- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Συνέντευξη Ultimate VS 24Seven στο Gamics
Συνέντευξη Ultimate VS 24Seven στο Gamics
HotGameWorld
Πληροφορίες
Οι δύο κορυφαίες ομάδες του ελληνικού CS σε μια αποκλειστική συνεντευξη στους τελικούς Counter-Strike του φετινού Gamics...
Οι Ultimate και οι Team 24Seven κατέκτησαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα στο τουρνουά Counter-Strike του Gamics και έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Αυτό το τουρνουά ήταν για γερά νεύρα! Το CS απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι ένα από τα καλύτερα games που διαδραματίζονται σε Events. Και το Gamics ήταν το κατάλληλο event, την κατάλληλη ώρα. Αρκετοί θεατές παρακολούθησαν το τουρνουά Gamics στο επίπεδο B του event και στο περίπτερο των The Web όπου διεξαγόταν. Στον τελικό των Winner Brackets, η Team 24Seven νίκησε τους Ultimate μετά από ένα συναρπαστικό παιχνίδι (15-5 και 10-6 στην παράταση). Αλλά στους τελικούς οι Ultimate είχαν τον τελευταίο λόγο, αφού νίκησαν τους 24Seven με σκορ 16-13 και 16-9. Εμείς ήμασταν εκεί και μιλήσαμε με τις δύο Clans, οι οποίες είναι ίσως οι πιο καταξιωμένες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα στο χώρο του CS.
[size=18][color=red]Team 24Seven[/color]
[/size] Οι Team24Seven μας μίλησαν αμέσως μετά τον τελικό στα Winner Brackets, για την γνώμη τους όσον αφορά τον αγώνα και την πορεία του τουρνουά, το event Gamics αλλά και το μέλλον του CS γενικότερα.
Κατέκτησαν την δεύτερη θέση στο τουρνουά CS. Το ματς με τους Ultimate θα μείνει στην ιστορία μιας και είναι ένα από τα συναρπαστικότερα που έχουμε δει ποτέ ενώ δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από αντίστοιχους αγώνες του εξωτερικού.
την λήξη του πρώτου αγώνα με τους 24Seven.
Πως σας φάνηκε το event Gamics;
Κυριάκος Ετόγλου (Avel –Clan Leader-): Ήταν μια πολύ ωραία έκθεση με πολλά διαφορετικά πράγματα να ασχοληθείς. Άξιζε για έναν επισκέπτη να περάσει αρκετές ώρες εδώ. Εμείς ήρθαμε για το τουρνουά κατά κύριο λόγο.
Γιώργος Τζωρτζίου (Hatred): Το event ήταν πολύ ωραίο. Και το τουρνουά ήταν πάρα πολύ όμορφο. Είχε πολλά πράγματα να ασχοληθείς, αν και δεν τα γυρίσαμε όλα.. Προηγουμένως πήγαμε και παίξαμε επιτραπέζια. Θα ήθελα πολύ να γυρίσω και την υπόλοιπη έκθεση και μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει.
Αλέξης Ζαρκάδας (sharp): Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, η έκθεση είναι πολύ ωραία κι έχει πολλά πράγματα. Για παράδειγμα έχει Playstation 2, μπόουλινγκ, γενικά πολλές δραστηριότητες. Δεν παίξαμε πολύ λόγω του τουρνουά για το οποίο ήρθαμε...
Κυριάκος Ετόγλου (Avel): Θα πάμε για μπόουλινγκ μετά!...
Λευτέρης Πατσατζής (WaR): Moυ άρεσε πολύ η έκθεση γιατί ανάμεσα στα κενά των παιχνιδιών στα τουρνουά κάναμε διάφορα πράγματα. Εγώ κι ο Hatred παίξαμε επιτραπέζια παιχνίδια, κάτι το οποίο είναι πολύ πιο ευχάριστο από το να κάθεσαι και να περιμένεις σε μια καρέκλα ή σε ένα εστιατόριο περιμένοντας να έρθει η σειρά σου. Ότι και αν γινόταν στο τουρνουά είχαμε κάτι να ασχοληθούμε.
Αλέξανδρος Κόβις (Mao): Το event μου φαίνεται πολύ μικρό. Πρόσφατα πήγαμε σε ένα event στη Γερμανία και σε αντιστοιχία το Gamics δεν ήταν ούτε μισό περίπτερο στη Γερμανία. H Ελλάδα πιστεύω ότι μπορεί να διοργανώσει πολύ μεγαλύτερα event από αυτό κι όπως το βλέπω απευθύνεται περισσότερο σε παιδιά.
Πως σας φάνηκε ο ανταγωνισμός στο τουρνουά CS; Πως είδατε γενικώς τις ομάδες;
Hatred: Ήταν υψηλός ο ανταγωνισμός. Αυτό φάνηκε άλλωστε και από το Winner Bracket Final όπου πήγαμε οκτώ παρατάσεις. Παίξαμε όμως κι ένα ματς με μια κατώτερη –φαινομενικά- ομάδα, που αποδείχτηκε ότι τελικά δεν ήταν τόσο κατώτερη όσο περιμέναμε. Αυτό δείχνει ότι το συγκεκριμένο τουρνουά ήταν στα υψηλά στάνταρ.
Mao: Πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός στο ελληνικό CS έχει ανέβει πάρα πολύ και πρέπει κάποιες εταιρείες να επενδύσουν ώστε οι ελληνικές ομάδες να καταφέρουν να χτυπήσουν και ομάδες του εξωτερικού. Αυτό λείπει μόνο από την ελληνική κοινότητα.
"Στο Winner Bracket Final ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Είχαμε καιρό να κερδίσουμε τους Ultimate οπότε τα προγνωστικά ήταν εναντίον μας."
Πως είδατε τον τελικό στα Winner Brackets με τους Ultimate; Πως σας φάνηκε σαν ομάδα; Avel: Ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Οι Ultimate τον τελευταίο καιρό είναι η top ομάδα στην Ελλάδα, Θέλαμε πολύ να τους αντιμετωπίσουμε. Καταφέραμε να τους κερδίσουμε στο συγκεκριμένο ματς κι είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι από αυτό.
Στο μέλλον υπάρχει κάποια συνεργασία που να ετοιμάζετε με κάποια εταιρεία; Ακόμη, σκοπεύετε να συμμετάσχετε σε κάποιο τουρνουά εγχώριο ή εξωτερικού;
Avel: Αυτό κρίνεται βασικά από τις ανακοινώσεις που θα γίνουν σε κάποιες ιστοσελίδες, θα δούμε και το μπάτζετ της ομάδας για να αποφασίσουμε σε ποια θα συμμετάσχουμε. Επιλέγουμε λοιπόν, κι αν όλοι μπορούμε τότε πηγαίνουμε. Έχουμε συμμετάσχει κατά καιρούς σε διάφορα τουρνουά και πιστεύω ότι θα ξαναπάμε κάπου σύντομα.
Πιστεύετε ότι θα βγει κι επόμενη έκδοση μετά το CS 1.6 ή τα βλέπετε στάσιμα τα πράγματα;
Avel: Ελπίζω να μείνουν για αρκετό καιρό έτσι τα πράγματα γιατί το καινούργιο παιχνίδι της Valve, η Source, που βασίζεται στο Halflife 2 δεν είχε τόση απήχηση ή επιτυχία. Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποια τουρνουά την υποστήριξαν. Τώρα όμως έχουν σταματήσει και αυτά. Πιστεύω ότι για κανένα εξάμηνο ακόμα θα επικρατεί η 1.6
Hatred: Εγώ νομίζω ότι η καλύτερη λύση για την εξέλιξη του παιχνιδιού δεν είναι το Source αλλά το Pro Mode. Αυτό και μόνο θα είναι ο διάδοχος του CS 1.6. Άμα τελικά πραγματοποιηθεί, γιατί πολλά ακούστηκαν μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα.
Πως σχολιάζετε την απουσία των Guardians;
Δεδομένου ότι έχουν τα προβλήματα με την Clan τους, έχουν κάποιες ανακατατάξεις και δεν μπορούσαν να κατέβουν στο τουρνουά...
Avel: Οι Guardians δεν τα πήγαιναν και πολύ άσχημα τον τελευταίο καιρό. Κάποιοι παίκτες τους ήθελαν και είχαν την όρεξη να φτιάξουν Clan με κάποιους παλιούς φίλους και γνωστούς. Το προτίμησαν από το να μείνουν στους Guardians και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να κατέβουν στο τουρνουά.
Σπάσανε καρδιές στο ματς με τους Ultimate; Θέλω να μου πείτε ποιος ήτανε σε φόρμα, ποιος ντεφορμέ, τι έγινε τέλος πάντων εκεί πέρα;
WaR: Το μόνο σίγουρο είναι ότι το άγχος επικρατεί πάντα σε ένα τέτοιο αγώνα.
Hatred: Σε σένα!
WaR: Σε μένα σίγουρα!
Mao: Όχι, ήταν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Το ευχαριστηθήκαμε όλοι. Και εμείς και αυτοί. Ευτυχώς κερδίσαμε εμείς γιατί το ευχαριστηθήκαμε λίγο παραπάνω.
Ήταν πιο εύκολο ή πιο δύσκολο απ’ ότι περιμένατε;
Mao: Είχαμε καιρό να κερδίσουμε τους Ultimate οπότε τα προγνωστικά ήταν εναντίων μας. Αλλά καταφέραμε και τα ανατρέψαμε και αυτό έχει σημασία. Θα πρέπει όμως να ολοκληρώσουμε άλλο ένα παιχνίδι και μετά να μιλήσουμε.
Οι Ultimate, ιδρύθηκαν το 2002 και το τελευταίο διάστημα έχουν ένα εκπληκτικό σερί τίτλων, μιας και από τα πέντε τελευταία τουρνουά CS (συμπεριλαμβανομένου και αυτού στο Gamics) συμμετείχαν στα τέσσερα τα οποία και κατέκτησαν! Μας μίλησαν μετά τις νίκες τους στον τελικό του τουρνουά και δήλωσαν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για το τουρνουά, το event αλλά και τα παρασκήνια της διοργάνωσης, μιας και το τουρνουά έληξε στις τρεις τα ξημερώματα της Κυριακής (χωρίς παρουσία κοινού), λόγω κακού υπολογισμού στον χρόνο των παιχνιδιών.
Πως είδατε το event Gamics;
Κώστας Κυργιάς (booman): Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τη συγκεκριμένη έκθεση αν και λόγω του counter-strike tournament δεν μπόρεσα να την γυρίσω όλη και να δω όλα τα περίπτερα όλων των εταιριών. Mόνο μειονέκτημα ήταν το μεγάλο ποσό εισόδου στην έκθεση.
Θωμάς Χήτος (ForsakeN): Πολύ καλή διοργάνωση. Προσωπικά έκανα αρκετές βόλτες στην έκθεση και είδα ότι ο καθένας μπορούσε να βρει ότι θέλει εκεί μέσα. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι έπρεπε να πληρώσουμε 10 ευρώ είσοδο κάθε μέρα. Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να μας είχαν δοθεί προσκλήσεις από τους διοργανωτές του τουρνουά.
Σπύρος Κοντογιάννης (goufister): Το event ήταν εξαιρετικό. Είχε πολλά και ενδιαφέροντα εκθέματα και η μεγάλη του επιτυχία φάνηκε από την μεγάλη προσέλευση του κόσμου!
Δημήτρης Καρτάλης (XtremeR): Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση η όλη διοργάνωση, στην οποία κυριαρχούσε το στοιχείο του gaming και γενικώς οτιδήποτε έχει σχέση με τον Η/Υ αλλά και τα διάφορα άλλα παιχνίδια σε κονσόλες.
Γιώργος Παπαχρήστου (blank –Team Leader-): Εγώ δεν παρευρέθηκα, αλλά άκουσα τα καλύτερα σχόλια.
Γιατί πήρε παράταση το τουρνουά; Είχε φανεί από την Κυριακή ότι θα πηγαίναμε σε ολονυχτία;
goufister: Όχι, φαινόταν πως το τουρνουά θα τελείωνε νωρίς την Κυριακή αλλά κάποιες καθυστερήσεις ενδιάμεσα από τους αγώνες έκαναν την όλη διοργάνωση να τελειώσει αρκετά αργά.
ForsakeN: Το λάθος έγινε στις τελευταίες φάσεις. Τα παιχνίδια του winner bracket final και loser bracket κανονικά πρέπει να διεξάγονται ταυτόχρονα. Εκεί είχαμε μια καθυστέρηση περίπου μιάμισης ώρας. ken: Θεωρητικά με 16 ομάδες, το τουρνουά θα έπρεπε να τελειώσει πολύ νωρίτερα. Παρ΄ όλα αυτά επειδή κάποιοι αγώνες κράτησαν πολύ ώρα (δύο και τρεις παρατάσεις σε κάποιους αγώνες) και επειδή οι διοργανωτές δεν εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα διαθέσιμα PC, το τουρνουά ξέφυγε από το χρονοδιάγραμμά του.
Γιατί δεν διεξάγονταν ταυτόχρονα; Δεν υπήρχε επαρκής αριθμός ελεύθερων PC ή δεν μπορούσαν οι παίκτες;
booman: Τα PC υπήρχαν. Απλά οι διοργανωτές δεν το θεώρησαν σκόπιμο να γίνουν ταυτόχρονα τα matches του winner και loser bracket.
ForsakeN: Προφανώς θεώρησαν ότι ο χρόνος θα ήταν αρκετός για να γίνουν ένα ένα τα παιχνίδια έτσι ώστε να υπάρχει λιγότερη φασαρία. Μάλλον έκαναν λάθος!
goufister: Σε κάποιους αγώνες ρωτήθηκαν οι ομάδες αν ήθελαν να παίξουν ταυτόχρονα με τις άλλες ομάδες και προτίμησαν να δουν τον αγώνα που διεξάγονταν εκείνη τη στιγμή. Επίσης, το TheWeb το συνέφερε να μην γίνουν ταυτόχρονα όλα τα matches έτσι ώστε το HLTV να έχει περισσότερο κόσμο!
XtremeR: Υπήρξε λάθος υπολογισμός του χρόνου εκ μέρους του διοργανωτή των TheWeb, αλλά όλα κύλησαν ομαλά στο τέλος.
blank: Ακόμη, οι διοργανωτές ήθελαν να παρέχουν στις ομάδες την δυνατότητα να ξεκουραστούν μετά από τα δύσκολα παιχνίδια των τελευταίων φάσεων του τουρνουά.
ForsakeN: Πιστεύω ότι οι 24seven έπιασαν μια πολύ καλή απόδοση στο δεύτερο μέρος του παιχνιδιού και εφόσον χρειάστηκε η διαδικασία της (2ης και 3ης) παράτασης, οποιαδήποτε ομάδα θα μπορούσε να φύγει νικήτρια. Στους τελικούς δείξαμε πιο αποφασισμένοι.
"Το πρώτο ματς κρίθηκε στην λεπτομέρεια και στην αντοχή και υπομονή των παικτών. Κάναμε κάποια στραβοπατήματα τα οποία διορθώθηκαν στον τελικό, όπου δείξαμε πιο αποφασισμένοι."
Το HLTV μετέδιδε Live το παιχνίδι σας στο διαδίκτυο και μπορούσαν οι χρήστες να συνδεθούν και να το δουν εκείνη την ώρα;
ForsakeN: Ναι, με καθυστέρηση ενός λεπτού. blank: Η καθυστέρηση στο HLTV υπάρχει έτσι ώστε να μην μπορεί μια ομάδα να γνωρίζει τις θέσεις των αντιπάλων αν έρθει σε επικοινωνία με κάποιον που παρακολουθεί τον αγώνα.
Πως σας φάνηκε γενικά ο ανταγωνισμός στο τουρνουά CS του Gamics;
ForsakeN: Ε, ως γνωστόν, μόνο τρεις-τέσσερις ομάδες στην Ελλάδα μπορούν να συναγωνιστούν για την πρωτιά. Θα έλεγα ότι τα παιχνίδια ανάμεσα σε αυτές μας κράτησαν σε αγωνία ως τον τελευταίο γύρο.
blank: Εγώ θα διαφωνήσω λίγο. Πιστεύω ότι υπήρχαν και αρκετά συναρπαστικά παιχνίδια μεταξύ ομάδων που δεν διεκδικούσαν την πρωτιά. Σίγουρα, πάντως, τα παιχνίδια μεταξύ των μεγάλων ομάδων πάντα προσφέρουν τις μεγαλύτερες συγκινήσεις.
booman: Στο τουρνουά παρευρέθηκαν σχεδόν όλες οι κορυφαίες clans της Ελλάδας με μικρές εξαιρέσεις και είδαμε πολύ όμορφα παιχνίδια, τα οποία χαρακτήριζαν η αγωνία και το πάθος για τη νίκη.
ken: Τον τελευταίο καιρό ο ανταγωνισμός στο ελληνικό CS έχει ανέβει αρκετά. Πλέον, τέσσερις ομάδες διεκδικούν την πρωτιά σε κάθε τουρνουά. Παρ’ όλα αυτά η δική μας ομάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει συνήθως! (γέλια από goufister)
Στο ματς με τους 24Seven στο Winner Bracket τι έφταιξε και χάσατε; Και πως διορθώσατε το λάθος σας στους δύο τελικούς;
goufister: Στην παράταση όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες. Πόσο, μάλλον, όταν πάει στην τρίτη παράταση. Λίγο η φασαρία, λίγο η κούραση, μειώθηκε η απόδοσή μας και χάσαμε.
booman: Κατά τη γνώμη μου, το ματς κρίθηκε στην λεπτομέρεια και στην αντοχή και υπομονή των παικτών. Κάναμε κάποια στραβοπατήματα τα οποία διορθώθηκαν στον τελικό τον οποίο πήραμε με σχετική άνεση, μπορώ να πω.
ForsakeN: Πιστεύω ότι οι 24seven έπιασαν μια πολύ καλή απόδοση στο δεύτερο μέρος του παιχνιδιού και εφόσον χρειάστηκε η διαδικασία της (2ης και 3ης) παράτασης, οποιαδήποτε ομάδα θα μπορούσε να φύγει νικήτρια. Στους τελικούς δείξαμε πιο αποφασισμένοι.
ken: Ατομικά λάθη, καθώς και η κούραση μετά τις πολλές παρατάσεις ήταν αυτά που έκριναν την έκβαση του παιχνιδιού. Στους τελικούς παίξαμε πιο συγκεντρωμένα και με αποφασιστικότητα για τη νίκη τα καταφέραμε.
blank: Σε αυτό το παιχνίδι κάναμε ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα που είχε ως αποτέλεσμα την χαλάρωση της ομάδας. Χάθηκαν κάποιοι εύκολοι γύροι (πχ eco των αντιπάλων, 3vs1) τα οποία θα μπορούσαν να μας είχαν δώσει την νίκη. Οι 24seven εκμεταλλεύτηκαν αυτά τα λάθη και ανεβάζοντας την απόδοσή τους κατάφεραν να μας κερδίσουν.
XtremeR: Μετά τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου και νικώντας με 8-7 ως terrorists πιστεύω ότι επαναπαυτήκαμε λίγο, με αποτέλεσμα την πραγματοποίηση λαθών. Έτσι δώσαμε την ευκαιρία στους 24/7 να πάνε το game στην παράταση. Παρόλα αυτά, όλα πήγαν καλά στους δύο τελικούς βγάζοντάς μας νικητές για άλλη μια φορά.
Μιας και μίλησε ο goufister για φασαρία, ο διαιτητής δίπλα στο 5x5 που φώναζε πως σας φάνηκε; (με την κακή έννοια βέβαια)
XtremeR: Ούτε καν θέλω να τον θυμάμαι.
ForsakeN: Σίγουρα ήταν εκνευριστικό, αλλά δεν ήμασταν μόνο εμείς σε αυτήν την έκθεση. Πάντως, όσοι έπαιζαν στο 5x5 φάνηκαν να το διασκεδάζουν.
goufister: Τον σκότωνα με απίστευτη άνεση, αν μου δινόταν η ευκαιρία!
Με τι όπλο κατά προτίμηση;
goufister: Με κατάνα!
ForsakeN: Ναι. Με ιαπωνική κατάνα! (γέλια)
Ποιοι έπεφταν τελευταίοι στα κρίσιμα παιχνίδια και ιδιαίτερα στον τελικό;
goufister και booman: ForsakeN!
XtremeR: Ο ινδιάνος μας!
Πάντως αρκετοί παίκτες από τις άλλες Clans σχολιάζανε την ψυχραιμία του Θωμά. Ενώ άλλοι Clan Leaders φωνάζουνε αυτός κάθεται ατάραχος μπροστά στην οθόνη χωρίς να κινεί καν το κεφάλι του.
Παρεμπιπτόντως με τέτοια διαφήμιση να περιμένουμε καμιά μεταγραφή στο μέλλον;
ForsakeN: Μπα, δεν νομίζω. Εκτός αν μετακομίσω στο εξωτερικό! Χαχα!
XtremeR: Δεν θα μετακομίσει πουθενά!
ken: Η ψυχραιμία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, όχι μόνο στο CS, αλλά και σε όλα τα αθλήματα και πιστεύω πως μετά από τόσα τουρνουά το να μένουμε ψύχραιμοι είναι κάτι που μας έχει γίνει έμφυτο.
goufister: Για τυπικούς λόγους έχουμε έναν clan leader, διότι όλα τα τουρνουά απαιτούν από τις ομάδες να έχουν clan leaders.
booman: Αυτά είναι όλα τυπικά, αλλά ο ρόλος του leader είναι αναμφισβήτητα σημαντικός.
Πως έχετε καταφέρει να δέσετε τόσο καλά σαν ομάδα και να κατακτήσετε το 4 στα 5; Που ουσιαστικά είναι 4 στα 4 αφού στο ένα τουρνουά δεν κατεβήκατε.
ken: Σημαντικός παράγοντας είναι ο σταθερός κορμός της ομάδας (Forsaken, ken, goufister). Στα 3 χρόνια που υπάρχουμε ως ανταγωνιστική CS team έχουμε κάνει ελάχιστες αλλαγές στο ρόστερ.
ForsakeN: Νομίζω ότι η καλή μας συνεργασία είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όλοι είναι αρκετά ώριμοι έτσι ώστε να εκτελούν στο έπακρο τις στρατηγικές της ομάδας.
blank: Κι εγώ συμφωνώ με τον ForsakeN. Έχουμε πολύ καλή συνεργασία σε όλα τα επίπεδα. Ο καθένας έχει τον ρόλο του μέσα στην ομάδα και αυτό οδηγεί σε ένα πολύ καλό και σταθερό αγωνιστικό πρόσωπο.
Πως βλέπετε τα πράγματα στην παρούσα φάση με το CS 1.6; Θέλετε να βγει 1.7; Να πάνε τα πράγματα στο Source; Η να γίνει κάτι άλλο;
Forsaken: Για μένα το Source είναι ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι και δεν με συγκινεί καθόλου. Προτιμώ την 1.6 ή ακόμα και την 1.7 αν βγει.
booman: Άπαπα. Στο Source με τίποτα! Αν είναι να βγει μια νεότερη έκδοση με όσο το δυνατόν λιγότερες και ουσιαστικότερες αλλαγές από την παρούσα τότε οκ.
ken: Από την εμπειρία μου σε ένα τουρνουά Source, πιστεύω πως αποκλείεται το Source να αντικαταστήσει την 1.6.
goufister: Προτιμούμε να πάει σε 1.7 το CS παρά να πρέπει να αλλάξουμε σε Source. Η Source δεν είναι αποδεκτή από ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των CS players.
XtremeR: Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα να βγει η 1.7. Δεν θέλω να κατακρίνω το CS:Source διότι είναι ένα εντελώς διαφορετικό game, το οποίο δεν προτιμώ καθόλου.

Οι 24 Seven
Πως βλέπετε την παρούσα κατάσταση και το μέλλον της CS Community στην Ελλάδα;
Forsaken: Είναι πολύ δύσκολο να ανεβούμε ένα επίπεδο παραπάνω και να πιάσουμε τις ομάδες στο εξωτερικό, από τη στιγμή που οι συνδέσεις Internet στην Ελλάδα είναι κακές και μας κρατούν πίσω.
booman: Το CS community είναι πολύ κλειστό. Οι παλιοί σταματάνε και κάποιοι άλλοι παίρνουν τη θέση τους. Τώρα για το πόσο ακόμα θα είναι τόσο δημοφιλές δεν μπορώ να προβλέψω.
Μήπως η δυσκολία του να κάνουν οι ελληνικές ομάδες ένα βήμα παραπάνω, οφείλεται και στο γεγονός ότι ο ανταγωνισμός κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα;
booman: Όχι, απλά δεν υπάρχουν οι φθηνές και μεγάλες συνδέσεις για ανταγωνισμό με το εξωτερικό. ken: Οι ελληνικές ομάδες δεν μπορούν να κάνουν την υπέρβαση και να γίνουν ανταγωνιστικές σε παγκόσμιο επίπεδο παίζοντας συνέχεια μεταξύ τους.
goufister: Όχι, δεν είναι αυτό. Προσωπικά πιστεύω πως οι τρεις-τέσσερις κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας μπορούν να σταθούν αρκετά καλά στο εξωτερικό. Βέβαια, αν είχαν όλοι οι ομάδες λίγη παραπάνω εμπειρία όλα θα ήταν πολύ πιο εύκολα.
ken: Σε κάθε πρωτάθλημα (π.χ. ποδοσφαίρου), πάντα τρεις με τέσσερις ομάδες είναι αυτές που διεκδικούν τον τίτλο. Λογικό είναι να συμβαίνει το ίδιο και στο ελληνικό CS.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για τους επόμενους μήνες;
XtremeR: Θέλουμε να κρατηθούμε στην κορυφή διεκδικώντας τα επόμενα tournaments και μια καλή πορεία στο Eurocup, η οποία θα βοηθήσει το ελληνικό CS να προβληθεί και στον έξω κόσμο.
ken: Δεν έχουμε κάποια ιδιαίτερα σχέδια για το μέλλον. Απλά θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι μέχρι τώρα. Δηλαδή, να διεκδικούμε όλα τα εγχώρια τουρνουά.
blank: Και όχι μόνο να τα διεκδικούμε. Να τα κερδίζουμε κιόλας!
ForsakeN: Όσον αφορά το CS, προσωπικά έχω εκπληρώσει τους περισσότερους στόχους. Κατα τ΄άλλα, αυτόν τον καιρό ασχολούμαι παραπάνω με τη σχολή μου για να τελειώσω και να πάρω το πτυχείο μου.
Σας ευχαριστούμε πολύ. Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι άλλο;
ForsakeN: Θα θέλαμε ακόμα να χαιρετήσουμε όλους τους οπαδούς μας και να ευχαριστήσουμε τα Bits & Bytes για τη στήριξη που μας παρέχουν.
H τελική κατάταξη του τουρνουά CS στο Gamics:
1)Team 24/7
2)Ultimate
3)Vatos Locos
Διαβάστε το άρθρο του τουρνουά CS στο Gamics μαζί με 5 videos από το match Ultimate CS Team 24Seven
Για videos ανατρέξτε στον τομέα Video Interviews του Games Radio.
Συζήτηση στο forum
Ρεπορτάζ: Μάνος Γρυπάρης, Δημήτρης Σκιάννης, Δημήτρης Δερμάνης