Resident Evil 6: The Final Chapter

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Resident Evil 6: The Final Chapter

Resident Evil 6: The Final Chapter

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Έρχεται η έκτη ταινία Resident Evil.

Το Resident Evil: The Final Chapter θα είναι η έκτη ταινία Resident Evil η οποία πήρε...παράταση λόγω εγκυμοσύνης της Milla Jovovich.

Τα γυρίσματά της ωστόσο θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο. Η Jovovich βλέπει ότι η φυσική της κατάσταση είναι πολύ καλή και πως μέχρι τον Αύγουστο θα είναι έτοιμη.

Η ουκρανοαμερικανίδα ηθοποιός που φέτος κλείνει 40 χρόνια ζωής και έχει συνδέσει το όνομά της με μια αγαπημένη σειρά, θα παίξει την Αλίκη, έναν χαρακτήρα που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την σειρά Resident Evil. Σκηνοθέτης θα είναι ο άντρας της, Paul W.S. Anderson.

Το Resident Evil: The Final Chapter θα είναι διαθέσιμο και σε 3D και αναμένεται να είναι το τελευταίο Resident Evil, τουλάχιστον με τους συγκεκριμένους παραγωγούς. Το αν σίγουρα θα κυκλοφορήσει νέα ταινία μελλοντικά ή όχι είναι κάτι που δεν γνωρίζουμε.

Διαβάστε το review του Resident Evil HD Remaster από το...tank των reviews Παντελή Δασκαλέλο.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +3 Scottie (Level3) 22/01/2015 22:19
Μπραβο της ομως εγινε μαμα αλλα το καθηκον της zombie killer την καλει και ανταποκρινεται. :-)
#2 +1 Shallow (Level15) 22/01/2015 23:16
δεν ξέρω τι λένε οι Resident Evil fans αλλά Jovovich στο Fifth Element και ξερό ψωμί!!!!
#3 +1 geololj (Level28) 23/01/2015 00:17
Μπορεί οι νεότερες Resi ταινίες να μην απέσπασαν τρελές βαθμολογίες, αλλά τις απόλαυσα δεόντως! Περιμένω πως και πως την έκτη ταινία. Αγαπάμε Jovovich :lol:
#4 +1 el_sak (Level15) 23/01/2015 09:31
Δεν λέω όχι σε οτιδήποτε έχει σχέση με το Resident Evil :P . Αν και εμένα δε μου άρεσαν και τόσο πολύ οι παλιές, φυσικά και θα δω και αυτή!
#5 +1 Georgetech (Level2) 23/01/2015 12:16
Για να δούμε τι θα μας παρουσιάσουν..Η πρωταγωνίστρια πλέον είναι αξία ανεκτίμητη !! ;-)
#6 +2 Zaratoth (Level28) 23/01/2015 12:47
Πότε βγήκαν 6 ταινίες; Το είχα αφήσει στην πρώτη τριλογία!
#7 +2 Akis 7 (Level20) 23/01/2015 12:59
Σαν την πρωτη καμια.....Αλλα ολες μου αρεσουν.Απλα στην πρωτη ημουν μικρος,ηταν η πρωτη ταινια με ζομπι και με εντυπωσιασε!!!
#8 +1 NoGood! (Level24) 23/01/2015 19:48
Επιτέλους τόσο καιρό περιμένω την συνέχεια!!!!
#9 +1 D3V0M4N (Level5) 24/01/2015 18:07
Soundtrack.
Παιδιά αυτή είναι η γνώμη μου. Η σειρά είναι αποκλειστικά και μόνο για μένα soundtrack μετά το Apocalypse.