- Μόνιμες Στήλες
- Console Wars
- 2010: Η χρονιά του Xbox 360
2010: Η χρονιά του Xbox 360
HotGameWorld
PRWorld: Το Social Media Agency του GameWorld.
Κάνε Level Up την επιχείρησή σου στο -> PRWorld.gr .
Πληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00

Και έχει κάθε λόγο να το κάνει, κοιτώντας απλώς και μόνο τα νούμερα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 42% συγκριτικά με το 2009, 50 εκατομμύρια κονσόλες και 8 εκατομμύρια αισθητήρες Kinect πωλήθηκαν παγκοσμίως, ενώ το Xbox Live φιλοξενεί 30 εκατομμύρια χρήστες. Περισσότερα χρήματα ξοδεύτηκαν στο Xbox 360 από ότι στα υπόλοιπα συστήματα ίδιας γενιάς (PS3 και Wii) για αυτό και ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κονσόλα του έτους. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η εν λόγω πρωτιά οφείλεται τόσο σε πολυαναμενόμενες αποκλειστικές κυκλοφορίες, όπως τα Halo: Reach και Fable III, όσο και στο ντεμπούτο του Kinect τον Νοέμβριο του 2010.
Στην καταγραφή των αποτελεσμάτων για το μήνα Δεκέμβριο φάνηκε ένα ρεκόρ πωλήσεων της τάξης των 1.9 εκατομμυρίων με την εταιρία να αντιμετωπίζει ξεπούλημα προϊόντων, παρά τα πρόσθετα μέτρα που είχε λάβει για τη διαθεσιμότητά τους στην αγορά. Εκπρόσωπος της Microsoft αναφέρει ότι η κυκλοφορία του Kinect ήταν μια μεγάλη ώθηση για την επιχείρηση και αύξησε τις πωλήσεις των κονσολών σε άνευ προηγουμένου επίπεδα. Τα 3 εκατομμύρια τεμάχια που είχαν προγραμματίσει αρχικά να δώσουν στην αγορά έγιναν 5 εκατομμύρια την ημέρα πριν την εμφάνιση του περιφερειακού στις προθήκες των καταστημάτων, ενώ οι συνολικές πωλήσεις μέσα στις πρώτες 60 μέρες ανήλθαν στα 8 εκατομμύρια κομμάτια καλύπτοντας και με το παραπάνω τον στόχο της εταιρίας να πουλήσει 5 εκατομμύρια μονάδες Kinect πριν την εκπνοή του έτους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Steve Ballmer, δήλωσε ότι αυτό που διαφοροποιεί το Xbox360 από τις ανταγωνίστριες κονσόλες, είναι ότι δεν είναι μια παιχνιδομηχανή αλλά ένα κέντρο ψυχαγωγίας στο οποίο μπορεί κανείς να κοινωνικοποιηθεί ή ακόμα και να δει τηλεόραση. Το Hulu είναι προ των πυλών και το Xbox 360 είναι το μόνο σύστημα στο οποίο ο άνθρωπος είναι το χειριστήριο μέσω της φωνής του, των κινήσεών του και του σώματός του εν γένει. Το Kinect, σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν εκείνο βοήθησε την Microsoft να διευρύνει την απήχηση που είχε το Xbox 360 καθώς στα μάτια του κοινού δεν φαίνεται πλέον σαν ένα απλό παιχνίδι για τα παιδιά αλλά ως ένα μέσο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια.
Η εταιρεία δεν επαναπαύεται στις δάφνες της και στην αλματώδη άνοδο που είχαν οι πωλήσεις της το 2010. Το 2011 θα είναι μια νέα χρονιά και παρόλο που ίσως να μην καταφέρει να φτάσει στις ίδιες κορυφές που κατέκτησε πέρυσι, θέλει να κρατήσει το σύστημά της ψηλά και υπενθυμίζει ότι καταφθάνει το blockbuster Gears of War 3, καθώς και τα Hulu Plus και Avatar Kinect τα οποία στηρίζονται στην λειτουργία του Kinect.
Comments
Επισης το PS3 παρολο που εχει, θεωρητικα, σημαντικο τεχνολογικο προβαδισμα δε εχει καταφερει να βγαλει τοσους τιτλους που να πιστοποιουν αυτη την διαφορα και να το ανταγωνιστει στα ισα.
Για Last.fm και Zune δε μπορω να εκφερω γνωμη αφου δεν υποστηριζονται στην Ελλαδα...