όχι για ένα video game.
Ο technical director του Days Gone, Christopher Reese, μίλησε στο GamesRadar και άφησε να εννοηθεί η πιθανότητα ενός sequel. Συγκεκριμένα είπε ότι "είναι ένας κόσμος στον οποίο θέλουμε να δώσουμε περισσότερη ζωή και να εξερευνήσουμε περισσότερα, διαφορετικά μονοπάτια. Οπότε, ποιός ξέρει, θα δούμε!". Αν και η δήλωση αυτή δεν αποτελεί επιβεβαίωση, είναι ξεκάθαρο ότι το Days Gone είναι ένα game το οποίο ήθελε η Sony να φτιάξει και του οποίου οι developers έχουν πάθος. Έτσι, δεν είναι απίθανο, δεδομένων των υψηλών πωλήσεων, να έχει ήδη πειστεί η Sony ότι ένα sequel είναι καλή ιδέα.
[UPDATE: 12/01/22 - To Days Gone 2 θα είχε πιο "βαριά" ιστορία και βελτιωμένο τεχνικό τομέα] Οι πιθανότητες να συμβεί ποτέ ένα sequel του Days Gone μπορεί να είναι ελάχιστες στην καλύτερη περίπτωση, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την εταιρεία ανάπτυξης Sony Bend να οραματιστεί τι θα μπορούσε να προσθέσει ένα sequel στο Days Gone. Σε μια συνέντευξη στο USA Today, ο σκηνοθέτης του Days Gone, Jeff Ross, μίλησε για το ακυρωμένο sequel, το οποίο θα είχε βελτιωθεί σε στοιχεία που είχαν επικριθεί από κριτικούς και παίκτες.
Όσον αφορά το gameplay, ο πρωταγωνιστής Deacon St. John θα μπορούσε επιτέλους να κολυμπήσει και τα τμήματα stealth θα κοβόντουσαν, προς μεγάλη ανακούφιση όσων τρέμουν τα NERO levels του Days Gone. Είναι ενδιαφέρον ότι η μοτοσυκλέτα του Deacon θα έδινε μία καινούρια τεχνική προοπτική στο sequel, καθώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία NERO για να την αναβαθμίσετε. Ο Jeff Ross δήλωσε: "Νομίζω ότι θα είχαμε επεκτείνει λίγο το προφίλ του παιχνιδιού προς μια πιο τεχνική κατεύθυνση. Θα ανοίγαμε προοπτικές προς μία νέα πραγματικότητα. Νομίζω ότι το sequel θα ήταν όχι ακριβώς Avengers, αλλά ο παίκτης θα είχε πόρους, θα είχε κάποιου είδους απομεινάρια από ό,τι είχε η κυβέρνηση".
Ο δυναμικά επικίνδυνος κόσμος του Days Gone θα βελτιωνόταν επίσης και θα είχε περισσότερους θανατηφόρους εχθρούς για να αντιμετωπίσετε κατά την εξερεύνηση της μετα-αποκαλυπτικής ερημιάς. Όσο για την αφήγηση, ο Ross εξήγησε ότι η ιστορία θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στη σχέση του Deacon και της Sarah, καθώς και στην εξέταση του πόσο ισχυρός ήταν ο δεσμός τους τώρα που είχαν επανενωθεί. Η υπόλοιπη ιστορία του Days Gone περιγράφηκε ως "βαριά και ασήκωτη", κάτι που θα μπορούσε να βασιστεί στο secret ending του πρώτου Days Gone. Όσον αφορά τις επικρίσεις σχετικά με το ότι το Days Gone δεν είχε πολύ περιεχόμενο όταν πρωτοκυκλοφόρησε, ο Ross πρόσθεσε ότι το σχέδιο ήταν να "χτίζουν" πάνω στη βάση του πρώτου παιχνιδιού, ακριβώς όπως έκαναν οι σειρές Uncharted και Batman: Arkham.
Ο Jeff Ross δήλωσε: "Πρώτα μπουσουλάμε και μετά περπατάμε. Πρώτα περπατάμε και μετά τρέχουμε. Το βλέπω ως τριλογία. Τα πρώτα games, όπως το Batman: Arkham Asylum και το πρώτο Uncharted είναι και αυτά απλοϊκά. Ουσιαστικά είναι μια πλατφόρμα για να "χτίσεις" πάνω τους και να προσθέσεις πράγματα στα sequels. Ας πάρουμε για παράδειγμα τα Uncharted. Μπορούσατε να κολυμπήσετε στην επιφάνεια στο πρώτο παιχνίδι. Στο δεύτερο ή τρίτο παιχνίδι, μπορούσατε να πάτε κάτω από το νερό. Στη συνέχεια, στο τέταρτο παιχνίδι, μπορείτε να κάνετε κατάδυση. Τα Uncharted δεν ξεκίνησαν από την κατάδυση, "έχτισαν" προς αυτήν".
Ο Ross έφυγε τελικά από τη Sony Bend, αναφέροντας και την ακύρωση του sequel του Days Gone ως έναν από τους λόγους πίσω από την αποχώρησή του. Σύμφωνα με τον Ross, ήταν η στροφή του στούντιο προς μια δημιουργική διαδικασία πιο προσανατολισμένη στην ομάδα αντί σε έναν μοναδικό creative director που καθοδηγούσε ένα έργο.
O Jeff Ross δήλωσε: "Η εταιρεία πήγε από έναν μοναδικό creative director σε μια creative committee. Και οι επιτροπές δεν είναι καλές. Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πιο συνεργατικό περιβάλλον όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνεισφέρουν ιδέες, αλλά αν δεν υπάρχει δομή, επικρατεί χάος. Και αυτή ήταν η νέα κατεύθυνση που ήθελε το στούντιο. Τους είπα: "Δεν χρειάζεται καν να είμαι εγώ στην κορυφή. Μπορεί να είναι οποιοσδήποτε, αλλά χρειαζόμαστε ένα άτομο στο οποίο όλα καταλήγουν". Και δεν συνέβαινε. Μου αρέσει να συνεργάζομαι και να παίρνω ιδέες από όλους, αλλά κάποιος πρέπει στο τέλος να δώσει την κατεύθυνση".
Το Days Gone έγινε πάλι θέμα των ειδήσεων νωρίτερα αυτό το μήνα, αφού ο Ross ισχυρίστηκε ότι είχε πουλήσει 8 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στο PS4. Ο Ross αποκάλυψε αργότερα ότι η πηγή αυτών των πληροφοριών ήταν ένα site για Trophy-hacking, το οποίο έχει κλείσει από τότε. Ακόμα, αυτά τα δεδομένα δεν λαμβάνουν υπόψη ότι πολλοί χρήστες μπορεί να παίζουν ένα μόνο αντίτυπο του Days Gone, γεγονός που διαστρεβλώνει τα πραγματικά νούμερα.
[UPDATE: 28/6/24 - Η Bend Studio βάζει τέλος στις φήμες!] Η Bend Studio έβαλε τέλος στις φήμες για το Days Gone 2. Ο Community Manager Kevin McAllister δήλωσε στο X/Twitter, ότι η εταιρεία ανάπτυξης δουλεύει για μια νέα σειρά. Επίσης, σε μια άλλη απάντησή του σε σχόλιο, είπε ότι: "Οι παλιότεροι developers βγάζουν φήμες για το Days Gone 2 αλλά ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε" υπονοώντας ότι μπορεί και να μην υπάρξει κάποια συνέχεια από την μεριά της εταιρείας ανάπτυξης.
I apologize to our Days Gone community for continuously getting fed false hope and poor information by people looking for likes. It’s not fair to you all.
— Kevin McAllister (@vikingdad278) June 27, 2024
We are currently working on a new IP, and when we have actual news to share it will come from our studio.
Διαβάστε το review του Days Gone και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments
Συμφωνώ 100% μαζί σου..................................................μακάρι να δούμε στο PS5 το Days Gone 2!!