- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Ο Jim Vessella μιλάει για το νέο Command & Conquer!
Ο Jim Vessella μιλάει για το νέο Command & Conquer!
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Η σειρά Command & Conquer, όπως και το εναλλακτικό της σενάριο, γνωστό και ως “Red Alert” είναι το βαρύ πυροβολικό της πάλαι ποτέ Westwood (πλέον εδώ κι αρκετά χρόνια της Electronic Arts) και αποτελεί ένα από τα πιο διαχρονικά και εθιστικά real-time strategy. Η τρίτη έκδοση του Command & Conquer (Tiberium Wars) προκάλεσε φρενήρη ενθουσιασμό στους fans των RTS κι εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να πλησιάσουμε τον Jim Vessella, Lead Producer του παιχνιδιού για να συζητήσουμε μαζί του για το C&C Kane’s Wrath, το οποίο σε λίγες ημέρες καταφθάνει στο Xbox 360, αλλά και για πολλές ακόμη πληροφορίες που σίγουρα τριγυρνάνε στο μυαλό αρκετών οπαδών της σειράς και ζητούν απάντηση.
GW: Ποια νέα στοιχεία θα πρέπει να περιμένουμε από το C&C Kane’s Wrath στο Xbox 360;
JV: Η έκδοση για Xbox 360 του Kane’s Wrath θα έχει κάποιες εκπληκτικές βελτιώσεις. Το μεγάλο ατού της συγκεκριμένης έκδοσης είναι το νέο μοντέλο χειρισμού που αποκαλείται “CommandStick radial interface”. Το συγκεκριμένο περιβάλλον επιτρέπει στους παίκτες (μέσω του analog stick του χειριστηρίου τους) να έχουν γρήγορη πρόσβαση στις ουρές αντικειμένων που έχουν επιλέξει να χτίσουν, στις ικανότητες των μονάδων τους και τις επιπλέον ειδικές δυνάμεις του στρατού τους. Οι παίκτες θα εκπλαγούν από το πόσο εύκολο είναι να ελέγξουν τον στρατό τους στο Kane’s Wrath.

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει κι ένα αποκλειστικό mode για Xbox 360, το “Kane’s Challenge”, στο οποίο οι παίκτες θα αναλαμβάνουν τον ρόλο μίας εκ των εννιά υποφυλών του παιχνιδιού και θα αντιμετωπίζουν μία σειρά από προκλήσεις (challenges) κόντρα στις υπόλοιπες φυλές. Αυτός θα είναι κι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δοκιμάσετε τις ικανότητές σας και να προπονηθείτε ελέγχοντας τις νέες φυλές, ενώ παράλληλα θα έχετε την ευκαιρία, όσο ολοκληρώνετε αποστολές, να ξεκλειδώσετε αποκλειστικά βίντεο του Kane.
Τέλος, μέσω του Xbox Live, Οι παίκτες θα έχουν πρόσβαση σε πέντε διαφορετικά modes και 50 χάρτες. Μέσα σ’ όλα αυτά θα υπάρχουν και τα achievement points του παιχνιδιού τα οποία θα σας δώσουν το δέλεαρ να τα φτάσετε στο ανώτατο όριο (1000) όσο προοδεύετε στο παιχνίδι.
GW: Από την έκδοση του πρώτου Command & Conquer υποστηρίζατε πάντοτε και εκδόσεις των παιχνιδιών σας για τις κονσόλες, ενώ το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού παίζεται πολύ καλύτερα με το mouse. Με αυτό τον τρόπο μήπως απευθύνεστε περισσότερο στους casual gamers που ενδεχομένως να μην έχουν ένα PC;
JV: Ένας από τους κύριους στόχους μας είναι να αυξήσουμε την πρόσβαση των χρηστών στα παιχνίδια μας. Έχουμε διαπιστώσει ότι οι κονσόλες έχουν ένα τεράστιο κοινό από gamers το οποίο ουδέποτε προσέγγισε ένα άλλο αντίστοιχο real-time strategy. Θέλαμε λοιπόν πολύ να επιτρέψουμε σε αυτό το κοινό να απολαύσει το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού. Με το Kane’s Wrath είμαστε πεπεισμένοι ότι τόσο οι hardcore όσο και οι casual παίκτες θα μπορούν να παίξουν το παιχνίδι και να απολαύσουν ευχάριστες στιγμές.
GW: Υπάρχει πιθανότητα να παράγετε ένα mouse για το Xbox 360 σε μελλοντικές εκδόσεις του παιχνιδιού και να το πουλάτε πακέτο με το C&C ή και ξεχωριστά;
JV: Αυτή τη στιγμή επικεντρωνόμαστε στο να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό μοντέλο χειρισμού στο Xbox 360 controller. Με το νέο περιβάλλον “CommandStick” ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στο να φτάσουμε την ταχύτητα χειρισμού με αυτή του mouse και του keyboard.
GW: Το Global Conquest mode ήταν ένα πείραμα μείξης turn-based στοιχείων το οποίο δεν άρεσε σε ορισμένους παίκτες. Σχεδιάζετε να επιμείνετε και να συμπεριλάβετε το συγκεκριμένο Mode σε μελλοντικές εκδόσεις του παιχνιδιού;
JV: Στην έκδοση του Kane’s Wrath για το Xbox 360, δυσκολευτήκαμε να βρούμε τι θα έπρεπε να κάνουμε με το Global Conquest mode. Αφού ακούσαμε την γνώμη των χρηστών, αποφασίσαμε να αντικαταστήσουμε το Global Conquest mode με το Kane’s Challenge. Πιστεύουμε ότι αυτό θα είναι ένα περισσότερο προσβάσιμο και απολαυστικό mode για τους χρήστες του Xbox 360.

GW: Ο ρόλος των υποφυλών ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα καινοτομία. Τι σχεδιάζετε για αυτήν στο μέλλον;
JV: Ενώ είμαστε κι εμείς οπαδοί του σχεδιασμού των υποφυλών στο Kane’s Wrath, δεν πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο παιχνιδιού θα αποτελέσει μία εγγύηση για τα επόμενα project μας. Να είστε όμως σίγουροι ότι ο σχεδιασμός των φυλών σε μελλοντικά project όπως το Red Alert 3, θα σας αφήσει με ανοιχτό το στόμα.
GW: Πάντα βλέπουμε τον Joseph D. Kucan στον ρόλο του Kane, τον οποίο οι χρήστες εκτιμούν ιδιαίτερα ως παρουσία. Γιατί δεν θελήσατε να κρατήσετε περισσότερους ηθοποιούς από προηγούμενες συνεργασίες σας; Όπως για παράδειγμα η Athens Massey που είχε αναλάβει στο παρελθόν τον ρόλο της Eva.
JV: Ένα από τα καλύτερα στοιχεία στον κόσμο του Tiberium είναι η επεκτάσιμη ιστορία μέσα στον χρόνο και στόχος μας είναι να γεμίσουμε το σύμπαν αυτό με όσο το δυνατόν πειρσσότερους χαρακτήρες. Παρ’ όλα αυτά, η απεικόνιση του Kane μέσω του Joe Kucan έχει γίνει τόσο θρυλική ώστε να μπορούμε να πούμε ότι ίσως να μην υπήρχε το σύμπαν του Tiberium χωρίς αυτόν.
GW: Μία αστεία ερώτηση. Ο Kane θα πεθάνει ποτέ;
JV: Χαχαχα! Τώρα ξέρεις ότι αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω!
GW: Είστε ικανοποιημένοι με την συνολική δουλειά που έχει γίνει με την SAGE Engine; Σχεδιάζετε να ξεκινήσετε την δημιουργία μία νέας μηχανής γραφικών μέσα στον επόμενο χρόνο ή θα παραμείνετε προσκολλημένοι με αυτή;
JV: Η SAGE Engine έχει ιδρύσει από τεχνικής άποψης αρκετά σημαδιακά Real-Time Strategy και το Kane’s Wrath είναι ένα από αυτά. Πάντοτε συνεχίζουμε να βελτιστοποιούμε την μηχανή αυτή κι αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τον οποίο έχουμε καταφέρει να πρωτοπορήσουμε στα RTS στις κονσόλες με τόσο μεγάλη επιτυχία.
GW: Στον τομέα του gameplay, ποια πολύ σημαντικά στοιχεία θα θέλατε να προσθέσετε στα επόμενα games σας;
JV: Στο ξεκίνημα του κάθε project ξεκινούμε να σχεδιάζουμε τα πάντα από το μηδέν (και συγκεκριμένα από τον κλασικό σχεδιαστικό πίνακα). Το brainstorming υπάρχει πάντοτε ώστε το παιχνίδι να κάνει ένα βήμα παραπάνω. Μέσα στους επόμενους μήνες θα μπορούμε να πούμε περισσότερα πράγματα για το Red Alert 3 και το πρωτοποριακό co-op campaign που θα περιλαμβάνει.

GW: Μιας και το ανέφερες, τι γίνεται με το development του Red Alert 3;
JV: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού πηγαίνει πολύ καλά και ανεβάζουμε ρυθμούς για την multiplayer beta του παιχνιδιού αυτό το καλοκαίρι. Ανυπομονούμε να το δώσουμε στους χρήστες της community μας και να λάβουμε το feedback τους!