Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 14592 (1772 points to next level)

 
600
Ο Blood Prince ευχαρίστησε Γιάννης Σιδηρόπουλος στο θέμα Sekiro: Shadows Die Twice 11 hours 2 minutes ago
15 hours 27 minutes ago
Blizzard: "Μειώσαμε την τοξικότητα στο Overwatch κατά 40%" 15 hours 27 minutes ago

Τα μέτρα της έπιασαν τόπο.

Η Blizzard ισχυρίζεται πως πέτυχε στο έργο της να μειώσει την τοξικότητα που επικρατεί στο community του Overwatch.

Η κοινότητα του δημοφιλούς FPS παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αρνητική το τελευταίο χρονικό διάστημα και η Blizzard χρειάστηκε να αναλάβει μέτρα ώστε να περιορίσει, αν όχι, εξαλείψει την κατάσταση. Όλα τα competitive games συναντούν ανάρμοστες συμπεριφορές στους παίκτες τους, είναι στο χέρι όμως της εκάστοτε εταιρείας το πώς θα τους αντιμετωπίσει. Με βάση τα όσα είπα όμως η Blizzard κατά την διάρκεια της GDC 2019, το toxicity στο Overwatch μειώθηκε κατά 40%, ύστερα από τις προσπάθειες τις εταιρείας να επιδιορθώσει την δυσμενή κατάσταση που δημιουργούσαν αρκετοί παίκτες με την συμπεριφορά τους.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του Overwatch η προσθήκη των συστημάτων endorsement και Looking for Group επέφερε σημαντικά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας μέρα. Μεταξύ άλλων ανέφεραν: “Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα πραγματικά και τα online communities. Αν είστε συνεχώς αργοί και καταβάλετε την ελάχιστη προσπάθεια στο έργο σας, δεν θα πάρετε προαγωγή. Θα πρέπει να δείτε κάποιον άλλο να παίρνει την αύξηση επειδή κάνει την δουλειά του. Στα online communities, συνήθως δεν υπάρχουν συνέπειες για την αρνητική συμπεριφορά και καθόλου επιβράβευση για τους διακριθέντες. Θέλαμε το community να έχει το δικό του reward system”.

Επίσης, σημαντικό βήμα για την Blizzard ήταν σύμφωνα με τους ίδιους η δυνατότητα που παρείχαν στους παίκτες να διορθώσουν την συμπεριφορά τους μετά την ποινή τους. Όταν δηλαδή λάμβαναν πολλά endorsements έχοντας διορθώσει την στάση τους, ανταμείβονταν αναλόγως και αυτό τους απέτρεπε από το να επιστρέψουν στην παλιά τους συμπεριφορά. Επέλεξαν να συνοψίσουν όλη τους την προσπάθεια σε μία φράση: “Το σύστημά μας κάνει τους ανθρώπους καλύτερους”. Δεν μπορεί να πει κανείς ότι έχουν άδικο, και η πτώση της τοξικότητας κατά 40% είναι μεγάλο βήμα προόδου στα σίγουρα.

Διαβάστε το review του Overwatch και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί Overwatch γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

15 hours 55 minutes ago
Criterion Games: "Υπάρχει χώρος και για το Battle Royale του Battlefield V και για το Apex Legends" 15 hours 55 minutes ago

Δηλώσεις από την εταιρεία ανάτπυξης του Firestorm mode.

Οι developers του Battlefield V υποστηρίζουν πως το Battle Royale mode του παιχνιδιού μπορεί να συνυπάρξει με το Apex Legends.

Ο Josh Stanley, senior designer στην Criterion Games που ανέπτυξε το εν λόγω mode δήλωσε: “Το Apex είναι καταπληκτικό και υπάρχουν άτομα στην εταιρεία μας που παίζουν συνεχώς. Και εγώ παίζω, είναι φανταστικό παιχνίδι και πολύ καλοφτιαγμένο. Σίγουρα υπάρχει χώρος και για εμάς αλλά και για το Apex για να συνυπάρξουμε στο ίδιο οικοσύστημα, ωστόσο την ίδια στιγμή νιώθουμε πολύ διαφορετικά”.

Το Firestorm mode ήταν ένα πολυαναμενόμενο feature για τους λάτρεις του δημοφιλούς FPS και οι δημιουργοί του συνεχίζουν να εκθειάζουν το Apex, χωρίς όμως να θεωρούν πως η δική τους προσπάθεια έχει κάτι να ζηλέψει από αυτό. Ο Stanley συμπλήρωσε: “Η Respawn φτιάχνει πιο hero shooter πράγματα, ενώ εμείς εστιάζουμε στην μάχη. Έχουμε τον τύπο παιχνιδιού πέτρα-ψαλίδι-χαρτί που πάντα πρόσφερε η σειρά Battlefield. Είναι πολύ πιο έντονη η κατάσταση, αλλά ευχαριστιόμαστε την ανάπτυξή του”.

Και η Criterion και η Respawn εργάζονται για λογαριασμό της EA, εξού και τα θετικά σχόλια που ανταλλάσσουν, ενώ ο Stanley υποστηρίζει πως η συνεργασία της πρώτης με την EA DICE βαδίζει σε πολύ καλό δρόμο τα τελευταία χρόνια. Το Firestorm mode θα είναι διαθέσιμο από τις 25 Μαρτίου.

Διαβάστε το review του Battlefield V και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

16 hours 24 minutes ago
ID@Xbox Game Pass: Ενημερωτικά streams από την Microsoft 16 hours 24 minutes ago

Στα πρότυπα του Nintendo Direct.

Η Microsoft ξεκινά το δικό της Indie Showcase με games που θα κυκλοφορούν στο Xbox Game Pass.

Έχοντας εμπνευστεί από το Nintendo Direct, η Microsoft ανακοίνωσε την έναρξη των ID@Xbox Game Pass streams που θα παρουσιάζει τίτλους που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο Xbox One. Ξεκινώντας την Τρίτη 26 Μαρτίου στις 18:00 ώρα Ελλάδος η Microsoft θα αποκτήσει το δικό της stream ανακοινώσεων, το οποίο αναμένεται και να καθιερωθεί σε βάθος χρόνου.

Η Microsoft αναφέρει για αυτή την απόφαση: “Να περιμένετε να μάθετε περισσότερα για ορισμένους από τους πιο καυτούς ID@Xbox τίτλους που θα κυκλοφορήσουν Xbox Game Pass, με νέες ανακοινώσεις, gameplay highlights και συζητήσεις με τους developers. Ενδεικτικά παρουσιάστηκαν τα Afterparty, Void Bastard και Supermarket Shriek. Τα εν λόγω streams θα μπορείτε να τα παρακολουθείτε κάθε φορά που γίνονται live σε YouTube και τα Inside Xbox streams της Microsoft. Στην δομή τους θα θυμίζουν, όπως προείπαμε, τα Nintendo Directs, ενώ και η Sony ανακοίνωσε πως μπαίνει σε αυτή την διαδικασία με το πρόγραμμα State of Play.

Διαβάστε την άποψη του Phil Spencer για το Google Stadia και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

16 hours 42 minutes ago
16 hours 52 minutes ago
Mortal Kombat 11 Beta 16 hours 52 minutes ago

Ξεκινά αυτή την εβδομάδα.

Η NetherRealm Studios επιβεβαίωσε την διεξαγωγή της beta του Mortal Kombat 11 την ερχόμενη εβδομάδα.

Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία ανάπτυξης του δημοφιλούς Fighting, η beta έκδοση του νέου Mortal Kombat θα τρέξει στην Ελλάδα στις 27 Μαρτίου και ώρα 17:00 και για τέσσερις ημέρες. Θα είναι διαθέσιμη μόνο για όσους έχουν κάνει προ-παραγγελία του παιχνιδιού σε PS4 και Xbox One, ενώ οι διαθέσιμοι χαρακτήρες προς δοκιμή θα είναι οι Baraka, Jade, Kabal, Scarlet και Scorpion.

http://www.youtube.com/watch?v=UB2MEhJSaj4

Παραπάνω μπορείτε να δείτε και το χαρακτηριστικό τρέιλερ που παρουσιάστηκε με αφορμή την έναρξή της. Οι δημιουργοί του παιχνιδιού ξεκαθάρισαν στο τελευταίο Kombat Kast πως η beta δεν θα περιλαμβάνει τις αλλαγές που προέκυψαν από το feedback των fans, ύστερα από το stress test της περασμένης εβδομάδας, αλλά θα χρειαστεί να περιμένουμε την πλήρη έκδοση του παιχνιδιού.

Το Mortal Kombat 11 θα κυκλοφορήσει στις 23 Απριλίου για PC, PS4, Xbox One και αργότερα μέσα στο 2019 για το Switch.

Διαβάστε περισσότερα για το Mortal Kombat 11 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

17 hours 47 minutes ago
Δωρεάν dynamic theme του Sekiro: Shadows Die Twice στο PS4 17 hours 47 minutes ago

Βρείτε το στο PS Store.

Το PS Store προσφέρει ένα δωρεάν theme του Sekiro: Shadows Die Twice.

Αν έχετε σκαρφαλώσει και εσείς στο hype train του νέου τίτλου της FromSoftware, η Sony σας δίνει την ευκαιρία να το απολαύσετε λίγο παραπάνω. Συγκεκριμένα κυκλοφόρησε ένα dynamic theme για PS4 αφιερωμένο στο Sekiro: Shadows Die Twice που τόσος κόσμος έσπευσε να αγοράσει την χθεσινή μέρα που κυκλοφόρησε επίσημα. Είναι αρκετά εντυπωσιακό, καθότι έχουν δώσει τρισδιάστατη μορφή στον πρωταγωνιστή, ενώ τα ιαπωνικά γράμματα από το λογότυπο του παιχνιδιού είναι εξίσου όμορφα. Φυσικά, το γεγονός το ότι διατίθεται δωρεάν τα καθιστά ακόμα πιο άξιο να το αποκτήσετε.

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το theme.

Διαβάστε περισσότερα για το Sekiro: Shadows Die Twice και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

18 hours 26 minutes ago
Video game για την σειρά Peaky Blinders 18 hours 27 minutes ago

Έρχεται το 2020.

Ανακοινώθηκε το πρώτο video game adaptation της σειράς Peaky Blinders.

Η Endemol ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Curve Digital για την δημιουργία ενός video game που στρέφεται γύρω από το σύμπαν της δημοφιλέστατης σειράς Peaky Blinders. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το project ή κάποιο τρέιλερ, ωστόσο γνωρίζουμε πως πρόκειται για έναν Action τίτλο με αφηγηματικό περιεχόμενο που θα κυκλοφορήσει το 2020 για PC και κονσόλες.

Το δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε για το παιχνίδι αναφέρει πως οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν όλους τους αγαπημένους τους χαρακτήρες από τον κόσμο του Peaky Blinders καθώς εξερευνούν γνώριμες τοποθεσίες της σειράς. Η Anil Mistry, director της Endemol ανέφερε μεταξύ άλλων: “Στις Curve και FuturLab έχουμε συνεγράτες που θα παραδώσουν ένα ποιοτικό παιχνίδι που θα απολαύσουν όλοι οι fans της σειράς και οι gamers. Ο μοναδικός κόσμος που δημιουργήθηκε από την σειρά Peaky Blinders ταιριάζει από μόνος του στον τύπο του gaming και οι παίκτες μπορούν να αρχίσουν να ανυπομονούν για μία αυθεντική, καινοτόμα, immersive εμπειρία”.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Curve Digital, Dominic Wheatley, υποστήριξε πως το Peaky Blinders είναι το αγαπημένο του TV Show και ανυπομονεί να εργαστεί σε μία τέτοια IP.

Συζητήστε περισσότερα για το Peaky Blinders game σε αυτό το forum topic.

Γιάννης Σιδηρόπουλος created a new topic ' Peaky Blinders video game' in the forum. 18 hours 29 minutes ago

Ανακοινώθηκε το πρώτο video game adaptation της σειράς Peaky Blinders.

Η Endemol ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Curve Digital για την δημιουργία ενός video game που στρέφεται γύρω από το σύμπαν της δημοφιλέστατης σειράς Peaky Blinders. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το project ή κάποιο τρέιλερ, ωστόσο γνωρίζουμε πως πρόκειται για έναν Action τίτλο με αφηγηματικό περιεχόμενο που θα κυκλοφορήσει το 2020 για PC και κονσόλες.

Το δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε για το παιχνίδι αναφέρει πως οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν όλους τους αγαπημένους τους χαρακτήρες από τον κόσμο του Peaky Blinders καθώς εξερευνούν γνώριμες τοποθεσίες της σειράς. Η Anil Mistry, director της Endemol ανέφερε μεταξύ άλλων: “Στις Curve και FuturLab έχουμε συνεγράτες που θα παραδώσουν ένα ποιοτικό παιχνίδι που θα απολαύσουν όλοι οι fans της σειράς και οι gamers. Ο μοναδικός κόσμος που δημιουργήθηκε από την σειρά Peaky Blinders ταιριάζει από μόνος του στον τύπο του gaming και οι παίκτες μπορούν να αρχίσουν να ανυπομονούν για μία αυθεντική, καινοτόμα, immersive εμπειρία”.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Curve Digital, Dominic Wheatley, υποστήριξε πως το Peaky Blinders είναι το αγαπημένο του TV Show και ανυπομονεί να εργαστεί σε μία τέτοια IP.

Read More...

Notification