Έρχεται νέο Resident Evil

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Έρχεται νέο Resident Evil

Έρχεται νέο Resident Evil

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Από τον σκηνοθέτη του Resident Evil: Revelations 2.

Ο Kōshi Nakanishi, σκηνοθέτης του Resident Evil 7 και ο Yasuhiro Anpo, σκηνοθέτης του Resident Evil: Revelations 2 , έδωσαν μία συνέντευξη στην οποία σχολίασαν το development των Resident Evil που έχουν αναπτύξει.

Ο Yasuhiro Anpo, σκηνοθέτης του Resident Evil: Revelations 2, δήλωσε "Δεν μπορώ να ανακοινώσω κάτι, αλλά αναπτύσσω ένα συγκεκριμένο προϊόν. Αναμείνατε για να μάθετε νεότερα." Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, δεν έχει γίνει ακόμη σαφές αν πρόκειται για remake, DLC ή νέα έκδοση, αλλά το πιθανότερο είναι ότι μάλλον έχουμε να κάνουμε με κάποια νέα έκδοση. Ο Nakanishi πρόσθεσε στα λεγόμενά του ότι υπάρχουν πολλοί δημιουργοί της Capcom που αγαπούν την σειρά Resident Evil. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε μια ένθερμη υποστήριξη για την σειρά για πολλά χρόνια ακόμη.

Διαβάστε το review του Resident Evil 7 και κυρίως αυτό του Resident Evil: Revelations 2 που θα μοιάζει περισσότερο στην νέα αυτή έκδοση και αναμείνατε για νεότερα.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Mystique (Level23) 18/06/2017 22:57
Μακαρι να βγαλουν κατι καλο, ολα τα Resident Evil μου αρεσουν πολυ και ειναι ισως απ'τις ελαχιστες σειρες που οταν αρχιζω καποιο συνηθως το τερματιζω σε αντιθεση με αλλα παιχνιδια που τα παραταω στην μεση.
#2 ashbringer (Level25) 19/06/2017 08:00
Μπορούν να πάρουν στοιχεία απο το 7ο μέρος της σειράς το οποίο ήταν υπέροχο και να τα παντρέψουν με στοιχεία απο τα πρώτα resident evil.Πιστεύω ότι αν πάρουν τα θετικά απο 1ο,2ο,7ο θα φτιάξουν ένα απίστευτο νέο Resident Evil το οποίο θα απολαύσουμε όλοι.
#3 Nemesis11 (Level9) 19/06/2017 17:20
Μακάρι να βγει καλό!

Υ.Γ Ελπίζω μόνον να πάρουν στοιχεία από τα κορυφαία Resident Evil του franchise, δηλαδή μέχρι και το code veronica x και να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά τρομακτικό και ατμοσφαιρικό!! ;-)
#4 the_prophet1987 (Level22) 20/06/2017 14:43
Μήπως κάποιο νέο Outbreak με σωστό multiplayer αυτή τη φορά?Ακόμη κι αν μοιάζει με το RE7,καθόλου άσχημα.Αλλά εφόσον το DLC Not A Hero και όσα άλλα DLCs βγούνε θα παίζονται σαν το Resi7,θέλω να πιστεύω πως θα είναι κάτι διαφορετικό απο το 7.