Ο Fabrice Granger μιλάει με το Loki

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
To Loki είναι ένα RPG από την Cyanide (την διανομή του παιχνιδιού στα βαλκάνια και την Νότιο Αφρική την έχει αναλάβει η Hell-Tech) το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι. Μιλήσαμε με τον Fabrice Granger, Project Manager της Cyanide, ο οποίος απάντησε με κάθε λεπτομέρεια σε όσα θέλαμε να μάθουμε για τον συγκεκριμένο τίτλο. To Loki είναι ένα RPG από την Cyanide και την Focus Home Interactive (την διανομή του παιχνιδιού έχει αναλάβει η Hell-Tech) το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι. Μιλήσαμε με τον Fabrice Granger, Project Manager του παιχνιδιού, ο οποίος απάντησε με κάθε λεπτομέρεια σε όσα θέλαμε να μάθουμε για τον συγκεκριμένο τίτλο.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του παιχνιδιού θα είναι τα εξής:
- 40 Quests
- 4 playable Characters
- 4 μυθολογικές περιοχές
- Πάνω από 120 spells
- Πάνω από 10.000 items
- Πάνω από 140 διαφορετικοί εχθροί
- 14 big bosses
- Πάνω από 40 ώρες gameplay (Singleplayer)
- Συμμετοχή μέχρι 8 παικτών στο Multiplayer PvP

Ο Fabrice Granger, project manager της γαλλικής προγραμματιστικής ομάδας Cyanide, δέχθηκε με μεγάλη χαρά να αφιερώσει λίγο χρόνο και να απαντήσει Live στις ερωτήσεις μας.


 
GW: Ο προηγούμενος τίτλος σας, το Chaos League, ήταν κάπως αστείος στο σενάριο. Σκοπεύετε να προσθέσετε κάποια αστεία στοιχεία στους επόμενους τίτλους σας, όπως το Loki;
FG: Το Blood Bowl θα είναι ο διάδοχος του Chaos League. Αλλά το Loki δεν θα έχει την αίσθηση του χιούμορ που έχουν αυτοί οι τίτλοι.

GW: Πως σας ήρθε η ιδέα να συνδυάσετε τέσσερις διαφορετικούς πολιτισμούς σε ένα παιχνίδι;
FG: Βασικά οι δύο μυθολογίες ήταν αρκετά περιορισμένες για το gameplay του παιχνιδιού μας, το οποίο είναι hero based. Χρειαζόμασταν τέσσερις ήρωες, γι’ αυτό και επιλέξαμε να απεικονίσουμε τέσσερις πολιτισμούς.

GW: Ο κάθε χαρακτήρας θα ξεκινάει από την αντίστοιχη τοποθεσία του; Για παράδειγμα ο έλληνας ήρωας θα ξεκινάει από την Ελλάδα κι ο αιγύπτιος από την Αίγυπτο;
FG: Ναι, ο κάθε ήρωας έχει την μητρική του τοποθεσία. Δηλαδή ένα χωριό κι ένα ειδικό quest μέσα σε αυτό. Αφού ο ήρωας ολοκληρώσει το αντίστοιχο act, τότε τα επόμενα τρία acts δεν θα είναι υποχρεωτικά.

GW: Η ιστορία θα είναι η ίδια μετά το χωριό του κάθε χαρακτήρα;
FG: Κάθε ήρωας ξεκινάει με ένα τοπικό quest το οποίο είναι πάντοτε της ίδιας δυσκολίας, ανεξάρτητα από το επίπεδο δυσκολίας που έχετε επιλέξει. Στη συνέχεια, ο ήρωας μπορεί να επισκεφθεί και τις άλλες τρεις πόλεις των υπολοίπων χαρακτήρων με τη σειρά που θέλει (συνολικά 4 acts που αντιπροσωπεύουν τις τέσσερις μυθολογίες). Η δυσκολία τους θα εξαρτάται από το Difficulty level που επέλεξε ο χρήστης αρχικά. Ακόμη, όλα τα levels είναι randomly generated, που σημαίνει ότι ο ήρωάς σας δεν θα ακολουθεί κάθε φορά το ίδιο path και δεν θα βρίσκει τα ίδια αντικείμενα. Για να κατανοήσετε την ιστορία θα πρέπει να ολοκληρώσετε και το 4ο act και στα τρία επίπεδα δυσκολίας για να καταλάβετε όλο το σενάριο του παιχνιδιού.
 
GW: Ποιες είναι οι τέσσερις classes;
FG: Ο Σκανδιναβός ήρωας είναι melee fighter. Ο Αιγύπτιος έχει ως κύριο στοιχείο του την ταχύτητα. Ο Έλληνας είναι περισσότερο fighter για μάχες απόστασης και για να βάζει παγίδες και τέλος ο Αζτέκος ήρωας βασίζεται περισσότερο στο πνεύμα, έχοντας την ικανότητα να μεταβεί στον κόσμο των πνευμάτων και να μεταμορφωθεί σε ζώο.

GW: Μετά από αυτή την επιλογή, τι άλλο θα πρέπει να κάνετε για να ολοκληρώσετε την δημιουργία χαρακτήρα;
FG: Όπως και στο Diablo, ο ήρωας είναι η μόνη επιλογή που θα πρέπει να κάνετε. Ο χαρακτήρας αναπτύσσεται όσο προοδεύει μέσα στο παιχνίδι.

GW: Μπορεί ο παίκτης να επηρεάσει την εμφάνιση του ήρωά του;
FG: Όχι. Τα Armor και τα όπλα αλλάζουν την εμφάνιση του ήρωα. Υπήρξε μια μεγάλη προσπάθεια για να δημιουργηθεί ένα πλήθος από customized όπλα και armor ώστε να υπάρχουν διαφορετικοί ήρωες. Αν όμως επιτρέπαμε στους παίκτες να επεξεργαστούν τους χαρακτήρες τους τότε θα περιοριζόντουσαν οι σχεδιασμοί σε armor και όπλα.

GW: Στο gameplay, η κίνηση του χαρακτήρα είναι Point and click ή χρησιμοποιείτε τα πλήκτρα wasd; Ακόμη, το παιχνίδι είναι first person ή third person;
FG: Το παιχνίδι είναι point and click όπως το Diablo. Η κάμερα μπορεί να περιστραφεί και να zoomάρει. Με τα πλήκτρα wasd μπορείτε να κάνετε περιστροφή και zoomάρισμα κάμερας. Τα keyboard shortcuts είναι όλα customizable.

GW: H πρόοδος του χαρακτήρα είναι level based ή skill based;
FG: Κάθε ήρωας λατρεύει τρεις θεούς, καθένας από τους οποίους απονέμει ένα skill tree το οποίο περιλαμβάνει 17 διαφορετικά ενεργά skills (συνολικά 51 skills για κάθε ήρωα). Ένας ήρωας μπορεί να λατρεύει έναν θεό κάθε φορά, παρ’ όλα αυτά δεν χρειάζεται να τον λατρεύει για να κερδίσει περισσότερο experience. Όταν λατρεύετε έναν θεό τότε ένα ποσοστό από το μελλοντικό experience δίνεται στον θεό.


Ένας ήρωας μπορεί ακόμη να προσφέρει στον θεό ένα αντικείμενο για να κερδίσει περισσότερο experience (god xp). Κι εδώ θα πρέπει να τονίσουμε την διαφορά μεταξύ του experience (strength, mana κτλ.) και των skill points τα οποία σχετίζονται με την λατρεία του θεού. Ο χρήστης επιλέγει τον θεό σε ένα βωμό. Για τον έλληνα ήρωα οι θεοί είναι η Άρτεμης, ο Άρης και η Αθηνά. Ο χρήστης μπορεί να αλλάξει σε άλλο Θεό οποιαδήποτε στιγμή, απλά επιστρέφοντας στον βωμό. Η πλειοψηφία των skills είναι ενεργά και ο παίκτης θα πρέπει να δώσει προσοχή έτσι ώστε να συνδυάσει ένα skill με επιτυχία

GW: Υπάρχουν NPCs για τους χαρακτήρες;
FG: Όχι, αλλά οι Αιγύπτιοι και οι Αζτέκοι ήρωες μπορούν να επικαλεστούν πλάσματα τα οποία θα τους βοηθήσουν κατά την διάρκεια της μάχης.

GW: Μιας και το αναφέρατε, πως είναι το σύστημα μάχης; Υπάρχουν κάποια shortcut πλήκτρα τα οποία θα πρέπει να πατήσετε, αφού επιλέξετε τον στόχο, για να εκτελέσετε μία συγκεκριμένη κίνηση ή είναι σε στυλ FPS;
FG: Είναι όπως το Diablo. Γρήγορο και μανιώδες (Fast and Furious). Ο παίκτης θα πρέπει να επιλέξει ένα skill χρησιμοποιώντας το αριστερό και το δεξί πλήκτρο του mouse και να κάνει κλικ στο τέρας προκειμένου να του επιτεθεί.

GW: Πόσο Gameplay time υπολογίζετε ότι θα κρατήσει το παιχνίδι κατά μέσο όρο;
FG: Πάνω από 40 ώρες για κάθε επίπεδο δυσκολίας χωρίς να συμπεριλάβουμε μέσα και την εξερεύνηση.

GW: Ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά τα οποία πιστεύεις ότι θα κάνουν το παιχνίδι σας να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα του είδους;
FG: Περισσότερο από 100.000 (οπτικά) διαφορετικά όπλα και τυχαία δημιουργία των levels κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει πρώτα να εξερευνήσετε τον κόσμο κάθε φορά που ξεκινάτε νέο παιχνίδι.


GW: Μπορείτε να υπολογίσετε τις minimum και τις προτεινόμενες απαιτήσεις;
FG: Ένας 2Ghz επεξεργαστής με Shader Model 1 hardware, 512MB Ram, και μία κάρτα γραφικών τουλάχιστον στις προδιαγραφές των GeForce 4 ή Raden 9000. Οι προτεινόμενες απαιτήσεις θα είναι ένας επεξεργαστής 3.2Ghz me Shader model 3 hardware, Geforce 6/7 και 1GB Ram.

GW: Πότε υπολογίζετε ότι θα κυκλοφορήσετε κάποιo single-player demo;
FG: Λίγο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού θα κυκλοφορήσει και το demo του. Προς το παρόν υπάρχουν διαθέσιμα screenshots μέσω του επίσημου site, www.loki-game.com.

GW: Αυτά τα screenshots είναι in-game; Γιατί προσωπικά μου μοιάζουν για artwork.
FG: Όχι, είναι in game screenshots. Ευχαριστούμε για το κοπλιμέντο!

GW: Πιστεύεις ότι θα τηρήσετε την deadline που έχετε ορίσει για την κυκλοφορία του παιχνιδιού και η οποία θα είναι το καλοκαίρι;
FG: Εύκολα. Τώρα είμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης του gameplay.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or