Ross Brierley: H Ghostlight δημιουργήθηκε το 2004 με σκοπό να μεταφέρει ιαπωνικούς τίτλους για το PS2 στην ευρωπαϊκή αγορά. Το πρώτο παιχνίδι μας ήταν το Shin Megami Tensei: Lucifer’s Call και στη συνέχεια ακολούθησε η κυκλοφορία της σειράς Digital Devil Saga. Όλες οι παραπάνω κυκλοφορίες γνώρισαν σημαντική επιτυχία.
Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να επεκταθούμε σε ένα πιο ευρύ κοινό εκδίδοντας τα Dancing On Ice και το International Athletics για το Wii και το DS. Παρόλα αυτά, αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε σε αυτό που γνωρίζουμε και αγαπάμε περισσότερο, τα jrpg. Στο ενεργητικό μας έχουμε ως τώρα πολλές κυκλοφορίες σε αυτό το είδος όπως τα Persona 3 Portable, Persona 2: Innocent Sin, τη σειρά Agarest και Legend of Heroes: Trails in the Sky.
Επόμενο παιχνίδι μας είναι το Fate/Extra για το PSP, το οποίο θα βγει στις 4 Μαΐου και φυσικά έχουμε πολλά σχέδια ακόμα τα οποία θα αποκαλύψουμε σύντομα.
GW: Πρόσφατα αποκτήσατε άδεια από τη Nintendo για να κυκλοφορήσετε τίτλους στο Nintendo 3DS. Μπορείτε να μας πείτε δυο λόγια για αυτή τη συνεργασία; Σχεδιάζετε να μεταφέρετε jrpg της κονσόλας στην Ευρώπη;
RB: To πρώτο παιχνίδι μας στο 3DS θα είναι το Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked. Στη συμφωνία μας με την Nintendo δεν ειπώθηκε για το ποια ακριβώς παιχνίδια θα βγάλουμε απλά μας έδωσαν το licence και πρόσβαση στον απαιτούμενο εξοπλισμό για να τα “τυπώσουμε”.
GW: Δώστε μας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το project σας Fate/Extra. Από όσο γνωρίζουμε είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεστε με την Type-Moon και την Image-Epoch. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτή τη κυκλοφορία;
RB: Είναι πράγματι η πρώτη φορά που συνεργαζόμαστε με την Type-Moon και την Image Epoch και ως τώρα οι εμπειρίες που έχουμε αποκομίσει είναι μόνο θετικές. Εγώ προσωπικά είμαι χρόνια οπαδός της anime σειράς οπότε έχω κάθε λόγο να είμαι παραπάνω χαρούμενος.
Είναι πράγματι δύσκολο για μια κυκλοφορία στο PSP να αποδώσει καρπούς αφού όπως γνωρίζετε η κονσόλα έχει κάνει πια τον κύκλο της. Παρόλα αυτά τα pre-orders της collector’s edition πηγαίνουν εξαιρετικά καθώς έχουμε αρκετά μεγάλο πυρήνα οπαδών. Γι’ αυτό το λόγο προσφέρουμε συνεχώς περισσότερα πράγματα σε κάθε collector’s ώστε να ανταμείψουμε τον κόσμο για την υποστήριξή του.
GW: Θα θέλαμε να μας δώσετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με την σειρά Agarest: Generations of War. Έχετε ήδη ανακοινώσει μια κυκλοφορία για το καλοκαίρι. Έχετε να μας δώσετε κάποιο update σχετικά με την ημερομηνία που θα βγει;
RB: Εργαζόμαστε ιδιαίτερα σκληρά πάνω στο συγκεκριμένο παιχνίδι ώστε να κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι όπως έχουμε ανακοινώσει, αλλά για την ώρα δεν μπορώ να σας πω περισσότερα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όπως και τα δύο προηγούμενα θα κυκλοφορήσει και σε συλλεκτική έκδοση.
GW: Ποιο είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά παιχνίδι σας;
RB: Χωρίς αμφιβολία το Persona 3 Portable, το οποίο πήγε καλά τόσο ψηφιακά στο PSN όσο και σε retail. Μάλιστα κάποια στιγμή κατάφερε να μπει στα UK Charts.
RB: Εργαζόμαστε ιδιαίτερα σκληρά πάνω στο συγκεκριμένο παιχνίδι ώστε να κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι όπως έχουμε ανακοινώσει, αλλά για την ώρα δεν μπορώ να σας πω περισσότερα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όπως και τα δύο προηγούμενα θα κυκλοφορήσει και σε συλλεκτική έκδοση.
GW: Ποιο είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά παιχνίδι σας;
RB: Χωρίς αμφιβολία το Persona 3 Portable, το οποίο πήγε καλά τόσο ψηφιακά στο PSN όσο και σε retail. Μάλιστα κάποια στιγμή κατάφερε να μπει στα UK Charts.
GW: Είστε θετικοί στο ενδεχόμενο να κάνετε port τίτλους στο Xbox 360; Πολλοί Ευρωπαίοι fans περιμένουν εδώ και καιρό τα Spectral Force 3 και Operation Darkness.
RB: Δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει license από την Microsoft. Είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε όμως και ελπίζουμε στο μέλλον να καταφέρουμε να κυκλοφορήσουμε παιχνίδια στο Xbox 360.
GW: Η Ghostlight έχει κυκλοφορήσει πολλούς τίτλους της σειράς Shin Megami Tensei. Στην Ιαπωνία κυκλοφορεί σε λίγους μήνες το Eternal Punishment, υπάρχει πιθανότητα να το μεταφέρετε στα μέρη μας;
RB: Όπως γνωρίζετε είμαστε φανατικοί με την σειρά αλλά για την ώρα δεν μπορώ να αποκαλύψω τα σχέδια μας πάνω σε αυτό το θέμα. Μείνετε συντονισμένοι πάντως!
GW: Πριν από μερικούς μήνες ανακοινώσατε ότι τα Digital Devil Saga 1&2 θα μεταφερθούν στο PSN, ποτέ πρόκειται να συμβεί;
RB: Αυτό είναι θέμα της Sony και όχι δικό μας, καθώς εμείς τους έχουμε ήδη παραδώσει το υλικό. Ελπίζουμε πως δεν θα καθυστερήσουν να τα κυκλοφορήσουν.
RB: Δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει license από την Microsoft. Είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε όμως και ελπίζουμε στο μέλλον να καταφέρουμε να κυκλοφορήσουμε παιχνίδια στο Xbox 360.
GW: Η Ghostlight έχει κυκλοφορήσει πολλούς τίτλους της σειράς Shin Megami Tensei. Στην Ιαπωνία κυκλοφορεί σε λίγους μήνες το Eternal Punishment, υπάρχει πιθανότητα να το μεταφέρετε στα μέρη μας;
RB: Όπως γνωρίζετε είμαστε φανατικοί με την σειρά αλλά για την ώρα δεν μπορώ να αποκαλύψω τα σχέδια μας πάνω σε αυτό το θέμα. Μείνετε συντονισμένοι πάντως!
GW: Πριν από μερικούς μήνες ανακοινώσατε ότι τα Digital Devil Saga 1&2 θα μεταφερθούν στο PSN, ποτέ πρόκειται να συμβεί;
RB: Αυτό είναι θέμα της Sony και όχι δικό μας, καθώς εμείς τους έχουμε ήδη παραδώσει το υλικό. Ελπίζουμε πως δεν θα καθυστερήσουν να τα κυκλοφορήσουν.
GW: Ποια είναι η άποψη σας για τα DLC; Κάποια από τα παιχνίδια σας έχουν πλούσιο DLC περιεχόμενο το οποίο διατίθεται όμως δωρεάν ή σε πολύ χαμηλή τιμή. Αυτή είναι η πολίτικη της εταιρίας σας;
RB: Τα DLC είναι ένα τρόπος να προσφέρεις περισσότερα πράγματα στον παίχτη και να δώσεις μεγαλύτερο χρόνο ζωής σε ένα παιχνίδι. Η πολιτική της εταιρίας μας είναι να προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο, σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή.
GW: Μπορείτε να κλείσετε τη συνέντευξη με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.
RB: Εγώ σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε. Εύχομαι να απολαύσετε τα παιχνίδια μας.
RB: Τα DLC είναι ένα τρόπος να προσφέρεις περισσότερα πράγματα στον παίχτη και να δώσεις μεγαλύτερο χρόνο ζωής σε ένα παιχνίδι. Η πολιτική της εταιρίας μας είναι να προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο, σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή.
GW: Μπορείτε να κλείσετε τη συνέντευξη με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.
RB: Εγώ σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε. Εύχομαι να απολαύσετε τα παιχνίδια μας.