Mod του Resident Evil 2 Remake μετατρέπει τον Mr. X σε Mr. Sex

Hot
Mod του Resident Evil 2 Remake μετατρέπει τον Mr. X σε Mr. Sex

Mod του Resident Evil 2 Remake μετατρέπει τον Mr. X σε Mr. Sex

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ιδανικό για όσους τον φοβόντουσαν.

 

Ένα mod για το remake του Resident Evil 2 δίνει μία kinky μορφή στον Mr. X.

Οι modders άλλοτε μας εντυπωσιάζουν με τις δημιουργίες τους και άλλοτε με τις ιδέες τους. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε το Resident Evil 2 Remake, έναν από τους πιο πολυαναμενόμενους τίτλους της χρονιάς και έναν modder ο οποίος απόλαυσε το παιχνίδι και αποφάσισε να δώσει την δική του πινελιά σε αυτόν. Πιθανότατα θυμάστε τον τρομακτικό Mr. X που θα τρόμαζε τον καθένα με την επιβλητική του παρουσία, ιδίως όταν ξεκινά να σας ακολουθεί στο παιχνίδι. Με το Beach Boy X mod όμως μπορείτε να μετατρέψετε τον Mr. Χ σε stripper, αφού η αλλαγή του περιλαμβάνει ένα πολύ αποκαλυπτικό εσώρουχο, γυαλιά ηλίου και κορμί ναυαγοσώστη.

Όσοι έχουν παίξει το παιχνίδι θα ξεκαρδιστούν με την τεράστια διαφορά στο παρουσιαστικό αυτού του χαρακτήρα, αφού μέσω αυτού του mod μετατράπηκε από ίσως την πιο τρομακτική φιγούρα του παιχνιδιού σε έναν γελοίο εχθρό με το έμβλημα της Umbrella Corps μπροστά από τα γενετικά του όργανα. Μπορεί ο modder να αναφέρει αυτή την αμφίεση ως στολή παραλία, παρόλα αυτά παραδέχεται και ο ίδιως πως παραπέμπει περισσότερο σε stripper, για αυτό και όλο το community τον αποτελεί Mr. Sex σε αυτή την μορφή. Το mod είναι φυσικά διαθέσιμο για όποιον επιθυμεί να το δοκιμάσει.

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το σχετικό mod.

Διαβάστε το review του Resident Evil 2 Remake και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Nemesis11 (Level9) 23/02/2019 18:14
Όταν λέω εγώ ότι γενικά οι καραγκιοζο-modders [πάντα ρε φίλε, πάντα όμως] καταντούν οποιοδήποτε game σε καρναβάλι μετά μερικοί με λένε υπερβολικό!!

Υ.Γ Ότι καραγκιοζιλίκι και παπαριά θες άνετα να το βρεις στο PC ρε φίλε..........................................άνετα όμως!
#2 the_prophet1987 (Level22) 23/02/2019 21:38

Quoting Nemesis11:

Όταν λέω εγώ ότι γενικά οι καραγκιοζο-modders [πάντα ρε φίλε, πάντα όμως] καταντούν οποιοδήποτε game σε καρναβάλι μετά μερικοί με λένε υπερβολικό!!

Υ.Γ Ότι καραγκιοζιλίκι και παπαριά θες άνετα να το βρεις στο PC ρε φίλε..........................................άνετα όμως!



Υπάρχουν και αυτοί αλλά υπάρχουν και οι Modders που δημιουργούν πράγματα που πηγαίνουν το παιχνίδι πολλά βήματα παραπέρα.Μερικές φορές το περιεχόμενο τους φτάνει σε ποιότητα και ποσότητα αυτό των developers.Γι αυτό μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
#3 Nemesis11 (Level9) 24/02/2019 18:11

Quoting the_prophet1987:


Quoting Nemesis11:

Όταν λέω εγώ ότι γενικά οι καραγκιοζο-modders [πάντα ρε φίλε, πάντα όμως] καταντούν οποιοδήποτε game σε καρναβάλι μετά μερικοί με λένε υπερβολικό!!

Υ.Γ Ότι καραγκιοζιλίκι και παπαριά θες άνετα να το βρεις στο PC ρε φίλε..........................................άνετα όμως!



Υπάρχουν και αυτοί αλλά υπάρχουν και οι Modders που δημιουργούν πράγματα που πηγαίνουν το παιχνίδι πολλά βήματα παραπέρα.Μερικές φορές το περιεχόμενο τους φτάνει σε ποιότητα και ποσότητα αυτό των developers.Γι αυτό μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.


Διαφωνώ φίλε the_prophet1987 δεν είναι έτσι τα πράματα!
Ο κάθε developer όταν δημιουργεί ένα game έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ένα όραμα ώστε να σου παρουσίαση μια ιστορία μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού που ο ίδιος φτιάχνει, δεν έχει το δικαίωμα κανένας καραγκιοζο-modder να επέμβει με οποιοδήποτε τρόπο σε αυτό που ο άλλος έχει σπαταλήσει άπειρες ώρες από την ζωή του, κάνοντας μάλιστα και ζημιά σε έναν τίτλο με τα ανούσια και ηλίθια modd του!

Υ.Γ Ο κάθε developer εκεί έξω έχει φανταστεί το τίτλο του έτσι όπως ο ίδιος γουστάρει, ακόμα και αν το game έχει θέματα και πάλι ο εκάστοτε modder δεν έχει το δικαίωμα να επέμβει.
#4 the_prophet1987 (Level22) 24/02/2019 21:22

Quoting Nemesis11:


Quoting the_prophet1987:


Quoting Nemesis11:

Όταν λέω εγώ ότι γενικά οι καραγκιοζο-modders [πάντα ρε φίλε, πάντα όμως] καταντούν οποιοδήποτε game σε καρναβάλι μετά μερικοί με λένε υπερβολικό!!

Υ.Γ Ότι καραγκιοζιλίκι και παπαριά θες άνετα να το βρεις στο PC ρε φίλε..........................................άνετα όμως!



Υπάρχουν και αυτοί αλλά υπάρχουν και οι Modders που δημιουργούν πράγματα που πηγαίνουν το παιχνίδι πολλά βήματα παραπέρα.Μερικές φορές το περιεχόμενο τους φτάνει σε ποιότητα και ποσότητα αυτό των developers.Γι αυτό μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.


Διαφωνώ φίλε the_prophet1987 δεν είναι έτσι τα πράματα!
Ο κάθε developer όταν δημιουργεί ένα game έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ένα όραμα ώστε να σου παρουσίαση μια ιστορία μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού που ο ίδιος φτιάχνει, δεν έχει το δικαίωμα κανένας καραγκιοζο-modder να επέμβει με οποιοδήποτε τρόπο σε αυτό που ο άλλος έχει σπαταλήσει άπειρες ώρες από την ζωή του, κάνοντας μάλιστα και ζημιά σε έναν τίτλο με τα ανούσια και ηλίθια modd του!

Υ.Γ Ο κάθε developer εκεί έξω έχει φανταστεί το τίτλο του έτσι όπως ο ίδιος γουστάρει, ακόμα και αν το game έχει θέματα και πάλι ο εκάστοτε modder δεν έχει το δικαίωμα να επέμβει.



Το ένα δεν απορρίπτει το άλλο.Συμφωνώ οτι ο developer έχει ένα όραμα και το δημιουργεί όπως το έχει ο ίδιος στο μυαλό του,δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι οι developers αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.Όμως ο ίδιος ο δημιουργός και ένα μεγάλο μέρος του κοινού που θα παίξει το παιχνίδι του ,θα το απολαύσει όπως είναι χωρίς κανένα Mod.Όποιος δεν γουστάρει Mods πολύ απλά ας μην τα κατεβάσει.Το να απαγορεύσεις στυς modders να δημιουργούν είναι λάθος κατ'εμε.Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω με το ταλέντο και τη καύλα να δημιουργήσει φανταστικά πράγματα αν του δοθεί η ευκαιρία.Πολλοί developers έκαναν το ξεκίνημα τους ως modders και εδώ που τα λέμε είναι προτιμότερο και κοστίζει πολύ λιγότερο.
Δυστυχώς υπάρχουν και οι άλλοι modders που τους ενδιαφέρει μόνο να γελάνε και να περνάνε απλά την ώρα τους με μαλακίες.Αλλά αυτό συμβαίνει σε όλους τους τομείς ενός παιχνιδιού.Είναι σαν να λέμε "ας καταργηθούν τα multiplayer παιχνίδια επειδή οι μισοί παίχτες είναι τοξικοί."Δεν είναι λύση αυτή για μένα.

Υ.Γ.Μην παρεξηγηθώ,μιλάω πάντα για παιχνίδια που ο δημιουργός επιτρέπει τα Mods.