- Μόνιμες Στήλες
- Critical Hit
- World of Warcraft: Cataclysm
World of Warcraft: Cataclysm
HotGameWorld
PRWorld: Το Social Media Agency του GameWorld.
Κάνε Level Up την επιχείρησή σου στο -> PRWorld.gr .
Πληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Φέτος ανακοινώθηκε το νέο expansion του WoW με τον τίτλο Cataclysm και όλα τα φώτα στην Blizzcon έπεσαν επάνω του. Μέσα από βίντεο που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από την ίδια την Blizzard, είδαμε ολοκαίνουργιες περιοχές που θα είναι οι αφετηρίες για τα δύο καινούργια races, που ήταν και από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία. Πάμε όμως να δούμε μια πιο λεπτομερή ανάλυση για τα classes και για τους καινούργιους λαούς στο πρώτο μέρος των νέων στοιχείων και αλλαγών, έτσι όπως διέρρευσαν από διάφορες πηγές τον τελευταίο καιρό.
Δυο νέα races θα προστεθούν και θα ξεκινούν από δύο νέες περιοχές. Οι λυκάνθρωποι Worgen, που ζουν εδώ και χρόνια στο βασίλειο του Gilneas, θα υποστηρίξουν την Alliance. Από την άλλη, στο αντίπαλο στρατόπεδο, θα έχουν την οικονομική δύναμη των πανέξυπνων Goblins, οι οποίοι θα ξεκινήσουν την περιπέτειά τους από τα Lost Isles, αναλαμβάνοντας έναν ρόλο σαν αυτόν των Gnomes, αλλά για την Horde. Ας δούμε όμως αναλυτικά περισσότερες πληροφορίες για τα δύο αυτά races.
Worgen
Με τους Worgen, θα μπορείτε να επιλέξετε όλα τα classes, εκτός από Paladin και Shaman. Ας προχωρήσουμε όμως στα racial abilities που αναμένονται εντυπωσιακά. Το Viciousness (passive ability) θα προσφέρει 1% περισσότερο Damage, το Darkflight θα ανεβάζει το Movement Speed κατά 70% για έξι δευτερόλεπτα κάθε τρία λεπτά, ενώ το Aberration (passive ability) θα μειώνει την διάρκεια σε αντίπαλα Diseases και Curses -που θα είναι πάνω στον χαρακτήρα Worgen- κατά 15%. Όλα δείχνουν λοιπόν πως αυτή θα είναι η πρώτη επιλογή για τα μελλοντικά DPS-classes, ειδικά για melee-επίπεδο. Επιπλέον, θα έχουμε και το Flayer (passive ability) που δίνει +15 points στο skinning, που λογικά δεν θα χρειάζεται καν μαχαίρι. Όλες οι μάχες θα γίνονται πάντοτε σε μορφή λύκου και η μεταμόρφωση από λύκο σε άνθρωπο και αντίστροφα θα είναι εφικτή ανεξαρτήτως ώρας, έχοντας μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο cooldown.
Goblins
Τα classes στα οποία δεν θα έχουν πρόσβαση οι Goblins θα είναι τα D

Νέοι συνδυασμοί ανάμεσα σε classes και races
Για να μην πανικοβληθείτε, αλλαγές θα υπάρχουν και στα racial abilities των παλαιοτέρων λαών, με την προσθήκη ενός ή δύο καινούργιων abilities, για τα οποία ακόμη δεν ξέρουμε κάτι περισσότερο. Πολλά καινούργια πράγματα θα έχουμε και στα ήδη υπάρχοντα races και classes, οπως για παράδειγμα οι νέοι συνδυασμοί που θα μπορείτε να κάνετε με τα αγαπημένα σας races. Ήταν καιρός άλλωστε, κάποια classes να είναι προσβάσιμα για κάποιους λαούς ώστε να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη και πιο πλούσια επιλογή. Στους Horde, η φυλή των Tauren θα έχει (επιτέλους) πρόσβαση στον Paladin και τον Priest, οι Orcs στον Mage, οι Undead θα μπορούν να βγαίνουν για κυνήγι σαν Hunters, οι Troll θα γίνονται Druid και τέλος θα έχουμε τον συνδιασμό Blood Elf-Warrior. Στην Alliance, ήταν αναμενόμενο να επιτραπούν κάποτε οι συνδιασμοί Human-Hunter και Gnome-Priest, οι Dwarfs θα έχουν δύο ισχυρές (αλλά και περίεργες εμφανισιακά) προσθήκες των Mage και Shaman και τέλος οι Night Elf θα μπορούν περπατάνε στο Darnassus σαν Mages.
Last but not least, όπως σε κάθε patch ή expansion της Blizzard, θα υπάρχουν αρκετές αλλαγές και σε άλλους τομείς. Θα δούμε πολλούς ανασχεδιασμούς και ενδιαφέρουσες προσθήκες καινούργιων abilities και επιθέσεων για όλα τα classes. Για κάποια θέματα υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες, ενώ σε κάποια άλλα υπήρχαν πιο αόριστες δηλώσεις.
Αναλυτικά οι περισσότερες νέες αλλαγές
Ξεκινάμε με τους Shaman, όπου θα έχουμε έναν ανασχεδιασμό στο θέμα των Totem, αφού στόχος είναι ένα καλύτερο mobility του συγκεκριμένου Class και να κάνουν ακόμα καλύτερο healing. Γενικότερα οι Healers θα έχουν μια τρομακτική άνοδο, ενώ και οι DPS-Shamans θα ανέβουν πολύ, ιδιαίτερα στο PvP, μέσω αλλαγών στα cooldowns διαφόρων επιθέσεων αλλά και μέσω κάποιων νέων abilities που θα δώσουν το κάτι παραπάνω.
Τέλος εποχής για το Mana στους Hunter, μιας και από εδώ και πέρα θα δουλεύουν με το “Focus”. To Focus δεν θα επηρεάζεται από το Inteligence και το Mana Regeneration, αλλά με τις εύστοχες επιθέσεις και το Auto-shot. Αλλαγές θα έχουμε και στα Cooldowns και στο Range συγκεκριμένων κινήσεων. Παρελθόν θα αποτελέσει όμως και η τωρινή κατάσταση των πυρομαχικών, τα οποία θα μετατραπούν σε κανονικά items που δεν θα είναι πια αναλώσιμα.
Στο καλάθι των αχρήστων θα μπορούν να πετάξουν τις ειδικές τσάντες των Soul Shards οι Warlocks, μιας και αποφασίστηκε αυτά να αναγράφονται στο Interface, ακριβώς όπως γίνεται με τα Runes στους Deathknights. Επίσης, θα έχουν μια νέα επίθεση που θα ονομάζεται Soul Burn και η οποία θα χρειάζεται ένα Soul Shard, σε αντίθεση με τα summons κάθε δαίμονα που δεν θα κοστίζουν πια τίποτα. Αν συμπεριλάβουμε και τις μεγάλες αλλαγές π

Στους (Shadow) Priests θα δωθούν ένα ή ίσως και δύο Damage Spells που θα είναι instant. Αυτή είναι μία άκρως σημαντική προσθήκη, ιδιαίτερα για το PVP, αφού η έλλειψη instant επιθέσεων ήταν ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζαν για πολύ καιρό οι παίκτες αυτού του class.
Στους Rogues, ανακοινώθηκαν ήδη επίσης πολλές αλλαγές. Tο Subtlety talent tree είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν εντοπίσει οι υπεύθυνοι της Blizzard. Κατά τα λεγόμενά τους, στο συγκεκριμένο θέμα θα κάνουν μεγάλες διαφοροποιήσεις ώστε να ξαναγίνει ελκυστικό για τους παίχτες. Τα μαχαίρια θα παίζουν ακόμη μεγαλύτερο ρόλο, μέσω κάποιου ειδικού ταλέντου στο Assassination talent tree, που θα δώσει γερά bonus όταν χρησιμοποιούν οι παίκτες Daggers.
Οι υπεύθυνοι του World of Warcraft θέλουν να διορθώσουν το λάθος που έκαναν στον Warrior με την επίθεση Mortal Strike, όταν και δόθηκε κάτι αντίστοιχο σε άλλα classes. Στόχος τους είναι να επαναφέρουν αυτή την αποκλειστικότητα που είχε το Arms talent tree με την συγκεκριμένη ικανότητα. Τα σχέδια που υπάρχουν είναι δύο. Πρώτον, να δώσουν κάτι καινούργιο, ένα νέο ability που θα κάνει την διαφορά, ή δεύτερον να μετατρέψουν το Mortal Strike σε Ultimate Mortal Strike που θα είναι πολύ πιο επιβλητικό, κάτι που φαίνεται άλλωστε και από την αλλαγή ονομασίας. Οι παίκτες που παίζουν με Fury talent-tree, μπορεί να ξαναδούν τους εαυτούς τους να έχουν One-handed όπλα.
Ο κόσμος ζητούσε επίμονα να μην αναγκαζεται να χρησιμοποιεί ένα είδος όπλου όπως γινόταν μέχρι τώρα με τα Two-Handed όπλα, αλλά να δίνεται η επιλογή στον παίκτη ανάμεσα σε Two-Handed και σε One-Handed. Τώρα πώς ακριβώς θα μπορέσουν να τα εξισορροπήσουν αυτά τα δύο, μου είναι δύσκολο να το φανταστώ, μιας και τα στατιστικά που παίρνει ένας Warrior στα μεγάλα όπλα ειναι σχεδόν διπλάσια σε άμεση σύγκριση με τα υπόλοιπα. Τέλος, ο κόσμος θα δει αλλαγές και σε abilities που επηρεάζουν τις αμέσως επόμενες επιθέσεις, όπως π.χ. το Heroic Strike, μιας και δεν αρέσει στους υπεύθυνους η τωρινή τους κατάσταση.
Δεν υπάρχει η διάθεση να «απαγορεύσουν» στους Paladin να χρησιμοποιούν cloth items, κάτι που ακουγόταν έντονα τον τελευταίο καιρο. Για όσους έχουν επιλέξει το Retribution talent tree, θα έχει μεγαλύτερη σημασία σε σύγκριση με το παρελθόν το καινούργιο Haste-rating.
Το ability Combustion του Mage θα υποστεί έναν ανασχεδιασμό για να είναι πιο ενδιαφέρον για τον παίκτη και πολλές επιθέσεις θα μετατραπούν σε μεγάλο βαθμό λόγω της γενικότερης αλλαγής που θα γίνει στα stats των Spirit και Spell Power στο expansion World of Warcraft: Cataclysm.
Για τους Druid, οι προγραμματιστές της Blizzard έχουν ετοιμάσει πολλές καινούργιες εμφανίσεις στις διάφορες μορφές ζώων. Θετική είναι και η ιδέα που υπάρχει για τα travel forms (η μεταμόρφωση σε ζώο που ανεβάζει κατακόρυφα την ταχύτητα που κινείται ένας Druid), με στόχο να φτάσουν την ταχύτητα των κανονικών mounts που καβαλάνε όλοι οι παίχτες του WoW.
Στους Deathknights σίγουρα θα υπάρξουν κάποιες μικροπροσθήκες νέων abilities, αλλά μην ελπίζετε για πολλά, μιας και η εταιρία φαινόταν άκρως ευχαριστημένη με το συγκεκριμένο class στην παρούσα φάση.
Αυτές λοιπόν είναι κάποιες από τις σημαντικές αλλαγές που ανακοινώθηκαν. Κάθε εβδομάδα συνεχίζουν να βγαίνουν διαρκώς στο προσκήνιο ακόμη περισσότερα νέα για το Cataclysm. Τα δύο νέα races φαίνονται πολύ ελκυστικά και ενδιαφέροντα. Σε επόμενο άρθρο, θα έχουμε μια καλύτερη ιδέα του κόσμου, των νέων dungeons, αλλά και των καινούργιων ιδεών που θα αλλάξουν ριζικά το gaming που ξέραμε μέχρι τώρα στο WoW.
Το World of Warcraft: Cataclysm, το νέο expansion του δημοφιλούς MMORPG, θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2010 για PC και Macintosh, χωρίς να υπάρχει ακόμη μία προσέγγιση της πιθανής ημερομηνίας κυκλοφορίας.
Comments