- Μόνιμες Στήλες
- Critical Hit
- Αναλύοντας την Άβυσσο του ΑΙΟΝ
Αναλύοντας την Άβυσσο του ΑΙΟΝ
HotGameWorld
Πληροφορίες
H NCSoft έχει δώσει μερικές πληροφορίες σχετικά με την Άβυσσο. Οι πληροφορίες αυτές δεν είναι αρκετές αλλά μπορούμε να κάνουμε ακριβείς προβλέψεις σχετικά με το πως θα μπορούσε να μοιάζει.
Η Άβυσσος αποτελείται από τρία επίπεδα τα όποια βρίσκονται γύρω από το κεντρικό νησί.
Αυτά τα τρία επίπεδα είναι το πάνω επίπεδο, το κεντρικό και το κάτω. Τα επίπεδα αυτά μπορείτε να τα δείτε στα τρία αντίστοιχα σχήματα που ακολουθούν.
|
|
|
![]() |
Μέχρι τώρα δεν έχουν δημοσιευτεί πληροφορίες για το πως συνδέονται τα τρία αυτά επίπεδα μεταξύ τους αλλά αν κοιτάξετε στα δυο στρατηγικά σημεία στα κάτω επίπεδα είναι πιθανό ότι οι δυο φυλές ξεκινούν ελέγχοντας ένα από αυτά τα δυο σημεία και προχωράνε στο υψηλότερο ικανοποιώντας κάποιες προϋποθέσεις.
Οι λόγοι που πιστεύουμε ότι το κεντρικό επίπεδο καταλαμβάνεται τελευταίο είναι επειδή πρώτον υπάρχει μόνο ένα κάστρο αλλά τόσα artifact όσα και στα αλλά επίπεδα και δεύτερον η ζώνη της Αβύσσου ονομάζεται Aereschuranta και το κεντρικό επίπεδο "Το μάτι της Aereschuranta". Είναι ακόμα πιθανό ότι κάθε φυλή κατέχει ένα αντίπαλο επίπεδο (το πάνω και το κάτω) και παλεύουν μεταξύ τους για την κατάκτηση του κεντρικού. Επειδή όμως δεν υπάρχουν στρατηγικά σημεία στο πάνω επίπεδο φαίνεται πως αυτός ο συλλογισμός είναι μάλλον απίθανος.
Σε αντίθεση με τα κάστρα, τα στρατηγικά σημεία δεν έχουν πληροφορίες για την κατάσταση τους και είναι πάντα σε ειρηνική κατάσταση. Φαίνεται πως τα στρατηγικά σημεία είναι η τελευταία απόρθητη γραμμή άμυνας. Ο νέος χάρτης που έδειχνε την Άβυσσο είναι πολύ διαφορετικός από εκείνον που είδαμε στην έκθεση GSTAR 2007 της Κορέας. Η είσοδος για την άβυσσο θα αρχίζει μάλλον από το χαμηλό επίπεδο και θα χρειαστεί να παλέψετε σκληρά για να ανεβείτε στο ψηλότερο επίπεδο και μετά στο κεντρικό. Ακόμη, υπάρχουν artifact symbols που έχουν χαθεί και μπορούν να βρεθούν στα κάστρα τα όποια ελέγχονται από μια πλευρά. Αυτό μας κάνει να υποθέτουμε ότι αυτά τα δυο κάστρα θα είναι τα αρχικά πεδία μάχης.
Όλος ο χάρτης αποτελείται από ιπτάμενα νησιά. Το πέταγμα είναι αναπόφευκτο και ατελείωτο. Πιθανότατα υπάρχουν NPCs που προσφέρουν υπηρεσίες για πέταγμα σε άλλες περιοχής της Αβύσσου η σε αλλά κάστρα. Επιπλέον, ο πόλεμος είναι αδιάκοπος αλλά υπάρχει και ανακωχή. Τέλος, υπάρχουν κάποια σημεία όπου κατόπιν συμφωνίας, ένας πόλεμος μπορεί να διαρκέσει 24 ώρες. Αν προτιμάτε βέβαια μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες ώρες συρράξεων για κάθε μάχη ή ακόμα και να καθορίσετε τους όρους του πολέμου.