Σταμάτης Καράμπογας

Σταμάτης Καράμπογας (Smoses)
Experience: 2729 (451 points to next level)

 
600
46 minutes ago
Yoku's Island Express 46 minutes ago

Το σκαθάρι που έσωσε τον κόσμο.

 

Πολλές φορές έχουμε ακούσει την έκφραση “μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του”. Το Yoku’s Island Express είναι ένα ζωντανό παράδειγμα της παραπάνω έκφρασης, ωστόσο μόνοι οι λίγοι που θα μείνουν θα δουν τον πραγματικό θησαυρό που κρύβει ο Yoku. Το εν λόγω game αναπτύχθηκε από την σουηδική εταιρία ανάπτυξης Villa Gorilla και αποτέλεσε το ντεμπούτο της στην gaming βιομηχανία. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είχε προηγουμένως εμπειρία στον τομέα, μιας και ιδρυτικά μέλη της είναι οι Jens Andersson και Mattias Snygg. Η Villa Gorilla ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του Jens, ώστε να μπορεί να δουλέψει με τον Mattias σε ένα καινούργιο indie game, το οποίο και είχαν σκοπό να αναπτυχθεί σε ένα χρόνο.

Yoku 1

Οι Jens και Mattias ήταν βετεράνοι στον χώρο των video games, έχοντας δουλέψει και οι δύο στην Starbreeze και ο Jens να αποτελεί ιδρυτικό μέλος της εν λόγω εταιρίας, αλλά και προηγουμένως να έχει δουλέψει στην LucasArts, ήξεραν τι έκαναν. Είχαν βαρεθεί και οι δύο τις AAA παραγωγές και θέλανε να κυκλοφορήσουν ένα ιδιαίτερο indie game. Ωστόσο το χρονικό πλάνο του ενός έτους δεν πραγματοποιήθηκε. Η ανάπτυξη του Yoku’s Island Express ξεκίνησε το 2013 και τους πήρε πέντε χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση και την κυκλοφορία του, ωστόσο έτσι έμαθαν πως τα καλά game θέλουν χρόνο… και αργότερα κέρδισαν ένα βραβείο BAFTA για καλύτερο debut game.

Το Mokumana χρειάζεται την βοήθειά σας
Η περιπέτειά μας ξεκινάει όταν ο ταχυδρόμος στο απόμακρο νησί Mokumana αποφασίζει να βγει σε σύνταξη και χρειάζεται αντικαταστάτη. Εδώ ερχόμαστε εμείς, ο Yoku δηλαδή καταφθάνει με μια βάρκα στο περίεργο αυτό νησί. Εκεί μονομιάς αναλαμβάνει τα καθήκοντα του ταχυδρόμου και ξεκινάει την περιπλάνησή του στο νησί, ωστόσο η μοίρα του ετοιμάζει διαφορετικά σχέδια. Με το καλημέρα γνωρίζει τον Nim, ο οποίος στέκεται δίπλα από ένα γιγάντιο ον, την Mokuma η οποία είναι το deity, κάτι σαν θεότητα του νησιού. Η Mokuma έχει μια τεράστια γρατσουνιά με δηλητήριο και από ότι μας πληροφορεί ο Nim, προήλθε από τον λεγόμενο God Slayer.

http://youtu.be/ZjkFcAHfpqI

Δουλειά μας λοιπόν ως ταχυδρόμοι είναι να παραδώσουμε τρείς επιστολές στους τρείς αρχηγούς του νησιού, ώστε να συγκεντρωθούν στην σκηνή του εγκλήματος και να πραγματοποιήσουν το ritual of healing για να γιατρέψουν την Mokuma. Για να το κάνουμε αυτό όμως θα πρέπει να περάσουμε από αρκετές δοκιμασίες, μιας και οι τρείς αρχηγοί κατοικούν σε διαφορετικές περιοχές του νησιού και θα πρέπει να κάνουμε κάποια “θελήματα” ή να έχουμε συγκεκριμένα abilities για να τους φτάσουμε. Αυτό αν δεν μας αποσπάσουν την προσοχή τα side quests που υπάρχουν στο Mokumana Island. Θα μπορέσει άραγε το μικρό σκαθάρι που ονομάζεται Yoku να περάσει από τις δοκιμασίες που του επιφυλάσσει η μοίρα;

Το φλιπεράκι επιστρέφει…αλλαγμένο
Με μια πρώτη ματιά βλέπουμε ότι το Yoku’s Island Express φέρνει σε Platform. Αυτό μέχρι να προχωρήσουμε λίγο και δυο λεπτά αργότερα να δούμε κάτι φλιπεράκια σκορπισμένα στο πάτωμα. Εκεί κάνουμε ένα βήμα πίσω και συνειδητοποιούμε ότι είναι όντως μια μίξη Platform, Pinball και Adventure. Ο Yoku είναι κολλημένος σε μια μπάλα, που ουσιαστικά αυτή ελέγχετε καθώς προχωράτε στην περιπέτειά σας. Μπορείτε να κινηθείτε με τον μοχλό, ενώ τα φλίπερς χωρίζονται σε κίτρινα, μπλέ και μικτά. Τα κίτρινα τα ελέγχετε με το δεξιό shoulder button, τα μπλέ με το αριστερό και τα μικτά με όποια θέλετε.

Yoku 2

Μην αφήσετε την ιστορία να σας παρασύρει γιατί θα βρεθείτε σε αδιέξοδο. Τα φλίπερς αυτά βρίσκονται διάσπαρτα στο Mokumana Island και θα σας βοηθήσουν να μετακινήστε και να περνάτε εμπόδια, ωστόσο όταν θα μπαίνετε σε “πίστες” pinball θα πρέπει να προσέχετε ώστε να πιάσετε όσα περισσότερα φρούτα γίνεται, μιας και αυτό είναι το in-game currency που θα χρησιμοποιείτε για να ξεκλειδώνετε κλειδωμένα φλίπερς, ώστε να προχωρήσετε στην επόμενη τοποθεσία. Γενικά η μετακίνηση στο νησί μετά από λίγο θα σας κουράσει, αφού δεν υπάρχει και fast travel, όμως υπάρχει κάτι παραπλήσιο που το game ονομάζει “beeline” και θα το χρησιμοποιήσετε αρκετά.

Θα είναι σαν να παίζεις φλιπεράκι, αλλά δεν θα είναι.

Yoku 3

Καθ’ όλη την διάρκεια της περιπέτειάς σας θα γνωρίσετε αρκετούς NPCs, ο καθένας ξεχωριστός με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο. Όσο μιλάτε στους κατοίκους του νησιού θα μαθαίνετε όλο και περισσότερα για το Mokumana Island και την ιστορία των deities και παράλληλα θα σας δίνουν μερικές αποστολές, που προφανώς θα είναι fetch quests με pinball ανάμεσα. Επίσης καθώς εξερευνάτε το νησί θα βρείτε διάφορα chests τα οποία αρκετές φορές περιέχουν κάποιο “ιδιαίτερο” item που θα σας βοηθήσει στην περιπέτειά σας ή άλλες φορές θα σας τύχουν απλά φρούτα. Το νησί είναι αρκετά μεγάλο και σας ανοίγεται για να το εξερευνήσετε με το πάσο σας.

Τίποτα στην τύχη
Το νησί του Mokumana σφύζει από ζωή και αυτό φαίνεται. Το στυλ των γραφικών και ο ζωηροί χρωματικοί συνδυασμοί τόσο του περιβάλλοντος, όσο και των NPC, θυμίζουν ιστορία βγαλμένη μέσα από παιδικό βιβλίο. Θα βρεθείτε να τα χαζεύετε για αρκετή ώρα. Ευχάριστες επίσης είναι και οι εναλλαγές που γίνονται στο περιβάλλον ανά τις περιοχές, δηλαδή αλλού έχει λίγο χιόνι και πιο πάνω έχει θύελλες, αλλού φαίνεται πιο “τοξικό” και αλλού βρέχει. Τα τοπία έχουν την απαραίτητη λεπτομέρεια που χρειάζεται, χωρίς αυτό να τα κάνει υπερ-ρεαλιστικά, αλλά καταφέρνει να κρατάει την ισορροπία του “παιδικού βιβλίου”.

Yoku 6

Όμορφες είναι επίσης και οι λεπτομέρειες στα animations, τόσο των NPCs όσο και του Yoku και της “σύνδεσής” του με την μπάλα του. Ακόμα και σε low spec PC το Yoku’s Island Express δεν παρουσιάζει hiccups και κρατάει το immersion στα ύψη. Ωστόσο δεν τολμάει κάτι καινούργιο ή ραγδαίο στον τομέα των γραφικών, αλλά πάει λίγο εκ του ασφαλούς και ακολουθεί το στυλ ήδη πετυχημένων τίτλων.

Χαβανέζικη παροιμία
Οι ήχοι που κυριαρχούν στο Mokumana Island θυμίζουν Χαβάη. Απαλή μουσική σε ήρεμους ρυθμούς που ταιριάζει με τον μικρό μας ήρωα γάντι. Εδώ φαίνεται ότι δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια, αφού σε κάθε περιοχή που θα πηγαίνετε η μουσική θα αλλάζει ανάλογα με την αλλαγή στο τοπίο. Εκεί που βρέχει θα γίνεται πιο σκοτεινή και μυστήρια, ενώ στην λιακάδα θα είναι ευχάριστη και παιχνιδιάρα. Αυτό φυσικά αν καταφέρετε να προσέξετε τα soundtrack τα οποία αρκετές φορές καλύπτονται από τον εκκωφαντικό ήχο των φλίπερς και των ηχητικών εφέ, εκτός και αν δεν τα πατάτε όλη την ώρα.

Yoku 5

Φαίνεται πως το στυλ “Okami” έχει πέραση στα indie games τελευταία. Έτσι και το Yoku’s Island Express χρησιμοποιεί αυτό τον τύπο “voice-acting” για τις φωνές των NPCs, μιας και ο Yoku δεν μιλάει. Δεν είναι άσχημο βέβαια, καθώς σε κάθε NPC δόθηκε ξεχωριστός τόνος στην “φωνή” του, αλλά δείχνει πως δεν το νοιάζει και τόσο η ιστορία και έχει εναποθέσει όλες του τις δυνάμεις στο ιδιαίτερο gameplay του. Ακόμα τα ηχητικά είναι αρκετά ρεαλιστικά και ο ήχος των φλίπερς σίγουρα θα φέρει έντονες αναμνήσεις στους παλαιότερους.

Ο ντελιβεράς του μικρόκοσμου
Ο Yoku είναι το σκαθάρι που εύκολα θα μπορούσε να συνοδεύει τον Sam Bridges στην περιπέτειά του. Στην δική του περιπέτεια όμως δεν καταφέρνει να αφήσει πίσω του κάτι ουσιώδες. Σίγουρα εντυπωσιάζει με τον ιδιαίτερο συνδυασμό open-world, adventure, pinball και platform και θα μας διασκεδάσει για 4-5 ώρες, αλλά δύσκολα σου κρατάει το ενδιαφέρον μετά από την πρώτη επαφή. Αυτό γιατί φαίνεται να δίνει αρκετά μεγαλύτερη βάση στο “πως” παρά στο “γιατί”, δηλαδή προσπαθεί να εντυπωσιάσει χωρίς να έχει τον αφηγηματικό τομέα να το στηρίξει.

Yoku 7

Από άποψης gameplay ξεκάθαρα αν θέλετε να σκοτώσετε χρόνο είναι ιδανικό game που συνδυάζει διάφορα είδη και σίγουρα ξεχωρίζει για αυτό. Τα όμορφα γραφικά και η μουσική σίγουρα θα κάνουν την εμπειρία σας πιο ευχάριστη. Στην τιμή των 20€ ωστόσο θα περιμέναμε περισσότερο “βάθος” στο game και όχι απλά fetch quests και loot sidequests.

Θετικά:
- Πρωτότυπος συνδυασμός διαφορετικών ειδών
- Όμορφο περιβάλλον
- Εξαιρετική μουσική επένδυση
- Καλά optimized
- Χαριτωμένος πρωταγωνιστής και NPCs

Αρνητικά:
- Αρκετά επαναλαμβανόμενο
- Σύντομο για την τιμή του
- Μικρό replayability

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7
Gameplay: 8
Σενάριο: 7.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.5

Το Yoku’s Island Express εντυπωσιάζει χάρη στον παράξενο και πρωτότυπο συνδυασμό ειδών, ωστόσο δεν καταφέρει να κρατήσει το ενδιαφέρον μετά από κάποιες ώρες.

Σταμάτης Καράμπογας

 

Σταμάτης Καράμπογας created a new topic ' Yoku's Island Express' in the forum. 2 days ago

Το Yoku's Island Express είναι ένα .... ιδιαίτερο game. Με κάποιο τρόπο συνδυάζει adventure με platform με pinball. Ως πρώτη επαφή με εξέπληξε ευχάριστα η μουσική του, αλλά και οι NPCs και το είδος των γραφικών. Καθώς συνεχίζω την περιπέτειά μου στον κόσμο του Yoku ελπίζω να μην με κουράσει το pinball στυλ και αναμένω περισσότερες εκπλήξεις.

Read More...

5 days ago
Payday 2: Δωρεάν περίοδος 5 days ago

Παίξτε το δωρεάν αυτό το σαββατοκύριακο.

Μετά από μια ταραχώδης χρονιά για την εταιρία, το Payday 2 έλαβε ένα καινούργιο DLC και μπορείτε να το παίξετε δωρεάν για κάποιες μέρες.

Το The Silk Road Update περιλαμβάνει καινούργιο σύστημα αμφιέσεων και ένα καινούργιο heist είναι διαθέσιμο για αγορά. Το The Border Crossing Heist εκτυλίσσετε σε δύο περιοχές, δηλαδή τις δυο διαφορετικές πλευρές των συνόρων Μεξικού-Αμερικής. Η ομάδα αποφάσισε να επιτεθεί στους παλιούς της εχθρούς, Murkywater και Dentist και την επιχείρηση λαθραίων μεταφορών τους.

Το heist μπορεί να παιχτεί είτε σε stealth, είτε σε loud mode και το DLC περιλαμβάνει δύο εκδοχές, το Border Crossing και το μικρότερο Border Crystal. Όλοι οι παίκτες πλέον μπορούν να επεξεργαστούν τις αμφιέσεις. Το The Silk Road Update περιλαμβάνει έξι αμφιέσεις, από χειρουργικές μάσκες μέχρι στρατιωτικές.

Μπορείτε να κατεβάσετε το Payday 2 στο Steam και να το παίξετε δωρεάν μέσα στο σαββατοκύριακο. Ακόμα αν σας αρέσει και δεν το έχετε ήδη αγοράσει, μπορείτε να το αγοράσετε σε μειωμένη τιμή μέχρι τις 11 Νοεμβρίου.

Διαβάστε περισσότερα για το Payday 2 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
The Stretchers: Καινούργιο game από τους δημιουργούς του Little Nightmares 5 days ago

Με εκδότρια εταιρία την Nintendo.

Από το πουθενά, η Nintendo εξέδωσε ένα καινούργιο game από τους δημιουργούς του Little Nightmares.

Το game ονομάζεται The Stretchers και θα προσπαθείτε να μεταφέρετε ασθενείς στο νοσοκομείο με αντίπαλο σας τον χρόνο. Το The Stretchers μοιάζει με μια μίξη Crazy Taxi με λίγους γρίφους, καθώς θα πετάτε τους ασθενείς σας πάνω στο καροτσάκι και στο ασθενοφόρο το οποίο οδηγείτε στο νοσοκομείο. Στο multiplayer κάθε νοσοκόμος θα μπορεί να ελεγχθεί από ένα joy-con.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το launch τρέιλερ:

http://www.youtube.com/watch?v=Dq45aR4CvF4

Διαβάστε το review του Little Nightmares και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Η Activision θέλει να αυξήσει την ανάπτυξη mobile παιχνιδιών 6 days ago

Μετά την επιτυχία του Call of Duty Mobile η εταιρία εξετάζει τις προοπτικές.

Κατά την διάρκεια της αποτίμησης των κερδών, ο διευθυντής της Activision Blizzard, Coddy Johnson, είπε πως η εταιρία κοιτάει όλα τα franchises ως πιθανές μεταφορές στα κινητά. Ξεκίνησε αναφέροντας πως η Activision Blizzard είναι μια εταιρία η οποία ήδη εστιάζει στα κινητά, με το ένα τρίτο της εταιρίας να είναι στα κινητά. Σίγουρα η εξαγορά της King, εταιρία ανάπτυξης του Candy Crush, από την Activision τους δίνει λίγο παραπάνω κίνητρο.

“Το ένα τρίτο της εταιρίας μας βρίσκεται ήδη στα κινητά. Έχουμε την μεγαλύτερη mobile gaming παρουσία στην Δύση. Έτσι θέλουμε να “χτίσουμε” πάνω στην ηγετική μας αυτή θέση. Πιστεύουμε τα κινητά είναι μια μεγάλη ευκαιρία, όχι μόνο για το Call of Duty και το Diablo Immortal,” δήλωσε ο Johnson. Επίσης πρόσθεσε ότι τα κινητά γίνονται όλο και πιο ισχυρά και αυτό βοηθάει την Activision να μεταφέρει τα παραδοσιακά AAA games της στην μικρότερη οθόνη.

“Τα AAA games μας είναι έτοιμα για να δουλέψουν στα κινητά λόγω της εξέλιξής της υπολογιστικής τους ισχύς. Και ειλικρινά λόγω των προσδοκιών που έχουν οι gamers. Τώρα τα πιο επιτυχημένα games παγκοσμίως είναι τα FPS, Strategy και όπως φαντάζεστε, αυτά ταιριάζουν τέλεια με τα games που έχουμε ήδη. Και έχουμε και την ικανότητα να πραγματοποιήσουμε αυτή την μεταφορά,” δήλωσε ο Johnson.

Επίσης πρόσθεσε το γεγονός ότι το Call of Duty Mobile έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια downloads. “Ως προς το ποιο game θα μεταφέρουμε, κοιτάμε όλα τα franchise μας και θα το κάνουμε εκεί που βγάζει νόημα,” είπε. Η Activision σκέφτεται να κυκλοφορήσει games κινητών σε τρείς κατηγορίες. Πρώτο θα είναι η επέκταση ήδη υπάρχοντών τίτλων, όπως το Call of Duty Mobile. Το δεύτερο θα είναι σαν re-imagining από games που υπάρχουν σε κονσόλες και PC, όπως το Hearthstone για παράδειγμα. Τρίτη κατηγορία θα είναι τα “true cross-platform” τα οποία θα είναι από την αρχή cross-compatible με PC και κονσόλες.

Διαβάστε για το Call of Duty Mobile και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Το Super Smash Bros. Ultimate είναι το Fighting με τις καλύτερες πωλήσεις 6 days ago

Ξεπέρασε και το ρεκόρ του Street Fighter II.

Σίγουρα όλοι θα έχουμε ακούσει το Super Smash Bros. Ultimate της Nintendo, ωστόσο η τεράστια επιτυχία του μόλις αρχίζει να γίνετε αντιληπτή.

Η Nintendo επιβεβαίωσε πως το Super Smash Bros. Ultimate πλέον είναι επίσημα το Fighting με τις καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία των video games. Μεγάλο ορόσημο για την Nintendo, αφού όχι μόνο το game είναι λιγότερο από 12 μηνών, αλλά και κυκλοφορεί αποκλειστικά για Nintendo Switch κάτι που περιορίζει και τον αριθμό των αντιτύπων.

Πρόσφατα η Nintendo επιβεβαίωσε ότι το Super Smash Bros. Ultimate έχει πουλήσει περισσότερα από 15.7 εκατομμύρια αντίτυπα, ξεπερνώντας το ρεκόρ του προηγούμενου Fighting με τις καλύτερες πωλήσεις, του Street Fighter II. Το ρεκόρ του Street Fighter II ήταν με 15.5 εκατομμύρια πωλήσεις από την κυκλοφορία του στα 90’s. Άρα η νίκη αυτή της Nintendo είναι τεράστια και μας δείχνει πως το Fighting genre δεν έχει πεθάνει.

Διαβάστε το review του Super Smash Bros. Ultimate και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Η Activision Blizzard έβγαλε 700 εκατομμύρια δολάρια από μικροσυναλλαγές στο πρόσφατο οικονομικό τρίμηνο 6 days ago

Υπεύθυνο για τα τεράστια κέρδη είναι το Black Ops 4.

Ο τιτάνας της gaming βιομηχανίας, η Activision Blizzard, βγάζει πάρα πολλά λεφτά από τις μικροσυναλλαγές.

Η εταιρία επιβεβαίωσε σε δελτίο κερδών ότι μέχρι το οικονομικό τρίμηνο που τελείωνε στις 30 Σεπτεμβρίου οι μικροσυναλλαγές, τις οποίες αποκαλούσε “in-game net bookings”, απέφεραν κέρδη ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 646 εκατομμύρια ευρώ). Κάπου στο 31% ή 323 εκατομμύρια δολάρια (292 εκατομμύρια δολάρια) κάτω από τα περσινά κέρδη από μικροσυναλλαγές (περίπου 1δις δολάρια) στο ίδιο οικονομικό τρίμηνο.

activision blizzard

Η Activision θεωρεί το Call of Duty: Black Ops 4 υπεύθυνο για την επιτυχία της στον τομέα των μικροσυναλλαγών για το οικονομικό τρίμηνο. Τα κέρδη από τις μικροσυναλλαγές στο Black Ops 4 ήταν αρκετά μεγαλύτερα, συγκριτικά με αυτά του Call of Duty: WWII στην ίδια περίοδο πέρσι. Ένας λόγος που τα κέρδη λόγω μικροσυνναλαγών έπεσαν σε σχέση με πέρσι είναι ότι η Activision δεν είναι πλέον η εκδότρια εταιρία του Destiny.

Οι μικροσυναλλαγές φαινόταν πιο “βίαιες” στο Black Ops 4, ωστόσο η τακτική της Activision έχει αλλάξει έκτοτε, αφού οι μικροσυναλλαγές στο Call of Duty: Modern Warfare είναι πιο περιορισμένες. Βέβαια η εταιρία θα προσθέσει και άλλες μικροσυναλλαγές τον Δεκέμβρη όπου και θα κυκλοφορήσει το Battle Pass.

Διαβάστε εδώ το review του Call of Duty: Modern Warfare και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Take-Two: "Είμαστε απογοητευμένοι από το λανσάρισμα του WWE 2K20" 6 days ago

Θα συνεχίσουν να βγαίνουν patches ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία.

Το WWE 2K20 κυκλοφόρησε στα τέλη του Οκτώβρη και από τότε μόνο αρνητικά έχει ακούσει.

Όλοι το σατιρίζουν για την “buggy” φύση του, ενώ συνολικά σε review έχει βαθμολογία κάτω από 5/10. Η εταιρία ανάπτυξης Visual Concepts δημοσίευσε ένα patch το οποίο διορθώνει τα προβλήματα. Ακόμα και ο διευθυντής της μητρικής εταιρίας, της Take Two, έσπευσε σε δηλώσεις για το game. O Karl Slatoff σε μια συνάντηση για τα οικονομικά της εταιρίας δήλωσε πως είναι “απογοητευμένος” με τις χαμηλές κριτικές που έλαβε το game και με τα σχόλια των παικτών.

Πρόσθεσε ότι η Visual Concepts θα συνεχίσει να ενημερώνει το game με σκοπό την βελτίωση της εμπειρίας των παικτών. “Παρά το ότι είμαστε απογοητευμένοι με την απόδοση του WWE 2K20, τα χαμηλά σκορ στις κριτικές και τα σχόλια των παικτών, την προηγούμενη εβδομάδα η Visual Concepts δημοσίευσε ένα patch που διορθώνει αρκετά προβλήματα. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία με διάφορα updates,” δήλωσε ο Slatoff.

Ακόμα είπε πως το “κακό” λανσάρισμα του WWE 2K20 δεν έχει επηρεάσει την αισιοδοξία της εταιρίας για το franchise. “Το brand του WWE συνεχίζει να εξαπλώνεται παγκοσμίως. Πιστεύουμε πως λόγω της εξάπλωσης αυτής, η σειρά WWE 2K είναι μια μεγάλη μακροπρόθεσμη ευκαιρία και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ποιότητα της,” δήλωσε o Slatoff.

Διαβάστε περισσότερα για το WWE 2K20 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Notification