- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Σας ενοχλούν τα μεγάλα loading times;
Press Start: Σας ενοχλούν τα μεγάλα loading times;
HotΓιώργος Λόλας

Press Start: Σας ενοχλούν τα μεγάλα loading times;
Πληροφορίες
Είναι τελικά η υπομονή η μεγαλύτερη αρετή;
Υπάρχει ένα πράγμα κοινό για όλα τα video games και αυτό είναι ότι όλα διαθέτουν το λεγόμενο loading που αναλαμβάνει να φορτώσει (load) όλα τα απαραίτητα δεδομένα ενός επιπέδου ή μέρους αυτού. Σε αυτό το σημείο συναντάμε και τον όρο Loading Time που αναφέρεται στον χρόνο που χρειάζεται ένας τίτλος να ολοκληρώσει την παραπάνω διαδικασία.
Το loading είναι έως και σήμερα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της gaming σκηνής. Μπορεί να έχουμε αφήσει πίσω εδώ και δεκάδες χρόνια την εποχή των μονόχρωμων κονσολών και να έχουμε φτάσει σε σχεδόν φωτορεαλιστικά επίπεδα στον τομέα των γραφικών, παρόλα αυτά, αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η παρουσία των loading segments. Στην εποχή που μεσουρανούσε ο Commodore 64, το loading διαρκούσε αρκετή ώρα (έως και μισή ώρα!) και οι παλαιότεροι θα θυμούνται με νοσταλγία τα cassette tape games και το counter του loader που χτυπούσε 400άρια!
Σήμερα, με την τεχνολογία να έχει εξελιχθεί πλέον, το loading time είναι αρκετά μικρότερο, άσχετα αν τα νεότερα games έχουν μέγεθος που φτάνει τα 50GB. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιπτώσεις όπου το loading μπορεί να ενοχλήσει αρκετούς (αν και έχουμε μάθει πλέον να ανεχόμαστε το loading ως ένα σημείο), ειδικά όταν αυτό κρατάει αρκετά δευτερόλεπτα και συμβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το πρόβλημα μπορεί να διογκωθεί όταν υπάρχει μεγάλο loading σε games όπου… ψοφάμε συνέχεια.
Οι προγραμματιστικές εταιρείες ψάχνουν συνεχώς τρόπους να μειωθεί το loading time, αφού πέρα από την μικρή ενόχληση που μπορεί να προκαλέσει, πολλοί υποστηρίζουν (μεταξύ αυτών και οι ίδιοι οι developers) ότι το loading είναι ικανό να μειώσει το immersion ή και το συναισθηματικό δέσιμο των παικτών με το εκάστοτε video game. Πίσω στο 1987, το Invade-a-Load για το Commodore 64 επέτρεπε στους χρήστες να παίξουν έναν κλώνο του Space Invaders κατά τη διάρκεια του loading. Σήμερα τα development houses χρησιμοποιούν άλλους τρόπους για να μειώσουν την ενόχληση των loading times μέσω των interactive loading screens (όπως στο Bayonetta 2 με τα combos practicing ή στα Assassin’s Creed με το free running) ή και μέσω των βίντεο που προβάλλονται κατά τη διάρκεια του loading, των tips στη loading screen και άλλων παρόμοιων τεχνασμάτων.
Εσάς σας ενοχλούν τα μεγάλα loading times; Ποιες είναι οι αγαπημένες σας loading screens; Γράψτε μας το σχόλιό σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.
Μόνιμες στήλες: Άρθρα προηγούμενης εβδομάδας
Δευτέρα: Press Start - Ετήσια sequels (Γιώργος Λόλας)
Τρίτη: Αφιερώματα - Αφιέρωμα στη σειρά The Witcher (Δημήτρης Αραμπατζίδης)
Τετάρτη: eSports - Hearthstone: Dethelor και Gaara οι νέοι νικητές (Αντώνης Μπαλαδήμας)
Πέμπτη: Console Wars - Xbox One και Windows 10 (Παντελής Δασκαλέλος)
Παρασκευή: Critical Hit - The Witcher 3: Ο Geralt, η Ciri κι το Law of Surprise (Χριστιάνα Θάνου)
Σάββατο: Editorial - Gaming sites vs Youtube (Μάνος Γρυπάρης)
Τα Blogs των χρηστών για τον Μάιο
2/5/15: Τα καλύτερα εναλλακτικά Basketball Games (Γιάννης Νικολάκης)
4/5/15: Φθηνή λύση για μικρόφωνο στο PS3 (Ηρακλής Μουρτζάπης)
8/5/15: Τα αίτια της διόγκωσης του κοινού των μαζικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMO, MMORPG) (Αγησίλαος Σιντόρης)
9/5/15: Η ιστορία του Call of Duty (Γιάννης Νικολάκης)
10/5/15: Fight for your father! Fight for your Legion! Fight for Rome! (Παναγιώτης Τσιάτσος)
User Reviews για τον Μάιο
2/5/15: Injustice: Gods Among US Ultimate Edition (Γιάννης Νικολάκης)
2/5/15: Monster Hunter 4 Ultimate (Dimos Tsimopoulos)
2/5/15: South Park: The Stick of Truth (Manolis Tsimouris)
7/5/15: Grand Theft Auto V (Αγησίλαος Σιντόρης)
10/5/15: System Shock 2 (Μάρκος Ασκανιάν)
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Comments
Γενικα παντως εχει μειωθει πολυ και δεν αποτελει προβλημα.
Τώρα όσον αφορά παιχνίδια που τυχαίνει να χάνεις συνέχεια,έχω πολλές τέτοιες εμπειρίες.Όπως τα παλιά Tomb Raider games της core όπου έχανα πάρα πολύ συχνά και έπρεπε να κάνει loading το game κάθε φορά.Δεν αργούσε ιδιαίτερα όμως κι αυτό το λίγο ήταν σπαστικό.
Αλλά και πάλι θα το τονίσω ότι αν σου αρέσει ένα παιχνίδι θα κάνεις υπομονή για πολλά πράγματα.Loading,bugs κλπ.
Λοιπόν το παιχνίδι που θυμάμαι ότι είχε το μεγαλύτερο Loading screen είναι το Deus Ex :Human Revolution.Μεγαλύτερο loading σε σχέση με το περιεχόμενο της πίστας ενοώ.Γιατί περίμενες όσο περίμενες για ένα μικρό κομάτι της πόλης.Ναι ξέρω οτι είχε NPCs που μπορούσες να αλληλεπηδράσεις μαζί τους αλλά αρκετά παιχνίδια έχουν πολύ μεγαλύτερο περιεχόμενο και πιο σύντομο loading screen.Επίσης στο HR τύχαινε να είσαι στο Α - part του χάρτη και έπρεπε να πας στο C -part,όμως για να πας εκεί έπρεπε να περάσεις απο ένα μικρό κομάτι του B- part.Δυο αχρείαστα loading screens το ένα μετά το άλλο.
Εντάξει αυτό δεν με απέτρεψε απο το παιχνίδι γιατί εκτός του ότι είναι παιχνιδάρα,είναι και στο στοιχείο μου: Stealth,τακτικές,επιλογές,πολλαπλά μονοπάτια να ακολουθήσεις κλπ.