Sony: Γενική Συζήτηση

11 Nov 2023 17:37 #273541 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αναβάλει την κυκλοφορία για τα μισά live service games της




Τα υπόλοιπα έξι θα κυκλοφορήσουν μέχρι τον Μάρτιο του 2026.

Η Sony μείωσε τις κυκλοφορίες των live service games της στο μισό και πλέον απομένουν έξι που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το Μάρτιο του 2026.

Πίσω στο Φεβρουάριο του 2022, η Sony είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να κυκλοφορήσει 10 live service games. Τα νέα αυτά ήρθαν αμέσως μετά την εξαγορά της Bungie. Τώρα, βέβαια, φαίνεται ότι τα σχέδια της Sony άλλαξαν και το πρόγραμμα των κυκλοφοριών πήγε πίσω έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα αυτών των games. Ο πρόεδρος της Sony, Hiroki Totoki, εξήγησε τους λόγους μέσω μίας κλήσης που έκανε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2024.



Οι δηλώσεις που έκανε έλεγαν ότι: ’’Το έχουμε συζητήσει αρκετά…προσπαθούμε όσο πιο πολύ μπορούμε έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ποιότητα αυτών των games, για να εξασφαλίσουμε ότι οι gamers ανά τον κόσμο θα ασχολούνται μαζί τους για καιρό. Από τους συνολικά 12 τίτλους, οι έξι θα κυκλοφορήσουν μέχρι το Μάρτιο του 2026- αυτό είναι το σχέδιο μας. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τίτλους, αυτό μένει να αποφασιστεί μελλοντικά. Αυτός είναι ο συνολικός αριθμός από singleplayer και multiplayer games που σκοπεύουμε να κυκλοφορήσουμε και μακροπρόθεσμα αυτή είναι και η στρατηγική μας και αυτό είναι κάτι που δεν αλλάζει. Δεν είναι ότι έχουμε δώσει παραπάνω σημασία σε συγκεκριμένους τίτλους μόνο αλλά το ίδιο σε όλους και το βασικότερο για μας είναι το να εξασφαλίσουμε την ποιότητα σε αυτούς τους τίτλους.''

Ένας από τους δώδεκα αυτούς τίτλους είναι το The Last of Us multiplayer game το οποίο είναι ακόμα υπό ανάπτυξη αλλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα το Μάιο. Η ανάπτυξη του game έχει σταματήσει αρκετά σε ταχύτητα μετά την εξαγορά της Bungie κάτι το οποίο δημιουργεί ανησυχία για το αν τελικά θα κυκλοφορήσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Nov 2023 00:56 #273579 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αναβάλει την κυκλοφορία για τα μισά live service games της




Τα υπόλοιπα έξι θα κυκλοφορήσουν μέχρι τον Μάρτιο του 2026.

Η Sony μείωσε τις κυκλοφορίες των live service games της στο μισό και πλέον απομένουν έξι που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το Μάρτιο του 2026.

Πίσω στο Φεβρουάριο του 2022, η Sony είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να κυκλοφορήσει 10 live service games. Τα νέα αυτά ήρθαν αμέσως μετά την εξαγορά της Bungie. Τώρα, βέβαια, φαίνεται ότι τα σχέδια της Sony άλλαξαν και το πρόγραμμα των κυκλοφοριών πήγε πίσω έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα αυτών των games. Ο πρόεδρος της Sony, Hiroki Totoki, εξήγησε τους λόγους μέσω μίας κλήσης που έκανε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2024.



Οι δηλώσεις που έκανε έλεγαν ότι: ’’Το έχουμε συζητήσει αρκετά…προσπαθούμε όσο πιο πολύ μπορούμε έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ποιότητα αυτών των games, για να εξασφαλίσουμε ότι οι gamers ανά τον κόσμο θα ασχολούνται μαζί τους για καιρό. Από τους συνολικά 12 τίτλους, οι έξι θα κυκλοφορήσουν μέχρι το Μάρτιο του 2026- αυτό είναι το σχέδιο μας. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τίτλους, αυτό μένει να αποφασιστεί μελλοντικά. Αυτός είναι ο συνολικός αριθμός από singleplayer και multiplayer games που σκοπεύουμε να κυκλοφορήσουμε και μακροπρόθεσμα αυτή είναι και η στρατηγική μας και αυτό είναι κάτι που δεν αλλάζει. Δεν είναι ότι έχουμε δώσει παραπάνω σημασία σε συγκεκριμένους τίτλους μόνο αλλά το ίδιο σε όλους και το βασικότερο για μας είναι το να εξασφαλίσουμε την ποιότητα σε αυτούς τους τίτλους.''

Ένας από τους δώδεκα αυτούς τίτλους είναι το The Last of Us multiplayer game το οποίο είναι ακόμα υπό ανάπτυξη αλλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα το Μάιο. Η ανάπτυξη του game έχει σταματήσει αρκετά σε ταχύτητα μετά την εξαγορά της Bungie κάτι το οποίο δημιουργεί ανησυχία για το αν τελικά θα κυκλοφορήσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Nov 2023 01:11 #273646 by Nikos Georgopoulos
Η Sony δεν κατάφερε να καταρρίψει την αγωγή 5 δισεκατομμυρίων λιρών για τις τιμές του PlayStation Store




Η υπόθεση οδηγείται στα δικαστήρια.

Μία αγωγή που έγινε τον περασμένο χρόνο κατά της Sony η οποία την κατηγορεί ότι υπέρ-χρεώνει τους χρήστες στο PlayStation Store.

To δικαστήριο του Λονδίνου έδωσε έγκριση και η υπόθεση θα προχωρήσει στα δικαστήρια καθώς η έφεση που είχε κάνει η Sony δεν έγινε δεκτή. Αν τελικά περάσει η αγωγή και εγκριθεί και από το δικαστήριο η Sony θα πρέπει να πληρώσει 5 δισεκατομμύρια λίρες στους χρήστες της Μεγάλης Βρετανίας. Η υπόθεση ξεκίνησε τον προηγούμενο Αύγουστο και αυτό που υποστηρίζει κυρίως είναι ότι η Sony εκμεταλλεύεται τη θέση της στην αγορά και επιβαρύνει τους καταναλωτές με υπέρ-χρεώσεις στο PlayStation Store.

Η Sony προσπάθησε να καταρρίψει τις κατηγορίες, αλλά σήμερα η επιτροπή ανταγωνισμού πήρε θέση κατά της εταιρίας, και είπε ότι:’’ Δεν κατάφερε να μας πείσει με λογικά επιχειρήματα ότι αυτά που την κατηγορούν δεν έχουν ισχύ.’’ Η υπόθεση η οποία δρομολογείται πλέον στα δικαστήρια και με συνήγορο καταναλωτή τον Alex Neill. Εδώ να είμαστε ξεκάθαροι, η Sony δεν κατηγορείται ότι κάνει κάτι περίεργο εδώ όπως για παράδειγμα να αλλάζει τις τιμές στα κρυφά. Αυτό που υποστηρίζει η αγωγή είναι ότι η Sony εκμεταλλεύεται την θέση της στην αγορά και βάζει υπέρογκες χρεώσεις στους καταναλωτές, κάτι που πάνω κάτω το κάνουν οι περισσότεροι platform holders. Η βασική κατηγορία είναι ότι η Sony δεν επιτρέπει τις third-party εταιρίες να πουλάνε απευθείας στους καταναλωτές τα προϊόντα τους και έτσι τον κύριο ρόλο στις τιμές των games που πωλούνται στο PlayStation Store τον έχει η Sony.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Jan 2024 10:37 #274574 by Nikos Georgopoulos
CES 2024: Η Sony παρουσίασε αυτοκίνητο το οποίο οδηγείται με χειριστήριο dualsense




PlayStation Racing...in-real-life.

Η Sony στην συνέντευξη τύπου που είχε στα πλαίσια της CES 2024, έδειξε τις τεχνολογικές ικανότητες που έχει σαν εταιρία μέσω της οδήγησης ενός αυτοκινήτου με ένα PS5 dualsense.

Σε ένα μέρος της συνέντευξης όπου συμμετείχε ο πρόεδρος της Honda, Toshihiro Mibe, μας μίλησε για την συνεργασία που έχει γίνει με την Sony όπου συγκεκριμένα είπε:’’ Η χαρά να εξερευνάς τις δυνατότητες της ζωής και της τεχνολογίας’’.

Το όραμα της εταιρίας βγαίνει έξω από τα πλαίσια της δημιουργίας των αυτοκινήτων και των μηχανών με αυτό να εκτείνεται στον ουρανό, στους ωκεανούς και στο διάστημα. Οι τεχνολογίες της Sony θα βοηθήσουν την Honda να ξεπεράσει το ‘’ταβάνι’’ της. Μετά στη σκηνή βγήκε ο πρόεδρος και COO της Sony Honda Mobility Inc. Izumi Kawanishi και από εδώ και πέρα ξεκινάει ουσιαστικά το ενδιαφέρον κομμάτι.



Μετά από τις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν, ο COO έβγαλε από την τσέπη του ένα dualsense και είπε: ‘’Αυτό είναι ένα Playstation Controller, χρησιμοποιώντας αυτό το χειριστήριο θέλω να σας δείξω ένα Software-Designed όχημα.’’ Τα φώτα έπεσαν πάνω στο σημείο όπου βρίσκονταν το αυτοκίνητο και το είδαμε να μετακινείται με τη χρήση ενός dualsense.

Βέβαια, πέρα από το εντυπωσιακό του πράγματος εδώ να πούμε ότι αυτό ήταν απλά ένα demo και δεν ήταν κάτι που θα βγει στην παραγωγή. Μετά από το παρκάρισμα του αυτοκινήτου και αφού έδωσε το controller σε κάποιον από την παραγωγή ο COO είπε:’’ Πιστεύουμε ότι το software μπορεί να μας δώσει νέες πιθανότητες και οπτικές σε πολλά κομμάτια της τεχνολογίας.’’ Μπορείτε να δείτε όλη την παρουσίαση και την συγκεκριμένη στιγμή στο παρακάτω video.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Feb 2024 22:06 #275129 by Nikos Georgopoulos
Ο Jim Ryan μίλησε για το άγχος που αντιμετώπιζε κατά την διάρκεια της πανδημίας και της κυκλοφορίας του PS5




«Αναρωτιόμουν πώς θα τα καταφέρναμε».

Πριν από την συνταξιοδότησή του τον Μάρτιο, ο απερχόμενος CEO της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan, μίλησε για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στην εταιρεία , συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας του PS5 κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Ενώ ο επικεφαλής του PlayStation λέει ότι πρόβαλλε ένα κλίμα ηρεμίας και αυτοπεποίθησης εκείνη την περίοδο, εσωτερικά, ήξερε πόσο πιο δύσκολη επρόκειτο να γίνει η δουλειά του. Ο Jim Ryan είπε στο Variety : «Η δουλειά μου ήταν να αναφέρω ότι υπήρχε μια αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης. Στην πραγματικότητα, ήμουν εκεί στην τραπεζαρία μου, με το κεφάλι στα χέρια μου, και αναρωτιόμουν πώς θα τα καταφέρναμε».

Εκείνη την εποχή, η πανδημία είχε δείξει σημαντικές αλλαγές σε όλο τον κόσμο. Η Κίνα είχε μερικούς από τους πιο σκληρούς κανόνες για την καραντίνα σε ισχύ και ήταν επίσης η κύρια πηγή για την κατασκευή κονσολών PS5. Πέρα από αυτό, η Sony έπρεπε ακόμα να καταλάβει πώς θα πουλούσε τις κονσόλες όταν οι άνθρωποι ενθαρρύνονταν να αποφύγουν τις αγορές προϊόντων από καταστήματα εκτός αν ήταν απολύτως απαραίτητο.

Ο Jim Ryan είπε: «Κατασκευάζουμε την μεγάλη πλειοψηφία των PlayStation στην Κίνα. Το να τελειώνουμε τα games όταν οι developers δεν είχαν χρόνο ούτε να μαζευτούν για φαγητό και να μιλήσουν ήταν ένα ακόμη θέμα. Και βέβαια το ότι δεν μπορούσαμε να πουλήσουμε το προϊόν στους καταναλωτές μας όταν τα καταστήματα ήταν τελείως κλειστά".

Ο Jim Ryan θα συνταξιοδοτηθεί επίσημα από την Sony τον Μάρτιο του 2024 και ο πρόεδρος της Sony, ο Hiroki Totoki θα αναλάβει τον ρόλο του ως προσωρινός CEO της εταιρείας την 1η Απριλίου. Ενώ η εταιρεία αντιμετώπισε ζητήματα σχετικά με την πανδημία, τους scalpers και τους περιορισμούς εφοδιασμού στα πρώτα χρόνια της ύπαρξής του PS5, η κονσόλα εξακολουθεί να έχει εντυπωσιακά νούμερα σε πωλήσεις. Τον Νοέμβριο του 2023 η Sony ανέφερε ότι πουλήθηκαν 50 εκατομμύρια κονσόλες PS5, αλλά μείωσε την πρόβλεψή της για τον αριθμό των κονσολών PS5 που αναμένει να πουλήσει πριν από τα τέλη Μαρτίου από 25 εκατομμύρια σε 21 εκατομμύρια - μια κίνηση που της κόστισε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία στην αγορά, αφού η τιμή της μετοχής της έπεσε από τα 95 στα 90 δολάρια και πλέον βρίσκεται ακόμη πιο χαμηλά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Feb 2024 22:06 #275132 by Nikos Georgopoulos
Το PlayStation VR 2 προσθέτει υποστήριξη για PC Games το 2024




H Sony ελπίζει να βελτιώσει τις πωλήσεις του VR.

Στο πλαίσιο μιας ανάρτησης στο PlayStation Blog που φαίνεται να επικεντρώνεται γύρω από την ανακοίνωση νέων games για το νέο PlayStation VR2, η Sony αποκάλυψε ότι σκοπεύει φέτος να προσθέσει συμβατότητα με PC στο VR headset.

Η Sony αναφέρει στο blog της: "Χαιρόμαστε να ανακοινώσουμε ότι αυτήν τη στιγμή δοκιμάζουμε τη δυνατότητα για τους παίκτες του PSVR 2 να έχουν πρόσβαση σε επιπλέον games στο PC, προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία games εκτός από τους τίτλους του PSVR 2 που είναι διαθέσιμα μέσω του PS5. Ελπίζουμε αυτό να γίνει διαθέσιμο το 2024, οπότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες ενημερώσεις." Ο επικεφαλής της παγκόσμιας επιχειρηματικής δραστηριότητας της Sony Interactive Entertainment Eric Lempel εξήγησε ότι οι πωλήσεις του PSVR 2 πήγαιναν "καλά", όμως ανέφερε επίσης ότι η Sony περίμενε περισσότερα από την αγορά των VR games. "Νομίζω ότι υπήρχε μια υψηλότερη προσδοκία γενικά για το τι θα έκανε το VR στο gaming", είπε ο Lempel στους Financial Times πέρυσι.



Η Sony κυκλοφόρησε το PSVR 2 τον Φεβρουάριο του 2023, και ενώ το headset διαθέτει εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά σε σύγκριση με ανταγωνιστές όπως το Quest 3, το κύριο μειονέκτημά του είναι ότι χρειάζεται να είναι συνδεδεμένη με ένα PS5 για να λειτουργήσει και η βιβλιοθήκη της αυξάνεται με πολύ αργό ρυθμό. Ο Eric Lempel, προηγουμένως χαρακτήρισε τον τομέα της εικονικής πραγματικότητας ως "δύσκολη" κατηγορία για την εταιρεία. Ωστόσο, οι κάτοχοι του PSVR 2 μπορούν να περιμένουν με ανυπομονησία αρκετά νέα games και ενημερώσεις σύντομα. Το Action-Αdventure The Wizards - Dark Times: Brotherhood και το δωρεάν DLC για το Arizona Sunshine 2 είναι ήδη διαθέσιμα και θα ακολουθηθούν από τέσσερις ακόμη τίτλους μέσα στο 2024.

Τα games που έρχονται στο PSVR 2 είναι:
- The Wizards - Dark Times: Brotherhood -- διαθέσιμο
- Arizona Sunshine 2 free DLC update -- διαθέσιμο
- Little Cities: Bigger – 22 Μαρτίου
- Wanderer: The Fragments of Fate – 27 Ιουνίου
- Zombie Army VR -- 2024
- Soul Covenant – 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

02 Mar 2024 11:31 #275209 by Nikos Georgopoulos
Παραιτήσεις στην Firesprite, θυγατρική της Sony, λόγω «τοξικής κουλτούρας»




Απομακρύνθηκαν γνωστοί επικεφαλής της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα είπαν το προσωπικό της Firesprite στο Eurogamer ως μέρος μιας έρευνας για την εταιρεία που ξεκίνησε πριν από τις απολύσεις που ανακοίνωσε η Sony αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία ανάπτυξης Firesprite που εξαγοράστηκε από τη Sony υπέστη πρόσφατα αποχωρήσεις γνωστών ατόμων στην gaming βιομηχανία, εν μέσω κατηγοριών για τοξική κουλτούρα στο χώρο εργασίας.

Η Firesprite κυκλοφόρησε τον τίτλο Horizon Call of the Mountain του PlayStation VR2 πέρυσι, αφού εξαγοράστηκε από τη Sony το 2021. Όμως το αποτέλεσμα της περιόδου της υπερβολικής εργασίας για την κυκλοφορία αυτού του game και οι αλλαγές των senior leaders της εταιρείας οδήγησαν στη συνέχεια σε δυσαρέσκεια στην εταιρεία. Πιο ανησυχητικές είναι οι αναφορές από πηγές ότι δύο senior leaders από την XDev, η οποία είναι εταιρεία της Sony για support, που προσλήφθηκαν για να βοηθήσουν την Firesprite, έχουν κατηγορηθεί έκτοτε για σεξουαλικές διακρίσεις και διακρίσεις βάσει ηλικίας ατόμων. Μια μεταγενέστερη εσωτερική έρευνα από τη Sony λέγεται ότι είχε ως αποτέλεσμα να απορριφθούν οι ισχυρισμοί ως «παρεξήγηση».

Περικοπές θέσεων εργασίας στη Firesprite ανακοινώθηκαν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ως μέρος των μαζικών απολύσεων στη Sony Interactive Entertainment. Περίπου 900 υπάλληλοι της SIE (που ισοδυναμεί με 8%) θα χάσουν τη δουλειά τους, αν και δεν είναι σαφές πόσοι στη Firesprite επηρεάζονται. Το Bloomberg ανέφερε ότι στο live service της εταιρίας, το Twisted Metal project ακυρώθηκε ως αποτέλεσμα της απώλειας θέσεων εργασίας. Η εταιρεία εργαζόταν επίσης ξεχωριστά σε ένα άλλο game με υψηλή δημοσιότητα σε ένα franchise της Sony.

Πριν από αυτές τις απολύσεις, πηγές λένε ότι ένας «ανησυχητικός» αριθμός εργαζομένων είχε εγκαταλείψει την εταιρεία τους τελευταίους μήνες μετά μια bonus πληρωμή τον Οκτώβριο, με σκοπό να ανταμείψει το προσωπικό που παρέμεινε στην εταιρεία μετά την εξαγορά της Sony για περαιτέρω χρονικό διάστημα. Οι κριτικές υπαλλήλων για το Firesprite στην ιστοσελίδα Glassdoor περιγράφουν «φρικτούς» επικεφαλείς της εταιρείας που «ξεφεύγουν από τα βάθη» και «απλώς νοιάζονται για τα χρήματά τους», οδηγώντας σε μια «τοξική κουλτούρα εκφοβισμού» και «κουλτούρα φόβου». Μια πρόσφατη κριτική έχει μια πιο συμπαθητική άποψη, ωστόσο, δηλώνοντας ότι ο «παλιό τρόπος» της Firesprite ήταν αποδιοργανωμένος και η Sony έχει ξαναδιαμορφώσει την εταιρεία. Άλλοι είπαν ότι δεν ήθελαν να λάβουν μέρος σε αυτήν την έρευνα από φόβο αντιεκδίκησης.

Ενώ ορισμένοι υπάλληλοι λένε ότι πίστευαν ότι χρειαζόταν αλλαγή στην εταιρεία μετά την εξαγορά από το PlayStation, άλλοι πρότειναν ότι η άποψη της Sony είχε αλλάξει την κουλτούρα στην εταιρεία. Η συνολική εικόνα ήταν μία πολύ διαφορετική Firesprite από αυτή που υπήρχε πριν από την εξαγορά. Η Sony διατηρεί εδώ και καιρό στενή σχέση με τη Firesprite. Η εταιρεία έφτιαξε το exclusive game του PlayStation 4, το The Playroom και την μετέπειτα επέκτασή του, και ήταν επίσης πίσω από το spin-off της LittleBigPlanet, το Run Sackboy Run. Μετά από το development σε πολλά άλλα projects για το PlayStation VR, η εξαγορά της Firesprite από τη Sony δεν προκάλεσε έκπληξη. Η εξαγορά - άγνωστη για το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού μέχρι τη δημόσια ανακοίνωσή της - αντιμετωπίστηκε με προσεκτική θετικότητα. Πολλοί υπάλληλοι ήταν θαυμαστές του PlayStation και ενθουσιάστηκαν με τα νέα - ελπίζοντας για καλύτερη ασφάλεια εργασίας, υποστήριξη και άλλα προνόμια, ενώ δεν θα συμφωνούσαν όλοι με τον κίνδυνο νέων εταιρικών διαδικασιών. Ωστόσο, πολλά γεγονότα οδήγησαν σε σημαντικές αλλαγές στην ηγεσία στη Firesprite. Αυτό περιελάμβανε το θλιβερό θάνατο ενός «αναντικατάστατου» HR leader, αφήνοντας τη μικρή ομάδα HR της εταιρείας φέρεται να μην μπορεί να διαχειριστεί το προσωπικό της, ενώ ενσωμάτωσε επίσης τις πολιτικές HR της Sony, εξαιτίας της εξαγοράς.

Όλοι εκτός από έναν από τους αρχικούς ιδρυτές της Firesprite έχουν πλέον εγκαταλείψει την εταιρεία τον περασμένο χρόνο. Μια πηγή στο Eurogamer λέει: «Το τελευταίο από αυτά που έκαναν τη Firesprite ένα καλό μέρος για να δουλέψουν ήταν μαζί τους». Υπάρχουν σκέψεις ότι οι ιδρυτές αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από τη Sony αντί να αποχωρήσουν οικειοθελώς. Η ξαφνική αποχώρηση του πρώην επικεφαλή της εταιρείας Graeme Ankers, για παράδειγμα, τον Μάιο, χαρακτηρίστηκε απίστευτη, καθώς, με βάση τις πρόσφατες συναντήσεις όλων των εταιρειών, φαινόταν να σχεδιάζει για το μακροπρόθεσμο μέλλον της εταιρείας. Νέοι επικεφαλείς ήρθαν στη συνέχεια από την XDev. Μέλος του προσωπικού περιέγραψε τα νέα αφεντικά είτε ως «έξω από το βάθος τους» είτε ότι είχαν διαφορετικές αξίες από τους αρχικούς ιδρυτές της Firesprite. Άλλο μέλος είπε: «Φαίνεται ότι οι επικεφαλείς δεν χρειάζονται να κερδηθούν. Και η εμπιστοσύνη έχει χαθεί.» Μια άλλη πηγή τους περιέγραψε ως «ανεπαρκές τοξικό χάος», «τύραννους» και «νταήδες» που συμπεριφέρονται στους ανθρώπους «σαν να είναι εργοστάσιο».

Μια εσωτερική έρευνα έλαβε χώρα μετά από περίπου 13 καταγγελίες παραπόνων που υποβλήθηκαν εναντίον δύο ηγετών της XDev σχετικά με τις σεξουαλικές διακρίσεις και τις ηλικιακές διακρίσεις. Ενώ οι πηγές λένε ότι η Sony απέρριψε αυτές τις καταγγελίες ως παρεξήγηση, ορισμένοι από τους εμπλεκόμενους διερεύνησαν νομικές επιλογές για να προχωρήσουν περαιτέρω το θέμα και έκτοτε έλαβαν οικονομική πληρωμή από τη Sony. Ένας πρώην υπάλληλος είχε μια πιο θετική άποψη, δηλώνοντας: «Ποτέ δεν είδα τίποτα άλλο εκτός από επαγγελματισμό από επικεφαλείς και διευθυντές». Ένας άλλος είπε ότι η Sony «έπαιξε πολιτικά παιχνίδια και είχε τοποθετήσει τους συντρόφους της επικεφαλείς», αλλά παραδέχτηκε ότι η εταιρεία χρειαζόταν αλλαγές για να αποφύγει την ακύρωση έργων και αν είχαν γίνει αλλαγές νωρίτερα ίσως να είχαν ξανασκεφτεί να αποχωρήσουν.

Οι πηγές συμφωνούν ότι το αποτέλεσμα της εξαγοράς ήταν διπλό. Η πίεση αυξήθηκε μέχρι την κυκλοφορία του Horizon Call of the Mountain. Άλλες πηγές λένε ότι η εταιρική κουλτούρα έχει καταρρεύσει. Λέγεται ότι η εταιρεία εργαζόταν σε μια σειρά από projects πριν από την εξαγορά, τα οποία στη συνέχεια ενώθηκαν, ασκώντας πίεση στους επικεφαλείς του project. Το προσωπικό μεταφέρθηκε σε νέα projects για τα οποία δεν ενδιαφέρονταν, είπαν ορισμένες πηγές, ενώ η υποστήριξη για τη μεσαία διοίκηση απολύθηκε καθώς η ηγεσία της Sony επικεντρώθηκε σε πιο πιεστικά ζητήματα. Μια ώθηση για την πρόσληψη συγκεκριμένων ανθρώπων έγινε μόνο και μόνο για να χαλάσει αυτή η προσπάθεια λόγω ενός παγώματος προσλήψεων από τη Sony. Μια πηγή ανέφερε: «Η Sony έχει διαπράξει το χειρότερο δυνατό λάθος αγοράζοντας μια εταιρεία και ανακατεύτηκε σε σημείο που μπορεί να καταλήξει σε μια σπείρα θανάτου και να μην μπορέσει να ολοκληρώσει κανένα από τα projects στα οποία εργάζεται».

Συγκεκριμένα, στο Horizon, πηγές αναφέρουν ότι υπήρξε πίεση και από τους δημιουργούς του Horizon Zero Dawn, την Guerrilla, η οποία ήταν «προστατευτική» για το franchise και τους χαρακτήρες της που χρησιμοποιούνται από άλλη εταιρεία. Η Firesprite έπρεπε να αναπτύξει το Call of the Mountain σε ένα σύστημα υψηλής ποιότητας του PSVR2 και να τηρήσει την καθορισμένη ημερομηνία για την κυκλοφορία του, αφού μεταφέρθηκε από το development για το PS4 στο PS5. Η ομάδα του project διπλασιάστηκε σε τρεις μήνες, αλλά αυτό άλλαξε τη δυναμική της και ήταν δύσκολο να ενσωματωθούν νεοεισερχόμενοι. Μια πηγή αναφέρει: «Υπήρχε μεγάλη πίεση στην ομάδα, όχι μόνο για να παραδώσει ένα game, αλλά και να αλλάξει πλατφόρμες και συστήματα, να ενσωματώσει νέους εργαζομένους. Ο σκοπός δεν επρόκειτο να αλλάξει, η ποιότητα δεν επρόκειτο να αλλάξει και η ημερομηνία λήξης δεν επρόκειτο να αλλάξει». Ως αποτέλεσμα, το game υπέστη υπερβολική περίοδο εργασίας μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Εν τω μεταξύ, άλλα projects απέτυχαν να προχωρήσουν ως αποτέλεσμα, αφήνοντας το προσωπικό απογοητευμένο.

Οι υπάλληλοι της Firesprite λένε ότι η εταιρεία ήταν παλαιότερα γνωστή για την κουλτούρα της θετικότητάς της, αλλά πηγές ισχυρίζονται ότι αυτό δεν έχει υποστηριχθεί στον ίδιο βαθμό από τη Sony και η νεοεγκατεστημένη εταιρεία της δεν έχει επιδείξει τις ίδιες αξίες. Πρώην μέλη του προσωπικού λένε ότι οι μεγάλες δημιουργικές αποφάσεις απορρίφθηκαν στις ομάδες με ασυμπαθητικό τρόπο με μια στάση «απλά κάνε τη δουλειά σου». Καθώς αυξάνονται οι καταγγελίες, πηγές λένε ότι η Firesprite είπε ότι δεν υπήρχαν προβλήματα παρά τις απολύσεις και την αποχώρηση του προσωπικού. Άλλοι είχαν μια πιο θετική εμπειρία, αναφέροντας την «ισχυρή ώθηση της νέας διοίκησης για ένταξη» με «άτομα από ένα ευρύτερο φάσμα προέλευσης, εθνοτήτων και ταυτοτήτων φύλου να εκτιμώνται και να συνεργάζονται». Μια άλλη πηγή είπε ότι είναι πραγματικά δύσκολο να καταλάβει κανείς την δυσκολία (της κατάστασης), αλλά πρόσθεσε: «Δεν είναι απλώς εξάντληση, είναι άγχος. Οι εργαζόμενοι νιώθουν ότι δεν υποστηρίζονται».

Οι αξιολογήσεις της απόδοσης του προσωπικού συμβάδιζαν με το τέλος του project για το Horizon, αλλά λόγω της αποχώρησης τόσο πολλών υπαλλήλων, πολλοί από τους υπόλοιπους έμειναν χωρίς κριτικές ή προσαρμογές μισθών από τους line managers. Μια πηγή περιέγραψε ότι έπρεπε να κάνει μια αξιολόγηση απόδοσης σε κάποιον που δεν το είχαν κάνει, χωρίς σχόλια από προηγούμενο διευθυντή ή κατεύθυνση από το HR. Κάποιος είπε: «Αυτό είναι κακή διαχείριση». Μια άλλη πηγή άφησε τη Firesprite να νιώθει «απογοητευμένη», περιγράφοντας την εταιρεία ως «πλοίο που βυθίζεται».

Για το μέλλον, λοιπόν, πηγές προτείνουν η ηγεσία να επανεξετάσει τις αρχές της εταιρείας, να ακούσει το προσωπικό του και να αποφασίσει ποια θα είναι η κουλτούρα. Επιπλέον, η Firesprite θα πρέπει να αναζητήσει νέους τρόπους σκέψης και ηγετικής ικανότητας εκτός της Sony. Μια πηγή, συσχετίζοντας την κατάσταση της Firesprite με απολύσεις σε όλη την ευρύτερη βιομηχανία και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη φήμη τόσο της εταιρείας όσο και του ίδιου του PlayStation, λέει: «Δεν θέλω να δουλέψω ξανά στη Firesprite ή ακόμα και στη Sony».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 Mar 2024 20:14 #275482 by Nikos Georgopoulos
Η Sony κέρδισε δικαστική αγωγή 500 εκατομμυρίων δολαρίων για το DualSense




Eναντίον της Genuine Enabling Technology.

Η Sony κέρδισε επιτυχώς μια δίκη εναντίον της. Η Sony είχε μηνυθεί για 500 εκατομμύρια δολάρια. Τελικά ένας δικαστής του Περιφερειακού Δικαστηρίου των ΗΠΑ αποφάσισε υπέρ της εταιρείας.

Η μήνυση βασιζόταν σε μία controller-to-console μέθοδο επικοινωνίας της Sony και η καταγγελία ήταν της Genuine Enabling Technology – μία εταιρεία που έχει κάνει πολλές μηνύσεις στο παρελθόν. Η Genuine Enabling Technology κατέθεσε αρχικά καταγγελία κατά της εταιρείας το 2017, υποστηρίζοντας ότι η Sony είχε παραβιάσει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της. Συγκεκριμένα, αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας είχε τον τίτλο «Μέθοδος και Συσκευή για την Παραγωγή Συνδυασμένης Ροής Δεδομένων και Ανάκτηση από αυτήν της Αντίστοιχης Ροής Εισόδου του Χρήστη και Τουλάχιστον Ενός Σήματος Εισόδου». Στη συνέχεια, η Sony είπε ότι η εταιρεία δεν είχε δώσει αρκετά στοιχεία για να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς της ότι ένα στοιχείο στα χειριστήρια του PlayStation ήταν "δομικά ισοδύναμο" με τα διαγράμματα που εμφανίζονται στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της GET.

Τελικά, ένας δικαστής αποφάσισε να υποστηρίξει τη Sony, όπως αναφέρθηκε στο site που συνεργάζεται στενά με το Eurogamer , το GamesIndustry.biz . Νωρίτερα, αυτή την εβδομάδα σε ένα Memorandum Opinion, o δικαστής είπε ότι η GET «απέτυχε να εγείρει αμφισβήτηση των γεγονότων». Ως αποτέλεσμα αυτού του πορίσματος, έκαναν δεκτό το αίτημα του κατόχου της πλατφόρμας για συνοπτική απόφαση περί μη παραβίασης, κλείνοντας την υπόθεση.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η GET προσπαθεί να κάνει μήνυση. Η GET έχει εκφράσει παρόμοια παράπονα για την Nintendo και το δικαστήριο αποφάσισε υπέρ της Nintendo, αλλά ακύρωσε αυτήν την απόφαση το 2022. Η δικαστική διαμάχη εναντίον της Nintendo ακόμα συνεχίζεται.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Apr 2024 09:58 #275672 by Nikos Georgopoulos
Η Sony θέλει να εξαγοράσει την Paramount




Μαζί με μία ακόμη εταιρεία.

Η Sony και η Apollo Global Management θέλουν να αγοράσουν την Paramount.

Στον αγώνα για την απόκτηση της Paramount, η Skydance Media έχει ακόμα τον πρώτο λόγο. Αλλά μπορεί να υπάρχουν περισσότεροι παίκτες. Σύμφωνα με τους New York Times , μια επενδυτική εταιρεία, η Apollo Global Management, βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Sony Pictures για μια κοινή προσφορά για την εξαγορά της Paramount, του ιστορικού στούντιο πίσω από το Mission: Impossible και πολλά άλλα franchise ταινιών και τηλεοπτικών σειρών.

Επίσημα, ούτε η Sony ούτε η Apollo βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε διαπραγματεύσεις με την ίδια την Paramount, η οποία συνομιλεί μόνο με τη Skydance. Ωστόσο, η πιθανή συμφωνία με τη Skydance δεν έτυχε θετικής υποδοχής από πολλούς από τους επενδυτές της Paramount. Το Bloomberg λέει ότι ο επενδυτής της Paramount William Riley, ενημέρωσε επισήμως την πρόεδρο της Paramount, Shari Redstone. Επειδή η Redstone έχει έλεγχο συμμετοχής στη μετοχή της Paramount, αυτή τη στιγμή πιέζει για πώληση στη Spyglass χωρίς να ζητήσει από τους υπόλοιπους μετόχους να την ψηφίσουν.

Κατά τη διάρκεια ενός προγενέστερου σταδίου διαπραγματεύσεων, η Apollo επέκτεινε μια προσφορά για την Paramount που θα είχε αξία 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία περιελάμβανε το χρέος της Paramount. Η Paramount φαίνεται ότι αγνόησε αυτή την προσφορά επειδή βρίσκεται στη μέση μιας συμφωνίας αποκλειστικότητας για διαπραγματεύσεις με τη Skydance. Η New York Post ανέφερε πρόσφατα ότι η Paramount και η Skydance ενδέχεται να μην κλείσουν μια συμφωνία πριν λήξει αυτή η αποκλειστική περίοδος στις 3 Μαΐου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification