Ο Erling Ellingsen της Funcom μιλάει για το Age of Conan

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Μιλήσαμε με τον Erling Ellingsen, product manager της Funcom, ο οποίος μας αποκάλυψε όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για το νέο MMORPG Age of Conan.

Το Age of Conan κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Το δημοφιλές παιχνίδι έχει ήδη κερδίσει την εκτίμηση όλων των RPG χρηστών από τις πρώτες ημέρες της beta μέχρι σήμερα κι αποτελεί με τα τωρινά δεδομένα το πιο καλοστημένο MMORPG της αγοράς. Το GameWorld μίλησε με τον Erling Ellingsen, product manager της Funcom, ο οποίος μας ανέλυσε ότι θα πρέπει να γνωρίζουμε για το Age of Conan αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια της Funcom στο προσεχές μέλλον.

GW: Ποια είναι η σχέση μεταξύ του Age of Conan και του Conan the Barbarian του Robert E. Howard; Εξετάσατε κάποιες πληροφορίες από το ομώνυμο σενάριο του Conan για να τις χρησιμοποιήσετε στο παιχνίδι;
EE: Οι αυθεντικές ιστορίες του Robert E. Howard ήταν βίβλος μας στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Αυτή είναι η κεντρική πηγή έμπνευσής μας και το πνεύμα του Conan που θέλουμε να μεταφέρουμε μέσω του παιχνιδιού. Ασφαλώς και δεχτήκαμε επιρροές από κόμιξ και ταινίες, αλλά τα αυθεντικά βιβλία ήταν η κύρια πηγή έμπνευσής μας αφού μας επέτρεψαν να συλλάβουμε την κύρια μορφή του Conan.

GW: Πόσα χρόνια δουλεύετε για την δημιουργία του Age of Conan και πόσοι υπάλληλοι δουλεύουν αυτή τη στιγμή στη Funcom;
EE: Δουλεύουμε για το παιχνίδι πάνω από τέσσερα χρόνια και στο development του παιχνιδιού έχουν συμπεριληφθεί μέχρι σήμερα πάνω από 500 άνθρωποι. Η κύρια προγραμματιστική ομάδα αποτελείται από περίπου 200 άτομα, οπότε καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για ένα τεράστιο project με όλη την σημασία της λέξης!

GW: Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσετε έναν τόσο δυνατό τίτλο με όλους αυτούς τους ανταγωνιστές στην αγορά των MMORPG;
EE: Είναι σίγουρα μία πρόκληση. Το να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι τέτοιου μεγέθους και περιεχομένου είναι σαν να δημιουργείς πολλά παιχνίδια υψηλής ποιότητας ταυτόχρονα. Χρειάζεται πάρα πολύ προσπάθεια και οι τεχνολογικές απαιτήσεις είναι αρκετά υπερβολικές. Όταν χρειάζεται να ανταγωνιστείς τους άλλους σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά είναι πολύ φυσικό να έχεις τεράστιο φόρτο εργασίας. Παρόλα αυτά καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη εναλλακτική εμπειρία σε ένα MMORPG. Κι εννοώ εναλλακτική ως προς το World of Warcraft.



GW: Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που διαχωρίζουν το Age of Conan από τους ανταγωνιστές του;
EE: Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι τα γραφικά του, το σύστημα μάχης του και η ώριμη διάταξη του σκηνικού του. Τα γραφικά είναι απίστευτα ρεαλιστικά, ενώ το gameplay είναι πολύ διαφορετικό από άλλα παιχνίδια, χάρη στο δυναμικό ημι-real-time σύστημα μάχης. Η ώριμη διάταξη σκηνικού επιβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται απλά για άλλο ένα συνηθισμένο fantasy game με orcs και elves. Πρόκειται για αληθινούς ανθρώπους σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον!

GW: Θα θέλαμε να μάθουμε το όραμά σας για το Age of Conan και τι ενέργειες σκοπεύετε να κάνετε ώστε το προϊόν σας να πετύχει στην αγορά.
EE: Το όραμά μας παραμένει το ίδιο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη εναλλακτική εμπειρία σε ένα MMORPG. Κι εννοώ εναλλακτική ως προς το World of Warcraft. Το WoW είναι ένα τεράστιο τέρας (και μου αρέσει, είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι) το οποίο ανήκει στη δικιά του κατηγορία. Θέλαμε από την αρχή να δημιουργήσουμε ένα MMO το οποίο θα είναι τελείως διαφορετικό, ώστε να δώσουμε στους ανθρώπους την δυνατότητα επιλογής. Στο εξής θα ακολουθήσουμε την συγκεκριμένη γραμμή.


GW: Ποιο είναι το age group του παιχνιδιού;
EE: Το Age of Conan είναι το πρώτο ώριμο MMO. Περιέχει γυμνές παρουσίες, βία, άσχημη γλώσσα και όλα αυτά τα “ωραία” πράγματα που κάνουν τον κόσμο του να μοιάζει ρεαλιστικός. Σίγουρα δεν έχει τα καλύτερα μέρη ενός ανθρώπινου πολιτισμού αλλά έχει αυτά τα στοιχεία που μας κάνουν ανθρώπους. Είναι ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει όλες τις προκλήσεις της ζωής.

GW: Γιατί αποφασίσατε να αναβάλετε την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα; Αντιμετωπίσατε δυσκολίες κατά την ανάπτυξή του;
EE: Η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού έχει να κάνει διαρκώς με το να αντιμετωπίζεις δυσκολίες και να τις ξεπερνάς. Είναι μία ανάμειξη τέχνης και επιστήμης η οποία είναι αξιοσημείωτη αφού κάθε φορά τίποτα δεν πηγαίνει σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο. Αυτή είναι άλλωστε και η φύση του game development. Μ’ αρέσει να συγκρίνω την κυκλοφορία ενός MMO με την εκτόξευση ενός πυραύλου. Οι καθυστερήσεις είναι βέβαιο ότι θα συμβούν και στην προκειμένη περίπτωση θέλαμε να είμαστε βέβαιοι ότι το παιχνίδι θα λάμψει κατά την πρώτη κυκλοφορία του στην αγορά.

GW: Σε γενικές γραμμές είστε ευχαριστημένοι από ότι δημιουργήσατε και το τελικό αποτέλεσμα ήταν αυτό που πραγματικά θέλατε ή πιστεύετε ότι σας χρειαζόταν λίγο περισσότερος χρόνος;
EE: Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το τελικό αποτέλεσμα αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα ικανοποιημένος. Αυτή είναι άλλωστε και η ομορφιά της δουλειάς στα online games. Ότι μπορείς να τα εξελίσσεις και να τα αναπτύσσεις για τα επόμενα χρόνια! Πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ δουλειά όταν θα κάνουμε την πολιορκία του PvP πιο σημαντική και πιο συναρπαστική.

GW: Τι quests θα πρέπει να περιμένουμε στο παιχνίδι και πως αυτά τα quests θα προβληματίσουν τους χρήστες;
EE: Το Age of Conan βασίζεται κυρίως στην αφήγηση καλών ιστοριών και τα quests που θα συναντήσετε έχουν γραφτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Βασίζονται σε διαλόγους, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε διάλογο με τους NPCs που σας δίνουν τα quests και όχι να λάβετε απλά μια εντολή στη μούρη. Αυτή η μέθοδος δίνει αρκετή έμφαση στην ιστορία. Οι ιστορίες είναι κι αυτές ώριμες από την φύση τους, όχι μόνο λόγω του επιπέδου της βίας, αλλά επίσης λόγω του ότι προβάλουν προκλήσεις και σκέψεις οι οποίες είναι μέρος της ενήλικης ζωής σας.

GW: Μετά την beta έκδοση, έχετε ακούσει καθόλου αρνητικά σχόλια για την μέχρι τώρα δουλειά σας;
EE: Όταν κυκλοφορείς ένα παιχνίδι το οποίο παίζει πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες μέσα σε λίγες μέρες, τότε σίγουρα θα λάβεις αρνητικά σχόλια από μία μερίδα χρηστών. Είναι αδύνατο να δημιουργήσεις το τέλειο παιχνίδι. Κάθε χρήστης έχει μία γνώμη για το πώς θα έπρεπε να λειτουργεί. Εμείς απλά καταγράφουμε ότι feedback λαμβάνουμε. Ευτυχώς οι αντιδράσεις είναι συνήθως θετικές. Λάβαμε ένα 94% από το Gamezone.com και ο μέσος όρος των σκορ στην Ευρώπη τις πρώτες ημέρες του Launch ήταν στο 90%!

Έχουμε στα σκαριά άλλο ένα MMORPG, το οποίο θα κυκλοφορήσει πολύ πιο μετά. Ονομάζεται Secret World και εξελίσσεται στον κόσμο της εποχής μας.



GW: Μέχρι σήμερα πόσος κόσμος έχει εγγραφεί στο παιχνίδι και πόσες παραγγελίες έχετε λάβει;
EE: Πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες έχουν αγοράσει το παιχνίδι ή το έχουν παραγγείλει κι αυτή τη στιγμή έχουμε παραδώσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα στην λιανική αγορά λόγω της αυξημένης ζήτησης. Στο θέμα πωλήσεων έχουμε επιτύχει και τώρα θα πρέπει να δουλέψουμε ώστε να διατηρήσουμε όλους αυτούς τους πελάτες. Να περιμένετε πολλά ωραία πράγματα απ’ το παιχνίδι στο προσεχές μέλλον!



GW: Το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι λίγο “βαρύ” και οι προτεινόμενες απαιτήσεις είναι ένας Core 2 Duo με 2GB RAM και χωρητικότητα στον σκληρό 30 GB. Δεν φοβάστε μήπως χάσετε ένα μέρος του κοινού σας λόγω υψηλών απαιτήσεων;
EE: Χάρη στην engine “Dreamworld” του Age of Conan μπορούμε να αποδώσουμε εκπληκτικά γραφικά και να διατηρήσουμε το παιχνίδι προσιτό. Η engine του παιχνιδιού είναι κλιμακωτή οπότε μπορεί να τρέξει σε διάφορα συστήματα. Δεν χρειάζεστε ένα PC τέρας για να το τρέξετε!

GW: Τι υποστήριξη σκοπεύετε να παρέχετε μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού; Για παράδειγμα θα κυκλοφορήσετε updates, patches και expansions;
EE: Όπως ανέφερα και πριν, η διατήρηση των πελατών είναι ο μεγάλος μας στόχος. Θέλουμε να ψυχαγωγούμε διαρκώς τους ανθρώπους και αυτοί με τη σειρά τους να είναι διαρκώς διψασμένοι για περισσότερη δράση. Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό expansion το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στην επόμενη χρονιά ή λίγο αργότερα. Στα μέσα Ιουνίου θα παρουσιάσουμε ένα προσχέδιο του τι θα προσθέσουμε (δωρεάν) και σας διαβεβαιώνω ότι θα έχουμε πολύ καλά πράγματα όπως νέες περιοχές, νέα χαρακτηριστικά και νέες βελτιώσεις. Η Hoboria εξελίσσεται!

GW: Ως Funcom ποια θα είναι η επόμενη κίνησή σας στην αγορά;
EE: Εκτός από το να συνεχίσουμε την διαρκή δουλειά στο Age of Conan, έχουμε στα σκαριά άλλο ένα MMORPG, το οποίο θα κυκλοφορήσει πολύ πιο μετά. Το παιχνίδι λέγεται Secret World και είναι ένα MMO το οποίο εξελίσσεται στον κόσμο της εποχής μας. Έχουμε κι άλλα projects στα σκαριά αλλά δεν είμαστε αρκετά έτοιμοι να μιλήσουμε γι’ αυτά ακόμα. Ας πούμε όμως για αρχή ότι σίγουρα τα projects αυτά θα φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά!

Διαβάστε το review του Age of Conan απ' το GameWorld.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or