- Reviews
- Broken Age: Act 2
Broken Age: Act 2
Hot
Το βιαστικό τελείωμα ενός πολλά υποσχόμενου Adventure.
Το βιαστικό τελείωμα ενός πολλά υποσχόμενου Adventure.
Ένας χρόνος και βάλε πέρασε από την κυκλοφορία του Broken Age, ενός καθαρόαιμου point & click Adventure δημιουργημένου από τον σχεδιαστή μεγάλων επιτυχιών του είδους, Tim Schafer (Full Throttle, Grim Fandango, Psychonauts κ.ο.κ.). Χρηματοδοτημένο από τα τίμια λεφτά των απανταχού gamers διαμέσου του Kickstarter, κατόρθωσε να προσελκύσει πολύ περισσότερα χρήματα από τα αρχικώς ζητούμενα (ζητήθηκαν 400 χιλιάδες και η καμπάνια του μάζεψε πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια) συνεπώς η λογική επιτάσσει ότι έπρεπε να μας σερβιριστεί ολοκληρωμένο στο steam και όχι σε δόσεις. Αντίθετα, ο Schafer και οι συνεργάτες του, αφού ολοκλήρωσαν το πρώτο τμήμα της περιπέτειας, έσπρωξαν ένα ημιτελές τίτλο στο Steam με στόχο την συγκέντρωση περαιτέρω κεφαλαίων.
Εδώ θέτουμε το εύλογο ερώτημα: γιατί η εταιρεία ανάπτυξης χρειάστηκε περισσότερα κεφάλαια για την αποπεράτωση του Broken Age από την στιγμή που είχε μαζέψει σχεδόν τα δεκαπλάσια από όσα υπολόγιζε εξαρχής; Η απάντηση ενός καλοπροαίρετου παρατηρητή του ιστορικού του Broken Age θα ήταν ότι η Double Fine Productions ζήτησε τα παραπανίσια χρήματα σκοπεύοντας να φτιάξει ένα μεγαλειώδες Act 2, ένα καταπληκτικό φινάλε για το εξαιρετικό adventure της. Στην συνέχεια του άρθρου μας θα διαπιστώσετε ότι αυτό δεν κατορθώθηκε σε καμία περίπτωση γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πρεμούρα των προγραμματιστών για έξτρα φράγκα αποσκοπούσε ξεκάθαρα στο φούσκωμα του πορτοφολιού τους. Στο τέλος θα λέμε και πάλι καλά που η Act 2 προστίθεται αυτόματα σε όσους απόκτησαν από πέρσι το Broken Age.

Vella και Shay αλλάζουν ρόλους
Το φινάλε της πρώτης πράξης του Broken Age ανήκει στα συναρπαστικότερα που έχω αντικρίσει. Εκεί κορυφώθηκε η ιστορία των εφήβων Vella Tartine και Shay Volta, δύο νεαρών υπάρξεων που διάγουν φαινομενικά ασύνδετες ζωές με κοινό σκοπό όμως, την απελευθέρωση τους από τα ασφυκτικά δεσμά του κοινωνικού τους περίγυρου. Στην περίπτωση της Vella, συγγενείς και συγχωριανοί την ετοιμάζουν για θυσία σε ένα κθουλιανό ανοσιούργημα εν ονόματι Mog-Chothra. Ο Shay από την άλλη είναι παγιδευμένος σε ένα υπερπροστατευτικό περιβάλλον που έχουν δημιουργήσει οι γονείς του εντός «διαστημοπλοίου». Στο φινάλε της Act 1 Vella και Shay βρίσκονται για πρώτη φορά πρόσωπο με πρόσωπο και στην έναρξη της Act 2 αλλάζουν ρόλους με την Vella να μπαίνει στο σκάφος και τον Shay να δίνει τον αγώνα του στο χωριό της.
Το πρώτο πράγμα που με ενόχλησε στην δεύτερη πράξη του… δράματος είναι το ότι η εξέλιξη της περιπέτειας γίνεται στις ίδιες ακριβώς τοποθεσίες. Ενώ ως λάτρης των περιπετειών και της εξερεύνησης προσδοκούσα να ταξιδέψω σε νέα μέρη και να γνωρίσω περισσότερους πολύχρωμους χαρακτήρες σαν αυτούς του Act 1, βρέθηκα και πάλι μπροστά στα ίδια πλάσματα με την μοναδική αλλαγή να είναι ο playable χαρακτήρας που αλληλεπιδρά μαζί τους. Μετά την πρώτη απογοήτευση που ένιωσα με το backtracking που μόλις περιέγραψα, έβαλα μπρός το ξετύλιγμα της πλοκής.
Αναμφίβολα αρκετοί χαρακτήρες του Broken Age είναι υπέροχα σχεδιασμένοι και εξαπλώνουν απλόχερα την κωμικότητα τους. Έτσι δεν με ενόχλησε πολύ το ξαναντάμωμα μαζί τους. Το απίθανο δέντρο που μιλάει στο χωριό της Vella εξακολουθεί να κλαίγεται για την τραγική μοίρα του είδους του και να καταριέται τους ανθρώπους που κόβουν δέντρα ενώ θίγεται αυτόματα όταν κάποιος τολμά να αστειευτεί με οτιδήποτε δεντρόφυτο. Η χαζομάρα του ανασφαλούς αν και σωματικά τεράστιου F’ther γίνεται ξεκαρδιστική, τα ρομποτάκια που χρησιμοποιούν αμφότεροι οι πρωταγωνιστές έχουν απίστευτο γέλιο και ο γέροντας που προπονεί τα παιδιά στην συννεφοπολιτεία μου θύμισε λίγο τον Miyagi του Karate Kid, στο πολύ κωμικότερο όμως.
Η ανισότητα ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του Broken Age, την Vella και τον Shay γίνεται οδυνηρά εμφανής στην Act 2, γέρνοντας την πλάστιγγα προς την μεριά της πρώτης. Η ανισορροπία μπορεί να εξηγηθεί λαμβάνοντας υπόψη μας το υπερβολικά προστατευτικό, σχεδόν αποστειρωμένο περιβάλλον που διέμενε ο Shay σε σχέση με το δυναμικό περιβάλλον της Vella, παρόλα αυτά είναι ενοχλητική. Ο Shay παρουσιάζεται άβουλος, οι γρίφοι που αντιμετωπίζει σχεδόν ασήμαντοι, η συμπεριφορά του αρμόζει σε χαζό παιδί, η συνεισφορά του στην ιστορία είναι αδιάφορη, μιλάμε δηλαδή για έναν παρθενοπίπη ολκής! Η Vella από την άλλη, παρότι βρίσκεται κυριολεκτικά στα σπλάχνα του «τέρατος» που ήθελαν να την θυσιάσουν, σαν θηλυκός… Ιωνάς, εντούτοις ακτινοβολεί αυτοπεποίθηση, επιλύει συναρπαστικούς γρίφους και δεν υποχωρεί προ ουδενός. Είναι η κινητήριος δύναμη της ιστορίας και πάνω της βασίζονται τα highlights του παιχνιδιού.

Point but don’t shoot!
Εφεξής όταν ακούτε την φράση point and click adventure θα ξεπηδά αμέσως στο μυαλό σας η εικόνα του Broken Age ως χαρακτηριστικoύ παραδείγματος. Τα δύο mouse buttons είναι το όπλο σας για να ξεπεράσετε κάθε πρόκληση που σας επιφυλάσσει η περιφορά στον κόσμο του. Ο κέρσορας σημαδεύει στην οθόνη υποδεικνύοντας την κατεύθυνση που θέλετε να ακολουθήσουν οι playable χαρακτήρες αλλά και τα μέρη επί της οθόνης που χρήζουν αλληλεπίδρασης. Κλασικά το left mouse button επιτρέπει στον χαρακτήρα να επέμβει στο περιβάλλον και να αξιοποιήσει τα αντικείμενα του μικρού και κομψού inventory, την ώρα που το right mouse button το ανοίγει. Το space bar «πηδάει» τα cutscenes που έχετε ξαναδεί αλλά το Broken Age υπολείπεται ενός σημαντικού πλήκτρου για μένα, εκείνου που θα στάμπαρε τα σημαντικά σημεία στο φόντο, αποτρέποντας μας από το πάντοτε ενοχλητικό pixel hunting.
Στο Act 2 οι ίδιοι playable ήρωες, Shay και Vella, βρίσκονται στην διάθεση σας για να τους οδηγήσετε όπου σας φωτίσει ο… Θεός! Η εναλλαγή μεταξύ τους μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή πατώντας το σχετικό πορτρέτο στο inventory, μια δυνατότητα που την θεωρώ αξιόλογη αφού εξαλείφει σε μεγάλο βαθμό την έλλειψη ενδιαφέροντος που θα προέκυπτε εν τη απουσία της. Ας υποθέσουμε ότι παίζετε με τον Shay και προσπαθείτε να μαζέψετε ένα από τα αντικείμενα που χρειάζεται ο πιτσιρικάς για να «ζωντανέψει» το διαστημόπλοιο του. Η ώρα κυλάει γρήγορα, νοιώθετε ότι έχετε ψάξει κάθε σπιθαμή του τομέα δράσης του και η ανία αρχίζει να χτυπά την «πόρτα» του εγκεφάλου σας. Αντί να επιστρέψετε στο desktop σας και να παρατήσετε το Broken Age για την μακρινή εκείνη ώρα που θα το ξανακάνετε κέφι, πατάτε το πορτρέτο της Vella και εισέρχεστε σε έναν αλλιώτικο κόσμο με νέους αντιπάλους και κανόνες συμπεριφοράς. Μέχρι να βαρεθείτε την περιοχή της Vella, είναι πολύ πιθανό να έχετε επεξεργαστεί στο μυαλό σας τον γρίφο του Shay που σας δυσκόλεψε και να ξαναγυρίσετε πάλι σε αυτόν για να δοκιμάσετε την σκέψη σας.

Γρίφοι για … Μογγόλους!
Γρίφοι υπάρχουν πολλοί και συναρπαστικοί εντός τoυ Act 2 αλλά το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από του Act 1 μέχρι να κυκλοφορήσει δείχνει ολέθριο αρχίζοντας το παιχνίδι. Μετά από τόσο καιρό θυμόμουν αμυδρά μόνο τις περιοχές και τους γρίφους με αποτέλεσμα να κολλήσω σε ένα γελοιωδώς εύκολο σημείο της περιπέτειας μόνο και μόνο επειδή είχα ξεχάσει ότι είχα πρόσβαση σε περιοχή που δεν φαίνεται αμέσως στο μάτι αλλά την γνωρίζουν όσοι τερμάτισαν την Act 1. Δεχόμενος την πρώτη κατραπακιά με στωικότητα δεν άργησα και πάρα πολύ μέχρι να δεχθώ το δεύτερο «χτύπημα», την ανομοιογένεια ανάμεσα στους γρίφους.
Το Act 2 έχει γρίφους που θα απολαύσει την επίλυση τους ακόμα και ένας έμπειρος adventurer επιπέδου Τσουρινάκη. Δίπλα σε αυτούς συνάντησα γρίφους που απλά δεν περνούν χωρίς την χρήση online walkthrough, όχι λόγω καμίας απάνθρωπης δυσκολίας αλλά επειδή το Broken Age δεν σου δίνει την παραμικρή ένδειξη για το τι πρέπει να κάνεις. Η αθλιότητα χτυπά κόκκινο μόλις ο Shay προσπαθήσει να θεραπεύσει τον δήμαρχο του χωριού που του έχει σταθεί κάτι στον λαιμό και πνίγεται.
Μετά από πολλή χαμένη ώρα στοχασμού προσπαθώντας να σκεφτώ μια λογική λύση για το πρόβλημα κατέφυγα στο walkthrough και αυτά που διάβασα με έκαναν να σκάσω στα γέλια. Για να ξεράσει την αηδία που κατάπιε ο δήμαρχος πρέπει να τρομάξει και ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι να του μοστράρετε ένα φίδι στην μάπα. Το φίδι βρίσκεται στο αριστερότερο άκρο της περιοχής και, μόλις το πλησιάσετε, σας αγκαλιάζει προσπαθώντας να σας πνίξει, ακριβώς ότι είχε κάνει και στην Vella στο Act 1. Για να σταματήσει τον θανάσιμο εναγκαλισμό του ο όφις φυσάτε ένα μουσικό όργανο που βρίσκεται δίπλα του και τον τρομάζει. Ενώ όλα δείχνουν ότι πρόκειται απλά για μια κωμική λεπτομέρεια του περιβάλλοντος, οι προγραμματιστές της περιπέτειας είχαν την απαίτηση να επιτρέψουμε στο φίδι να σφίξει τον Shay και να αφήσουμε το Broken Age στην τύχη του επί αρκετή ώρα χωρίς να κάνουμε τίποτα! Μετά από λίγα λεπτά, το φίδι κουράζεται σφίγγοντας τον ήρωα, πέφτει λιπόθυμο στο έδαφος, ο Shay το μαζεύει και το δείχνει στον δήμαρχο για να τον θεραπεύσει!

Βρε αθεόφοβοι τι τρισάθλιος γρίφος είναι πράγματι αυτός που βάζει τον παίκτη, αντί να εξασκήσει την ευφυΐα του για να βρει την λύση, να κάθεται άρπαγος με τις ώρες μέχρι να τον επιλύσει; Ποιο στοιχείο μας δώσατε για να καταλάβουμε τι έπρεπε να κάνουμε, μήπως την φωτογραφία του Shay στο trophy room που τον έσφιγγε ένα φίδι σε νηπιακή ηλικία; Αν θέλετε και άλλο παράδειγμα γρίφου όπου πρέπει να… μαντέψουμε την λύση μέχρι να τον λύσουμε είναι και πάλι στην πλευρά της περιπέτειας με τον Shay. Για να φτιάξετε την radiation suit πηγαίνετε στο great tree.
Αν παίξατε το Act 1 όταν πρωτοβγήκε σιγά μην θυμάστε ποια από τις τρύπες στα σύννεφα σας μεταφέρει στο κάτω τμήμα του δέντρου καθώς πέφτοντας στις υπόλοιπες θα πέσετε από τα σύννεφα κυριολεκτικά!
Στην εξέλιξη της περιπέτειας
Στον αντίποδα των παραπάνω βρίσκονται αρκετά έξυπνα puzzles που στοχεύουν στην επιστράτευση των διανοητικών μας δυνατοτήτων, προσφέροντας το πολυπόθητο αίσθημα της ικανοποίησης μόλις τα ολοκληρώνουμε. Στην πλευρά της Vella μου άρεσε όλο το σκηνικό της προσπάθειας της να εισέλθει στο σκάφος από την μπουκαπόρτα ενώ βρίσκεται σε περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας. Η σύντομη επίλυση του προϋποθέτει τον σωστό υπολογισμό της απόστασης από τα αντικείμενα που την ενδιαφέρουν και την προσκόλληση της πάνω σε ένα τεράστιο μηχανικό χέρι με την βοήθεια μαγνητικών μποτών.
Σας συνιστώ μια σύντομη βόλτα στο You Tube και τοποθέτηση της φράσης Double Fine Adventure στο πλαίσιο του search. Μια σειρά από δεκαεννιά ντοκιμαντέρ με μέσο χρόνο το μισάωρο καταγράφουν βήμα προς βήμα την δημιουργία του Broken Age και θα σας βοηθήσουν να εκτιμήσετε στο μάξιμουμ το περιεχόμενο του.
Απόλαυσα αρκετά έναν από τους γρίφους που συγκέντρωσαν πολλά αρνητικά σχόλια εκ μέρους άλλων παικτών του Broken Age, ο γρίφος της επανασυρμάτωσης των χαλασμένων ρομπότ από αμφότερους τους χαρακτήρες. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν από τους μετρημένους στα δάχτυλα γρίφους όπου η εναλλαγή μεταξύ Shay και Vella είναι επιβεβλημένη. Ένα τυπικό puzzle όπου πρέπει να συνδέσετε τα καλώδια των ρομπότ με τέτοιο τρόπο ώστε να εκτελέσουν την λειτουργία που επιθυμείτε, είτε αυτή είναι ο χορός είτε το χτύπημα ενός τεράστιου γκονγκ.
Τα στοιχεία που οδηγούν στην σωστή συνδεσμολογία βρίσκονται στους κόσμους και των δύο ηρώων. Στην πλευρά της Vella τα στοιχεία βρίσκονται σε οικογενειακή φωτογραφία του Shay και στην πλευρά του Shay σε προσχέδια. Οι δημιουργοί του Broken Age μας προσφέρουν απλόχερα τα απαραίτητα hints για να ανακαλύψουμε την λύση τους, είτε πρόκειται για τα επιφωνήματα των χαρακτήρων του στυλ «αυτή η σύνδεση μου φαίνεται καλή αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να αλλάξω την κατεύθυνση των καλωδίων», είτε τοποθετώντας τα ρομπότ στην ειδική υποδοχή του σκάφους του Shay. Ο εν λόγω γρίφος διαθέτει το ιδανικό επίπεδο δυσκολίας και προσφέρει σημαντική ικανοποίηση την στιγμή που ζωντανεύουν τα ξεκαρδιστικά ρομποτάκια.

Οι απίθανοι γρίφοι ανάγκασαν τους developers να ανεβάσουν το walkthrough και των δύο Acts στην επίσημη ιστοσελίδα τους, μια κίνηση που την επικροτώ αφού δημιούργησαν παράλογες σπαζοκεφαλιές. Να είναι καλά ο Ben Peck, που ανέλαβε τον προγραμματισμό του gameplay! Λαμβάνοντας υπόψη σας ότι θα χρησιμοποιήσετε το walkthrough για τους γρίφους0μούφα και θα λειώσετε στην σκέψη στην προσπάθεια σας να λύσετε τους υπόλοιπους, ετοιμαστείτε για άλλες 7 ώρες στην Act 2, ανεβάζοντας την συνολική διάρκεια του Broken Age στις 14 ώρες, τις οποίες και θεωρώ αξιοπρεπείς για την τιμή του.
Painting Age
Ως hardcore gamer από τις εποχές της Amiga και πιο πριν, ανέκαθεν θεωρούσα ότι το 50% της απόλαυσης ενός Adventure πηγάζει απευθείας από τα γραφικά του. Στον τομέα αυτό το Broken Age σκίζει και αξίζουν συγχαρητήρια ειδικά στον Lee Petty, τον επικεφαλή του art direction. Από τα μπλοκ σχεδίασης όπου τα πιο παραδοσιακά μέλη της καλλιτεχνικής ομάδας του Broken Age έχτιζαν έναν φανταστικό κόσμο με τις μπογιές τους μέχρι τους σχεδιαστές που χάραξαν τις εμπνεύσεις τους στον υπολογιστή με light pen, ένα πανέμορφος κόσμος γεμάτος χρώμα και ζωντάνια έγινε πραγματικότητα. Επικροτώ απόλυτα την επιλογή των Schafer και της ομάδας του να δώσουν παιδικό τόνο στα ομορφότερα σε αισθητικό επίπεδο τμήματα της περιπέτειας, το σκάφος του Shay και την πολιτεία στα σύννεφα.
Το «διαστημόπλοιο» όπου ζει και δρα ο Shay είναι ένας απέραντος παιδότοπος που δεν χορταίνεις να τον τριγυρνάς. Βουνά από παγωτό, ταχύτατα τρένα που εκτελούν τρελές διαδρομές και δωμάτια με παιχνίδια με ξαναγύρισαν στην παιδική ηλικία, αναβιώνοντας νοητικά υπέροχες στιγμές. Αντίστοιχα συναισθήματα μου δημιούργησε η περιπλάνηση μου στην Συννεφούπολη που έχει μια απείρως παιδικότερη νότα από εκείνης του αξέχαστου Star Wars: The Empire Strikes Back. Το design του χωριού της Vella δεν με ενθουσίασε το ίδιο αλλά θα ξεχωρίσω σε αυτό την οθόνη του φλύαρου δέντρου με το ωραίο φόντο που θα αποτελούσε εξαιρετικό πίνακα.

Η πιο αξιοσημείωτη δουλειά στα γραφικά έχει γίνει στο animation. Προσπαθήστε να ξεκινήσετε μια συζήτηση με έναν NPC βάζοντας όποιον από τους playable χαρακτήρες θέλετε και στη συνέχεια μην θέτετε καμία ερώτηση, απλά αφήστε ακίνητο τον κέρσορα. Οποιονδήποτε NPC. Η Vella και ο Shay θα διαθέσουν την προσωπική τους ποικιλία από κινήσεις.
Για παράδειγμα, ο Shay αρχίζει να κάνει αστείες γκριμάτσες, η Vella κοιτάει τον συνομιλητή της με απορία φέρνοντας το χέρι στο πηγούνι, γυρνά το κεφάλι της πέρα δώθε σαν να περιμένει καμία κατραπακιά από το πουθενά και ανοιγοκλείνει τα μάτια γεμίζοντας με γλυκύτητα ή καχυποψία τα χαρακτηριστικά της. Ο δήμαρχος φέρνει τα χέρια στην μέση και αρχίζει να ξεσκονίζει την επίσημη στολή του φοβούμενος ότι έχει λερωθεί, ο Alex έχει το μόνιμα στοχαστικό ύφος του επιστήμονα κ.ο.κ.
Στο lipsync το αποτέλεσμα είναι μέτριο και άλλοτε οι φράσεις εμφανίζονται σωστά στα χείλια των χαρακτήρων, άλλοτε όχι. Η μουσική του Broken Age δεν με τράβηξε ιδιαίτερα, την βρήκα αξιοπρεπή αλλά εκεί που έγινε φοβερή δουλειά είναι στο voice acting. Στον ρόλο του Shay θα ακούσετε την φωνή του Elijah Wood (Frodo Baggins) που δεν έχει χάσει την παιδικότητα της παρά τα 34 χρόνια του.

Η Masasa Moyo που υποδύεται φωνητικά την Vella έχει απίθανη φωνή και το έχετε διαπιστώσει αυτό ακούγοντας την ως Lisa Hamilton στα Dead or Alive. Ο Jack “School of Rock” Black δανείζει την φωνή του στον φαιδρό Harm'ny Lightbeard και ο Wil Wheaton, που μάλλον έχετε βαρεθεί να τον ακούτε σε πασίγνωστα franchises σαν τα GTA και Tom Clancy’s Ghost Recon, ακούγεται ως Curtis.
If it’s Broken, fix it Schafer!
Το μεγάλο ταλέντο φέρει και μεγάλες ευθύνες σε αυτόν που το έχει θα έλεγα παραφράζοντας λίγο την γνωστή ρήση του Spider–Man και αναφερόμενος στον Tim Schafer. Ενώ έκανε τρομακτική δουλειά στους περισσότερους τομείς του Broken Age, επέτρεψε υπό το άγρυπνο βλέμμα του να εκφυλιστεί αρκετά το Act 2 σε σεναριακή ποιότητα και σε επίπεδο γρίφων.
Παρά τις αδυναμίες του πάντως, το Broken Age είναι ένα θεσπέσιο ταξίδι σε φανταστικό περιβάλλον με μπόλικο χιούμορ, είναι χορταστικό και με τα δύο του μέχρι τώρα Acts στοιχίζει μόνο 14 ευρώ στο Steam, τιμή εξευτελιστική για να ενισχύσουμε όλοι μας τον δημιουργό αριστουργημάτων σαν τα Grim Fandango και Full Throttle από τον οποίο αναμένουμε πολύ καλύτερα πράγματα στο μέλλον.
Θετικά:
- Κάθε τοποθεσία του μοιάζει με όμορφο πίνακα ζωγραφικής
- «Γεμάτη» διάρκεια για την τιμή του
- Έχει αρκετούς ενδιαφέροντες γρίφους και χαρακτήρες
- Κατασκευάστηκε από έναν «μάστορα» του είδους
Αρνητικά:
- Κάθετη πτώση του σεναρίου στo Act 2
- Μερικοί δύσκολοι και αδιάφοροι γρίφοι
- Τα ίδια σκηνικά και τοποθεσίες με το Act 1
- Αρκετό pixel hunting
Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 7
Gameplay: 7
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.2
Ένα απολαυστικό Adventure που είχε την δυνατότητα να γίνει πολύ καλύτερο.
Γιάννης Μοσχονάς
NEWS
VIEW ALL
Broken Age: Act 2
[Αρχική δημοσίευση: 20/2/15] Ο Tim Schafer, ιδρυτής και game designer της Double Fine Productions, ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Broken Age: Act 2. Το πρώτο μέρος του δημοφιλούς Adventure είχε...Posted (26 Mar 2015)
Comments