- Ειδήσεις
- Δημιουργός Fallout: "Η βία στα video games θα συνεχίσει να υπάρχει όσο τα αγοράζουμε"
Δημιουργός Fallout: "Η βία στα video games θα συνεχίσει να υπάρχει όσο τα αγοράζουμε"

Δημιουργός Fallout: "Η βία στα video games θα συνεχίσει να υπάρχει όσο τα αγοράζουμε"
Πληροφορίες
"Οι εταιρίες φτιάχνουν προτιμούν τα είδη games που πουλάνε περισσότερο".
Ο δημιουργός των Fallout, Tim Cain, μίλησε για τους λόγους που η βία πουλάει στα AAA games, ειδικά στα RPGs.
Συγκεκριμένα ο Cain ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube με θέμα γιατί τόσα πολλά AAA RPGs περιμένουν από τους παίκτες ή συχνά τους αναγκάζουν να μπαίνουν σε μάχες αλλά και αν τα games έχουν τη βία ως κάτι συνηθισμένο.
Αρχικά τόνισε ότι έχει ακούσει αντιδράσεις για τις απαντήσεις του στο παρελθόν και δήλωσε: "Εν συντομία οι εταιρείες φτιάχνουν games και γενικότερα προϊόντα που οι άνθρωποι θα αγοράσουν. Αυτό σημαίνει ότι τα games που πουλάνε περισσότερο και δεν λέω για αυτά που έχουν τις καλύτερες κριτικές, αλλά αυτά που πουλάνε περισσότερο, καθορίζουν και τα μελλοντικά games. Είναι προφανές. Αν έχεις μία εταιρία που προσπαθεί να βγάλει χρήματα και υπάρχει ένας τύπος παιχνιδιού που πουλάει εκατομμύρια και ένας άλλους που πουλάει εκατό χιλιάδες, ποιον από τους δύο θα επιλέξεις αν κοστίζουν τον ίδιο χρόνο και χρήμα; Για αυτό λέω στον κόσμο να ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους. Και όσοι επιλέξουν να ψηφίσουν με το πορτοφόλι τους δεν θα είναι απλά σταγόνες στον ωκεανό. Αν κάνουν το ίδιο αρκετοί άνθρωποι, τότε οι σταγόνες γίνονται τυφώνες και οι εταιρίες ακούν."
Ο Cain πρόσθεσε: "Το είδη του Action τείνουν να πουλούν πολύ καλά. Θέλω να πω ότι τα Action RPGs πουλάνε περισσότερο από τα κλασσικά RPGs, παρόλο που και τα δύο είναι βίαια. Επιπλέον είναι πιο εύκολο να διαφημίσεις τέτοια games. Όταν βλέπεις ένα τρέιλερ και βλέπεις ανθρώπους να κάνουν πράγματα, άλματα, σκαρφάλωμα, shooting σκέφτεσαι: Κοίτα όλα αυτά τα πράγματα που μπορείς να κάνεις σε αυτό το παιχνίδι. Είναι δύσκολο να δείξεις τα υπόλοιπα. Πως θα δείξουμε ότι αυτό το παιχνίδι έχει πολύ καλή ιστορία; Πως θα δείξουμε ότι έχει φανταστικούς διαλόγους; Πως θα το κάνεις αυτό σε ένα τρέιλερ που μπορεί να διαρκεί μόνο 15 με 30 δευτερόλεπτα; Πρέπει να μειώσεις αυτή την υπέροχη ιστορία που είναι πολύ δημιουργική με μεγάλη πορεία σε μία μπουκιά. Και μάντεψε. Αυτό γίνεται επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν κάτι για πάνω από λίγα δευτερόλεπτα."
Διαβάστε επίσης για την επιτυχία της τηλεοπτική σειράς Fallout και συζητήστε για αυτή στο σχετικό forum topic.