- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- O Jon Murphy μιλάει για το PES 2012
O Jon Murphy μιλάει για το PES 2012
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
Ο επικεφαλής του Pro Evolution Soccer 2012 μιλάει στο GW και δίνει για άλλη μια χρονιά τις απαντήσεις του.
Η Konami έχει ρίξει πολύ δουλειά στο φετινό PES, εκεί όπου αναμένεται να δούμε μεγάλες διαφορές σε σχέση με πέρυσι. Στην E3 ανακοίνωσε την Active A.I. που παρέχει καλύτερο έλεγχο συμπαικτών, καθώς και το βελτιωμένο σύστημα άμυνας. Αυτό άλλωστε το είδαμε στην beta έκδοση μαζί με το Teammate Control, που σας επιτρέπει να ελέγξετε τους συμπαίκτες σας ενώ έχετε την μπάλα. Για να πάρετε μια καλύτερη γεύση σας, προτείνουμε να κατεβάσετε το demo που κυκλοφορεί εδώ και λίγες ημέρες.
Τις ημέρες της Gamescom, ο Άγγλος head developer μίλησε στο GW σχετικά με τα όσα θα πρέπει να περιμένουμε από το PES 2012. Ακολουθούν λοιπόν οι απαντήσεις που θα διαφωτίσουν τα ερωτήματά σας.
GW: Πέρα από το νέο μοντέλο χειρισμού, τι θα πρέπει να αναμένουμε από την τελική έκδοση του Pro Evolution Soccer 2012;
JM: Καταρχήν θα έχουμε το Football Life. Ένα mode το οποίο θα σας βάζει στο καλούπι της καριέρας ενός ποδοσφαιριστή ή ενός προπονητή. Εκεί λοιπόν έχουμε το Become a Legend, όπου φέτος συναντάμε και ατζέντηδες που αναμειγνύονται σε μεταγραφές, αλλά και το Master League. Στο Master League αλλάξαμε φέτος το σύστημα μεταγραφών ώστε να είναι πιο ρεαλιστικό.
Μία από τις μεγαλύτερες προσθήκες που πρέπει να αναφέρουμε είναι το Club Boss mode. Ξεκλειδώνεται με μόλις 100 PES points από το shop και χάρη σε αυτό γίνεστε ο πρόεδρος-ιδιοκτήτης ενός συλλόγου, οπότε ορίζετε τα μπάτζετ σε μεταγραφές και διαφημίσεις, κάνετε μεταγραφές παικτών, επιλέγετε τον προπονητή σας κ.ο.κ. Μπορείτε για παράδειγμα να βάλετε στην ομάδα σας προπονητή με καλές γνώσεις τακτικής, κάποιον που θα δουλεύει πολύ με νέους παίκτες ή κάποιον που να γνωρίζει την αγορά των μεταγραφών. Ανάλογη θα είναι κι η απόδοση της ομάδας (σ.σ. το Club Boss είναι ένα mode παρόμοιο με αυτό του Pro Evolution Soccer Management που είχε κυκλοφορήσει στο PS2). Δεν θα μπορείτε ωστόσο να ελέγξετε τους παίκτες ή να γίνετε εσείς ο προπονητής. Απλά θα του δίνετε συμβουλές τακτικής ή χρησιμοποίησης παικτών και τέλος θα μπορείτε να δείτε το ματς.
GW: Στο Online τι αλλαγές έχουμε;
JM: Φέτος εστιάσαμε περισσότερο από ποτέ στο να βελτιώσουμε το Online mode. Καταρχήν στο Master League Online οι βιορυθμοί των παικτών αλλάζουν διαρκώς, ανάλογα με τα παιχνίδια. Οι ποδοσφαιριστές έχουν τραυματισμούς, αλλάζει η συμπεριφορά τους και γενικά υπάρχει μια συνέχεια. Αλλαγές έχουμε όμως και στα συμβόλαιά τους. Επίσης, είναι πιο εύκολο να μπείτε στο Community mode του παιχνιδιού, ενώ μέσω αυτού μπορείτε παράλληλα να ελέγχετε και το rank σας.
Στο Facebook θα έχουμε το My PES, με το οποίο θα κάνετε Sign-In με το account σας. Είτε παίζετε Offline είτε Online, θα ενημερώνεται το προφίλ σας εφόσον το επιθυμείτε. Πέραν αυτού, στο Online θα έχουμε και τα γνωστά Badges και Trophies.
GW: Σχετικά με το lag έχετε διορθώσει τα όποια προβλήματα;
JM: Γενικά θα έχουμε μια καλύτερη online εμπειρία. Θα συνδέεστε με άτομα που είναι πιο κοντά σε εσάς ενώ θα μπορείτε να δώσετε και feedback για το πόσο καλή ήταν η σύνδεση, ώστε αν σας άρεσε να έχετε την ευκαιρία να παίξετε με τα άτομα αυτά ξανά στο μέλλον. Αντίστροφα, θα μπορείτε να δώσετε αρνητικό feedback, τόσο για την σύνδεση όσο και σε όσους είναι αγενείς απέναντί σας.
Με το θετικό ή το αρνητικό feedback, θα ξεχωρίζουμε τους παίκτες σε ομάδες. Οι καλοί σε αξιολόγηση θα παίζουν με τους καλούς, οι μέτριοι με τους μέτριους και οι κακοί με τους κακούς. Άρα, αν κάποιοι δημιουργούν πρόβλημα και κρίνονται αρνητικά θα παίζουν με άτομα που επίσης δημιουργούν πρόβλημα.

JM: Έχουμε αντιμετωπίσει στο παρελθόν disconnects που δεν ήταν εσκεμμένα αλλά λόγω προβλημάτων στη σύνδεση. Επομένως το σύστημα θα επιτρέπει κάποια disconnects, μέχρι ενός ορίου φυσικά. Γιατί αν το παρακάνετε τότε θα έχετε και για αυτό αρνητική κρητική.
(Τώρα ο Jon Murphy μας δείχνει ότι το Off The Ball Control μπορεί να είναι είτε Manual είτε Assisted. Δηλαδή οι συμπαίκτες σας είτε θα κάνουν αυτόματα κίνηση αν πατήσετε το δεξί analog stick, είτε θα τους ελέγχετε πλήρως. Δεν γίνεται δηλαδή και με τα δύο μαζί. Η ρύθμιση αυτή εκτελείται από το System Settings/Controller Settings/Button Configuration, κάτι που μπορείτε να δοκιμάσετε και στο demo που κυκλοφορεί.)
GW: Σχετικά με το Master League έχετε εισάγει ένα πιο εύκολο σύστημα μεταγραφών; Γιατί στο PES 2011 έπρεπε να περιμένουμε πολλές μέρες για απάντηση στις προτάσεις μας.
JM: Ειλικρινά δεν μπορώ να σου πω αν έχει αλλάξει. Έχω παίξει το Master League και το Club Boss και είδα ότι χρειάζεται κάποιες μέρες. Συγκεκριμέναέπαιρνα απάντηση μετά από 4-5 μέρες. Ελπίζω να μην θεωρείται μεγάλη περίοδος, τουλάχιστον αν θέλουμε κάτι το ρεαλιστικό. Δεν μπορείς δηλαδή να συμφωνήσεις για μια μεταγραφή μέσα σε μία ημέρα.
GW: Στο θέμα του χειρισμού, δεν θεωρείτε ότι η ταχύτητα του παιχνιδιού είναι αργή;
JM: Αυτό μπορείς να το αλλάξεις από τις ρυθμίσεις.
JM: Αν ξοδέψεις αρκετό χρόνο φέτος στις τακτικές θα δεις ότι υπάρχουν πολλές επιλογές με τις οποίες μπορείς να ρυθμίσεις τα παραπάνω και να παίξεις όπως θέλεις με την ομάδα σου. Όσο για την αυτόματη κίνηση συμπαικτών, αυτή φέτος έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό. Για να το καταλάβεις καλύτερα θα πρέπει να βάλεις την μακρινή κάμερα για να δεις πανοραμικά τις κινήσεις των συμπαικτών. Η κάμερα αυτή δεν υπήρχε στην beta, τώρα στην πιο πρόσφατη έκδοση μπορείς να το δεις καλύτερα.
GW: Τέλος, τι συμβαίνει με τα πρωταθλήματα; Γιατί και φέτος προσθέσατε μόνο την Πορτογαλία, την Σκωτία, τις Γερμανικές ομάδες και αγνοήσατε πάλι τα υπόλοιπα πρωταθλήματα;
JM: Προσθέσαμε και τα σωστά ονόματα στην Ισπανία.
GW: Απλά εννοώ το εξής. Πέρυσι τέτοια μέρα μας είχατε πει ότι έχετε την λογική “Θα κοιτάξω να πάρω πρώτα τα πλήρη δικαιώματα για τα μεγάλα πρωταθλήματα και μετά για τα μικρά”. Ενώ θα μπορούσατε να προσθέσετε χώρες όπως Βέλγιο, Ελλάδα, Αμερική, Σκανδιναβικές χώρες κ.ο.κ.
JM: Ναι, το πάμε βήμα-βήμα. Φέτος ήταν μεγάλη υπόθεση να έχουμε σωστό όλο το Ισπανικό πρωτάθλημα. Έχουμε αγοράσει όμως και δικαιώματα για ξεχωριστές ομάδες, ώστε να υποστηρίξουμε έτσι το Champions League και το Europa League. Βασικά το κάνουμε έτσι γιατί έτσι πρέπει να δουλέψουμε. Το να αγοράζεις δικαιώματα δεν είναι μια απλή διαδικασία.
Οι διαπραγματεύσεις για να πάρεις ένα πρωτάθλημα μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και μήνες. Και μην ξεχνάς ότι υπάρχει και το πρόβλημα των αποκλειστικών δικαιωμάτων. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να υπάρχει αποκλειστική συμφωνία για έως και 5 χρόνια (σ.σ. όλα αυτά είναι σπόντα προς Fifa) άρα θα πρέπει να περιμένεις να λήξει η περίοδος. Τέλος, άλλα πρωταθλήματα πλησιάζονται εύκολα κι άλλα πιο δύσκολα, καθώς δεν ξέρεις ποιος τα εκπροσωπεί, οπότε είναι μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία.

Comments
Πέρα από την πλάκα μόνο και μόνο λόγο πωλήσεων έπρεπε να έχει και Ελληνικό!
Επαιξα το demo και με μπερδεψαν οι κινησεις συμπαικτων.Επισης φετος με την καμια δεν βαζεις γκολ.Καλο αυτο γιατι περσι ηταν ευκολο.Αλλα θα περιμενω να δω και το online αλλιως αμα τρωω παλι dc δεν καθομαι να ασχοληθω.
Μονο και μονο για την διαφημιση οι δικοι μας επρεπε να το δωσουν δωρεαν ή εστω σε πολυ χαμηλη τιμη και με αυτο τον τροπο θα μπορουσαν κιολας να διεκδικησουν καλυτερα χρηματα στις μελλοντικες εκδοσεις...
Με αυτή τη λογική το Football Manager δεν θα έπρεπε να είχε κατεβάσει καν το ελληνικο πρωτάθλημα.
Πολύ απλά βάζεις την Superleague και όταν βγει η απόφαση αλλάζεις τις ομάδες με patch. So simple.