Έρχεται νέο Resident Evil
Hot
Έρχεται νέο Resident Evil
Πληροφορίες
Από τον σκηνοθέτη του Resident Evil: Revelations 2.
Ο Kōshi Nakanishi, σκηνοθέτης του Resident Evil 7 και ο Yasuhiro Anpo, σκηνοθέτης του Resident Evil: Revelations 2 , έδωσαν μία συνέντευξη στην οποία σχολίασαν το development των Resident Evil που έχουν αναπτύξει.
Ο Yasuhiro Anpo, σκηνοθέτης του Resident Evil: Revelations 2, δήλωσε "Δεν μπορώ να ανακοινώσω κάτι, αλλά αναπτύσσω ένα συγκεκριμένο προϊόν. Αναμείνατε για να μάθετε νεότερα." Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, δεν έχει γίνει ακόμη σαφές αν πρόκειται για remake, DLC ή νέα έκδοση, αλλά το πιθανότερο είναι ότι μάλλον έχουμε να κάνουμε με κάποια νέα έκδοση. Ο Nakanishi πρόσθεσε στα λεγόμενά του ότι υπάρχουν πολλοί δημιουργοί της Capcom που αγαπούν την σειρά Resident Evil. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε μια ένθερμη υποστήριξη για την σειρά για πολλά χρόνια ακόμη.
Διαβάστε το review του Resident Evil 7 και κυρίως αυτό του Resident Evil: Revelations 2 που θα μοιάζει περισσότερο στην νέα αυτή έκδοση και αναμείνατε για νεότερα.

Comments
Υ.Γ Ελπίζω μόνον να πάρουν στοιχεία από τα κορυφαία Resident Evil του franchise, δηλαδή μέχρι και το code veronica x και να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά τρομακτικό και ατμοσφαιρικό!!