Ο Simon Finch μιλάει για το Rift

Hot
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Ο επικεφαλής του MMORPG Rift μιλάει στο GW.

Συζητήσαμε με τον Simon Finch, Senior Design Director της Trion Worlds, σχετικά με το Rift, το μέχρι στιγμής μεγαλύτερο MMORPG για το 2011. Πρόκειται για ένα παιχνίδι το οποίο ήταν σίγουρα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει τα βλέμματα εκατομμυρίων παικτών που το έχουν τιμήσει μέχρι σήμερα. Ο Finch είναι αρκετά ενθουσιώδης πάνω στη δουλειά του, παίζει ο ίδιος το παιχνίδι σε καθημερινή βάση, ενώ...απέφυγε να απαντήσει σε πολλά από τα ερωτήματά μας, σχετικά με βασικά ζητήματα που ενδιαφέρουν την community. Δείτε αναλυτικά την συνέντευξη.

GW: Συμπληρώθηκαν δύο μήνες από την κυκλοφορία του Rift. Είστε ικανοποιημένοι από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα;
SF: Πάρα πολύ! Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εκπληκτική. Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια στο παιχνίδι και φαίνεται ότι η community μας το αναγνώρισε. Έχουμε λάβει πολλές επευφημίες ότι είχαμε την ομαλότερη κυκλοφορία στην ιστορία των MMO.

Προσωπικά παίζω το παιχνίδι σχεδόν με όλη την ομάδα μου και διασκεδάζω πολύ. Είναι πραγματικά συναρπαστικό το να βλέπεις και να ακούς τις αντιδράσεις των παικτών όταν ξεκινάει ένα event ή όταν παίζω με την guild μου σε Warfront ή Dungeon και ακούω πόσο πολύ το απολαμβάνουν.

GW: H guild σας από τι παίκτες αποτελείται;
SF: Έχω μπει σε guild με πραγματικούς παίκτες. Κανείς τους δεν ξέρει ότι είμαι developer και η μέχρι τώρα εμπειρία μου είναι πραγματικά ευχάριστη.


GW: Με το σύστημα Coin Lock και το Mobile Authenticator, η πιθανότητα ένας λογαριασμός να γίνει hack έχει μειωθεί. Ποιο είναι το επόμενο βήμα σας σχετικά με την προστασία των λογαριασμών;

SF: Δουλεύουμε αρκετά καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια στο να ενημερώνουμε τους χρήστες μας όποτε βρίσκονται online. Μετά το Coin Lock, έχουμε κυκλοφορήσει το Rift Authenticator για Android κινητά. Η έκδοση για το iOS κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες και συμπεριλήφθηκε στο iTunes store.

Τελευταία είδαμε επίσης μία αύξηση στα phishing e-mails που στέλνουν οι hackers στο Internet, ζητώντας από τους χρήστες να κάνουν login σε ψεύτικα sites, τα οποία μοιάζουν με την δική μας σελίδα. Κάποια από αυτά τα e-mails οι hackers τα χρησιμοποιούν και στο WoW. Απόδειξη ότι έχουν ακόμη την λάθος φόρμα, λέγοντας ότι έχουν σταλεί από την Blizzard. Έχουμε κάνει report τα συγκεκριμένα sites ώστε να τα ρίξουμε το συντομότερο δυνατό. Φυσικά κάθε μέρα διαρκώς βγαίνουν καινούργια.

Παράλληλα, δουλεύουμε και πάνω στο hardware authentication για όσους δεν έχουν πρόσβαση σε κινητά με Android ή iOS. Το project αυτό θα ολοκληρωθεί μετά από μήνες καθώς περιλαμβάνει φυσική παρουσία του hardware. Αποτελεί όμως μια συνεχή προσπάθεια την οποία αναπτύσσουμε εντατικά.

GW: Έχετε αποδείξει ότι ακούτε προσεκτικά τα σχόλια της community. Γι’ αυτό θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε σχετικά με κάτι που σας έχει ήδη ζητηθεί. Θα μπορούν λοιπόν οι παίκτες να χτίσουν τα σπίτια τους ή τα guild castle τους στο μέλλον;

SF: Ακούμε πάντοτε προσεκτικά τα όσα μας λένε οι παίκτες μας κι αυτό θα συνεχίσει και στο μέλλον. Λαμβάνουμε τις πληροφορίες μας από όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές. Όπως κυρίως από τα forums μας, από τα forums άλλων sites, μέσα από το παιχνίδι αλλά και μέσω των ερευνών που διεξάγουμε. Δεν θέλω όμως να μπω σε λεπτομέρειες για το ποια συγκεκριμένα πράγματα θα προσθέσουμε, καθώς αυτό μπορεί να αλλάξει στην πορεία. Μπορώ να σου πω ότι κάποια χαρακτηριστικά που έχουν ζητηθεί και ακούγονται συχνά, είναι ήδη στα τελικά επίπεδα του testing και θα κυκλοφορήσουν με update πολύ συντομα.

GW: Το πρώτο μεγάλο update κυκλοφόρησε πρόσφατα, προσθέτοντας το world event “River of Souls”. Σκοπεύετε να προσθέσετε κι άλλα τέτοια events;
SF: Σίγουρα! Έχουμε επίγνωση ποιοι παίκτες έχουν κάνει signup για αυτή την υπηρεσία και θα πρέπει να περιμένουν από εμάς μια συνεχή ροή νέου content και νέων δραστηριοτήτων. Οπότε σίγουρα να αναμένετε νέα events όσο περνάει ο καιρός.

GW: Ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των ενεργών συνδρομητών στο Rift; Ξέρουμε ότι μέσα στον πρώτο μήνα είχατε ένα εκατομμύριο πωλήσεις και μέσα στον Απρίλιο φτάσαμε στα 1.3 εκατομμύρια.
SF: Για το συγκεκριμένο δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο αυτή την στιγμή.


GW: Ανακοινώσατε πρόσφατα ότι σχεδιάζετε να προσθέσετε τις guild banks και το σύστημα “Looking for a group”. Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες;
SF: Για τα δύο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δεν μπορούμε να πούμε κάτι ακόμα. Σύντομα όμως θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση.

GW: Τι θα πρέπει οι παίκτες να περιμένουν από το patch 1.2;
SF: Θα έχουμε το Spoils of War – Prelude, στο οποίο τα Earth και Fire Planes επεκτείνονται, προστίθενται νέα quests στις πόλεις των Sanctum και Meridian, ενώ θα υπάρξουν και νέα ειδικά reward packs για την ολοκλήρωση των νέων quests. Ορισμένα reward packs θα ξεκλειδώνουν κι ένα συνοδευτικό pet συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας.

Θα έχουμε επίσης μερικά ακόμη fixes για τα quests και διορθώσεις σε bugs που αφορούσαν raid στο River of Souls. Τέλος, οι κανόνες για το Auto-AFK δεν θα είναι πλέον τόσο αυστηροί σε χρονική διάρκεια. Το patch θα κυκλοφορήσει μέσα στην εβδομάδα.

GW: Θα μπορούν οι παίκτες να χρησιμοποιήσουν τα add-ons του Rift στο μέλλον; Είναι κάτι που γενικά θεωρείτε απαραίτητο;
SF: Δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο ακόμη.

GW: Η ελληνική community στο Rift.gr έχει μία δυναμική παρουσία. Είναι πιθανό να προσθέσετε έναν ελληνικό server στο μέλλον;
SF: Αυτή την χρονική στιγμή δεν μπορούμε να πούμε κάτι.

GW: Λένε ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Οι παίκτες θα έχουν την ικανότητα να μπουν μέσα σε rift και να συνεχίσουν στο war in the planes;
SF: Τόσο οι Defiant scientists όσο και οι Guardian Sages δουλεύουν σκληρά για να ξετυλίξουν τα μυστικά και την δύναμη των rifts. Ποιος ξέρει τι μπορεί να γίνει στο μέλλον.

GW: Πολλοί παίκτες παραπονιούνται για το γεγονός ότι ολοκληρώνουν όλα όσα έχει να δώσει το παιχνίδι νωρίτερα απ’ το αναμενόμενο. Σκοπεύετε τουλάχιστον να κάνετε τα boss fights πιο δύσκολα στο μέλλον;
SF: Είναι αλήθεια ότι έχουμε παίκτες που έχουν δει όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού, αλλά η πλειοψηφία τους έχει ακόμη πολύ δρόμο. Πολύ λίγες guilds (σ.σ. μικρός διψήφιος αριθμός για την ακρίβεια) έχουν καταφέρει να φτάσουν μέχρι το τέλος.

Πάντοτε γνωρίζαμε ότι ένα μικρό ποσοστό του συνολικού κοινού θα καταφέρει να φτάσει μέχρι το τέλος νωρίτερα. Θα προσθέτουμε όμως διαρκώς νέο περιεχόμενο στο μέλλον, ώστε να δώσουμε σε αυτούς τους παίκτες πολλές δραστηριότητες και στους υπόλοιπους νέα πράγματα τα οποία θα μπορούν να επιτύχουν αργότερα.

Ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε ήδη περιεχόμενο περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο MMO είχε στην κυκλοφορία του. Γι’ αυτό και θα φροντίσουμε να υπάρχει μια πραγματικά μεγάλη πρόκληση για το νέο αυτό περιεχόμενο. Για το ήδη υπάρχον δεν αποκλείουμε το να έχουμε διάφορες αλλαγές, αλλά μην περιμένετε ότι απλά θα αυξήσουμε τον βαθμό δυσκολίας σε κάποια bosses επειδή μία ομάδα από έμπειρους παίκτες κατάφεραν να το κερδίσουν. Δεν είναι άλλωστε δίκαιο για τους παίκτες να ανακαλύπτουν ότι αυξήθηκε η δυσκολία, επειδή εμείς είχαμε στόχο μια συγκεκριμένη ομάδα παικτών.

GW: Σκοπεύετε να προσθέσετε νέους μηχανισμούς στους role-playing servers, που θα δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στους παίκτες;
SF: Όπως έχω ξαναπεί και στο παρελθόν, θα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη τις προτάσεις από την community. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν διαφορετικές ομάδες παικτών που απολαμβάνουν διαφορετικές πτυχές του παιχνιδιού. Όσο προσθέτουμε νέα χαρακτηριστικά και νέο περιεχόμενο, πιστεύω ότι οι παίκτες θα νιώσουν ότι το ιδιαίτερο ύφος του gameplay τους θα τροφοδοτείται διαρκώς.

GW: Όσον αφορά στο PvP του Rift, ποιο είναι το επόμενο βήμα; Σκοπεύετε να προσθέσετε sieges στα castles;
SF: Δεν μπορούμε να πούμε κάτι για αυτό μέχρι στιγμής.

GW: Τέλος, θα θέλατε να πείτε κάτι προς όλους τους fans του Rift;
SF: Ένα ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μας. Είναι προνόμιο για μένα να δουλεύω με αυτή την ομάδα και να δημιουργώ ένα παιχνίδι το οποίο θέλω πραγματικά να παίζω. Ήταν διασκεδαστικό και ταυτόχρονα συναρπαστικό να βλέπεις ότι υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός ομοϊδεατών στους οποίους επίσης αρέσει να το παίζουν. Στο μέλλον αποσκοπώ σε πολλές ευτυχισμένες, τρομακτικές, συναρπαστικές, αστείες και πάνω απ’ όλα διασκεδαστικές περιπέτειες στην Telara.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 landogar (Level13) 09/05/2011 01:55
Το πρόβλημα με το level cap είναι κλασικό σε πολλά ΜΜΟ.Απ' όσο θυμάμαι όμως το WoW στην αρχή είχε περισσότερο content.

Πάντως ο τύπος όλο αποκαλύψεις ήτανε. "Δε μπορούμε να κάνουμε σχόλιο" , "Δε μπορούμε να πούμε κάτι" :P
#2 JohnShepard (Level13) 09/05/2011 13:54
Για μια μικρη εταιρεια σαν αυτη ειναι καλο mmo και το μονο προβλημα που ειχε στο release ηταν με τα preorders.Το βασικό πρόβλημά τους είναι το PvP που είναι αρκετά πεσμένο και τα server transfers.Αλλά θα πρέπει να τα φτιάξουνε σύντομα γιατί αλλιώς μην εκπλαγει κανεις αν δει τα active subs να πεφτουν.