O Toby Gard μιλάει για το Tomb Raider Anniversary!

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
O Senior Designer της Crystal Dynamics μίλησε στον Games Radio για το Tomb Raider: Legend. Την…εορταστική έκδοση της σειράς!

H Lara Croft κλείνει 10 χρόνια παρουσίας. 10 χρόνια στις καρδιές μας. 10 χρόνια από εκείνη την ιστορική έκδοση του Tomb Raider όπου για πρώτη φορά βλέπαμε μπροστά μας μία...3D ηρωίδα με εντυπωσιακές αναλογίες να σκαρφαλώνει σε τάφους, να πυροβολεί άγρια ζώα και να βρίσκει αρχαία αντικείμενα. Η καλογυμνασμένη εξερευνήτρια-αρχαιολόγος είχε μπει τότε στη ζωή μας. Και μοιάζει σαν χθες εκείνη η μέρα που την πρωτοείδαμε στο PC και το Playstation. Αυτές τις ημέρες, το Tomb Raider: Anniversary μας θυμίζει την τότε εποχή με τα γραφικά της σημερινής. Κι ο Toby Gard της Crystal Dynamics είναι εδώ για να μας δώσει το στίγμα του για την πιο αγαπητή virtual ηρωίδα όλων των εποχών.

GW: Πως πάει η ανάπτυξη του παιχνιδιού μέχρι τώρα;

TG: Πολύ καλά. Είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση ανάπτυξης του παιχνιδιού.

GW: Γιατί πιστεύεις ότι η Lara Croft είναι τόσο δημοφιλής στους gamers;
TG: Όταν η Lara πρωτοεμφανίστηκε, δεν υπήρχαν κάποια γνωστά γυναικεία ινδάλματα. Πιστεύαμε ότι θα γινόταν πραγματικά διάσημη αλλά ποτέ δεν περιμέναμε ότι θα υπάρχει τέτοια απήχηση κι ότι θα ακολουθήσουν τόσα games και δύο blockbuster movies. Πιστεύω ότι έχει απήχηση στους gamers γιατί έχει έναν ρόλο τόσο για τους άντρες, όσο και για τις γυναίκες. Στις γυναίκες αρέσει ότι η Lara είναι δυνατή, ανεξάρτητη και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Στους άντρες αρέσει το ότι είναι πολύ ελκυστική. Πλέον είναι ένα από τα μεγαλύτερα ινδάλματα αφού έχει υπερβεί τα όρια του αισθητού κόσμου. Το μέλλον μοιάζει λαμπρό γι’ αυτήν.



GW: Πραγκατοποιήσατε κάποιες αλλαγές στο σενάριο του Tomb Raider 10th Anniversary Edition σε σχέση με την πρώτη έκδοση του παιχνιδιού;
TG: Το Anniversary είναι ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι για το οποίο εμπνευστήκαμε από το πρώτο Tomb Raider. Δεν είναι ένα remake. Οι gamers θα αναγνωρίσουν πολλά διαφορετικά στοιχεία από το πρώτο Tomb Raider, τόσο στην πλοκή όσο και στα επίπεδα. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, το σενάριο διαδραματίζεται στις τέσσερις κλασικές τοποθεσίες: Περού, Ελλάδα, Αίγυπτος και Ατλαντίδα. Με το TR: Anniversary πήραμε μαζί μας και τα βασικά τα οποία διδαχθήκαμε από το Legend και κάναμε την Lara πιο ζωντανή και διασκεδαστική από ποτέ.

GW: Πιστεύεις ότι η κυκλοφορία μίας ακόμη έκδοσης του Tomb Raider για δεύτερη συνεχή χρονιά και με την ίδια μηχανή γραφικών (όπως στο TR Legend) είναι κάτι το υπερβολικό και έχει απλά να κάνει με το γεγονός ότι η Lara γιορτάζει τα 10 χρόνια;
TG: Όχι, κι αυτό γιατί το Legend και το Anniversary είναι τελείως διαφορετικά games. Πάντοτε θέλαμε να γιορτάσουμε τα 10 χρόνια της Lara και χαιρόμαστε που το καταφέραμε δημιουργώντας ένα νέο παιχνίδι εμπνευσμένο από αυτό που τα ξεκίνησε όλα, το 1996. Το TR: Anniversary αξιοποιεί μία αναβαθμισμένη έκδοση της μηχανής γραφικών του Tomb Raider Legend. Όταν θα κυκλοφορήσει το επόμενο Tomb Raider, εκεί πραγματικά θα εκπλαγείτε από τα τεχνολογικά άλματα που επιτύχαμε για την next next-gen περιπέτεια της Lara.
 
Πρόσεξε αυτό που θα σου πω: Η Lara Croft έχει να προσφέρει πάρα πολλά για τους gamers του Playstation 3 και του Xbox 360.


GW: Γιατί δεν κυκλοφορήσατε μία έκδοση για το Xbox 360 ή το PS3; Μήπως χρειαζόσασταν περισσότερο χρόνο για την επόμενη έκδοση του Tomb Raider;
TG: Το Playstation ήταν πάντοτε το φυσικό σπίτι της Lara. Πολλοί πιστεύουν ότι το Tomb Raider 1 ήταν ο απόλυτος τίτλος για το Playstation 1 και πιστεύουμε ότι το Anniversary θα είναι κάτι αντίστοιχο για το PS2.
Εκτός αυτού, υπάρχουν ακόμη πάνω από 100 εκατομμύρια κονσόλες Playstation 2. Πρόκειται για μία κονσόλα που παράγει το καλύτερο software. Τίτλοι όπως το Guitar Hero, το Okami, το Canis Canem Edit (Bully), το Final Fantasy XII και το πρόσφατο God of War 2 είναι τα τέλεια παραδείγματα. Πρόσεξε αυτό που θα σου πω: Η Lara Croft έχει να προσφέρει πάρα πολλά για τους gamers του Playstation 3 και του Xbox 360.
 

GW: Σκεφτήκατε ποτέ να δημιουργήσετε ένα πιο ενδιαφέρον σενάριο για την Lara Croft, αντί να την βάζετε συνέχεια να ψάχνει για αρχαία κειμήλια; Για παράδειγμα ένας έρωτας με κάποιον ανδρικό χαρακτήρα.
TG: Η Lara Croft υπάρχει για έναν λόγο. Για να ψάχνει αρχαία δημιουργήματα σε τάφους. Κι αυτό θέλουν οι οπαδοί της να κάνει, οπότε δύσκολα θα αλλάξουμε κάτι στο προσεχές μέλλον. Όσο για το σενάριο του φλερτ, είχαμε κατά καιρούς την ιδέα να “ρίξουμε” έναν άντρα στην Lara αλλά ποτέ δεν καταφέραμε να την υλοποιήσουμε. Είναι μία ενδιαφέρουσα ιδέα την οποία είμαι σίγουρος ότι θα συζητήσουμε στα επόμενα meeting μας για μελλοντικές εκδόσεις του Tomb Raider.

GW: Τι ισχύει για την ανάπτυξη του Tomb Raider 8;
TG: Έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και καιρό.


Μπορώ να σας επιβεβαιώσω ότι θα δημιουργήσουμε μια ειδική έκδοση του Tomb Raider: Anniversary για το Nintendo Wii, η οποία θα κυκλοφορήσει στα τέλη της χρονιάς.


GW: Σε ποιους τομείς σκοπεύετε να εστιάσετε στις επόμενες εκδόσεις του Tomb Raider. Σε βελτίωση ποιότητας γραφικών; Σε gameplay time; Κάποια νέα modes ή extras;
TG: Στο να αναπτύξουμε και τους τρεις τομείς που προανέφερες στον μέγιστο βαθμό. Αυτές τις ημέρες το next-gen gaming κυριαρχεί, οπότε στο Tomb Raider 8 θα φροντίσουμε να παράγουμε μία πλήρως next-gen εμπειρία η οποία στο gameplay της θα έχει περισσότερες καινοτομίες από ποτέ. Το TR8 δεν θα έχει καμία σχέση με όσα Tomb Raider έχετε δει μέχρι σήμερα. Θα είναι μία τελείως διαφορετικοί εμπειρία για τους χρήστες. Είμαστε πλήρως ενθουσιασμένοι και πεπεισμένοι ότι το παιχνίδι θα κάνει πάταγο. Θα μάθετε περισσότερα μέσα στους επόμενους μήνες.



GW: Μπορείς να υπολογίσεις το πότε θα κυκλοφορήσει το Tomb Raider 8;

TG: Μακάρι να μπορούσα στην παρούσα φάση να αναφέρω κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας.

GW: Ποια είναι η γνώμη σου για το Nintendo Wii; Σχεδιάζετε στο μέλλον να αναπτύξετε μία έκδοση για την κονσόλα της Nintendo;
TG: Είναι μία φανταστική κονσόλα και ως developers είμαστε αρκετά ενθουσιασμένοι αφού μας ανοίγει νέους τρόπους αντίληψης ενός παιχνιδιού. Μπορώ να σας επιβεβαιώσω ότι θα δημιουργήσουμε μία ειδική έκδοση του Tomb Raider: Anniversary για το Nintendo Wii. Το Wiimote και το Nunchuk θα επιτρέψουν στους gamers να ελέγξουν την Lara με νέους, ξεχωριστούς τρόπους, ενώ θα υπάρξουν πολλά νέα χαρακτηριστικά τα οποία θα μάθετε στην συνέχεια. Η έκδοση του Wii θα κυκλοφορήσει στα τέλη της χρονιάς.

 

GW: Ποια είναι η αγαπημένη σου έκδοση από την σειρά Tomb Raider;
TG: Το Tomb Raider 1 με πολύ στενό ανταγωνισμό από το Tomb Raider: Anniversary, το οποίο χωρίς αμφιβολία είναι το καλύτερο Tomb Raider που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

 

 

 

Το Tomb Raider Legend θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαϊου σε PC και PS2 (συμβατή και με PS3). Η έκδοση για PSP θα είναι διαθέσιμη τον Ιούνιο.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or