Ακυρώθηκε το Resident Evil 2 Reborn

Hot
Στέφανος Λέγος
Στέφανος Λέγος

Στέφανος Λέγος  

Το ρεκόρ μου στα 100 μ. είναι 50 μ.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Ακυρώθηκε το Resident Evil 2 Reborn

Ακυρώθηκε το Resident Evil 2 Reborn

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Έκλεισε το project από την Capcom. [UPDATE]

[Αρχική Δημοσίευση: 23/7/2015] Καθώς ολοένα και περισσότερες μηχανές γραφικών είναι διαθέσιμες στο κοινό, η ανάπτυξη αρκετών remakes κλασσικών τίτλων αποτελεί φυσικό επακόλουθο. Έτσι και η ιταλική ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης InvaderGames, αναβιώνει το Resident Evil 2 με τη χρήση της Unreal Engine 4. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε σε ένα δεκάλεπτο βίντεο τα νέα 3D models, particle effects και lighting systems. Όπως θα δείτε, η InvaderGames επίσης επανασχεδίασε τα textures, τα scripts, τα ηχητικά εφέ, τα animations και πολλά άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.

Το συγκεκριμένο project σίγουρα αποτελεί μια σοβαρή και χρονοβόρα προσπάθεια. Όμως ένα official remake του Resident Evil 2 από την Capcom φαντάζει επίσης πολύ πιθανό, καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία κυκλοφόρησε πέρυσι το Resident Evil HD, ενώ έχει ήδη ανακοινώσει την κυκλοφορία του Resident Evil 0 HD το 2016.

Το Resident Evil 2 Reborn δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ενώ ένα δωρεάν alpha release θα είναι σύντομα διαθέσιμο για PC.

[Update: 18/8/2015] H Capcom ζήτησε από την InvaderGames να σταματήσει την δημιουργία του Resident Evil 2 Reborn. Η indie προγραμματιστική εταιρία δήλωσε πως η Capcom πλησίασε τους υπεύθυνους και τους κάλεσε σε meeting για να ζητητήσουν σχετικά με τον τίτλο. Στο meeting, η Ιαπωνική εταιρία εξέφρασε τις προθέσεις της για το Resident Evil 2 και ανακοίνωσε πως εφόσον θα υπάρξει επίσημο remake από πλευράς της, το Resident Evil 2 Reborn που ετοίμαζε η InvaderGames θα είναι αχρείαστο. Έτσι, η InvaderGames θα συνεχίσει με δικά της projects και εμείς θα μπορέσουμε να παίξουμε το επίσημο Resident Evil 2 remake από την Capcom.

Διαβάστε το review του Resident Evil HD remaster από τον Παντελή Δασκαλέλο. Διαβάστε επίσης για το επερχόμενο Resident Evil 0 HD. Τέλος συζητήστε για το Resident Evil 2 Reborn σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Akis 7 (Level20) 23/07/2015 23:36
Eπιτελους!!!!
Αυτα ειναι Resident Evil!!!!
Το περιμενουμε βεβαια και official(ειναι πιστευω το καλυτερο της σειρας)αλλα και το 3(να δουμε τον Nemesis με καλυτερα γραφικα)!!!!
#2 DestroyerGR (Level18) 24/07/2015 03:28
Θα προτιμούσα ένα reboot που να διορθώνει όλες τις παρατραβηγμένες χαζομάρες που έχουν κάνει αλλά κι αυτό καλό είναι
#3 +1 ashbringer (Level25) 24/07/2015 07:27
Δώσε remake resident evil στο λαό.Καλό είναι με νέες graphic engines να βλέπουμε επανεκδόσεις κλασικών τίτλων με βελτιώσεις.
#4 leokap (Level9) 24/07/2015 07:49
Το έχω τερματίσει το παιχνίδι και ήταν πολύ καλό άρα λογικά και αυτή η επανέκδοση σε σύγχρονα πρότυπα θα αρέσει σε όλους μας.
#5 Rensenbrink (Level9) 24/07/2015 12:43
Δώσε Resident Evil στο λαό!!!
#6 supermario644ever (Level20) 24/07/2015 12:57
Τέλεια!Ανυπομονώ την κυκλοφορία του 8)
#7 the_prophet1987 (Level22) 24/07/2015 13:01
Θα προτιμούσα τη στατική κάμερα η μια First Person οπτική αλλά τουλάχιστον έχουν πιάσει την σωστή ατμόσφαιρα,κάτι είναι κι αυτό.
#8 Marston (Level12) 24/07/2015 15:04
Καταπληκτικό! Άμα είναι και multiplatform (εφόσον κυκλοφορήσει) τότε είναι σίγουρη αγορά.
#9 Drake77 (Level10) 24/07/2015 22:11
Ηταν σιγουρο πως θα συμβει καποια στιγμη.Πιστευω πως και η Capcom θα κανει remaster και το 2 και το 3.
#10 Mystique (Level23) 18/08/2015 19:13
Οχιιιι, γιατι ρε γμτ. Και το περιμενα αυτο το παιχνιδι.