Saints Row 4: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Hot
Saints Row 4: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Saints Row 4: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η Deep Silver έχει μεγάλα σχέδια για την φετινή PAX East. Έρχεται τον Αύγουστο. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 15/3] Η εκδότρια εταιρεία που αποτελεί μέλος του ομίλου Koch Media, σχεδιάζει όπως όλα δείχνουν κάτι «μεγάλο» για την φετινή Penny Arcade Expo (PAX) East. Οι νύξεις για το Saints Row 4 μέσω μηνυμάτων στο Twitter γίνονται όλο και περισσότερες, ενώ να θυμίσουμε πως η συγκεκριμένη εταιρεία είχε αποκτήσει τα δικαιώματα της σειράς στην δημοπρασία της THQ, έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων.

Συγκεκριμένα, σε ένα μήνυμά της στο γνωστό site κοινωνικής δικτύωσης, η Aubrey Norris, υπεύθυνη marketing της Deep Silver αναφέρει: «Αγαπητά Μ.Μ.Ε., θα θέλετε οπωσδήποτε να βρίσκεστε στη φετινή PAX East. Εάν δεν είστε εκεί, θα χάσετε κάτι τεράστιο. Απλά σας ενημερώνω!» Η συνέχεια δόθηκε με ένα tweet του Chris Stockman, ο οποίος ήταν ο υπεύθυνος σχεδιασμού του πρώτου Saints Row και αυτή τη περίοδο εργάζεται στην Human Head. Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενά του, υπάρχουν πληροφορίες πως το παιχνίδι αναμένεται για τις κονσόλες αυτής της γενιάς και μάλιστα τον Αύγουστο.

Να θυμίσουμε πως το GTA V είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο του 2013, κάτι που σημαίνει πως αν ισχύουν οι παραπάνω φήμες το Saints Row 4 θα βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων ένα μήνα πριν την δημιουργία της Rockstar. Αν θεωρήσουμε τα δύο video games ανταγωνιστικά, έχουμε μία σημαντικά στρατηγική κίνηση από πλευράς Deep Silver.

Μένει να δούμε τι μας ετοιμάζει τελικά η εταιρεία για την φετινή PAX East, η οποία θα πραγματοποιηθεί όπως πάντα στη Βοστώνη, στο διάστημα 22-24 Μαρτίου.

[UPDATE 15/3] H Deep Silver ανακοίνωσε σήμερα την ημερομηνία κυκλοφορίας του Saints Row 4. Να θυμίσουμε ότι η γερμανική εταιρεία αγόρασε τα πνευματικά δικαιώματα της δημοφιλούς σειράς ύστερα από την πτώχευση της THQ. Το επερχόμενο Saints Row έχει αναπτυχθεί -όπως και οι προκάτοχοι του- από την Volition.

Δείτε το σχετικό τρέιλερ:

To Saints Row 4 θα κυκλοφορήσει στις 23 Αυγούστου για PC, PS3 και Xbox 360.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Sephiroth (Level18) 03/03/2013 23:39
Αγαπάμε Saints Row,αλλά δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός με GTA.Η υπεροχή των GTA είναι τέτοια που δεν μπαίνουν καν στο ίδιο level για να συγκριθούν-ανταγωνιστούν.
#2 SirLvr (Level27) 03/03/2013 23:54
Η αλήθεια είναι πως το GTA είναι σε γενικές γραμμές καλύτερο από το Saints Row. Αλλά το SR3 είναι πάρα πολύ καλό παιχνίδι και σίγουρα ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο παιχνιδιών θα είναι πολύ ενδιαφέρων. Αν έκρινα το τελευταίο τίτλο από κάθε franchise θα έβαζα 8.5 στο SR3 και 9+ στο GTA IV.
#3 Akis 7 (Level20) 04/03/2013 10:36
Δεν συγκρινονται τα 2 παιχνιδια.Το ενα ειναι για να κανεις οτι σου περναει απο το κεφαλι σου και το αλλο ειναι τερμα ρεαλιστικο.Ειναι καλο το saints raw αλλα για λιγο καιρο.Το gta εχει διαρκεια.Απλα περιμεντε το 5ο μερος της σειρας για να παθετε πλακα.Για μενα το καλυτερο παιχνιδι μαζι με το Metal Gear Solid.Και το uncharted φυσικα.Θα ειναι μακρα το καλυτερο παιχνιδι φετος.Δεν ξερω τι γινεται με το watching dogs που δειχνει πολυ καλο αλλα θελω να δω αμα εχει την ελευθερια του gta.Oποτε κραταω μικρο καλαθι.
#4 Vasilis (Level25) 04/03/2013 12:03
Ελπίζω να είναι παλαβό όσο το the third. 8)
#5 mike kodima (Level20) 04/03/2013 19:54
Ευτυχώς φαίνεται πως η πώληση της THQ δεν επηρέασε καθόλου τον συγκεκριμένο τίτλο μακάρι να είναι τόσο τρελό όσο ο προκατόχος του :P
#6 Nicko (Level20) 15/03/2013 16:23
τα γραφικα γιατι ειναι ιδια με το sr3?οχι οτι με χαλαει απλα μου φενεται περιεργο!
#7 deadpool1994 (Level8) 15/03/2013 16:53
Δεν ενθουσιαστικά πιο πολύ με infamous μοιάζει που μπορείς οδηγήσεις αυτοκίνητα παρά με saint row, ελπίζω να είναι καλώ
#8 Sephiroth (Level18) 15/03/2013 17:11

Quoting Nicko:

τα γραφικα γιατι ειναι ιδια με το sr3?οχι οτι με χαλαει απλα μου φενεται περιεργο!



Ουσιαστικά,το SR4 είναι ένα DLC του SR3 που δεν βγήκε ποτέ λόγω πτώχευσης της THQ.Και η Deep Silver θα το παρουσιάσει ως ''αυτόνομο'' παιχνίδι......Για γέλια.Aκόμα και τα challenges,όπως το γυμνό surfing πάνω σε αυτοκίνητο,ίδια είναι....
#9 Akis 7 (Level20) 15/03/2013 18:23
Εχει ξεφυγει τελειως το παιχνιδι.
#10 halismi (Level17) 16/03/2013 00:59
Να ενημερώσουμε πάντως πως το παιχνίδι όπως ανακοινώθηκε σήμερα από στέλεχος της Deep Silver δεν θα κυκλοφορήσει για Wii U. Αν και δεν νομίζω να ενδιαφέρει πολλούς αυτό :P
#11 Storm (Level10) 16/03/2013 04:40
Aπίστευτο το trailer!
#12 Zaratoth (Level28) 16/03/2013 16:10
Φαίνεται ωραίο. Ειδικά το trailer τα έσπασε. Αναμένουμε.