- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Συνέντευξη με τον Wilfred Vinmer της Activision
Συνέντευξη με τον Wilfred Vinmer της Activision
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
O Wilfred Vinmer (υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Δημοσίων σχέσεων της Activision) μιλάει για τα νέα παιχνίδια της Activision: Call of Duty 3, Marvel: Ultimate Alliance, Star Wars: Forces of Corruption, Tony Hawk’s Project 8, Guitar Hero 2 και Lego Star Wars 2.
Ο Wilfred Vinmer ήρθε στην Ελλάδα λόγω του press event της Dionic για τον γραπτό τύπο (εμείς τον συναντήσαμε λόγω του περιοδικού Games) κι ήταν πολύ ευδιάθετος αλλά και πρόθυμος στο να απαντήσει στις ερωτήσεις μας. Από όλα αυτά τα ονόματα των games που θα αναφέρουμε αξίζει να σημειώσουμε ότι το Call of Duty 3 είναι ο μόνος τίτλος που δεν κυκλοφορεί για PC ενώ το Star Wars: Empire at War:Forces of Corruption, είναι το μόνο παιχνίδι που κυκλοφορεί αποκλειστικά για PC. Κρατάμε το γεγονός ότι το Call of Duty για πρώτη φορά σε έκδοσή του βάζει το PC σε δεύτερη μοίρα, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να αντιπαρατάξουν την ευκολία χειρισμού που έχουμε συνηθίσει στα FPS των PC. Τα σχόλια δικά σας...

Για πρώτη φορά, το Call of Duty κυκλοφορεί σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες εκτός από τα PC! Το Call of Duty 2 είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στο Xbox 360, την…αγαπημένη πλέον κονσόλα των FPS. Το χειριστήριο του Xbox 360 δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ποντίκι, είναι όμως ότι καλύτερο έχουμε δει από την πλευρά των κονσολών στο συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών. Το Call of Duty 3 έχει εξαιρετικά γραφικά, μοναδικά visual effects, άριστη ποιότητα ήχου και απόλυτα φυσική κίνηση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με ένα σενάριο που πάντοτε πουλούσε (όπως είναι τα γεγονότα της περιόδου απόβασης στην Νορμανδία) και τον τρόπο που εξελίσσεται στα μάτια σας η δράση (σαν να βλέπατε ταινία στο σινεμά), το καθιστούν έναν από τους καλύτερους πολεμικούς τίτλους της φετινής σεζόν.
GW: Πες μας λίγα λόγια για το σενάριο στο Call of Duty 3 και την νέα μηχανή γραφικών του παιχνιδιού.
WV: Στην φετινή έκδοση του παιχνιδιού, το σενάριο διαδραματίζεται στη Γαλλία κι έχει να κάνει με την απελευθέρωση της Γαλλίας και ειδικότερα με την απελευθέρωση του Παρισιού. Στο Call of Duty 2 μπορεί να υπήρχε ποικιλία σεναρίων, όπως Αφρική, Ευρώπη κτλ. αλλά φέτος επικεντρωνόμαστε μόνο σε αυτό το σενάριο, το οποίο θα περιλαμβάνει μία μεγάλη γκάμα από χαρακτήρες αλλά και από περιβάλλοντες χώρους. Ουσιαστικά έχει να κάνει με το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και συγκεκριμένα το διάστημα Μάιος-Ιούνιος 1944, όταν και έγινε η απόβαση στην Νορμανδία.
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί από την αρχή τόσο για το Xbox 360 όσο και για το PS3. Το Cod 3 είναι άρτια σχεδιασμένο στο 360 και αξιοποιεί όλες τις προδιαγραφές της κονσόλας στον τομέα του Gameplay. Πρόκειται για μία ειδική έκδοση για κονσόλες κι είναι αρκετά καλό ακόμα και στο PS2. (σ.σ. εκτός από αυτές τις τρεις εκδόσεις υπάρχουν κι οι αντίστοιχες για Xbox και Wii. Οι εκδόσεις για PS3 και Wii θα βγουν στην αγορά μετά την κυκλοφορία των δύο νέων κονσολών).
GW: Όσον φορά την έκδοση για PC;
WV: Φέτος, το Call of Duty 3 δεν θα κυκλοφορήσει στα PC, αλλά το πιθανότερο είναι να υπάρχει μία ολοκαίνουργια έκδοση μέσα στο 2007.

Call of Duty 3
GW: Για ποιο λόγο αποφασίσατε να μην κυκλοφορήσετε ένα παιχνίδι βολών πρώτου προσώπου (και ειδικά) σε PC;
WV: Αυτή την χρονιά θελήσαμε να εστιάσουμε περισσότερο στις κονσόλες. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε με την έκδοση του Call of Duty στο PC, όσον αφορά το τεχνολογικό κομμάτι, δεν είχαμε το χρονικό περιθώριο να το πραγματοποιήσουμε φέτος
GW: Μήπως έπαιξε κι η πειρατεία τον ρόλο της;
WV: Όχι, σε καμία περίπτωση. Απλά θελήσαμε να επαναπρογραμματίσουμε το παιχνίδι και να δημιουργήσουμε κάτι το ασυνήθιστο. Χρειαζόμαστε λοιπόν περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσουμε την συγκεκριμένη έκδοση.
GW: Ποια νέα στοιχεία πιστεύεις ότι ξεχωρίζουν από το gameplay της φετινής έκδοσης;
WV: Καταρχήν μπορείτε να κρυφτείτε πίσω από αντικείμενα. Για παράδειγμα αν βρίσκεστε πίσω από μία πόρτα δεν γίνεστε αντιληπτός, κι έτσι μπορείτε να ξεφύγετε από τον εχθρό ο οποίος θα τυχαίνει εκείνη την ώρα να περνάει από μπροστά σας. Ή μέσα σε ένα τούνελ, αν υπάρχουν ακόμα και μικρά αντικείμενα να κρυφτείτε, όπως π.χ. βαρέλια και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μην γίνετε αντιληπτός. Τόσο εσείς όσο και ο υπολογιστής, αν αντιληφθείτε κάποια κίνηση μπορείτε να πυροβολήσετε διαλύοντας την προστασία του αντιπάλου. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι μπορείτε για πρώτη φορά να πραγματοποιήσετε μάχη σώμα με σώμα. Π.χ. αν δεν έχετε κάποιο όπλο και συναντήσετε δίπλα σας κάποιον εχθρό, μπορείτε να αρχίσετε να τον γρονθοκοπείτε.
GW: Απ’ ότι είδαμε δεν συμπεριλάβατε κάποια κάμερα τρίτου προσώπου, έτσι ώστε ο παίκτης να μπορεί να δει τους εχθρούς που βρίσκονται πίσω από τα αντικείμενα που κρύβεται.
WV: Όχι, η άποψη της προγραμματιστικής ομάδας είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει μία τέτοια κάμερα αλλά μόνο πρώτου προσώπου

Marvel: Ultimate Alliance
Σίγουρα θα θυμάστε την εξαιρετική μηχανή γραφικών της Raven Software στο Quake 4. Πλέον, στο Marvel: Ultimate Alliance, τα πράγματα αντιστρέφονται αφού τα γραφικά είναι το αδύναμο σημείο του παιχνιδιού. Παρ’ όλα αυτά, όσοι προτιμάτε παιχνίδια δράσης αυτού του είδους, σίγουρα θα αποζημιωθείτε από την ποικιλία των χαρακτήρων (Spiderman, Thor, χαρακτήρες από τους X-Men κι άλλες παλιές καραβάνες) καθώς και από την ποικιλία των ειδικών κινήσεων του κάθε χαρακτήρα. Όλα αυτά μπορούν να σας κρατήσουν για αρκετές ημέρες, μέχρι την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, όταν και θα διαπιστώσετε ότι η ημερομηνία λήξης έρχεται σχετικά νωρίς, ακόμα κι αν αποφασίσετε να παίξετε με φίλους.
GW: Ποια είναι η υπόθεση του παιχνιδιού;
WV: Εδώ έχουμε να κάνουμε με τους κακούς, οι οποίοι έχουν συμμαχήσει με σκοπό την κατάκτηση της γης. Αντίστοιχα υπάρχει και η απόλυτη συμμαχία των καλών, που ουσιαστικά πρόκειται για μία ομάδα από σούπερ ήρωες της Marvel. Το ωραίο του παιχνιδιού είναι ότι μπορείτε να επιλέξετε τους χαρακτήρες που θέλετε (Spiderman, Captain America κτλ.) και να φτιάξετε την δικιά σας ομάδα. Μπορείτε να διαλέξετε μία ομάδα 4-5 χαρακτήρων από ένα γκρουπ συνολικά 20 διαθέσιμων χαρακτήρων της Marvel. Πέραν αυτών υπάρχουν και χαρακτήρες της Marvel που δεν μπορείτε να χειριστείτε (συνολικά 140).
GW: Τι ισχύει όσον αφορά τον χειρισμό των χαρακτήρων στις αποστολές;
WV: Ο χειρισμός είναι πάρα πολύ απλός. Τέτοιου είδους παιχνίδια δεν προορίζονται για εξειδικευμένους χρήστες αλλά για τον απλό χρήστη που θέλει να παίξει κάτι εύκολο και να διασκεδάσει. Μέσα σε λίγα λεπτά ο παίκτης μπορεί να κατανοήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνει και πως πρέπει να κινηθεί. Ακόμα κι αν ολοκληρώσετε τις αποστολές, μπορείτε να τις ξαναπαίξετε με διαφορετικούς χαρακτήρες, καθένας από τους οποίους έχει και διαφορετικές ικανότητες. Σε κάθε γκρουπ εσείς αναλαμβάνετε έναν από τους χαρακτήρες κι οι υπόλοιποι σας ακολουθούν και μάχονται στο πλευρό σας. Και βέβαια μπορείτε να αλλάξετε ανά πάσα στιγμή χαρακτήρα μέσα στο παιχνίδι, ανάλογα με το τι είδους δράση θέλετε να απολαύσετε.

Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption
Στο expansion του δημοφιλούς παιχνιδιού στρατηγικής, δεν συναντάμε κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στα γραφικά και τον ήχο. Παρ’ όλα αυτά ξεχωρίζει η παρουσία μίας τρίτης φυλής, οι προσθήκες πολλών νέων μονάδων και επιπέδων, καθώς και κάποιες βελτιώσεις στο gameplay. Το περιβάλλον είναι παρόμοιο με αυτή της προηγούμενης έκδοσης, κάτι που σημαίνει ότι όσοι έχετε ήδη παίξει το πρώτο μέρος και συνηθίσατε τον χειρισμό του, δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα προσαρμογής.
GW: Ποια είναι η υπόθεση στο expansion του Star Wars: Empire at War;
WV: Οι Rebels έχουν καταστρέψει το Death Star κι ο γαλαξίας βρίσκεται σε αναταραχή. Εσείς αναλαμβάνετε τον ρόλο μίας ιδιοφυΐας, εν ονόματι Tyber Zann. Επιλέγετε την φυλή που θέλετε κι αναλαμβάνετε δράση με στόχο την κυριαρχία σας στον κόσμο του Star Wars. Στόχος σας είναι η κατάκτηση του αεροσκάφους Super Star Destroyer, το οποίο ονομάζεται “Eclipse” κι έχει μέγεθος όσο 11 Star Destroyers. Αυτό θεωρείται και το απόλυτο όπλο στο σύμπαν του Star Wars.
GW: Ποια νέα χαρακτηριστικά θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε;
WV: Μπορείτε για πρώτη φορά να έχετε υπό τον έλεγχό σας την φυλή “Corrupt”, η οποία απαρτίζεται από εγκληματίες και περιλαμβάνει 20 νέες μονάδες. Οι δύο ήδη υπάρχουσες φυλές (“Empire” και “Rebel”) έχουν επίσης ενισχυθεί με νέες μονάδες. Στον τομέα του gameplay, εκτός από τα 13 νέα επίπεδα, υπάρχουν αρκετά ακόμη νέα στοιχεία. Για παράδειγμα μπορείτε να κλέψετε τα χρήματα από κάποια αντίπαλη φυλή, να καθυστερήσετε την ανάπτυξή τους, να κατασκοπεύσετε τον εχθρό κ.α. Οι βάσεις που χτίζετε έχουν μεγαλύτερη ευελιξία στην διαχείρηση, αφού είναι πλήρως επεξεργάσιμες και αναβαθμίσιμες. Μέσα στη μάχη υπάρχουν νέες τακτικές όπως χημικά όπλα, ραδιενεργή μόλυνση, νάρκες, ολογράμματα, μεταμφιέσεις και καμουφλάζ. Τέλος, μπορείτε να ελέγξετε και νέους ήρωες, όπως οι: Luke Skywalker, Yoda και Jabba the Hutt.

Tony Hawk’s Project 8
GW: Ποιες είναι οι κυριότερες διαφορές σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις;
WV: Έχουμε αρκετές ουσιαστικές διαφορές. Μία έχει να κάνει με την μηχανή γραφικών, η οποία έχει βελτιωθεί και ταιριάζει περισσότερο στο Xbox 360 σε θέμα ποιότητας. Το παιχνίδι αξιοποιεί πλήρως την μηχανή γραφικών της κονσόλας κι είναι ένα βήμα παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση. Στον τομέα του gameplay έχουμε σημαντική πρόοδο κατά κύριο λόγο στα κόλπα που πραγματοποιείτε, αφού πλέον μπορείτε να χειριστείτε το αριστερό και το δεξί πόδι εξίσου και κατ’ επέκταση να έχετε και μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων. Ακόμη, σας δίνεται η δυνατότητα να κερδίσετε πόντους οι οποίοι αξιοποιούνται στο τρικ της αργής κίνησης. Όταν λοιπόν οι πόντοι σας έχουν φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο, μπορείτε να αξιοποιήσετε το τρικ σας ενώ βρίσκεστε στον αέρα, κι έτσι έχετε πολύ περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιήσετε μία σειρά από κόλπα ταυτόχρονα.
GW: Υπάρχει κάποιο σενάριο στην φετινή έκδοση; Γιατί συνήθως στην σειρά Tony Hawk δεν συναντάμε μεγάλη ποικιλία σεναρίων!
WV: Όχι, δεν υπάρχει συγκεκριμένο σενάριο. Αυτό υπήρχε σε προηγούμενες εκδόσεις του Tony Hawk. Τώρα επιστρέφουμε πίσω στα βασικά του παιχνιδιού. Δηλαδή πραγματοποίηση πολλών κόλπων, διαγωνισμοί, ελευθερία κινήσεων. Ειδικά το τελευταίο κρατήστε το.
GW: Δεν βρίσκετε το παιχνίδι κάπως περίεργο για την ελληνική αγορά; Κι αυτό γιατί οι έλληνες χρήστες δεν συνηθίζουν να ασχολούνται με skateboard!
WV: Προσωπικά ούτε εγώ ασχολούμαι με το skateboard. Αλλά όταν παίζω το συγκεκριμένο παιχνίδι διασκεδάζω. Όταν ασχοληθείς με το παιχνίδι τότε μετά από 5-10 λεπτά το συνηθίζεις, το καταλαβαίνεις και σιγά-σιγά αρχίζεις να επιχειρείς διάφορα τρικ. Εκεί λοιπόν είναι το θέμα. Ότι δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με το αντικείμενο για να παίξεις το Tony Hawk και να διασκεδάσεις.
GW: Guitar Hero 2 (Κυκλοφορία: 24/11/2006)
WV: Πριν από λίγους μήνες, η Activision αγόρασε την Red Octane για 100 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό της επιτρέπει να έχει τα δικαιώματα του παιχνιδιού για όλες τις χώρες του κόσμου (μέχρι σήμερα στις χώρες της Ευρώπης τα δικαιώματα διανομής του παιχνιδιού τα είχε η Atari). Το Guitar Hero 2 κυκλοφορεί από τέλη Νοεμβρίου για PS2 ενώ μέσα στο 2007 θα κυκλοφορήσει και η έκδοση για το Xbox 360. Το παιχνίδι ως γνωστόν πωλείται σε δύο εκδόσεις. Την απλή και την έκδοση που συνοδεύεται με ειδικά διαμορφωμένη (για τις ανάγκες του παιχνιδιού) κιθάρα, έτσι ώστε να απολαύσετε το παιχνίδι ακόμα περισσότερο!
GW: Πόση ώρα πιστεύετε ότι ένας χρήστης χρειάζεται για να μάθει το παιχνίδι;
WV: Το Guitar Hero διαθέτει διάφορα επίπεδα προόδου. Υπάρχουν τραγούδια τα οποία μπορείς να παίξεις πολύ εύκολα και άλλα τα οποία είναι γρήγορα και πιο περίπλοκα. Συνήθως χρειάζεσαι 5-10 λεπτά για να συνηθίσεις την κιθάρα. Αν θες να μάθεις καλά όλα τα τραγούδια του παιχνιδιού θα χρειαστείς πάνω από μία εβδομάδα.
GW: Υπάρχει πιθανότητα να δούμε στο μέλλον σύνδεση πραγματικής κιθάρας με το Guitar Hero;
WV: Όχι, γιατί αυτή που χρησιμοποιούμε εδώ είναι καθαρά ηλεκτρονική, οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης.
GW: Ποια θα είναι τα νέα χαρακτηριστικά στο Guitar Hero 2;
WV: Στην δεύτερη έκδοση θα υπάρχουν διαφορετικά μέρη όπου θα μπορεί ο χρήστης να παίξει, περισσότερα τραγούδια (συνολικά 60), δυνατότητα να παίξουν μέχρι και δύο χρήστες ταυτόχρονα, ενώ θα μπορείτε να παίξετε μέχρι και δύο παρτιτούρες ανά τραγούδι. Η κιθάρα βεβαίως θα είναι συμβατή και με την δεύτερη έκδοση του παιχνιδιού.
GW: Lego Star Wars 2 (27/9/2006)
WV: Ποιο είναι το ηλικιακό γκρουπ στο οποίο στοχεύετε;
Από 5-6 μέχρι 20-25. Τα παιδιά θέλουν να παίζουν το παιχνίδι λόγω της ύπαρξης των χαρακτήρων Lego. Οι μεγαλύτεροι λόγω του Star Wars. Παρ’ όλα αυτά ο κύριος στόχος μας είναι το ηλικιακό γκρουπ 6-12.
GW: Τι νέο θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε σε αυτή την έκδοση;
WV: Καταρχήν το παιχνίδι περιλαμβάνει την ιστορία των επεισοδίων 4, 5 και 6 (σ.σ. το πρώτο μέρος είχε τα πρώτα τρία επεισόδια). Στον τομέα του gameplay υπάρχουν αρκετές αναβαθμίσεις. Μπορείτε να χτίσετε Lego αεροσκάφη ειδικού μηχανισμού, να οδηγήσετε οχήματα ή ζώα και βέβαια να επιλέξετε ανάμεσα σε περισσότερους χαρακτήρες (συνολικά 50 ενώ μπορείτε να ξεκλειδώσετε άλλους 50 από την πρώτη έκδοση), περισσότερα όπλα κ.ο.κ. Τέλος, υπάρχει και μεγαλύτερη ποικιλία στις επιθέσεις, αφού κάποιοι χαρακτήρες έχουν τις δικές τους ειδικές τεχνικές.
GW: Με ποια παιχνίδια έχεις ασχοληθεί την τελευταία χρονιά;
WV: Πέρυσι ξόδευα αρκετές ώρες παίζοντας στο PC το Call of Duty 2 Online. Είναι ο αγαπημένος μου τίτλος όλων των εποχών αφού διαθέτει εκπληκτικό ρεαλισμό και ποικιλία από Multiplayer modes. Προτιμώ να παίζω ως Sniper, να βρίσκω κρυψώνα και να καθαρίζω όποιον στρατιώτη περνάει! Επίσης, μου αρέσουν τα ποδοσφαιράκια και ειδικά το Pro Evolution Soccer, το οποίο παίζω εδώ και 8 χρόνια (από τότε που ήταν ISS Pro). Είναι ένα από τα παιχνίδια που παίζονται διαρκώς σε όλο τον κόσμο για πολλούς λόγους και διαφόρους λόγους. Έχει ότι αρέσει σε έναν φίλαθλο και αποτελεί μία πιστή εξομοίωση του ποδοσφαίρου!
Ο Wilfred Vinmer ήρθε στην Ελλάδα λόγω του press event της Dionic για τον γραπτό τύπο (εμείς τον συναντήσαμε λόγω του περιοδικού Games) κι ήταν πολύ ευδιάθετος αλλά και πρόθυμος στο να απαντήσει στις ερωτήσεις μας. Από όλα αυτά τα ονόματα των games που θα αναφέρουμε αξίζει να σημειώσουμε ότι το Call of Duty 3 είναι ο μόνος τίτλος που δεν κυκλοφορεί για PC ενώ το Star Wars: Empire at War:Forces of Corruption, είναι το μόνο παιχνίδι που κυκλοφορεί αποκλειστικά για PC. Κρατάμε το γεγονός ότι το Call of Duty για πρώτη φορά σε έκδοσή του βάζει το PC σε δεύτερη μοίρα, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να αντιπαρατάξουν την ευκολία χειρισμού που έχουμε συνηθίσει στα FPS των PC. Τα σχόλια δικά σας...

Για πρώτη φορά, το Call of Duty κυκλοφορεί σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες εκτός από τα PC! Το Call of Duty 2 είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στο Xbox 360, την…αγαπημένη πλέον κονσόλα των FPS. Το χειριστήριο του Xbox 360 δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ποντίκι, είναι όμως ότι καλύτερο έχουμε δει από την πλευρά των κονσολών στο συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών. Το Call of Duty 3 έχει εξαιρετικά γραφικά, μοναδικά visual effects, άριστη ποιότητα ήχου και απόλυτα φυσική κίνηση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με ένα σενάριο που πάντοτε πουλούσε (όπως είναι τα γεγονότα της περιόδου απόβασης στην Νορμανδία) και τον τρόπο που εξελίσσεται στα μάτια σας η δράση (σαν να βλέπατε ταινία στο σινεμά), το καθιστούν έναν από τους καλύτερους πολεμικούς τίτλους της φετινής σεζόν.
GW: Πες μας λίγα λόγια για το σενάριο στο Call of Duty 3 και την νέα μηχανή γραφικών του παιχνιδιού.
WV: Στην φετινή έκδοση του παιχνιδιού, το σενάριο διαδραματίζεται στη Γαλλία κι έχει να κάνει με την απελευθέρωση της Γαλλίας και ειδικότερα με την απελευθέρωση του Παρισιού. Στο Call of Duty 2 μπορεί να υπήρχε ποικιλία σεναρίων, όπως Αφρική, Ευρώπη κτλ. αλλά φέτος επικεντρωνόμαστε μόνο σε αυτό το σενάριο, το οποίο θα περιλαμβάνει μία μεγάλη γκάμα από χαρακτήρες αλλά και από περιβάλλοντες χώρους. Ουσιαστικά έχει να κάνει με το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και συγκεκριμένα το διάστημα Μάιος-Ιούνιος 1944, όταν και έγινε η απόβαση στην Νορμανδία.
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί από την αρχή τόσο για το Xbox 360 όσο και για το PS3. Το Cod 3 είναι άρτια σχεδιασμένο στο 360 και αξιοποιεί όλες τις προδιαγραφές της κονσόλας στον τομέα του Gameplay. Πρόκειται για μία ειδική έκδοση για κονσόλες κι είναι αρκετά καλό ακόμα και στο PS2. (σ.σ. εκτός από αυτές τις τρεις εκδόσεις υπάρχουν κι οι αντίστοιχες για Xbox και Wii. Οι εκδόσεις για PS3 και Wii θα βγουν στην αγορά μετά την κυκλοφορία των δύο νέων κονσολών).
GW: Όσον φορά την έκδοση για PC;
WV: Φέτος, το Call of Duty 3 δεν θα κυκλοφορήσει στα PC, αλλά το πιθανότερο είναι να υπάρχει μία ολοκαίνουργια έκδοση μέσα στο 2007.

Call of Duty 3
GW: Για ποιο λόγο αποφασίσατε να μην κυκλοφορήσετε ένα παιχνίδι βολών πρώτου προσώπου (και ειδικά) σε PC;
WV: Αυτή την χρονιά θελήσαμε να εστιάσουμε περισσότερο στις κονσόλες. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε με την έκδοση του Call of Duty στο PC, όσον αφορά το τεχνολογικό κομμάτι, δεν είχαμε το χρονικό περιθώριο να το πραγματοποιήσουμε φέτος
GW: Μήπως έπαιξε κι η πειρατεία τον ρόλο της;
WV: Όχι, σε καμία περίπτωση. Απλά θελήσαμε να επαναπρογραμματίσουμε το παιχνίδι και να δημιουργήσουμε κάτι το ασυνήθιστο. Χρειαζόμαστε λοιπόν περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσουμε την συγκεκριμένη έκδοση.
GW: Ποια νέα στοιχεία πιστεύεις ότι ξεχωρίζουν από το gameplay της φετινής έκδοσης;
WV: Καταρχήν μπορείτε να κρυφτείτε πίσω από αντικείμενα. Για παράδειγμα αν βρίσκεστε πίσω από μία πόρτα δεν γίνεστε αντιληπτός, κι έτσι μπορείτε να ξεφύγετε από τον εχθρό ο οποίος θα τυχαίνει εκείνη την ώρα να περνάει από μπροστά σας. Ή μέσα σε ένα τούνελ, αν υπάρχουν ακόμα και μικρά αντικείμενα να κρυφτείτε, όπως π.χ. βαρέλια και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μην γίνετε αντιληπτός. Τόσο εσείς όσο και ο υπολογιστής, αν αντιληφθείτε κάποια κίνηση μπορείτε να πυροβολήσετε διαλύοντας την προστασία του αντιπάλου. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι μπορείτε για πρώτη φορά να πραγματοποιήσετε μάχη σώμα με σώμα. Π.χ. αν δεν έχετε κάποιο όπλο και συναντήσετε δίπλα σας κάποιον εχθρό, μπορείτε να αρχίσετε να τον γρονθοκοπείτε.
GW: Απ’ ότι είδαμε δεν συμπεριλάβατε κάποια κάμερα τρίτου προσώπου, έτσι ώστε ο παίκτης να μπορεί να δει τους εχθρούς που βρίσκονται πίσω από τα αντικείμενα που κρύβεται.
WV: Όχι, η άποψη της προγραμματιστικής ομάδας είναι ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει μία τέτοια κάμερα αλλά μόνο πρώτου προσώπου
Φέτος με το Call of Duty 3, θελήσαμε να εστιάσουμε περισσότερο στις κονσόλες. Δεν το κάναμε λόγω της πειρατείας, απλά επειδή δεν υπήρχαν τα χρονικά περιθώρια για μία έκδοση στο PC.

Marvel: Ultimate Alliance
Σίγουρα θα θυμάστε την εξαιρετική μηχανή γραφικών της Raven Software στο Quake 4. Πλέον, στο Marvel: Ultimate Alliance, τα πράγματα αντιστρέφονται αφού τα γραφικά είναι το αδύναμο σημείο του παιχνιδιού. Παρ’ όλα αυτά, όσοι προτιμάτε παιχνίδια δράσης αυτού του είδους, σίγουρα θα αποζημιωθείτε από την ποικιλία των χαρακτήρων (Spiderman, Thor, χαρακτήρες από τους X-Men κι άλλες παλιές καραβάνες) καθώς και από την ποικιλία των ειδικών κινήσεων του κάθε χαρακτήρα. Όλα αυτά μπορούν να σας κρατήσουν για αρκετές ημέρες, μέχρι την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, όταν και θα διαπιστώσετε ότι η ημερομηνία λήξης έρχεται σχετικά νωρίς, ακόμα κι αν αποφασίσετε να παίξετε με φίλους.
GW: Ποια είναι η υπόθεση του παιχνιδιού;
WV: Εδώ έχουμε να κάνουμε με τους κακούς, οι οποίοι έχουν συμμαχήσει με σκοπό την κατάκτηση της γης. Αντίστοιχα υπάρχει και η απόλυτη συμμαχία των καλών, που ουσιαστικά πρόκειται για μία ομάδα από σούπερ ήρωες της Marvel. Το ωραίο του παιχνιδιού είναι ότι μπορείτε να επιλέξετε τους χαρακτήρες που θέλετε (Spiderman, Captain America κτλ.) και να φτιάξετε την δικιά σας ομάδα. Μπορείτε να διαλέξετε μία ομάδα 4-5 χαρακτήρων από ένα γκρουπ συνολικά 20 διαθέσιμων χαρακτήρων της Marvel. Πέραν αυτών υπάρχουν και χαρακτήρες της Marvel που δεν μπορείτε να χειριστείτε (συνολικά 140).
GW: Τι ισχύει όσον αφορά τον χειρισμό των χαρακτήρων στις αποστολές;
WV: Ο χειρισμός είναι πάρα πολύ απλός. Τέτοιου είδους παιχνίδια δεν προορίζονται για εξειδικευμένους χρήστες αλλά για τον απλό χρήστη που θέλει να παίξει κάτι εύκολο και να διασκεδάσει. Μέσα σε λίγα λεπτά ο παίκτης μπορεί να κατανοήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνει και πως πρέπει να κινηθεί. Ακόμα κι αν ολοκληρώσετε τις αποστολές, μπορείτε να τις ξαναπαίξετε με διαφορετικούς χαρακτήρες, καθένας από τους οποίους έχει και διαφορετικές ικανότητες. Σε κάθε γκρουπ εσείς αναλαμβάνετε έναν από τους χαρακτήρες κι οι υπόλοιποι σας ακολουθούν και μάχονται στο πλευρό σας. Και βέβαια μπορείτε να αλλάξετε ανά πάσα στιγμή χαρακτήρα μέσα στο παιχνίδι, ανάλογα με το τι είδους δράση θέλετε να απολαύσετε.

Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption
Στο expansion του δημοφιλούς παιχνιδιού στρατηγικής, δεν συναντάμε κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στα γραφικά και τον ήχο. Παρ’ όλα αυτά ξεχωρίζει η παρουσία μίας τρίτης φυλής, οι προσθήκες πολλών νέων μονάδων και επιπέδων, καθώς και κάποιες βελτιώσεις στο gameplay. Το περιβάλλον είναι παρόμοιο με αυτή της προηγούμενης έκδοσης, κάτι που σημαίνει ότι όσοι έχετε ήδη παίξει το πρώτο μέρος και συνηθίσατε τον χειρισμό του, δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα προσαρμογής.
GW: Ποια είναι η υπόθεση στο expansion του Star Wars: Empire at War;
WV: Οι Rebels έχουν καταστρέψει το Death Star κι ο γαλαξίας βρίσκεται σε αναταραχή. Εσείς αναλαμβάνετε τον ρόλο μίας ιδιοφυΐας, εν ονόματι Tyber Zann. Επιλέγετε την φυλή που θέλετε κι αναλαμβάνετε δράση με στόχο την κυριαρχία σας στον κόσμο του Star Wars. Στόχος σας είναι η κατάκτηση του αεροσκάφους Super Star Destroyer, το οποίο ονομάζεται “Eclipse” κι έχει μέγεθος όσο 11 Star Destroyers. Αυτό θεωρείται και το απόλυτο όπλο στο σύμπαν του Star Wars.
GW: Ποια νέα χαρακτηριστικά θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε;
WV: Μπορείτε για πρώτη φορά να έχετε υπό τον έλεγχό σας την φυλή “Corrupt”, η οποία απαρτίζεται από εγκληματίες και περιλαμβάνει 20 νέες μονάδες. Οι δύο ήδη υπάρχουσες φυλές (“Empire” και “Rebel”) έχουν επίσης ενισχυθεί με νέες μονάδες. Στον τομέα του gameplay, εκτός από τα 13 νέα επίπεδα, υπάρχουν αρκετά ακόμη νέα στοιχεία. Για παράδειγμα μπορείτε να κλέψετε τα χρήματα από κάποια αντίπαλη φυλή, να καθυστερήσετε την ανάπτυξή τους, να κατασκοπεύσετε τον εχθρό κ.α. Οι βάσεις που χτίζετε έχουν μεγαλύτερη ευελιξία στην διαχείρηση, αφού είναι πλήρως επεξεργάσιμες και αναβαθμίσιμες. Μέσα στη μάχη υπάρχουν νέες τακτικές όπως χημικά όπλα, ραδιενεργή μόλυνση, νάρκες, ολογράμματα, μεταμφιέσεις και καμουφλάζ. Τέλος, μπορείτε να ελέγξετε και νέους ήρωες, όπως οι: Luke Skywalker, Yoda και Jabba the Hutt.

Tony Hawk’s Project 8
GW: Ποιες είναι οι κυριότερες διαφορές σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις;
WV: Έχουμε αρκετές ουσιαστικές διαφορές. Μία έχει να κάνει με την μηχανή γραφικών, η οποία έχει βελτιωθεί και ταιριάζει περισσότερο στο Xbox 360 σε θέμα ποιότητας. Το παιχνίδι αξιοποιεί πλήρως την μηχανή γραφικών της κονσόλας κι είναι ένα βήμα παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση. Στον τομέα του gameplay έχουμε σημαντική πρόοδο κατά κύριο λόγο στα κόλπα που πραγματοποιείτε, αφού πλέον μπορείτε να χειριστείτε το αριστερό και το δεξί πόδι εξίσου και κατ’ επέκταση να έχετε και μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων. Ακόμη, σας δίνεται η δυνατότητα να κερδίσετε πόντους οι οποίοι αξιοποιούνται στο τρικ της αργής κίνησης. Όταν λοιπόν οι πόντοι σας έχουν φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο, μπορείτε να αξιοποιήσετε το τρικ σας ενώ βρίσκεστε στον αέρα, κι έτσι έχετε πολύ περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιήσετε μία σειρά από κόλπα ταυτόχρονα.
GW: Υπάρχει κάποιο σενάριο στην φετινή έκδοση; Γιατί συνήθως στην σειρά Tony Hawk δεν συναντάμε μεγάλη ποικιλία σεναρίων!
WV: Όχι, δεν υπάρχει συγκεκριμένο σενάριο. Αυτό υπήρχε σε προηγούμενες εκδόσεις του Tony Hawk. Τώρα επιστρέφουμε πίσω στα βασικά του παιχνιδιού. Δηλαδή πραγματοποίηση πολλών κόλπων, διαγωνισμοί, ελευθερία κινήσεων. Ειδικά το τελευταίο κρατήστε το.
GW: Δεν βρίσκετε το παιχνίδι κάπως περίεργο για την ελληνική αγορά; Κι αυτό γιατί οι έλληνες χρήστες δεν συνηθίζουν να ασχολούνται με skateboard!
WV: Προσωπικά ούτε εγώ ασχολούμαι με το skateboard. Αλλά όταν παίζω το συγκεκριμένο παιχνίδι διασκεδάζω. Όταν ασχοληθείς με το παιχνίδι τότε μετά από 5-10 λεπτά το συνηθίζεις, το καταλαβαίνεις και σιγά-σιγά αρχίζεις να επιχειρείς διάφορα τρικ. Εκεί λοιπόν είναι το θέμα. Ότι δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με το αντικείμενο για να παίξεις το Tony Hawk και να διασκεδάσεις.
GW: Guitar Hero 2 (Κυκλοφορία: 24/11/2006)
WV: Πριν από λίγους μήνες, η Activision αγόρασε την Red Octane για 100 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό της επιτρέπει να έχει τα δικαιώματα του παιχνιδιού για όλες τις χώρες του κόσμου (μέχρι σήμερα στις χώρες της Ευρώπης τα δικαιώματα διανομής του παιχνιδιού τα είχε η Atari). Το Guitar Hero 2 κυκλοφορεί από τέλη Νοεμβρίου για PS2 ενώ μέσα στο 2007 θα κυκλοφορήσει και η έκδοση για το Xbox 360. Το παιχνίδι ως γνωστόν πωλείται σε δύο εκδόσεις. Την απλή και την έκδοση που συνοδεύεται με ειδικά διαμορφωμένη (για τις ανάγκες του παιχνιδιού) κιθάρα, έτσι ώστε να απολαύσετε το παιχνίδι ακόμα περισσότερο!
GW: Πόση ώρα πιστεύετε ότι ένας χρήστης χρειάζεται για να μάθει το παιχνίδι;
WV: Το Guitar Hero διαθέτει διάφορα επίπεδα προόδου. Υπάρχουν τραγούδια τα οποία μπορείς να παίξεις πολύ εύκολα και άλλα τα οποία είναι γρήγορα και πιο περίπλοκα. Συνήθως χρειάζεσαι 5-10 λεπτά για να συνηθίσεις την κιθάρα. Αν θες να μάθεις καλά όλα τα τραγούδια του παιχνιδιού θα χρειαστείς πάνω από μία εβδομάδα.
GW: Υπάρχει πιθανότητα να δούμε στο μέλλον σύνδεση πραγματικής κιθάρας με το Guitar Hero;
WV: Όχι, γιατί αυτή που χρησιμοποιούμε εδώ είναι καθαρά ηλεκτρονική, οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης.
GW: Ποια θα είναι τα νέα χαρακτηριστικά στο Guitar Hero 2;
WV: Στην δεύτερη έκδοση θα υπάρχουν διαφορετικά μέρη όπου θα μπορεί ο χρήστης να παίξει, περισσότερα τραγούδια (συνολικά 60), δυνατότητα να παίξουν μέχρι και δύο χρήστες ταυτόχρονα, ενώ θα μπορείτε να παίξετε μέχρι και δύο παρτιτούρες ανά τραγούδι. Η κιθάρα βεβαίως θα είναι συμβατή και με την δεύτερη έκδοση του παιχνιδιού.
GW: Lego Star Wars 2 (27/9/2006)
WV: Ποιο είναι το ηλικιακό γκρουπ στο οποίο στοχεύετε;
Από 5-6 μέχρι 20-25. Τα παιδιά θέλουν να παίζουν το παιχνίδι λόγω της ύπαρξης των χαρακτήρων Lego. Οι μεγαλύτεροι λόγω του Star Wars. Παρ’ όλα αυτά ο κύριος στόχος μας είναι το ηλικιακό γκρουπ 6-12.
GW: Τι νέο θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε σε αυτή την έκδοση;
WV: Καταρχήν το παιχνίδι περιλαμβάνει την ιστορία των επεισοδίων 4, 5 και 6 (σ.σ. το πρώτο μέρος είχε τα πρώτα τρία επεισόδια). Στον τομέα του gameplay υπάρχουν αρκετές αναβαθμίσεις. Μπορείτε να χτίσετε Lego αεροσκάφη ειδικού μηχανισμού, να οδηγήσετε οχήματα ή ζώα και βέβαια να επιλέξετε ανάμεσα σε περισσότερους χαρακτήρες (συνολικά 50 ενώ μπορείτε να ξεκλειδώσετε άλλους 50 από την πρώτη έκδοση), περισσότερα όπλα κ.ο.κ. Τέλος, υπάρχει και μεγαλύτερη ποικιλία στις επιθέσεις, αφού κάποιοι χαρακτήρες έχουν τις δικές τους ειδικές τεχνικές.
GW: Με ποια παιχνίδια έχεις ασχοληθεί την τελευταία χρονιά;
WV: Πέρυσι ξόδευα αρκετές ώρες παίζοντας στο PC το Call of Duty 2 Online. Είναι ο αγαπημένος μου τίτλος όλων των εποχών αφού διαθέτει εκπληκτικό ρεαλισμό και ποικιλία από Multiplayer modes. Προτιμώ να παίζω ως Sniper, να βρίσκω κρυψώνα και να καθαρίζω όποιον στρατιώτη περνάει! Επίσης, μου αρέσουν τα ποδοσφαιράκια και ειδικά το Pro Evolution Soccer, το οποίο παίζω εδώ και 8 χρόνια (από τότε που ήταν ISS Pro). Είναι ένα από τα παιχνίδια που παίζονται διαρκώς σε όλο τον κόσμο για πολλούς λόγους και διαφόρους λόγους. Έχει ότι αρέσει σε έναν φίλαθλο και αποτελεί μία πιστή εξομοίωση του ποδοσφαίρου!