Ακυρώθηκε το Resident Evil 2 Reborn
Hot
Ακυρώθηκε το Resident Evil 2 Reborn
Πληροφορίες
Έκλεισε το project από την Capcom. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 23/7/2015] Καθώς ολοένα και περισσότερες μηχανές γραφικών είναι διαθέσιμες στο κοινό, η ανάπτυξη αρκετών remakes κλασσικών τίτλων αποτελεί φυσικό επακόλουθο. Έτσι και η ιταλική ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης InvaderGames, αναβιώνει το Resident Evil 2 με τη χρήση της Unreal Engine 4. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε σε ένα δεκάλεπτο βίντεο τα νέα 3D models, particle effects και lighting systems. Όπως θα δείτε, η InvaderGames επίσης επανασχεδίασε τα textures, τα scripts, τα ηχητικά εφέ, τα animations και πολλά άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.
Το συγκεκριμένο project σίγουρα αποτελεί μια σοβαρή και χρονοβόρα προσπάθεια. Όμως ένα official remake του Resident Evil 2 από την Capcom φαντάζει επίσης πολύ πιθανό, καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία κυκλοφόρησε πέρυσι το Resident Evil HD, ενώ έχει ήδη ανακοινώσει την κυκλοφορία του Resident Evil 0 HD το 2016.
Το Resident Evil 2 Reborn δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ενώ ένα δωρεάν alpha release θα είναι σύντομα διαθέσιμο για PC.
[Update: 18/8/2015] H Capcom ζήτησε από την InvaderGames να σταματήσει την δημιουργία του Resident Evil 2 Reborn. Η indie προγραμματιστική εταιρία δήλωσε πως η Capcom πλησίασε τους υπεύθυνους και τους κάλεσε σε meeting για να ζητητήσουν σχετικά με τον τίτλο. Στο meeting, η Ιαπωνική εταιρία εξέφρασε τις προθέσεις της για το Resident Evil 2 και ανακοίνωσε πως εφόσον θα υπάρξει επίσημο remake από πλευράς της, το Resident Evil 2 Reborn που ετοίμαζε η InvaderGames θα είναι αχρείαστο. Έτσι, η InvaderGames θα συνεχίσει με δικά της projects και εμείς θα μπορέσουμε να παίξουμε το επίσημο Resident Evil 2 remake από την Capcom.
Διαβάστε το review του Resident Evil HD remaster από τον Παντελή Δασκαλέλο. Διαβάστε επίσης για το επερχόμενο Resident Evil 0 HD. Τέλος συζητήστε για το Resident Evil 2 Reborn σε αυτό το forum topic.

Comments
Αυτα ειναι Resident Evil!!!!
Το περιμενουμε βεβαια και official(ειναι πιστευω το καλυτερο της σειρας)αλλα και το 3(να δουμε τον Nemesis με καλυτερα γραφικα)!!!!