- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Ο Casey Hudson της BioWare μιλάει για το Mass Effect 2
Ο Casey Hudson της BioWare μιλάει για το Mass Effect 2
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Το Mass Effect είναι ένα από τα καλύτερα RPG των τελευταίων ετών, μιας και συνδυάζει μία πολύ δυνατή ιστορία του μέλλοντος, σε ένα Action Shooter παιχνίδι με απλά και κατανοητά στοιχεία RPG. Τα γεγονότα του λαμβάνουν χώρα το 2183 και πρωταγωνιστής του είναι ο John Sheppard, ένας γήινος διοικητής αεροσκάφους, ο οποίος προσπαθεί να επιβάλει την τάξη στον γαλαξία. Η απήχηση που έχει το παιχνίδι παγκοσμίως δεν θα μπορούσε παρά να είναι τεράστια, μιας και το project είναι ένα σύγχρονο σενάριο της κορυφαίας στο είδος της BioWare, δημιουργού των Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic και πολλών ακόμη μεγάλων επιτυχιών. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Casey Hudson, επικεφαλή του project, για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από το Mass Effect 2, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιανουαρίο για PC και Xbox 360.
GW: Μετά από την επιτυχία του πρώτου τίτλου, ήρθε η ώρα για το sequel. Πως αισθάνεσαι μετά από δύο χρόνια ανάπτυξης πάνω στο συγκεκριμένο παιχνίδι;
CH: Είμαι κουρασμένος, αλλά νιώθω όμορφα, καθώς ήταν μία ενδιαφέρουσα περίοδος για εμάς. Πριν από δύο χρόνια είχαμε την ιδέα δημιουργίας ενός πολύ καλού sequel και τώρα είμαστε πολύ κοντά στο να πετύχουμε ακριβώς αυτό που θέλαμε. Δεν ήταν καθόλου εύκολο, καθώς το Mass Effect 2 έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι, με βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Οπότε, χρειάστηκε πολύ δουλειά, αλλά είμαστε πολύ ευτυχισμένοι με το πως έχουν έρθει τα πράγματα έως τώρα.
CH: Η ιστορία ξεκινάει με ένα γεγονός το οποίο δεν μπορούμε ακόμη να αποκαλύψουμε, αλλά το οποίο περιλαμβάνει την πρώτη αναμέτρηση του Sheppard με τον εξωγήινο εχθρό, τους Collectors. Μόλις μπείτε στη μάχη, αντιλαμβάνεστε ότι οι άνθρωποι έχουν γίνει στόχος απαγωγής από τους Collectors. Για να ανακαλύψετε που οδηγούνται, θα πρέπει αναγκαστικά να μεταβείτε σε μια αποστολή αυτοκτονίας.
GW: Θα μπορέσουμε να χειριστούμε άλλους χαρακτήρες, πέρα από τον John Sheppard;
CH: Όχι. Ο Sheppard είναι ο κεντρικός χαρακτήρας και εκεί εστιάζει η ιστορία και το gameplay.
"Σχετικά με τις φήμες περί κυκλοφορίας στο Playstation 3, τo Mass Effect 2 θα κυκλοφορήσει μόνο για Xbox 360 και PC."
GW: Τουλάχιστον, πέρα από το μικρό μας όνομα θα μπορούμε ενδεχομένως να αλλάξουμε το επίθετο “Sheppard”;
CH: Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, θα μπορείτε να αλλάξετε μόνο το μικρό όνομα. Το Sheppard παραμένει ως επίθετο, γιατί αυτό είναι που αναφέρεται στην ιστορία και με αυτό σας αποκαλούν όλοι οι άλλοι χαρακτήρες. Αν κάνετε εισαγωγή του χαρακτήρα σας από το πρώτο Mass Effect, τότε θα συνεχίσετε με το ίδιο μικρό όνομα και στο Mass Effect 2 (σ.σ. όπως έχει ανακοινωθεί, αν φορτώσετε το save του Mass Effect 1, το παιχνίδι θα προσαρμόσει την συμπεριφορά των άλλων απέναντί σας, ανάλογα με το πως συμπεριφερόσασταν στο πρώτο μέρος).
GW: Τι είδους εχθρούς θα αντιμετωπίσουμε αυτή τη φορά; Θα έχουν κάτι το ιδιαίτερο, όπως για παράδειγμα θα είναι πιο μεγάλοι σε μέγεθος από εμάς; Να αναμένουμε και μάχες με οχήματα;
CH: Κάποιοι από αυτούς θα είναι πιο μεγάλοι σε μέγεθος. Θα έχουμε δηλαδή από βαριά ρομπότ, μέχρι ιπτάμενα διαστημόπλοια. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών θα είναι καλύτερη, οπότε ακόμα και εχθροί μεσαίου μεγέθους θα είναι πιο ανθεκτικοί και θα τους αντιμετωπίζετε με μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Όσο για τα οχήματα, θα δημιουργήσουμε κάποιες αστείες καταστάσεις με ένα νέο είδος οχήματος. Αυτό θα το ανακοινώσουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
GW: Η πρώτη έκδοση του παιχνιδιού δεν ήταν τόσο δύσκολη για τους έμπειρους χρήστες, λόγω του γρήγορου healing των μονάδων και των τεχνολογικών upgrades. Σκοπεύετε να ανεβάσετε την συνολική δυσκολία, προσθέτοντας νέους εχθρούς για παράδειγμα;
CH: Το σύστημα μάχης έχει αναβαθμιστεί πλήρως κι αυτό μας επέτρεψε να ανεβάσουμε την δυσκολία, αλλά παράλληλα να συνεχίσουμε να έχουμε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι. Απ’ τη στιγμή που το σύστημα κάλυψης, η στόχευση και οι ειδικές δυνάμεις των χαρακτήρων λειτουργούν πολύ καλύτερα, η αύξηση της δυσκολίας θα γίνει πλέον πολύ πιο διασκεδαστική. Έχουμε εισάγει ρυθμίσεις δυσκολίας, όπως το “Insanity”, το οποίο θα είναι αρκετά ανταγωνιστικό προς τους χρήστες. Θα σας αναγκάσει να κάνετε πλήρη χρήση των τακτικών στοιχείων του παιχνιδιού.
CH: Κάναμε πολλές βελτιώσεις στο μοντέλο φωτοσκίασης, όπως επίσης αναπτύξαμε κάποια textures ώστε να έχουν καλύτερη ποιότητα και ταχύτερα frame rates. Γενικά να ξέρεις ότι έγιναν ουσιώδεις βελτιώσεις στην οπτική πιστότητα.
GW: Σε ποιους τομείς έχετε βελτιώσει το gameplay;
CH: Μία από τις μεγάλες βελτιώσεις που έγιναν αφορά το σύστημα μάχης. Εκεί, πραγματοποιήσαμε άπειρες αναβαθμίσεις, όπως το καλύτερο σύστημα κάλυψης, την ακριβέστερη στόχευση και τις πιο εντυπωσιακές ειδικές δυνάμεις των χαρακτήρων. Επίσης, θα έχουμε ένα εκπληκτικό σύστημα χρήσης των όπλων. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται τα νέα “heat clips” και η πιο έντονη χρήση των πυρομαχικών στη μάχη. Κι όλα αυτά ενώ θα παραμένουμε πάντοτε μέσα στην εικονική φαντασία του σύμπαντος.
GW: Υπάρχουν καθόλου αλλαγές στο inventory και στο σύστημα των levels;
CH: Στο inventory, θα μπορείτε πλέον να παραμετροποιήσετε το armor σας, αλλάζοντας κάθε κομμάτι της στολής που φοράτε. Θα υπάρχει επίσης ένα σύστημα έρευνας, μέσω του οποίου θα αναβαθμίζετε τα όπλα σας, ενώ έχουν ανανεωθεί οι πανοπλίες, το αεροσκάφος σας, αλλά και ο χώρος εφαρμογής των όπλων, όπου καθορίζετε ποια όπλα θέλετε να έχουν οι συμπολεμιστές σας.
Τα levels και η ανάπτυξη των χαρακτήρων, δουλεύουν με τρόπο παρόμοιο με αυτό του πρώτου παιχνιδιού, απλά τώρα υπάρχουν νέες δυνάμεις και βελτιώσεις οι οποίες προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες. Ακόμη, όταν θα φτάνετε μία ικανότητά σας (power) στο μέγιστο επίπεδό της, τότε θα μετατρέπεται σε εξελιγμένη δύναμη (evolved power), δίνοντάς σας επιλογή για το πως να την αξιοποιήσετε, μετατρέποντάς την σε μία νέα ειδική ικανότητα.
GW: Σχεδιάζετε να δημιουργήσετε ειδικά skills τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χαρακτήρες;
CH: Ναι, προσθέσαμε κάποιες νέες ικανότητες, οι οποίες επεκτείνουν τις δυνατότητας του συστήματος μάχης και κάνουν τις classes (σ.σ. κατηγορίες) των χαρακτήρων να ξεχωρίζουν μεταξύ τους και να μοιάζουν πιο δυνατές. Για παράδειγμα, o Vanguard, θα είναι ένας χαρακτήρας με την ικανότητα “biotic charge”, η οποία θα του χρησιμεύει για να εκτοξεύεται στον χώρο όπου βρίσκεται και να διαλύει τους εχθρούς του στον αέρα.
GW: Ποιος είναι ο υπολογιζόμενος μέσος όρος διάρκειας του Mass Effect 2; Μπορείς να τον υπολογίσεις τόσο για την μικρότερη δυνατή διάρκειά του, όσο και για την διάρκεια σε περίπτωση που ο χρήστης θελήσει να ολοκληρώσει και τις προαιρετικές αποστολές;
CH: Αυτή τη στιγμή η αναμενόμενη διάρκεια είναι ακόμη υπό συζήτηση και καθένας μας την εκτιμάει διαφορετικά. Πάντως, το μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα ολοκλήρωσης του παιχνιδιού, θα είναι λίγο μεγαλύτερο σε σχέση με το πρώτο Mass Effect. Οι παράπλευρες αποστολές, θα έχουν ανάλογη διάρκεια ολοκλήρωσης με το πρώτο μέρος, αλλά μεγαλύτερη ποικιλία και πολύ καλύτερη ποιότητα.
"Όσον αφορά στο gameplay, αναβαθμίστηκε το σύστημα μάχης στην κάλυψη και την στόχευση, ενώ θα έχουμε νέο σύστημα χρήσης των όπλων, νέο inventory, καθώς και εξελιγμένες δυνάμεις και ικανότητες."
GW: Τι θα ισχύσει με τις απαιτήσεις του παιχνιδιού;
CH: Οι απαιτήσεις θα είναι ίδιες με το πρώτο Mass Effect (σ.σ. 1GB RAM, κάρτα γραφικών 256ΜΒ), μόνο που αυτή τη φορά θα απαιτείται ένας διπύρηνος επεξεργαστής.
GW: Στο voice-acting, ποιοι ηθοποιοί έχουν δουλέψει μαζί σας για δεύτερη συνεχόμενη φορά;
CH: Καταφέραμε να έχουμε και σε αυτή την έκδοση όλους τους ηθοποιούς που συμμετείχαν στην Αγγλική έκδοση. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται και ο ηθοποιός Seth Green, ο οποίος θα υποδύεται για άλλη μια φορά τον Jeff Moreau (“Joker”) σε έναν αναβαθμισμένο ρόλο.
CH: Το Mass Effect 2 θα κυκλοφορήσει μόνο για Xbox 360 και PC.
GW: Υπάρχει κάτι το οποίο θα θέλατε να προσθέσετε στο παιχνίδι και δεν προβλέπεις ότι θα έχετε τον χρόνο να το προσθέσετε;
CH: Όχι, γιατί κινηθήκαμε πολύ γρήγορα στο πλάνο ανάπτυξης του παιχνιδιού, οπότε είχαμε αρκετό χρόνο στη διάθεσή μας για να εισάγουμε ότι θέλαμε. Έχουμε προσθέσει μέχρι και πράγματα τα οποία θέλαμε να προσθέσουμε στο Mass Effect 1, αλλά δεν προλάβαμε.
Μία από τις μεγάλες προσθήκες είναι η δυνατότητα που έχετε να παίξετε μετά το τέλος του παιχνιδιού. Αφού ολοκληρώσετε το Mass Effect 2 και δείτε τον συναρπαστικό τερματισμό, μετά την εμφάνιση των συντελεστών, θα επιστρέψετε στον κόσμο του παιχνιδιού (αν επιβιώσετε μετά την τελευταία αποστολή). Από εκεί, θα μπορέσετε να συνεχίσετε σε αποστολές τις οποίες δεν ολοκληρώσατε, να κατεβάσετε το Downloadable Content που προσθέτει νέες αποστολές, κι έτσι να συνεχίσετε την ιστορία σας. Αυτή είναι μια μεγάλη προσθήκη στην συνολική εμπειρία που προσφέρει το παιχνίδι.
Comments
αποτι ειδα απο βιντεο....και καθολου να μην αλλαξουν τα γραφικα το gameplay θα ειναι απιστευτο!!
2 μηνες μεινανε! B)