Ειδήσεις RPG CD Projekt Red: "Το περιεχόμενο του The Witcher 3 νομίζαμε ότι δεν ήταν αρκετο"

CD Projekt Red: "Το περιεχόμενο του The Witcher 3 νομίζαμε ότι δεν ήταν αρκετο"

Thursday, 17 Oct 2019  | in RPG | Γράφτηκε από τον Βασίλης Κτενίδης  
https://mail.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/78/be/1a/the-witcher-3-67-1571328653.jpg
 

CD Projekt Red: "Το περιεχόμενο του The Witcher 3 νομίζαμε ότι δεν ήταν αρκετο"

Δήλωσε τους προβληματισμούς του ο Jacub Szamalek.

 

Σε νέα συνέντευξη που έδωσε ο lead writer της CD Projekt Red, Jakub Szamalek, αναφέρει πως ήταν ανήσυχος για το αν το The Witcher 3 έχει αρκετό περιεχόμενο.

“Είχαμε πολλά διαγράμματα και πλάνα για να χτίσουμε ολόκληρη την εικόνα του game, αλλά ήταν κάτι πολύ δύσκολο” λέει ο Jakub Szamalek, “Ανησυχούσαμε πολύ για το αν υπάρχουν ή όχι αρκετά quests, αρκετοί διάλογοι και συνεπώς περιεχόμενο για να κρατήσει απασχολημένους τους παίκτες. Προφανώς κάναμε μεγάλο λάθος, διότι τελικά δεν λείπει τίποτα από το game. Πάραυτα ήταν πολύ δύσκολο να το διακρίνει κανείς όταν βρισκόμασταν ακόμη στην δημιουργία του.”

Ο Jakub Szamalek προσθέτει επίσης ότι ένα από τα μεγάλα τεχνικά προβλήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η ομάδα ανάπτυξης , ήταν ότι το The Witcher 3 ήταν το πρώτο open world game που ανέπτυσσε. Συνεχίζει, λέγοντας ότι η ανάπτυξη του game και η ανάπτυξη του engine ήταν εργασίες που γίνονταν ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα την μερική αστάθεια του game και συνεχείς μικρό-προσθήκες.

“Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν όσοι δεν βρίσκονται μέσα στη βιομηχανία του gaming, είναι ότι ένα video game αποτελείτε από πάρα πολλά κομμάτια, χωρίς την δυνατότητα να δεις ολόκληρο το game πριν από το τέλος της δημιουργίας του, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να προβλέψεις τα σφάλματα που δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη.”, συνεχίζει ο Jakub Szamalek  “Όταν ετοιμάζεις κάποια θεατρική παράσταση για παράδειγμα, μπορεί να μην έχεις τα κοστούμια ή τα σκηνικά, όμως μπορείς να δεις τον ηθοποιό να αφηγείται τα λόγια του, μπορείς να φανταστείς περίπου πως θα είναι το έργο, στα games αυτό είναι κάτι πολύ δύσκολο. Ακόμη και αν έχεις ξεκάθαρο στόχο και κατεύθυνση, μπορεί να βρεθείς σε πολύ διαφορετικό σημείο επειδή κάποιο κομμάτι του game κόβεται από το τελικό προϊόν, ή κάποιο νέο mechanic προστίθεται με συνέπεια να πρέπει να αλλάξεις το σενάριο, ή οι δοκιμαστές να αναφέρουν ελλείψεις σε εκείνον ή τον  άλλο τομέα.”

Το The Witcher 3 είναι πλέον διαθέσιμο σε PC, PS4, Xbox One και προσφάτως στο Nintendo Switch.

Διαβάστε τα reviews των The Witcher 3 και των expansions του και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification