Με τον Slavo Hazucha, δημιουργό του Elveon

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Εισβάλαμε στα άδυτα της 10tacle studios και σας παρουσιάζoυμε μία συνέντευξη του Slavo Hazucha ο οποίος μας αναλύει το νέο Action RPG της ομώνυμης προγραμματιστικής εταιρείας. Και το όνομα αυτού: Elveon.

Υψώσαμε το σπαθί μας στον επικεφαλή της 10tacle studios, Slavo Hazucha, σε μία αποκλειστική συνέντευξη για το "Elveon", ένα RPG το οποίο υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2007. Ο κόσμος του Elveon αποτελείται από Elves. Κάθε φυλή έχει την δική της ιστορία και κατ’ επέκταση το παιχνίδι τερματίζει με διαφορετικά γεγονότα. Εσείς καλείστε να αναλάβετε μία από τις τέσσερις διαθέσιμες φυλές και να λύσετε το μυστήριο που περιβάλλει τον κόσμο σας. Αναλυτικά τι αναμένεται να δούμε στο παιχνίδι…



GW: Ποια races να περιμένουμε στο Elveon; Μπορείτε να μας πείτε λίγα πράγματα για τα χαρακτηριστικά τους και την γενική συμπεριφορά τους;
SH: Είναι ακόμη νωρίς για να αποκαλύψουμε όλους τους χαρακτήρες αλλά θα είναι τέσσερα διαφορετικά races από Elves τα οποία θα έχουν ξεχωριστά οπτικά χαρακτηριστικά και συμπεριφορά ενώ θα πολεμούν με το ίδιο στυλ.

Οι Aegans είναι οι ευγενείς Elves του Naon. Λατρεύουν τους Θεούς του Starspear και είναι η αγαπημένη φυλή της θεότητας Athain, η οποία τους οδηγεί διαρκώς στην επιτυχία και της οποίας η επιρροή τους βοήθησε σε πολλές δύσκολες στιγμές.

Πολύ λίγα πράγματα είναι γνωστά για τους Merians. Η εμφάνισή τους μοιάζει με σκιές πολεμιστών τους οποίους έχουν πάρει τα χρόνια. Κανείς δεν γνωρίζει ποιοι είναι και ποιος είναι ο σκοπός τους στο Naon. Δεν υπάρχει κάποιο γνωστό μέρος για να τους βρείτε. Εμφανίζονται, ολοκληρώνουν τους στόχους τους και εξαφανίζονται χωρίς σημάδια.

Οι Parthans είναι μία φυλή με ευγενείς πολεμιστές, περήφανους και άγριους στη μάχη αλλά συνάμα σκληροί και βιαστικοί στις αποφάσεις τους. Η πίστη τους καταγγέλλει τους εχθρούς του Starspear. Σύμφωνα με τους μύθους του Parthan, οι περισσότεροι Θεοί περιγράφονται ως πομπώδεις και μάλιστα λατρεύονται από τους αδύναμους ανθρώπους οι οποίοι στην πραγματικότητα φοβούνται και δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την δύναμη των δράκων οι οποίοι κρύβονται στην υπόθεση δημιουργίας του Naon.



Οι Taethans είναι μια φυλή που αναζητά την τελειότητα και την αρμονία, με τον τρόπο της, στην κοινωνία του Naon. Δεν προσκυνούν ούτε Θεούς, ούτε δράκους, αφού οι αφέντες τους και η κουλτούρα τους βασίζονται στην έρευνα για την “πραγματική όραση” (“true sight”) η οποία τους επιτρέπει να δουν και να αποδεχθούν πράγματα όχι στη σκιά των υποσχέσεων και των ιδεολογιών, αλλά ως απλά δεδομένα. Οι Taethans έχουν μείνει μακριά από τις περισσότερες συμπλοκές των άλλων φυλών αφού ακολουθούν τους δικούς τους στόχους και δεν νοιάζονται τόσο για τα λάφυρα του πολέμου.

GW: Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά ανάπτυξης των χαρακτήρων στο παιχνίδι; Η ανάπτυξη θα είναι πλήρως επεξεργάσιμη όπως συμβαίνει σε παιχνίδια τύπου Oblivion ή θα ακολουθεί το στυλ του Diablo;
SH: Θα είναι μία ανάμειξη και των δύο. Η ανάπτυξη του χαρακτήρα θα υποστηρίζει την action πλευρά του παιχνιδιού. Θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορες εναλλακτικές οδούς/σχολές που θα αντιπροσωπεύουν τις τέσσερις διαφορετικές classes όπλων ενώ θα μπορείτε να μάθετε νέα actions από την κάθε σχολή. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού ο παίκτης θα μπορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αλληλεπιδράσει με διαδικασίες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τις τέσσερις σχολές όπλων. Ο παίκτης καλείται να αποφασίσει ποια φιλοσοφία θα ακολουθήσει ενώ ανάλογα με την επιλογή του, στην πορεία του παιχνιδιού, θα λάβει και την ανάλογη εύνοια. Μπορείτε να γίνετε ειδικός σε μία συγκεκριμένο σχολή (π.χ. στην σχολή ξίφους των Parthans) ή να μάθετε απ’ όλες τις σχολές χωρίς να αριστεύσετε σε κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο.

GW: Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε PC, PS3 και Xbox 360. Θα υπάρχουν κάποιες διαφορές μεταξύ των τριών αυτών εκδόσεων;
SH: Καταρχήν να σου πω ότι το Elveon θα κυκλοφορήσει αρχικά για PC και Xbox 360 αλλά αργότερα για PS3. Με το μέχρι τώρα επίπεδο ανάπτυξης, κάποια χαρακτηριστικά έχουν διαφορές μεταξύ των εκδόσεων για PC και Xbox 360. Οι διαφορές αυτές αφορούν στοιχεία που έχουν να κάνουν με τον χειρισμό, την λειτουργία της κάμερας, το περιβάλλον και την πλοήγηση στο παιχνίδι. Προσεγγίζουμε λοιπόν αυτούς τους τομείς ξεχωριστά στο PC και στο Xbox 360. Επίσης, το gameplay επηρεάζεται από αυτές τις αλλαγές και προσαρμόζεται στα αντίστοιχα target group της κάθε πλατφόρμας. Πάντως το Elveon σίγουρα δεν θα είναι port σε καμία πλατφόρμα.


GW: Περίπου πόσες ώρες gameplay υπολογίζετε ότι θα έχει το παιχνίδι;
SH: Ο σχεδιασμός των levels δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Οπότε δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι να δηλώσουμε τις ώρες του gameplay. Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί και από τον παίκτη και το κατά πόσο θα ακολουθεί τα επιμέρους quests. Στο τρέχον στάδιο ανάπτυξης προσδιορίζουμε ότι το παιχνίδι θα έχει πάνω από 15 ώρες gameplay όσον αφορά μόνο την δράση του. Ενώ για όσους αρέσκονται στην εξερεύνηση οι ώρες αυτές μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 25.

Η ικανότητα του παίκτη είναι αυτή που θα κρίνει την έκβαση μιας μάχης, το οποίο βασίζεται αρκετά στην τακτική. Δεν πρόκειται για ένα παιχνίδι όπου απλά θα αναπηδάτε τριγύρω ή θα πατάτε διαρκώς το κουμπάκι για να σκοτώσετε τους εχθρούς σας.



GW: Nα αναμένουμε η πλοκή να είναι γραμμική ή θα υπάρχουν διαφορετικές καταλήξεις;
SH: Η ιστορία είναι η δύναμη που καθοδηγεί το gameplay. Θα υπάρχουν διαφορετικές δίοδοι προς την ολοκλήρωση του παιχνιδιού και τις τελικές απαντήσεις για το Elveon. Και δεν θα τις μάθετε όλες αν δεν παίξετε το παιχνίδι πάνω από μία φορά. Το gameplay και το σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα θα παρακινήσουν και το replayability του παιχνιδιού. Το Elveon θα μπορεί να παιχτεί με διάφορους τρόπους και πάντα θα έχει διαφορετικές οπτικές γωνίες.

GW: Θα υπάρχει multiplayer mode στο παιχνίδι;
SH: Το Elveon είναι ένα single-player παιχνίδι δράσης που βασίζεται στην ιστορία του. Θα παρέχουμε έναν απλό multiplayer τομέα με διαφορετικά modes τα οποία θα εκμεταλλεύονται τις διαφορετικές δυνατότητες του συστήματος μάχης του Elveon. Αλλά επειδή βλέπουμε ότι μπορούν να επιτευχθούν περισσότερα πράγματα στο multiplayer κομμάτι απ’ όσα έχουμε ήδη καταφέρει, έχουμε υπό συζήτηση κάποια πιθανά add-ons.



GW: Πως θα είναι το σύστημα μάχης; Ο παίκτης θα πρέπει να κάνει κλικ σε συντομεύσεις για να πραγματοποιήσει διαφορετικές κινήσεις ή θα χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα που θα βασίζεται περισσότερο στην ικανότητα του παίκτη απ’ ότι στο skill του χαρακτήρα του;
SH: Σίγουρα η ικανότητα του παίκτη είναι αυτή που θα κρίνει την έκβαση μιας μάχης. Το σύστημα μάχης βασίζεται αρκετά στην τακτική και θα πρέπει να βρείτε κάθε φορά πως θα μπλοκάρετε κάποιες επιθέσεις και πως θα επιτεθείτε στους εχθρούς σας –αλλά και σε ποιον εχθρό-. Δεν πρόκειται λοιπόν για ένα παιχνίδι όπου απλά θα αναπηδάτε τριγύρω ή θα πατάτε διαρκώς το κουμπάκι για να σκοτώσετε τους εχθρούς σας.

Όλα ξεκινούν από την επιλογή του μετάλλου. Κάθε όπλο έχει διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στο action κομμάτι του παιχνιδιού θα έχετε πολλές εναλλακτικές επιλογές, τόσο επιθετικά (basic-, advanced- και expert-level επιθέσεις και combos, special kill moves κτλ.) όσο και αμυντικά (blocks, γρήγοροι ελιγμοί ή πλάγιες κινήσεις). Η απόδοση του χαρακτήρα θα επηρεάζεται από το τι όπλο θα χρησιμοποιήσετε και τι πανοπλία θα φορέσετε. Μπορεί να χρησιμοποιήσετε έναν spearman με βαρύ armor ο οποίος θα είναι αργός αλλά θα διαθέτει θηριώδη δύναμη ή γρήγορους και ευκίνητους μαχητές που θα χρησιμοποιούν daggers, θα μπορούν να αποφύγουν σχεδόν κάθε επίθεση, να ανταποδώσουν με απίστευτη ταχύτητα αλλά που θα επιτυγχάνουν μικρή ζημιά στις βασικές επιθέσεις τους.

GW: Τι είδους αλληλεπίδραση μπορεί να περιμένει ο παίκτης μεταξύ του χαρακτήρα του και των NPC’s (Non Playing Characters);
SH: Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να περιμένει μονομαχίες! (χαμόγελο) Εκτός αυτού θα υπάρχουν και συχνοί διάλογοι. Σε διάφορες περιπτώσεις ο παίκτης θα λάβει quests από τους NPCs, αν και επειδή το Elveon είναι πρώτα απ’ όλα ένα παιχνίδι δράσης που βασίζεται σε συγκεκριμένη υπόθεση, αρκετά από τα quests θα είναι προαιρετικά. Ακόμη έχουμε κάποια ειδικά ιστορικά στοιχεία που σχετίζονται με τους NPCs. Κάποιοι από αυτούς για παράδειγμα θα έχουν μία ιστορία να πουν στον παίκτη. Αρχίζουν να την διηγούνται σε διάλογο κι εκεί το σκηνικό αλλάζει κι ο παίκτης παίζει ο ίδιος την ιστορία σαν να είχε συμβεί στο παρελθόν. Αυτό εξυπηρετεί τόσο τον σκοπό του να ακούσει ο παίκτης μια ιστορία και να κατατοπιστεί όσο και το να υπάρχουν πιο δυνατά συναισθήματα μεταξύ του παίκτη και του NPC αφού ο παίκτης βιώνει τους κινδύνους που ο NPC έπρεπε να αντιμετωπίσει.

GW: Η πρόοδος των χαρακτήρων μετράται σε levels ή με διαφορετικό τρόπο;
SH: Στο Elveon δεν θα υπάρχει άνοδος level με αριθμούς. Το σύστημα δουλεύει σε δύο επίπεδα: πρώτα απ’ όλα, η χρήση συγκεκριμένου όπλου στη μάχη θα σας κάνει καλύτερους με το συγκεκριμένο όπλο. Δεύτερον, αφού η ιστορία περιγράφει την πορεία σας από εκλεκτό μαχητή σε ημίθεο πρωταθλητή, θα πρέπει να αλληλεπιδράσετε με διαδικασίες που θα δώσουν στον χαρακτήρα σας upgrades και νέα actions στη μάχη.

Και για να μιλήσουμε πρακτικά…αν σας αρέσουν τα σπαθιά στο Elveon και τα χρησιμοποιείτε τις περισσότερες φορές, ο χαρακτήρας σας θα εξελιχθεί σε αυτά τα όπλα (περισσότερη ζημιά, περισσότερα critical hits κτλ.) Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αν χρησιμοποιείτε συχνά το divine avatar του σπαθιού, θα μπορείτε να μάθετε τα καλύτερα combos που αξιοποιούνται με σπαθιά και να λάβετε περισσότερη δύναμη και αντοχή. Αυτή η διαδικασία είναι ενσωματωμένη στο ιστορικό background των βασικών χαρακτήρων και δεν απαιτεί κάποια αξιοποίηση αριθμητικών τιμών μέσα σε περίπλοκα μενού (σ.σ. όπως συμβαίνει σε άλλα RPG).


GW: Υπάρχουν κάποιοι NPCs οι οποίοι θα συνοδεύουν τον χαρακτήρα στα quests;
SH: Ναι, κάποιοι θα σας συντροφεύουν σε ορισμένα σημεία. Στο ξεκίνημα του παιχνιδιού ξεκινάτε με έναν ήρωα και στο τέλος τελειώνετε επίσης με έναν ήρωα. Αλλά στο ενδιάμεσο, αν παίζετε καλά, μπορεί να βρεθείτε και με party ή και έναν ολόκληρο στρατό! (χαμόγελο)

GW: Στην έκδοση για PC, μπορείτε να υπολογίζετε τις ελάχιστες απαιτήσεις του παιχνιδιού;
SH: Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να δώσω έναν σοβαρό υπολογισμό.

GW: Μέχρι τώρα έχετε δηλώσει ότι το παιχνίδι θα διαθέτει “dynamic weather”. Ο καιρός είναι ταυτόχρονα και σημαντικός παράγοντας στο gameplay; Για παράδειγμα αν υπάρχει χιόνι αυτό καθυστερεί την κίνηση του χαρακτήρα;
SH: Η δυναμική εξομοίωση βροχής, καταιγίδας και ακραίων καιρικών φαινομένων θα έχει υποστηρίξει αποτελεσματικά την δραματική ατμόσφαιρα του Elveon σε εξωτερικούς περιβάλλοντες χώρους. Η εξομοίωση της βροχής και της καταιγίδας στο Elveon χαρακτηρίζουν τις δυνατές και ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης και έντασης της βροχής και του ανέμου. Οι αλλαγές θα επηρεάσουν και την οπτική εμφάνιση της επιφάνειας της γης και των physics στα μαλλιά και τα ρούχα του χαρακτήρα.

GW: Αν και κάποια τα ανέφερες και προηγουμένως, θα θέλαμε να μας πεις τα κύρια χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το Elveon από τα υπόλοιπα action RPGs που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά.
SH: Στο Elveon έχουμε ένα στοιχείο που έχει να κάνει κυρίως με την ιδέα ενός σύμπαντος που αποτελείται από Elves. Εστιάζουμε σε αυτό δίνοντάς του την παραμικρή λεπτομέρεια και ποιότητα έτσι ώστε να του δώσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή. Μεγάλη προσοχή έχουμε δώσει και στο σύστημα μάχης αλλά και στην υπόθεση του παιχνιδιού. Ελπίζω η πιο εντυπωσιακή συμβολή μας να είναι ο τρόπος που αναπτύσσουμε την ιστορία και η επιβλητική συγχώνευση, που προσπαθούμε να επιτύχουμε, μεταξύ της ιστορίας και του gameplay.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or