Το Resident Evil: Code Veronica X έρχεται στο PS4

Hot
Χρήστος Σκέτος

Χρήστος Σκέτος   

https://www.devex.com/people/will-coinbase-refund-me-if-i-get-scammed-here-s-how-you-solve-2451025
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Το Resident Evil: Code Veronica X έρχεται στο PS4

Το Resident Evil: Code Veronica X έρχεται στο PS4

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Προστίθεται στα PS2 Classics.

Την Παρασκευή, στο Twitter ανακοινώθηκε από την Capcom η ψηφιακή επανακυκλοφορία του Resident Evil: Code Veronica X στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Sony, μέσω της υπηρεσίας του PSN, PS2 Classics.

Το Code Veronica αρχικά κυκλοφόρησε για Sega Dreamcast το 2000. Αργότερα μεταπήδησε στο PS2 και στο Game Cube με όνομα Code Veronica X. Πολλοί φίλοι της σειράς πιστεύουν ότι πρόκειται για το πραγματικό sequel του Resident Evil 2. To 2011 κυκλοφόρησε για PS3 και Xbox 360 σε remastered έκδοση.

Το Resident Evil: Code Veronica X θα κάνει την εμφάνισή του στο PSN στις 10 Μαΐου 2017.

Διαβάστε το review του Resident Evil 7: Biohazard και συζητήστε για τη σειρά που μας κρατάει συντροφιά για πάνω από δύο δεκαετίες στο σχετικό forum topic της Capcom.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 andkan (Level10) 08/05/2017 21:17
αφου εβγαλαν το 7 που ειναι αξιοπρεπες γιατι συνεχιζουν να ανακυκλωνουν τους παλιους τιτλους και το λεω εγω που ειμαι καμμενος με την σειρα παιχνιδιων resident evil
#2 +1 Kalliniki (Level18) 08/05/2017 23:27
Αντί να βάλουν άλλο τίτλο όπως τα Outbreak γιατί μου βάλανε το code veronica που υπάρχει ήδη στο PS3; Υπάρχουν αρκετοί τίτλοι από προηγούμενες κονσόλες που δεν έχουν προστεθεί στο PSN.
#3 ashbringer (Level25) 09/05/2017 08:41
Είναι ίσως το μοναδικό resident που δεν έχω παίξει και επιτέλους θα ασχοληθώ μαζί του.
#4 +1 Shikabane_Hime7 (Level29) 09/05/2017 09:27
Καλά κάνουν και το βγάζουν γιατί είναι παιχνιδάρα. Τα Outbreak που είπε η Καλλινίκη αν και δεν με είχαν τρελάνει πιστεύω θα έπρεπε να τα δούμε σε ένα remake. Προέχει βέβαια το remake του 2.
#5 the_prophet1987 (Level22) 09/05/2017 13:29

Quoting Shikabane_Hime7:

Καλά κάνουν και το βγάζουν γιατί είναι παιχνιδάρα. Τα Outbreak που είπε η Καλλινίκη αν και δεν με είχαν τρελάνει πιστεύω θα έπρεπε να τα δούμε σε ένα remake. Προέχει βέβαια το remake του 2.



Εκτός το να γίνουν remake τα 2 Outbreak πιστεύω οτι πρέπει κάποια στιμή να βγάλουν Outbreak 3.Να συνεχιστεί η σειρά έστω και σαν spin off και για όσους θέλουν co op γιατί η βασική σειρά αν συνεχίσει στο δρόμο του RE7 λογικά δε θα συμπεριλαμβάνει co op.Σκεφτείτε μόνο ένα ανανεωμένο Outbreak 3 χωρίς τα προβλήμματα των 2 πρώτων και με πολλά καινούρια στοιχεία....τίποτα άλλο.