Καθυστερεί το DmC στα PC
Hot
Καθυστερεί το DmC στα PC
Πληροφορίες
Αλλαγή εταιρίας, αλλαγή και στο ύφος του παιχνιδιού.
Σήμερα στο Tokyo Game Show ο παραγωγός της Capcom US, Alex Jones, δήλωσε ότι η εταιρία εργάζεται σκληρά ώστε να μπορέσει να κυκλοφορήσει την έκδοση για PC του DmC όσο πιο γρήγορα γίνεται μετά την κυκλοφορία του για PS3 και Xbox 360.
«Δεν μπορώ να σας πω ακριβή ημερομηνία» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι προσπαθούμε να καταφέρουμε να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού σε PS3 και Xbox 360 ώστε το διάστημα μεταξύ των εκδόσεων να είναι όσο πιο μικρό γίνεται». Ποιος είναι όμως ο λόγος που καθυστερεί το παιχνίδι; Το Devil May Cry για PC ανατέθηκε στην Polish QA, προγραμματιστική εταιρεία που έχει αναλάβει πολυάριθμες εκδόσεις για PC για λογαριασμό της Capcom, όπως τα Super Street Fighter 4 Arcade Edition και Street Fighter X Tekken. «Αναπτύσσεται από διαφορετική ομάδα και όχι από την Ninja Theory. Εμπλέκονται λογιστικά θέματα οπότε θα κυκλοφορήσει αργότερα σε σχέση με την έκδοση των κονσολών.», εξηγεί ο Jones.
Ο Alex Jones δεν συζήτησε καθόλου για τα ειδικά χαρακτηριστικά της έκδοσης για PC αλλά οι οπαδοί της σειράς ελπίζουν να επωφεληθούν από το πιο ισχυρό hardware και να ανεβάσουν το frame rate τους. Στις υπόλοιπες κονσόλες θα έχουμε 30 frames ανά δευτερόλεπτο.
Νέο τρέιλερ (Προσοχή: Ακολουθούν spoilers!)
Χθες η Capcom κυκλοφόρησε καινούριο τρέιλερ κάνοντας τους fans της να αναρωτιούνται αν θα μπορούν να παίξουν με τον Vergil, τον αδερφό του Dante. Σύντομα όμως μάθαμε ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί! «Αυτό είναι οριστικό. Ο Vergil δεν θα είναι playable στο παιχνίδι. Δεν θέλω να το κρύβω και να αφήσω τους οπαδούς μας να αναρωτιούνται για το τι θα παίξουν τελικά». Όσο για τον Sparda, που επίσης τον βλέπουμε στο τρέιλερ, ο Jones εξήγησε «Το όλο σκηνικό με τον Sparda βασίζεται στο ότι προσέλαβε τον Vergil και τον Dante, άρα είναι παρόν την δεδομένη στιγμή. Η ιστορία του θανάτου του αποτελεί μεγάλο κίνητρο στην ιστορία. Δεν είναι ένας χαρακτήρας στο παιχνίδι που μόνο θα περπατάει και θα μιλάει».
Το DmC από την Ninja Theory λαμβάνει χώρα σε ένα παράλληλο σύμπαν (σε σχέση με τη σειρά Devil May Cry), οπότε είναι από πολλές απόψεις διαφορετικό από τα μέχρι τώρα games που δημιουργήθηκαν από την Capcom. «Έχει την δική του χρονολογία. Οπότε ότι ξέραμε παλιά για τον Sparda δεν ισχύει πια. Ίσως στην ουσία μερικά να ισχύουν. Ίσως και όχι. Δεν μπορούμε όμως να μιλήσουμε ακόμα για αυτό. Μην υποθέσετε βέβαια ότι θα είναι μια ακριβής μεταφορά του από τα προηγούμενα games», πρόσθεσε ο Jones.
Το όπλο που παρουσιάστηκε στο τρέιλερ είναι τα Gauntlets που σίγουρα θα θυμούνται οι οπαδοί της σειράς. Είναι ένα όπλο από τα πιο βαριά αλλά και πιο αργά του παιχνιδιού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αντιμετωπίσετε τους πιο γρήγορους εχθρούς. Στο DmC ορισμένες κινήσεις ή ο συνδυασμός όπλων έχουν μεγαλύτερη επίδραση σε συγκεκριμένους εχθρούς. Μερικοί εχθροί για παράδειγμα είναι πιο ευάλωτοι σε έναν συνδυασμό κινήσεων από ένα συγκεκριμένο όπλο, ενώ άλλοι είναι πιο ευάλωτοι στο όπλο είτε κάνετε συνδυασμό είτε όχι. Άλλοι πάλι έχουν ευαισθησία σε ένα όπλο μόνο μέχρι να καταστραφεί η ασπίδα τους. Τα Gauntlets έχουν παρόμοια λειτουργία. «Θα είναι το όπλο "κρυπτονίτης" για τους εχθρούς, είτε για τις επιθέσεις τους είτε για τους εχθρούς τους ίδιους», εξήγησε ο Jones.
Το Devil May Cry θα κυκλοφορήσει για PS3 και Xbox 360 στις 15 Ιανουαρίου 2013. Μέχρι τότε, διαβάστε το review της Devil May Cry HD Collection από το GameWorld.
