Φήμη: Νέο Dino Crisis
Hot
Φήμη: Νέο Dino Crisis
Πληροφορίες
Η Capcom κατοχύρωσε και επίσημα το trademark. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 25/5/19] Τα Twitter Posts του GameStop δημιούργησαν φήμες περί εμφάνισης ενός νέου Dino Crisis στην ερχόμενη E3.
Έχουν κυκλοφορήσει αρκετές αναφορές που θέλουν το θρυλικό Dino Crisis να επιστρέφει, παρόλα αυτά δεν υπάρχει ακόμα κάποια επίσημη επιβεβαίωση. Το προφίλ όμως του GameStop στο Twitter είχε καυστική διάθεση και μέσω υπονοούμενων μας έκανε να πιστεύουμε πως ίσως η φετινή E3 μας επιφυλάσσει κάποια έκπληξη σχετικά με την πασίγνωστη σειρά της Capcom. Μέσω ενός post της δημοφιλούς αλυσίδας καταστημάτων, οι χειριστές του GameStop ρωτούσαν τους fans αν επιθυμούν να δουν κάτι σχετικό με τα Dino Crisis στην E3, όπως για παράδειγμα κάποιο remake.
Other developments in the Dino Crisis GameStop tweet. Replies were at steel series nodding in agreement and winking at a post saying they’re waiting too. A very curious development just before E3 to be sure. pic.twitter.com/zD58rDyyXK
— Jawmuncher (@Jawmuncher) 16 Μαΐου 2019
Η ανταπόκριση των fans ήταν δεδομένη αφού δεν χωράει αμφιβολία το πόσο πολύ θα ήθελαν κάτι τέτοιο, ωστόσο υπήρξε η περίπτωση ενός gamer που είπε χαρακτηριστικά: “Δεν είναι αστείο GameStop, χάνω τον ύπνο μου με το θέμα του Dino Crisis” με την σελίδα των καταστημάτων να απαντάει πως και αυτοί το ίδιο παθαίνουν postάροντας συγχρόνως μία εικόνα που κλείνει το μάτι σαν να γνωρίζουν κάτι. Όλα αυτά φυσικά έβαλαν φωτιά στο Twitter, αφού οι fans θέλουν να πιστεύουν πως η σελίδα του GameStop περισσότερο πέταγε ενδείξεις, παρά ενδιαφερόταν να μάθει τι σκέφτονται οι fans. Η Ε3 2019 είναι πολύ κοντά και πολύ σύντομα θα μάθουμε αν η Capcom ετοιμάζει μία τόσο μεγάλη έκπληξη μετά το remake του Resident Evil 2.
[UPDATE: 18/10/19 - Η Capcom ταράζει τα νερά με νέα δήλωση] Η Capcom ετοιμάζεται να επαναφέρει πολλές ιστορικές σειρές της. Αυτό έχει ήδη πράξει με τα Resident Evil και το remaster του Onimusha: Warlords για το PS4 και από ότι φαίνεται σχεδιάζει να ξανακάνει την ίδια διαδικασία. Στο πιο πρόσφατο οικονομικό δελτίο της εταιρίας για το 2019, η Capcom είπε στους επενδυτές της ότι “θα αναστήσει αδρανή IPs για τα οποία δεν έχει εκδώσει καινούργιους τίτλους.”
Παρόλο που ο κύριος στόχος της εταιρίας είναι να υποστηρίξει το Monster Hunter: World και τα επερχόμενα Resident Evil, η Capcom δήλωσε ότι θα “χρησιμοποιήσει αδρανή IP”. Με άλλα λόγια οι πιθανότητες για ένα νέο τίτλο Dino Crisis, είτε είναι remake είτε sequel, έχουν αυξηθεί. Οι fans έχουν κάνει αρκετές καμπάνιες για να κάνουν την Capcom να κοιτάξει λίγο προς το μέρος του αγαπημένου Dino Crisis και αν αυτό που δήλωσε η εταιρία αληθεύει, τότε ίσως να ακούει τους fans της.
[UPDATE 2: 17/12/19 - Κατοχυρώθηκαν τα Dino Crisis και Darkstalkers] Η Capcom κατοχύρωσε μια σειρά από trademarks για τις σειρές "Dino Crisis" και "Darkstalkers", οι οποίες φαίνεται ότι επιστρέφουν.
Κατοχυρώθηκαν ονόματα όπως “Power Stone,” “Rockman,” και Vampire, τα οποία γνωρίζουμε ως Darkstalkers. Υπήρχαν όμως και ξεκάθαρες κατοχυρώσεις ονομασιών όπως αυτή του Dino Crisis.
出願日:2019-11-29
— 商標ウォッチbot (@tmark365) December 17, 2019
出願人:株式会社カプコン
区分:第9類(機械器具)
商品役務:ゲームプログラム ほか10
OCRテキスト:DINO CRISS
続き https://t.co/n3A1sfRgl1 pic.twitter.com/CiMSVcHHGK
Η Capcom έχει δηλώσει πάντως σε συνέδριο επενδυτών το καλοκαίρι του 2018 ότι θα επενδύσει στη δημιουργία remakes και remasters. Τα Resident Evil ήταν μόνο η αρχή.
Διαβάστε το review του Dino Crisis και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Comments
Και μόνο που σκέφτομαι ένα Dino Crisis Remake στα πρότυπα κορυφαίας ποιότητας του Resident Evil 2 Remake μιας και η Capcom έχει στα χέρια της την απίστευτη RE Engine, πραγματικά τρελαίνομαι!!
Πιστεύω οτι θα γίνει remake γιατί το Dino Crisis είναι το δεύτερο πιο πολυσυζητημένο κλασικό παιχνίδι της Capcom μετά το Resi 2.Και το ζητάει πάρα πολύς κόσμος εδώ και καιρό.Απλά δε περιμένω να δούμε κάτι στην Ε3 ακόμα.Σειρά έχει το remake του Nemesis.Εκτός αν η Capcom έχει δεύτερη ομάδα που δουλεύει πάνω στο Dino Crisis.