- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Ο Vince Desi μιλάει για το Postal
Ο Vince Desi μιλάει για το Postal
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Στο Postal 2, ένα ομολογουμένως αμφιλεγόμενο παιχνίδι, ο παίκτης προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή εν μέσω ρεαλιστικών και μη προβλημάτων, από πορείες, αγενείς πολίτες, μέχρι επιθετικούς αστυνομικούς και φανατικούς θρησκόληπτους. Το concept του παιχνιδιού είναι πως, παρά την υποτιθέμενη βίαιη φύση του, είναι στο χέρι του παίκτη το αν θα προσπαθήσει να βγάλει τη μέρα αγνοώντας ή αποφεύγοντας την οποιαδήποτε επίθεση ή αν απλά θα υποκύψει στο χάος καταδικάζοντας με βίαιο και ξεκαρδιστικό τρόπο όποιον άτυχο βρεθεί στον δρόμο του.
GW: Γειά σου Vince και σε ευχαριστούμε που αποδέχτηκες την πρόσκλησή μας. Πρώτα απ’ όλα, πες μας λίγα πράγματα για εσένα και τον ρόλο σου στην Running with Scissors.
VD: Ξεκίνησα στη βιομηχανία των video games το 1982 ως σύμβουλος της Atari. Μετά από αρκετά χρόνια δημιουργίας πληθώρας παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων και εκπαιδευτικών, βοήθησα στην δημιουργία της Running With Scissors το 1996, μαζί με τον Steve Wik, τον δημιουργικό διευθυντή της εταιρίας.
GW: Ξεκινώντας με ένα ισομετρικό παιχνίδι (Postal), προχωρώντας σε ένα FPS (Postal 2), τώρα το Postal III παρουσιάζεται ως ένα Action Shooter. Αυτές οι αλλαγές ήταν θέμα παρουσίασης, περιεχομένου ή απλά πειραματισμού;
VD: Είναι ταυτόχρονα θέμα επιλογής και ανάγκης. Πρώτων διότι απλά θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό και δεύτερον λόγω των μηχανών που επιλέξαμε. Για παράδειγμα η Unreal engine υποστήριζε FPS οπτική στο Postal 2, ενώ η Valve engine υποστήριζε Third Person Shooter οπτική στο Postal III. Πάντα προσπαθούμε να κάνουμε κάτι καινούργιο και διαφορετικό, όπως για παράδειγμα το πως χειριζόμαστε τις αλληλεπιδράσεις με τους NPC και συγκεκριμένα όπλα,. Όλα αυτά ορίζουν τόσο την οπτική του παιχνιδιού όσο και το πως «δένουν» μαζί όλα τα στοιχεία του.
GW: Με λίγα λόγια, ποιο στοιχείο είναι αυτό που θα κάνει το Postal III να ξεχωρίσει από τον προκάτοχό του;
VD: Ελπίζουμε, η παρουσίαση νέων όπλων, οχημάτων και χαρακτήρων, συγκεκριμένα το Πριόνι-Ασβός, τα Segways και η «βοηθητική Μαϊμού».
GW: Πες μας λίγα σχετικά με τα νέα όπλα στο Postal III. Μας άρεσε ιδιαίτερα η ιδέα της «βοηθητικής Μαϊμούς» η οποία επιτίθεται σε όποιον στόχο ορίσει ο παίκτης μέσω ενός laser pointer!
VD: Το Postal III έχει να κάνει κυρίως με ζώα. Ο παίκτης μπορεί να χειριστεί σκύλους, γάτες γεμάτες χειροβομβίδες, κυψέλες μελισσών, την βοηθητική μαϊμού, ρινόκερους και βεβαίως τον Champ (σ.σ: τον σκύλο του πρωταγωνιστή).
GW: Σχετικά με τα segways, υπάρχει περίπτωση να δούμε και άλλα οχήματα στο παιχνίδι, ας πούμε σε ένα μελλοντικό expansion;
VD: Το ελπίζω. Αυτό που έκανε πάντα το Postal διαφορετικό από άλλα παιχνίδια σαν το GTA είναι ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε με τους NPC και το επίπεδο της AI βάση του οποίου τους προγραμματίζουμε. Τώρα, με την ενσωμάτωση των segways στο παιχνίδι ευελπιστούμε να πετύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.
GW: Είδατε την ταινία Postal; Σας άρεσε;
VD: Ήταν αρκετά αστεία αλλά πιστεύω πως ήταν μεγάλη, αρκετές σκηνές θα τις άφηνα εκτός ταινίας. Κάποιοι ηθοποιοί ήταν πολύ καλοί, κάποιοι άλλοι χάλια. Το σενάριο θα μπορούσε να ήταν πιο εμφατικό και λιγότερο τραβηγμένο.
GW: Πως επηρέασαν οι πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με την βία στα video games την παραγωγή και κυκλοφορία των Postal 2 και 3;
VD: Ποτέ στην RWS δεν μας απασχολούσε η γνώμη των άλλων, με εξαίρεση βέβαια των οπαδών των παιχνιδιών μας. Σήμερα, εδώ στην Αμερική, το ανώτατο δικαστήριο μας εισάκουσε την πρόταση της Πολιτείας της Καλιφόρνιας, έναν νέο νόμο ο οποίος απαγορεύει την πώληση βίαιων παιχνιδιών, υπογεγραμμένη μάλιστα από τον Arnold Schwarzenegger, εναντίον της Entertainment Merchants Association (η οποία αντιπροσωπεύει την βιομηχανία των παιχνιδιών). Εάν φτιάχναμε games όπως όλοι οι άλλοι τότε δεν θα ήμασταν σωστοί απέναντι στον εαυτό μας και τους οπαδούς μας. Έίμαστε υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης, όχι της επανάληψης.
GW: Παραμένοντας στο θέμα της βίας, σχετικά με την απαγόρευση του Postal 2 σε αρκετές χώρες, θα κυκλοφορούσατε ποτέ ένα παιχνίδι αφαιρώντας συγκεκριμένες αποστολές (όπως στο Modern Warfare 2) ή αλλοιώνοντας σημαντικά στοιχεία του gameplay (όπως αλλάζοντας τους ανθρώπους με ζόμπι στη σειρά Carmageddon) προκειμένου το παιχνίδι να είναι πιο... πολιτικώς ορθό;
VD: Δεν υπάρχει περίπτωση!
GW: Το Postal III θα είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που θα κυκλοφορήσει και στο Xbox 360. Ποιοι είναι οι κύριοι λόγοι πίσω από αυτήν την απόφαση; Υπάρχουν σχέδια για να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και σε άλλες κονσόλες, όπως για παράδειγμα στο PS2 ή το Wii, στο μέλλον;
VD: Ενώ ετοιμάζαμε να κυκλοφορήσουμε το Postal 2 στο Xbox, όταν μαθεύτηκε το χαρακτηριστικό της... ούρησης (σ.σ: ο χαρακτήρας μπορεί να ουρήσει για να σβήσει φωτιές... και άλλα ευτράπελα!) δεν υπήρχε τρόπος η Microsoft να το εγκρίνει. Για το Postal III η υπόθεση εκκρεμεί και παραμένουμε αισιόδοξοι πως κάποια μεγάλη εκδοτική εταιρία θα αναγνωρίσει την εμπορική δυνατότητα του Postal III, αν βέβαια έχει τα... μπαλάκια να το βγάλει σε κάποια κονσόλα.
VD: Είναι φανταστικό διότι δίνει την δυνατότητα στους οπαδούς των παιχνιδιών να λάβουν ενεργά μέρος στην διαδικασία. Είναι κάτι μοναδικό για την βιομηχανία μας.
GW: Αν είχες την ευκαιρία να σχεδιάσεις από την αρχή το αγαπημένο σου παιχνίδι ποιο θα ήταν αυτό και πως θα το άλλαζες;
VD: Pac Man με τον Krotchy (http://postal.wikia.com/wiki/Krotchy)
GW: Κλείνοντας, τι άλλο να περιμένουμε από την RWS αλλά και το Postal στο μέλλον;
VD: Περισσότερες αλήθειες στα παιχνίδια, περισσότερη διασκέδαση, περισσότερο γέλιο και πολιτική ορθότητα όπως θα έπρεπε να είναι: ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.