Συνέντευξη του Chris Clarke για το Hellgate: London

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Συνέντευξη του Chris Clarke για το Hellgate: London

Συνέντευξη του Chris Clarke για το Hellgate: London

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Νέο RPG από ομάδα που έχει μεταξύ άλλων πρώην developers της Blizzard.

 

Το έχουμε δει εδώ και μήνες να κυκλοφορεί στο Internet. Απομένει μόλις ένας μήνας πριν από την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του. Ποιο είναι πραγματικά το Hellgate: London; Ανακρίναμε τον Chris Clarke της Flagship Studios στο event της Electronic Arts στην Αθήνα και συγκεντρώσαμε όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε για το επόμενο RPG της Electronic Arts.

Πριν διαβάσετε την συνέντευξη μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο βίντεο της συνέντευξης για να δείτε και το gameplay του παιχνιδιού.

Όσοι έχουν παίξει το Oblivion περιμένουν επιτέλους να δουν άλλον ένα δυνατό τίτλο. To Hellgate: London είναι ένα πολλά υποσχόμενο RPG από την Flagship Studios, αρκετά μέλη της οποίας βρίσκονταν παλιότερα στην προγραμματιστική ομάδα του Diablo. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στο Λονδίνο (εξού και ο τίτλος του) το οποίο όπως μας είπε ο Chris Clarke “ήταν πάντοτε το κέντρο των διαμαχών”. Πρόκειται για την πιο πιστή αναπαράσταση του Λονδίνου που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι! Να υποθέσουμε ότι στην Αγγλία θα γίνει μεγάλος ντόρος;

hellgate-longon-chris-clarke-1
O Chris Clarke της Flagship Studios

Εκ πρώτης όψεως ξεχωρίσαμε διάφορες νέες καινοτομίες, όπως η προοπτική τρίτου και πρώτου προσώπου (όπως στο Oblivion) την οποία μπορείτε να εναλλάσσετε, ανάλογα με τον χαρακτήρα που επιλέξατε, οι 35-45 ώρες ενασχόλησης οι οποίες σε συνδυασμό με το replayability και το online mode (στο στυλ του πάλαι ποτέ Battlenet του Diablo), θα σας κρατήσουν για πολύ μεγαλύτερο διάστημα. Πάμε όμως να δούμε στην πράξη τι μας είπε ο Chris Clarke. 


GW: Πες μας λίγα λόγια για το σενάριο του παιχνιδιού. Ξέρουμε ότι είναι βασισμένο στο μέλλον κι ότι το Λονδίνο έχει γεμίσει με δαίμονες. Ποιος είναι όμως ο ρόλος του χρήστη στο παιχνίδι και από που προήλθαν οι δαίμονες αυτοί;
CC: Το σενάριο διεξάγεται στο έτος 2038. Έχουν περάσει 19 χρόνια από τότε που οι δαίμονες εισέβαλαν για πρώτη φορά στην πόλη. Ο υπόγειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου λειτουργεί ως καταφύγιο για τους ήρωες. Οι δαίμονες έχουν εισβάλει σε όλο τον κόσμο, απλά το σενάριο μας μεταφέρει στο Λονδίνο όπου υπάρχει μεγάλη αντίσταση.

GW: Θα πρέπει να ταξιδέψουμε μέχρι την κόλαση ώστε να κλείσουμε κάποια πύλη;
CC: Ναι, η ιστορία περιλαμβάνει εισβολή εξωγήινων και την απώθηση των εξωγήινων από τον κόσμο μας. Θα υπάρχουν ντουζίνες από διαφορετικούς εξωγήινους αλλά και διαφορετικές πολλές classes.

GW: Πες μας λίγα λόγια για τις φυλές και τις classes του παιχνιδιού.
CC: Έχουμε τρεις φυλές και έξι classes (δύο ανά φυλή). Τους Temple Knights που βασίζονται στις μάχες σώμα με σώμα (classes: Blademaster και Guardian), τους Cabalists που έχουν στοιχεία μαγείας (classes: Summoner και Evoker) και τους Hunters που είναι ειδικά σχεδιασμένοι για FPS παιχνίδι (classes: Marksman και Engineer).

hellgate-longon-chris-clarke-2

GW: Το Hellgate είναι linear ή υπάρχει δυνατότητα ολοκλήρωσής του μέσω εναλλακτικών μεθόδων;
CC: Δεν είναι linear, αλλά πλήρως randomized, όπως το Diablo. Υπάρχει τυχαίο loot, τυχαία τέρατα αλλά και περιβάλλοντα. Αν για παράδειγμα παίξετε ξανά το ίδιο quest τότε το περιβάλλον θα διαφέρει. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία και στο τι θα συναντήσετε κάθε φορά. Μπορεί να χρειαστεί να περάσετε από υπονόμους, dungeons ή να ακολουθήσετε διαφορετικούς δρόμους για το ίδιο quest κ.ο.κ. Στο Hellgate: London έχουμε γύρω στα 250 quests στο single-player game, το οποίο είναι μόνο η μισή εμπειρία από το παιχνίδι. Υπάρχει δυνατότητα για δωρεάν online παιχνίδι στο οποίο οι παίκτες συνεργάζονται μεταξύ τους αλλά και προαιρετική συνδρομητική υπηρεσία η οποία περιλαμβάνει περισσότερο content, νέα classes, νέες περιοχές.

GW: Πόσοι προγραμματιστές της Flagship Studios προέρχονται από την ομάδα του Diablo;
CC: 18 προγραμματιστές κάθε τομέα οι οποίοι είναι σπουδαίοι στη δουλειά τους. Συνολικά η ομάδα αποτελείται από 50 προγραμματιστές, καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό background.

GW: Τι είδους quests θα υπάρχουν μέσα στο παιχνίδι;
CC: Randomized quests, quests της συγκεκριμένης class του χαρακτήρα, storyline quests, αλλά και side quests.

GW: Τι ποιότητα και τι ποσότητα έχετε εισάγει στα όπλα και στο loot system; Το τελευταίο είναι αρκετά προσοδοφόρο για τους χρήστες; Πες μας λίγα λόγια για τα στατιστικά του κάθε χαρακτήρα.
CC: Βεβαίως. Τα όπλα έχουν άμεση συνάρτηση με τα skills του χαρακτήρα. Έχουμε συνολικά 26 ξεχωριστά skills (σ.σ. όπως θα δείτε και στο παραπάνω βίντεο, τα skills ακολουθούν την δενδροειδή μορφή του Diablo). Κάθε χαρακτήρας έχει τέσσερα attributes. Accuracy, Strength, Stamina και Willpower. Κάθε φορά που ανεβαίνει level κερδίζει πέντε πόντους τους οποίους μπορεί να κατανείμει. Ακόμη, έχει Health, Power και Movement Speed, καθώς και Critical Chance και Critical Damage. Κάθε όπλο μπορεί να δεχθεί και modifications.

GW: Μήπως το παιχνίδι είναι λίγο σκοτεινό; Δεν βλέπουμε να έχει φωτισμένες περιοχές.
CC: Αυτό συμβαίνει λόγω της κόλασης…

GW: Ναι, μόνο που ίσως να καταντήσει βαρετό για τους χρήστες.
CC: Δεν νομίζω, κι αυτό γιατί το παιχνίδι αλλάζει διαρκώς περιβάλλον. Έχουμε αστικές περιοχές και διάφορα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Λονδίνου που κάνουν το παιχνίδι διασκεδαστικό.

GW:Μπορούμε να πούμε ότι το Gameplay του Hellgate: London είναι κοντά σε αυτό του Oblivion;
CC: Ας πούμε καλύτερα ότι το Diablo συναντάει το Half-Life 2. Υπάρχει το πολύ καλό randomization του Diablo, replayability και η δυνατότητα να το παίξετε με προοπτική πρώτου προσώπου, κάτι που αλλάζει τον τρόπου που οι χρήστες συμμετέχουν στο παιχνίδι. 

GW: Πόσα επίπεδα δυσκολίας υπάρχουν στο παιχνίδι;
CC: Δύο επίπεδα δυσκολίας κι ένα τρίτο (Hard) το οποίο ξεκλειδώνει αφού πρώτα ολοκληρώσετε το παιχνίδι.

GW: Ποια στοιχεία έχετε να αντιπαρατάξετε απέναντι στους ανταγωνιστές σας;
CC: Έχουνε ένα καλοστημένο σκηνικό που είναι το Λονδίνο, πολύ ωραίες classes χαρακτήρων, randomization που δημιουργεί κάθε φορά διαφορετική εμπειρία στο παιχνίδι από τους εχθρούς μέχρι τα λάφυρα που βρίσκετε.

GW: Μιας και το Hellgate: London είναι single-player RPG, σχεδιάζετε να κυκλοφορήσετε το παιχνίδι και στις κονσόλες κάποια στιγμή;
CC: Ποτέ δεν ξέρεις. Η Flagship Studios είναι ένας μεγάλος PC developer. Εξαρτάται από την επιτυχία που θα σημειώσει το παιχνίδι όταν θα κυκλοφορήσει.

GW: Πότε θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι;
CC: Στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει στις 12 Νοεμβρίου 2007.

hellgate-longon-chris-clarke-3

GW: Το PEGI Rating εκκρεμεί. Πιστεύετε ότι το παιχνίδι θα χαρακτηριστεί με ένα 18+ λόγω της φύσης του;
CC: Ναι, κι εγώ κάτι τέτοιο φαντάζομαι.

GW: Ποια παιχνίδια παίζεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
CC: Resident Evil 4, Brain Training, Oblivion, Half-Life 2, Crysis κ.α. Ακόμη, περιμένω το Army of Two και το Starcraft 2 τα οποία μοιάζουν πολύ καλά, όπως και το The Witcher της Atari.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or