Warhammer Online: Συνέντευξη με τον Rahim Attaba!

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Η Electronic Arts πραγματοποίησε το πρώτο event στη χώρα μας κι εμείς συναντήσαμε τον Rahim Attaba σε μία "behind closed doors" συνέντευξη-παρουσίαση του Warhammer Online. Διαβάστε την συνέντευξη και δείτε τα αποκλειστικά βίντεο από ένα μεγάλο όνομα στον χώρο των MMORPG το οποίο θα μας απασχολεί καθημερινά από τις αρχές του 2008.
Το event διοργανώθηκε από την EA Hellas και σημείωσε πολύ μεγάλη ανταπόκριση από μία πολύ μεγάλη μερίδα του ευρύτερου ρύπου. Εμείς, φροντίσαμε πρώτοι από κάθε άλλο μέσο, να..."φυγαδεύσουμε" τον Rahim Attaba σε ένα PC το οποίο έπαιζε live το Warhammer Online και να του αποσπάσουμε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη με videos στα οποία απολαύσαμε για πρώτη φορά το νέο MMORPG της EA Mythic!

Κατεβάστε τα βίντεο παρουσίασης του παιχνιδιού:
Warhammer Online: Βίντεο 1
Warhammer Online: Βίντεο 2 (quests)
Warhammer Online: Βίντεο 3 (κάμερα)
Warhammer Online: Βίντεο 4 (σύστημα μάχης)

Ο Rahim Attaba μας υποδέχτηκε, απάντησε με χαρά στις ερωτήσεις
μας και παράλληλα παρουσίασε το ήδη δημοφιλές MMORPG!


Η πρώτη επαφή με τo Warhammer Online: Age of Reckoning μας εξέπληξε. Το παιχνίδι οπτικά μοιάζει σε αρκετά σημεία με το WoW αλλά ξεχωρίζει για τις δεκάδες νέες καινοτομίες που προσφέρει. Οι χαρακτήρες του παιχνιδιού “γερνάνε” όσο ανεβαίνουν Level, δεν υπάρχει mana αλλά action points και player tactics, το morale ανεβαίνει όσο μάχεστε ώστε να έχετε την ευκαιρία να εξαπολύσετε δυνατές επιθέσεις κτλ.

Το Warhammer Online βασίζεται σε μάχες RvR (Realm VS Realm). Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα RvR μάχης και συγκεκριμένα: Skirmishes (τυχαίο PvP), Battlefields (μάχες στις οποίες σας δίνονται objectives), Scenarios (μάχες σε συγκεκριμένο σημείο κόντρα σε αντίπαλη φυλή) και Campaigns (στα οποία εισβάλετε σε βάσεις εχθρού). Το RvR περιλαμβάνει τόσο PvP όσο και PvE. Αν όλα αυτά σας φαίνονται περίπλοκα τότε θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επισκεφθείτε το “Tome of Knowledge” του παιχνιδιού που διατηρεί την παραμικρή λεπτομέρεια εκμάθησης ή προόδου του χαρακτήρας σας με αναλυτικές επεξηγήσεις.


GW: Ο 10ος χρόνος της Mythic την βρήκε αγορασμένη από την Electronic Arts. Πως ήταν η μέχρι τώρα συνεργασία;
RA: H EA έχει κάνει πολλά πράγματα. Πρώτα απ’ όλα έβαλε περισσότερα χρήματα στο development του παιχνιδιού. Έχουν αυξήσει τον αριθμό των προγραμματιστών που δουλεύουν για το Warhammer Online, άρα και τον τελικό χρόνο ετοιμότητας του παιχνιδιού.

GW: Γνωρίζεις τι πήγε στραβά με το original Warhammer Online το οποίο ακυρώθηκε από την Games Workshop το 2004;
RA: Δεν ήταν ένα πραγματικό fantasy game. Δεν έμοιαζε τόσο με το Warhammer και με αυτό που δημιουργούμε αυτή τη στιγμή. Έχουμε ένα πολύ καλό στούντιο και μία πολύ δυνατή ομάδα που δουλεύει πυρετωδώς για να φτιάξει κάτι πραγματικά καλό. Αυτά δεν υπήρχαν όταν η Climax είχε εμπιστευτεί την Games Workshop. Το προηγούμενο project της Games Workshop (βρισκόταν υπό ανάπτυξη για 25 χρόνια), το οποίο αγόρασε η Mythic Entertainment το 2005, ήταν μία σκέτη ακαταστασία.

GW: Χρησιμοποιήσατε κάποια από την ήδη υπάρχουσα δουλειά ή ξεκινήσατε τον προγραμματισμό από το μηδέν;
RA: Ότι υπάρχει μέσα στο παιχνίδι είναι εγκεκριμένο από την Games Workshop (τέρατα, όπλα, ασπίδες κτλ). Εμείς πήραμε απλά τα κείμενα και το αρχικό στήσιμο του Warhammer. Τον προγραμματιστικό κώδικα τον δημιουργήσαμε από την αρχή.


GW: Ποια μηχανή γραφικών χρησιμοποιείτε στο παιχνίδι;
RA: Την μηχανή γραφικών της Bethesda (σ.σ. Gamebryo) η οποία χρησιμοποιήθηκε και στο Oblivion.

GW: Ποια στοιχεία διατηρήσατε από το original Warhammer (table top rpg) και ποια αλλάξατε για τις ανάγκες του παιχνιδιού;
RA: Το βασίλειο, της έξι φυλές, την υπόθεση κι ένα μέρος από τους κανόνες, οι οποίοι λειτουργούν διαφορετικά σε ένα MMORPG.

GW: Τι γίνεται με τις classes; Κάθε φυλή έχει τέσσερις classes, σύνολο 24. Τις έχετε ανακοινώσει όλες;
RA: Έχουμε τις εξής classes:
Dwarfs: Ironbreaker, Hammerer, Engineer και Runepriest.
High Elves: Swordmaster, Archmage και δύο ακόμη που θα ανακοινωθούν.
The Empire: Knight of the Blazing Sun, Witch Hunter, Bright Wizard και Warrior Priest.
Chaos: Chosen (Male), Marauder (Male), Magus, Zealot.
Dark Elves: Black Guard, Witch Elf (Female) και δύο ακόμη που θα ανακοινωθούν.
Greenskins: Black Orc, Orc Choppa, Goblin Squig Herder και Goblin Shaman. Οι τέσσερις classes που δεν έχουν ακακοινωθεί, βρίσκονται ακόμη υπό ανάπτυξη.

GW: Πες μας κάποια γενικά στοιχεία για τις ικανότητες των χαρακτήρων.
RA: Καταρχήν τα abilities βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης, σε μία μπάρα, κι εκεί διατηρούνται οι επιθέσεις σας, τα heals σας κτλ. Στο ίδιο σημείο θα παρατηρήσετε και το morale bar του χαρακτήρα σας, το οποίο αυξάνεται όσο ο ήρωάς σας μάχεται, ώστε από ένα σημείο και μετά να αποκτήσει ειδικά abilities. Υπάρχουν και διάφορα tactics, π.χ. passive attacks ή passive abilities που αυξάνουν το damage, το bonus, τα heals κτλ.

GW: Πως δουλεύει το σύστημα των quests;
RA: Έχουμε διάφορα είδη από quests. Κάθε NPC που θέλει να σας δώσει quest εμφανίζει μία ειδική πράσινη ένδειξη πάνω από το κεφάλι του. Το κάθε quest (εμφανίζεται στα αριστερά της οθόνης) έχει storyline καθώς και όλα όσα θα πρέπει να κάνετε. Όταν το ενεργοποιήσετε θα εμφανιστεί στο δεξί μέρος της οθόνης σας. Εκτός από PvE έχετε και PvP quests. Για παράδειγμα καλείστε να σκοτώσετε έναν άλλο παίκτη ή να ολοκληρώσετε objectives μέσα σε ζώνη η οποία προσφέρεται για PvP. Τέλος, υπάρχουν και τα λεγόμενα Public Quests, τα οποία βρίσκετε σε μία περιοχή και είναι κοινά για όλους.

GW: Ποια είναι η οπτική της κάμερας;
RA: Υπάρχει κάμερα τρίτου προσώπου και πρώτου προσώπου (στην οποία μεταβαίνετε με Zoom In). Η κάμερα είναι πλήρως περιστρεφόμενη και το Zoom Out μπορεί να φτάσει σε μεγάλη απόσταση από τον χαρακτήρα σας.

GW: Έχετε εισάγει ένα περίεργο σύστημα μαγείας το οποίο μπορεί να μπερδέψει τους μη hardcore χρήστες. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τις δυνάμεις που είναι αντίστοιχες με το mana και τις οποίες έχουν οι χαρακτήρες που βασίζονται στη μαγεία;
RA: Στο Warhammer Online δεν έχουμε mana αλλά action points. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα action points για τις επιθέσεις τους. Κάθε φορά που επιτίθεστε αυτό θα έχει ως συνέπεια να χρεώνεστε και έναν αριθμό από πόντους.

GW: Κάποιες classes (όπως η Warrior-Priest) έχουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά σε σύγκριση με άλλες. Φοβάστε μήπως ότι οι χρήστες μπορεί να επιλέξουν αυτές τις classes ή κάποιες άλλες “ευνοημένες” classes και να μην υπάρξει ενδιαφέρον για τις υπόλοιπες;
RA: Όχι. Στο παιχνίδι στόχος μας είναι να έχουμε πολλές εναλλακτικές classes. Κάθε χαρακτήρας παίζεται με διαφορετικό τρόπο. Οι χρήστες δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα καθιερωμένα special abilities και να γίνουν πιο ισχυροί.

GW: Το Warhammer Online θα είναι επί πληρωμή ή free to play;
RA: Θα είναι επί πληρωμή και η τιμή της συνδρομής υπολογίζεται ότι θα είναι γύρω στα 14 ευρώ το μήνα.

GW: Πιστεύεις ότι το World of Warcraft θα είναι ένας σκληρός αντίπαλος ή απλά ένα προϊόν που σε λίγο καιρό θα καταντήσει βαρετό;
RA: Δεν στοχεύουμε ούτως ή άλλως στο κοινό του World of Warcraft. Έχουμε ένα παιχνίδι το οποίο βασίζεται στο σύστημα RvR, το Tome of Knowledge, Public Quests για όλους τους χρήστες κ.ο.κ. Το Warhammer Online έχει διαφορετική λογική από το WoW.


GW: Ποια στοιχεία διαχωρίζουν το Warhammer Online από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές στον χώρο των MMORPG;
RA: Η δυνατότητα για PvP, τα Public Quests, το Tome of Knowledge, περιεχόμενο 25 ετών από την Games Workshop κι έχουμε ένα δυνατό brand μιας κα το παιχνίδι είναι ήδη δημοφιλές στην Ευρώπη.

GW: Πότε θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι και ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις του;
RA: Θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2008. Οι ελάχιστες απαιτήσεις του παιχνιδιού δεν έχουν ακόμη προκαθοριστεί. Εμείς θέλουμε το παιχνίδι να μπορούν να το παίξουν όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες.

GW: Ποια games παίζεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
RA: Hellgate: London, Oblivion και Bioshock.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or