Ο Jens-Peter Kurup μιλάει για το Kane & Lynch

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Ξεζουμίσαμε τον Jens-Peter Kurup, Game Director της Io Interactive, εταιρείας που δημιούργησε τα δημοφιλή action games Hitman και Freedom Fighters, για να μάθουμε όλα τα στοιχεία για το πολυαναμενόμενο action game “Kane & Lynch”.

Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει πριν τα Χριστούγεννα για Xbox 360, PC και (όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα) Playstation 3. Όλα όσα ονειρεύονταν οι action gamers (είτε αρχάριοι είτε hardcore) είναι εδώ. Ανεπτυγμένη physics engine, κινηματογραφική σκηνοθεσία, πολυσύνθετο next-gen gameplay και πολλά άλλα στοιχεία συνθέτουν άλλο ένα μεγάλο πουλέν στο ρεπερτόριο της Eidos.

GW: Πως προχωράει μέχρι τώρα η ανάπτυξη του παιχνιδιού;
JK: Πολύ καλά και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την τωρινή μορφή του παιχνιδιού. Στόχος μας είναι το παιχνίδι να κυκλοφορήσει πριν τα Χριστούγεννα οπότε πολύ σύντομα θα έχετε στα χέρια σας ένα πρώτο δείγμα του παιχνιδιού.

GW: Σχετικά με το σενάριο του παιχνιδιού έχουμε την απορία για το τι ακριβώς έκανε ο Kane απέναντι στους “The7” και τον χαρακτήρισαν ως προδότη…
JK: Ο Kane και οι The7 ανέλαβαν μία δουλειά στην Βενεζουέλα. Όλα τους πήγαν στραβά και ο Kane για καλή του τύχη επέζησε. Αρχικά πίστευε ότι τα υπόλοιπα μέλη από τους “The7” πέθαναν κατά την διάρκεια της δουλειάς. Όμως στην πραγματικότητα κάποια από τα μέλη επέζησαν έχοντας την αίσθηση ότι ο Kane έκλεψε τα λάφυρα από την αποστολή, οπότε κάνουν τα πάντα για να τα πάρουν πίσω από αυτόν.



GW: Ποια είναι η σχέση του Lynch με τον Kane; Γνωρίζονταν πριν την ημέρα της θανατικής ποινής;
JK: Όχι, ο Kane κι ο Lynch δεν γνωρίζονταν καθόλου. Όταν οι δυο τους πήγαιναν για την θανατική ποινή, οι “The7” ξεπρόβαλαν, τους γλίτωσαν και τώρα θέλουν τα χρήματα πίσω από τον Kane. Ελευθέρωσαν και τον Lynch ώστε ο τελευταίος να προσέχει τον Kane και να τους βεβαιώσει ότι θα πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Οπότε ουσιαστικά συνεργάζονται μαζί και θα πρέπει να δώσουν τα δυνατά τους ώστε να ξεφύγουν από μία άσχημη κατάσταση.

GW: Μας ενημερώσατε ότι το gameplay time στο single-player mode υπολογίζεται σε μόλις 8 ώρες σε normal επίπεδο δυσκολίας. Γιατί η διάρκεια είναι τόσο μικρή;
Είναι αδικία να θεωρήσουμε ότι θα πάρει μόνο 8 ώρες. Υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας και η ολοκλήρωση του παιχνιδιού εξαρτάται από το πόσο έμπειρος είναι ο gamer και πως θα επιλέξει να παίξει. Στα δυσκολότερα levels η A.I. θα δυσκολεύει ολοένα και περισσότερο, οπότε θα πρέπει να σκεφτείτε διπλά την κίνησή σας όταν θα ξεφεύγετε από το σημείο κάλυψης και γενικά να είστε πολύ προσεκτικοί για να επιβιώσετε. Το παιχνίδι υποστηρίζει και online multiplayer κάτι το οποίο είναι απολύτως εθιστικό και θα προσφέρει πολλές ώρες re-playability. Θα είναι κάτι που δεν θα έχετε ξαναδεί σε κανένα παιχνίδι. Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω, απλά θα πρέπει να περιμένετε την κυκλοφορία του παιχνιδιού! Βεβαίως θα μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι σε co-op mode ακόμα κι όταν θα βρίσκεστε offline. Εσείς θα παίζετε ως Kane και ο συμπαίκτης σας ως Lynch, κάτι που προσθέτει μία άλλη διάσταση στο παιχνίδι. Εκεί οι 8 ώρες δεν θα σας φτάσουν ούτε κοντά στην ολοκλήρωση του παιχνιδιού!

GW: Πως προχωράει η δουλειά με την Α.Ι. του παιχνιδιού; Σκοπεύετε να αυξήσετε την A.I. στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας ώστε να κρατήσετε τον χρήστη περισσότερο στο παιχνίδι;
JK: Η A.I. είναι σπουδαία. Οι εχθροί αντιδρούν όπως στην πραγματικότητα. Συσπειρώνονται γύρω σου, πυροβολούν από κάλυψη ενώ κάποιοι από αυτούς σε πλευροκοπούν για να σου καταφέρουν καλύτερο χτύπημα. Βασικά κάνουν τα πάντα για να σε ξεγελάσουν. Να περιμένετε μία αυθεντική πρόκληση, ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας. Και η Α.Ι. των συναδέλφων σας είναι φανταστική αφού η ικανότητά τους να σας καλύπτουν είναι ανεκτίμητη. Κι αυτό θα το χρειαστείτε αν θέλετε να παραμείνετε ζωντανοί.

GW: Το co-operation με περισσότερους παίκτες σημαίνει ότι οι χρήστες θα πρέπει να παίξουν ξανά τις ίδιες αποστολές έχοντας να αντιμετωπίσουν περισσότερους εχθρούς;
JK: Ναι, το co-op θα είναι δυσκολότερο από το single-player αφού θα υπάρχουν περισσότεροι εχθροί και προκλήσεις. Όπως ανέφερα και πριν, ένας από εσάς θα παίζει ως Kane κι ο άλλος ως Lynch. Το καλό είναι ότι αν παίζετε μόνος σας, τότε αν κάποιος φίλος σας το επιθυμεί μπορεί ανά πάσα στιγμή να μπει μέσα στο παιχνίδι και να παίξει μαζί σας ως Lynch σε οποιοδήποτε επίπεδο. Αυτό είναι τέλειο όταν είστε στη μέση μιας μεγάλης ανταλλαγής πυροβολισμών, κι από το πουθενά ένας φίλος σας επισκέπτεται και θέλει να συμμετάσχει.



GW: Ανακοινώσατε ότι το Kane & Lynch θα έχει τρία επίπεδα δυσκολίας αλλά ότι σχεδιάζατε να δημιουργήσετε κι ένα τέταρτο επίπεδο δυσκολίας αν είχατε χρόνο. Πιστεύετε ότι θα προλάβετε να επιτύχετε τον στόχο σας; Αν ναι τότε αυτό το επίπεδο θα είναι αρχικά κλειδωμένο;
JK: Δεν μπορώ να το αποκαλύψω αυτό. Φτάνει όμως να πω ότι θα υπάρχει αρκετή ποικιλία δυσκολίας η οποία θα ανταποκρίνεται σε gamers όλων των ικανοτήτων (σ.σ. σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες το πιο πιθανό είναι να υπάρχει κι ένα κλειδωμένο επίπεδο δυσκολίας)

GW: Ποια θα είναι τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού;
JK: Η δράση διεξάγεται σε μεγάλους περιβάλλοντες χώρες πόλεων όπως το Λος Άντζελες, του Τόκιο κ.α.

GW: Έχει ο χρήστης την απόλυτη ελευθερία να πάει όπου θέλει μέσα σε ένα επίπεδο;
JK: Ναι, τα επίπεδα του παιχνιδιού είναι τεράστια και αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο το Kane & Lynch θα κερδίσει πολλούς πόντους στις τελικές πωλήσεις του. Τα levels έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπορούν να ολοκληρωθούν με διαφορετικούς τρόπους. Για παράδειγμα, σε ένα επίπεδο που διεξάγεται στο Τόκιο, ξεκινάτε στην κορυφή ενός τεράστιου ουρανοξύστη, κάνετε κατάβαση 50 επίπεδα πιο κάτω σε μία αίθουσα συσκέψεων, σκοτώνετε όσους παρευρίσκονται στο δωμάτιο, οδεύετε προς το lobby του κτιρίου κι αργότερα επακολουθεί μια μεγάλη ανταλλαγή πυροβολισμών στους δρόμους ενώ προσπαθείτε να αποδράσετε. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία και αλλάζουμε διαρκώς τον κόσμο του παιχνιδιού όπου οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν που θέλουν να πάνε και πως θέλουν να ολοκληρώσουν ένα επίπεδο.

GW: Έχετε πολλά στοιχεία στο gameplay τα οποί μας θυμίζουν το Gears of War. Για παράδειγμα λείπει η μπάρα ενέργειας, το σύστημα κάλυψης οπτικά είναι το ίδιο, ο χρήστης μπορεί να “σηκώνει” έναν πεσμένο συνάδελφό του την ώρα της μάχης κτλ. Εμπνευστήκατε ή όχι από το Gears of War για όλα αυτά;
JK: Όχι, καθόλου. Σχεδιάζαμε όλα αυτά τα στοιχεία από το πρώιμο ξεκίνημα του project. Περισσότερο επηρεαστήκαμε όσον αφορά το concept του παιχνιδιού όταν προσπαθούσαμε να σχεδιάσουμε τους χαρακτήρες και την ιστορία. Όσο παίζετε το παιχνίδι, μπορεί σε ορισμένα σημεία να έχετε την αίσθηση ότι είστε εμπλεκόμενοι σε μία ταινία όπως το “Heat” ή το “Man on Fire” . Στην πραγματικότητα, πολλές αποφάσεις που πήραμε κατά το development του παιχνιδιού έγιναν για να δώσουμε την αίσθηση στον χρήστη που παίζει το παιχνίδι ότι παίζει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο σε μία μυστηριώδη ταινία δράσης του Hollywood. 

GW: Πως δουλεύει το σύστημα διαχείρισης ομάδας στο παιχνίδι;
JK: Έχουμε ένα πολύ καλό σύστημα A.I. ώστε να μην χρειάζεται να δίνετε διαρκώς εντολές στα μέλη της ομάδας σας, αν και μπορείτε να το κάνετε, αν το επιθυμείτε. Τόσο τα μέλη της ομάδας σας όσο και οι αντίπαλες δυνάμεις σχεδιάζουν και αντιδρούν βασιζόμενες σε μία σειρά από συναισθήματα όπως απειλή, φόβος, τοποθεσία και δύναμη πυρός. Σε ένα παιχνίδι όπως το Kane & Lynch είναι ζωτικής σημασίας η A.I. να αντιδρά ρεαλιστικά στο τρέχον σενάριο. Αν η ομάδα βγει εκτός μάχης τότε η ομάδα θα ανταποκριθεί διαφορετικά για να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Στόχος μας είναι ο χρήστης να απολαύσει τις ξεχωριστές προσωπικότητες του παιχνιδιού και να αισθανθεί ότι όντως είχε βιώσει μία ανάλογη εμπειρία μαζί τους.

GW: Το lipsync έχει τελειοποιηθεί σε σύγκριση με την πρώτη beta έκδοση που είδαμε στην παρουσίαση του παιχνιδιού στην Ιταλία;
JK: Ναι, η έκδοση που είδατε στην Ιταλία ήταν πολύ πρώιμος test code με πρόχειρο διάλογο. Στην πλήρη έκδοση του παιχνιδιού τα πάντα θα είναι τελειοποιημένα.

GW: Ποια είναι η κύρια πλατφόρμα ανάπτυξης του παιχνιδιού;
JK: Δεν υπάρχει κάποια κύρια πλατφόρμα για το παιχνίδι. Κάθε έκδοση που θα κυκλοφορήσει σε PC, Xbox 360 και Playstation 3, εκμεταλλεύεται εξίσου τις δυνατότητες του κάθε μηχανήματος.

GW: Ποιες είναι οι ομοιότητες του παιχνιδιού σε σχέση με την προηγούμενη επιτυχία σας, το Hitman;
JK: Προσωπικά θα έλεγα ότι το παιχνίδι έχει αρκετά συγγενικά στοιχεία με το πρόσφατο third person squad shooter μας, το “Freedom Fighters”. Είναι ένα παιχνίδι για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι και το οποίο ακόμη στέκεται ως κλασικό. Αρκετοί άνθρωποι μας ρωτούν συχνά αν θα υπάρξει και sequel. Δεν θα έλεγα ότι το Kane & Lynch είναι ο ακόλουθος του Freedom Fighters, αλλά το τελευταίο ήταν μία μεγάλη έμπνευση για όλους μας στην IO ώστε να ξεκινήσουμε από τα βασικά στοιχεία αυτού του τίτλου και να χτίσουμε ένα ακόμη καλύτερο παιχνίδι όπως είναι το Kane & Lynch. Όσο για το Hitman, μπορείς να πεις ότι το Kane & Lynch μοιάζει με το Hitman καθώς και τα δύο παιχνίδια μοιράζονται ιστορίες σκοτεινών και εξοστρακισμένων ανθρώπων. Προφανώς, από την δουλειά που κάναμε για το Hitman στο Xbox 360 υπάρχουν πολλά τα οποία μάθαμε ώστε το Kane & Lynch να είναι πλέον το καλύτερο next-gen παιχνίδι μας.



GW: Χρησιμοποιείτε την engine του Hitman ή μία ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών;
JK: Το Kane & Lynch χρησιμοποιεί μία βελτιωμένη έκδοση της engine του Hitman η οποία περιλαμβάνει Havok physics και ambient occlusion. Όσο για τον έλεγχο του squad, εδώ αναπτύξαμε μία προηγμένη έκδοση της engine του Freedom Fighters. Κάναμε τα controls ελέγχου της ομάδας πιο απλά και πιο διαισθητικά ενώ αναπτύξαμε την τακτική πολυπλοκότητα και την ελευθερία του ελέγχου. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την δουλειά που έγινε στον συγκεκριμένο τομέα. Σε αυτό το παιχνίδι θα χρειαστείτε πραγματικά τους συναδέλφους σας για να μείνετε ζωντανοί, αφού οι μάχες στο Kane & Lynch είναι αρκετά hardcore. Οι συνάδελφοί σας θα λαμβάνουν μέχρι και σημαντικές αποφάσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις θα σώζουν ολοκληρωτικά την ζωή σας όπως για παράδειγμα θα σέρνονται κάτω πυροβολώντας μπροστά σας και παρέχοντάς σας κάλυψη από τις σφαίρες.

GW: Υπάρχουν κάποια πλάνα για sequel;
JK: Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο.
 
GW: Υπολογίζετε ότι το παιχνίδι θα έχει κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο;
JK: Το Kane & Lynch θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή πριν τα Χριστούγεννα.

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or