Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 16416 (4044 points to next level)

 
600
Γιάννης Σιδηρόπουλος replied to the topic 'Concrete Genie' in the forum. 3 days ago

Διαβάστε το αναλυτικό review του Concrete Genie!

Η περιπέτεια του Ash αποδείχτηκε αρκετά ευχάριστη. Η PixelOpus δεν ήταν της εμπιστοσύνης κι όμως μας πρόσφερε μία πολύ όμορφη ιστορία, με ακόμα πιο ωραία μηνύματα και έναν φανταστικό κόσμο. Η τέχνη συναντά την φαντασία στο Concrete Genie και έτσι είναι καθαρά στο χέρι σας το πόσο θα ομορφύνετε την Denska. Ένα άκρως απολαυστικό Action-Adventure. Με λίγο υψηλότερο κόστος παραγωγής θα μπορούσε κάλλιστα να ενταχθεί στα πιο ισχυρά PS4 exclusives.

Read More...

4 days ago
Payday 3: Περίοδος κυκλοφορίας 4 days ago

Θα καθυστερήσει πάρα πολύ.

Η Starbreeze Studios ανακοίνωσε πως το Payday 3 θα κυκλοφορήσει περίπου το 2022-23.

Η Σουηδική εταιρεία ανάπτυξης της σειράς Payday αλλά και του Overkill’s The Walking Dead μας παρείχε νέες πληροφορίες όσον αφορά το τρίτο κεφάλαιο της σειράς Payday. Η Starbreeze αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα ύστερα από την εφιαλτική κυκλοφορία του The Walking Dead πράγμα που καθυστερεί τα πλάνα της για κάθε νέα κυκλοφορία. Άμεσα επηρεασμένο από αυτό είναι και το Payday 3, αφού ύστερα από επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας δεν πρέπει να το περιμένουμε σύντομα.

Η ανακοίνωση της Starbreeze αναφέρει πως αναμένει νέες συμφωνίες με άλλους publishers εντός του 2020 ώστε να μπορέσει να συνεχίσει τα projects που έχει υπό ανάπτυξη από το 2022 και ύστερα. Η ενδεχόμενη αύξηση των εσόδων της θα ανάψει το πράσινο φως για την κυκλοφορία των αναμενόμενων games όπως το Payday 3, που ενώ υπολογιζόταν για το 2020 θα μεταφερθεί τουλάχιστον για το 2022 αν όχι το 2023. Και όλα αυτά αν τα πράγματα πάνε όπως περιμένουν στην Starbreeze, ειδάλλως μπορεί να μην συμβεί και τίποτα από τα παραπάνω.

Διαβάστε περισσότερα για το Payday 3 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
4 days ago
League of Legends: Αλλάζει το Summoner's Rift την σεζόν 2020 4 days ago

Επιβεβαιώθηκε από την Riot Games.

Η Riot Games ανακοίνωσε πως ετοιμάζει αλλαγές για τον χάρτη 5v5 του League of Legends με τον ερχομό του νέου έτους.

Μέσω ενός blog post στην επίσημη σελίδα του League of Legends, η ομάδα ανάπτυξης του League of Legends επιβεβαίωσε πως ένας από τους κύριους στόχους της για την σεζόν 2020 είναι να πραγματοποιήσει αλλαγές στο Summoner’s Rift. Μεταξύ άλλων αναφέρει: “Σε αυτό το preseason θέλουμε να βάλουμε νέα επίπεδα βάθους στον χάρτη και να τον εξελίξουμε σε πολλά περισσότερα από ένα στατικό φόντο για τα games μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες αξιομνημόνευτες στιγμές με διαφορετικά περιβάλλοντα που δεν μπορείτε να βρείτε σε κάθε παιχνίδι”.

Επίσης υποστηρίζεται από τους δημιουργούς του παιχνιδιού πως ο χάρτη είναι αρκετά maco-oriented και πως θα ήθελαν να εξερευνήσουν περισσότερους τρόπους για το in-combat playmaking. Είναι αρκετά νωρίς για να γνωρίζουμε τι είδους αλλαγές θα πραγματοποιήσουν στο δημοφιλές MOBA. Η μεγάλη αλλαγή που έγινε προ ορισμένων σεζόν, όπου πραγματικά είχε μεταλλαχθεί ο χάρτης, άλλαξε ολοκληρωτικά την ποιότητα του παιχνιδιού και θα ήταν εντυπωσιακό να συνέβαινε ξανά κάτι τέτοιο.

Διαβάστε το review του League of Legends και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Το FIFA 20 μετρά ήδη 10 εκατομμύρια παίκτες 4 days ago

Σε λίγοτερο από τρεις εβδομάδες.

Το FIFA 20 μετρά ήδη πάνω από 10 εκατομμύρια παίκτες στους online servers του.

Από και που σταματάει κάθε χρόνο συνεχίζει κάθε νέος τίτλος της σειράς FIFA. Το FIFA 20 μετρά λιγότερο από 3 εβδομάδες κυκλοφορίας κι όμως έχει συγκεντρώσει πάνω από 10 εκατομμύρια παίκτες μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Τα περαιτέρω στατιστικά της EA αναφέρουν πως έχουν παιχτεί 450 εκατομμύρια matches, έχουν επιτευχθεί πάνω από 1.2 δισεκατομμύρια τέρματα και πάνω από 5 εκατομμύρια παίκτες έχουν δημιουργήσει Volta avatars.

Η επιτυχία του παιχνιδιού, παρά τα σαφέστατα παράπονα των fans, φαίνεται και στα media outlets. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Reddit thread του FIFA που είδε αύξηση 610.2% τον τελευταίο μήνα. Και να σκεφτεί κανείς πως το παιχνίδι είχε ήδη τεράστιο κοινό στο subreddit forum. Όσον αφορά στο FIFA Ultimate Team έχουν παιχτεί πάνω από 272 εκατομμύρια online matches σε αυτό το mode, τα 138 εκατομμύρια εκ των οποίων έλαβαν χώρα στα Division Rivals. Μέχρι το τέλος της χρονιάς η EA θα δει στα σίγουρα τα νούμερά της να ανεβαίνουν, παρόλα αυτά εξακολουθεί να δέχεται πολλά αρνητικά μηνύματα και ο ανταγωνισμός με το PES μεγαλώνει.

Διαβάστε το review του FIFA 20 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Τερμάτισε το Grand Theft Auto: San Andreas σε 25 λεπτά 4 days ago

Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν τέσσερις ώρες.

Ένας speedrunner έριξε το ρεκόρ του GTA: San Andreas από τις 4 ώρες στα 25 λεπτά.

Όντας open world games, κάθε τίτλος της σειράς Grand Theft Auto θέλει κάποιον χρόνο για να τερματιστεί. Οι speedrunners βέβαια πάντα βρίσκουν τρόπο να μας εκπλήσσουν με εντυπωσιακά ρεκόρ. Το τελευταίο που είχε καταγραφεί για το San Andreas, ίσως τον κορυφαίο τίτλο της σειράς, άγγιζε τις 3 ώρες και τα 52 λεπτά, χρόνος αρκετός για να δώσει σε αυτόν που το κατάφερε το παγκόσμιο ρεκόρ. Πλέον όμως η προσπάθειά του δείχνει μηδαμινή, αφού όχι μόνο βρέθηκε κάποιος που έσπασε το ρεκόρ του, αλλά το κατέβασε χαμηλότερα από την μισή ώρα.

http://www.youtube.com/watch?v=CH_TtEnidS4

Ανακαλύπτοντας ένα νέο trick ονόματι “Arbitrary Jump In Skip” ο χρήστης Powdinet κατάφερε να τερματίσει το GTA: San Andreas σε μόλις 25 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα. Φυσικά το κολπάκι του έχει να κάνει με επιρροές στον κώδικα του παιχνιδιού, παρεμβάλλοντας συγκεκριμένα missions του παιχνιδιού, αυτό όμως δεν μπορεί να του στερήσει τον τίτλο. Στο παραπάνω βίντεο φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο τα κατάφερε, ωστόσο είναι διάφοροι παράγοντες που πρέπει να ταιριάξουν ιδανικά για να πραγματοποιηθεί τέτοιο speedrun.

Διαβάστε το review του GTA: San Andreas και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Η Konami έφτιαξε τελικά νέο Silent Hill...αλλά σε κουλοχέρη 4 days ago

Θα είχε πλάκα να σας τύχουν τρεις Kojima στη σειρά.

Η Konami πράγματι δημιούργησε ένα Silent Hill, αλλά υπό την μορφή κουλοχέρη και όχι ενός video game.

Πρόκειται για μία δημιουργία της θυγατρικής της Konami που έχει εργαστεί πολλές φορές πάνω στην ανάπτυξη παιγνίων για καζίνο. Κάτι τέτοιο συνέβη και στην συγκεκριμένη περίπτωση, αφού η εν λόγω εταιρεία θα παρευρεθεί στην Global Gaming Expo του Las Vegas με το νέο της “Silent Hill” που είναι τελικά το μοντέλο ενός κουλοχέρη με σχέδια από το Silent Hill και δεν αποτελεί video game της δημοφιλούς Horror σειράς.

Το όνομα του μηχανήματος είναι Silent Hill: Escape και περιλαμβάνει οθόνη 49 ιντσών J curve με UHD display. Ο Tom Jingoli, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος διαφημιστικού τμήματος στην Konami Gaming Inc. υποστηρίζει πως το Silent Hill: Escape “είναι η αρχή μεγάλων πραγμάτων για την Konami”. Μπορεί μέχρι πρότινος η Konami να μην ήταν τόσο βαθιά χωμένη στον τζόγο, ωστόσο με την συγκεκριμένη κίνηση ίσως να αλλάξει αυτό.

Διαβάστε για το P.T. (Silent Hills) του Hideo Kojima που ακυρώθηκε και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Η Blizzard μείωσε την ποινή του Blitzchung και των casters στους 6 μήνες 4 days ago

Μετά την δημόσια κατακραυγή.

Η Blizzard το…φυσάει και δεν κρυώνει, αποφασίζοντας να μειώσει το ban του Blitzchung.

Μετά το τρομερό κράξιμο που έφαγε και συνεχίζει να τρώει η πασίγνωστη εταιρεία, αποφάσισε να μειώσει την ποινή του streamer Blitzchung μπας και ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα. Ο πρόεδρος της Blizzard, Allen Brack, πήρε θέση επί του θέματος: “Ο Blitzchung αναγνώρισε και αντιλήφθηκε τους κανόνες και για αυτό αναλάβαμε δράση. Οι απόψεις που εκφράστηκαν από μέρους του δεν αποτέλεσαν παράγοντα της απόφασής μας. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Οι σχέσεις μας με την Κίνα δεν επηρέασαν την απόφασή μας.  Αν οι απόψεις του ήταν οι αντίθετες αλλά προβάλλονταν με τον ίδιο τρόπο θα είχαμε δράσει αναλόγως”.

Αφού εξήγησε όμως τον λόγο που η εταιρεία κράτησε αυτή την στάση υποστήριξε πως ίσως η εταιρεία αντιμετώπισε απότομα και με λάθος τρόπο την κατάσταση για αυτό και αποφάσισε να αλλάξει την ποινή της προς τον παίκτη: “Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μία παύση, να ακούσουμε το community μας και να σκεφτούμε τι θα μπορούσαμε να κάναμε καλύτερα. Εκ των υστέρων κρίναμε ότι η απόφασή μας δεν ήταν σωστή και αντιδράσαμε άμεσα. Θέλουμε να βεβαιωθούμε πως διατηρούμε ένα ανοιχτό περιβάλλον για όλους τους παίκτες και πως οι κανόνες μας είναι σαφείς. Όλα αυτά προς τιμήν μίας άλλης σημαντικής αξίας της Blizzard. Παίξτε όμορφα. Παίξτε δίκαια”.

Για την μείωση της ποινής του Blitzchung συμπλήρωσε: “Έξι μήνες αποκλεισμού είναι πιο κατάλληλοι από τον ένα χρόνο. Φυσικά υπάρχουν συνέπειες για το πάρσιμο της συζήτησης μακρυά από τα θέματα του γεγονότος. Όσον αφορά γενικά τους casters θυμηθείτε ότι σκοπός τους είναι να κρατήσουν τα γεγονότα στραμμένα στο τουρνουά. Αυτό δεν συνέβη εδώ, αλλά η γενική ποινή θα είναι έξι μήνες για όλους. Ένας από τους στόχους μας στην Blizzard είναι να σιγουρευτούμε πως κάθε παίκτης, παντού στον κόσμο, ανεξαρτήτως πολιτικών απόψεων, φυλής, φύλου ή άλλου παράγοντα νιώθει ασφαλής και ευπρόσδεκτος να παίζει τα games μας”.

Διαβάστε για την αναστάτωση γύρω από το ban του Blitzchung και συζητήστε για το συμβάν στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Notification