Ειδήσεις Events CitizenCon 2019

CitizenCon 2019

Sunday, 24 Nov 2019  | in Events | Γράφτηκε από τον Γιώργος Τζίτζιφας  
Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας  

My mom says I'm special.
https://mail.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/19/8e/a5/citizencon-2019-77-1574627318.jpg
 

CitizenCon 2019

Όλα όσα ειπώθηκαν στην ετήσια εκδήλωση του Star Citizen.

 

Η ετήσια εκδήλωση της Cloud Imperium Games (CIG) έλαβε φέτος χώρα στο Manchester της Αγγλίας, όπου παρουσιάστηκαν σχέδια και νέα που αφορούν την ανάπτυξη του Star Citizen, ενός από τα πιο φιλόδοξα (αν όχι το πιο φιλόδοξο) video game projects, το οποίο είναι και η πιο πετυχημένη crowdfunding καμπάνια όλων των εποχών.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την παρουσίαση του διαφημιστικού spot του Anvil Carrack, το οποίο είναι το μεγαλύτερο εξερευνητικό διαστημόπλοιο του παιχνιδιού (μήκος 125μ) το οποίο έχει επιπλέον δυνατότητες μεταφοράς φορτίου, ιατρικής περίθαλψης και επιπλέον διαθέτει γκαράζ για όχημα εδάφους και υπόστεγο για μικρό ανιχνευτικό σκάφος κλάσης Pisces. Το εν λόγω πλοίο είναι ίσως το πιο πολυαναμενόμενο, καθώς πολλοί fans το βλέπουν ως ένα "σπίτι" το οποίο θα αποτελεί την βάση τους για περιπέτειες στο διάστημα, όπως στις σειρές sci-fi. Αν και πολλοί περίμεναν να ανακοινωθεί ότι το Carrack θα είναι σύντομα (ή ακόμα και άμεσα) διαθέσιμο για πτήση, τελικά ανακοινώθηκε ότι αυτό θα γίνει τον Φεβρουάριο του 2020. Δείτε το διαφημιστικό spot του Carrack παρακάτω:

Στη συνέχεια ξεκίνησε το πρώτο panel "The Adventure Begins" και στη σκηνή ανέβηκε ο δημιουργός του Star Citizen, Chris Robers (επίσης δημιουργός της σειράς Wing Commander και του Freelancer), o οποίος παρουσίασε ένα εκτενές gameplay demo στο οποίο πρωταγωνιστής ήταν το Carrack και το μικρό ανιχνευτικό που το συνοδεύει, το Pisces, ενώ παρουσιάστηκε και ο νέος πλανήτης MicroTech που θα περιλαμβάνεται στο επόμενο update της Alpha. Ο Roberts κάλεσε στη σκηνή και τον art director Ian Leyland, o οποίος μίλησε για το Planet Tech V4 της Cloud Imperium Games, την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τον σχεδιασμό πλανητών του Star Citizen. O Leyland έκανε μια επισκόπηση της τεχνολογίας αυτής σε σχέση με όσα φαίνονταν στο demo και o Roberts ανέφερε ότι επίσης όλοι οι ήδη υπάρχοντες πλανήτες και τα φεγγάρια τους θα έχουν υποστεί rework με την νέα τεχνολογία στο επόμενο update. Τέλος, αναφέρθηκε ότι στα κοντινά σχέδια είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του physical inventory και το να έχει σημασία το τι φοράτε όσον αφορά το σε τι μεγέθους κάθισμα θα μπορείτε να κάθεστε (δηλαδή ότι δεν θα μπορείτε να πιλοτάρετε πλοίο φορώντας FPS armor). Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρώτο panel παρακάτω:

Το δεύτερο panel "Terra Firmer" παρουσίασαν οι graphics engineering director, senior technical director και lead environment artist του Star Citizen και εμβάθυναν στην τεχνολογία του Planet Tech 4. Το ότι το Star Citizen δεν έχει καθόλου loading screens (πέραν του αρχικού loading όταν ανοίγετε το παιχνίδι), η μετάβαση ανάμεσα στις τοποθεσίες είναι μια μεγάλη πρόκληση του τεχνικού τομέα, καθώς πέρα από τον οπτικό τομέα, όταν μπαίνετε στην ατμόσφαιρα ενός πλανήτη, πρέπει να γίνουν αρκετές αλλαγές, όπως μετάβαση σε ατμοσφαιρικό μοντέλο πτήσης και να υπάρχουν ομαλές αλλαγές στο κλίμα όσο αλλάζετε περιοχή. Οι developers του panel έδωσαν πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το πως ξεκίνησε και το πως εξελίσσεται το Planet Tech, καθώς και για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν πλανήτες. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το panel παρακάτω (αν ασχολείστε με game development, ίσως να σας ενδιαφέρει παραπάνω):

Ο Leyland επέστρεψε στη σκηνή μαζί με τους environment artists για το τρίτο panel "Microtechnicalities", όπου μίλησαν για τον σχεδιασμό διαστημικών σταθμών, της πόλης New Babbage και του πλανήτη MicroTech. Δείτε το panel παρακάτω:

Το τέταρτο panel της ημέρας αφορούσε το lore και η αντίστοιχη ομάδα από στελέχη της CIG ανέπτυξε την πολιτική κατάσταση που επικρατεί στην αυτοκρατορία των ανθρώπων και επιπλέον ανακοίνωσαν την Galactapedia, μια online "εγκυκλοπαίδεια" για το Star Citizen. Δείτε το αντίστοιχο panel παρακάτω:

Την σκυτάλη στη σκηνή παρέλαβε ο Sean Tracy (content technical director), ο οποίος στο πέμπτο μέρος της εκδήλωσης "High Octane Game Mode" μίλησε για ένα νέο mode στο Star Marine (ένα in-game FPS video game) το οποίο ονομάζεται "Theatres of War" το οποίο θα εξομοιώνει μάχες από το παρελθόν του κόσμου του Star Citizen, περιλαμβάνει οχήματα σαν τα Battlefield και θα διεξάγεται σε τρεις φάσεις με objectives, ενώ οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές θα έχουν έως 20 παίκτες η κάθε μία. Το Theatres of War ήταν διαθέσιμο για δοκιμή στην εκδήλωση και θα μπει στην Alpha του Star Citizen στις αρχές του 2020 Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση παρακάτω:

To έκτο panel της εκδήλωσης "Building a Universe" είχε ως κύριο παρουσιαστή τον director του persistent universe του Star Citizen, Tony "Ζ" Zurovec (Ultima 7, Ultima 8, Crusader: No Remorse, Crusader: No Regret), o οποίος μίλησε για το πως το σύμπαν του Star Citizen αποκτά μια δυναμική και το πως το κάθε συμβάν επηρεάζει το άλλο. Για παράδειγμα, χρειάζεται να γίνονται αποστολές μεταφορών για αγαθά ώστε να είναι σταθερή η οικονομία και αυτό μπορεί να αλλάξει αν πχ παίκτες-πειρατές επιτίθενται σε εμπορικά πλοία ή αν τελειώσουν οι πόροι σε κάποια περιοχή πλούσια σε ορυκτά για mining. Επιπλέον, ο Zurovec ανέλυσε το πως σχεδιάζονται οι αποστολές του Star Citizen και εμβάθυνε στο σύστημα της οικονομίας του Star Citizen και πως αλληλεπιδρά με το υπόλοιπο gameplay. Δείτε το panel παρακάτω:

Την εκδήλωση έκλεισε ο Chris Roberts στο τελευταίο panel "The Adventure Continues", όπου έκανε μια επισκόπιση της προόδου της ανάπτυξης του Star Citizen σε σχέση με πέρσι, αλλά και το τι πρόκειται να προστεθεί στο άμεσο μέλλον. Σε αυτό το σημείο έκανε μια πολύ σημαντική δήλωση, ότι στο επόμενο update θα ενσωματωθεί η πρώτη δοκιμή του SSOCS (Server-Side Object Container Streaming), μιας τεχνολογίας με την οποία δεν θα χρειάζεται οι servers να φορτώνουν τα πάντα συνεχώς και θα επιτρέψει την επέκταση της διαθέσιμης περιοχής του παιχνιδιού, ενώ επίσης θα βελτιώσει τα framerates. Επιπλέον, ο Roberts δήλωσε ότι οι developers έχουν ήδη ξεκινήσει να δουλεύουν πάνω στο Server Meshing, μια τεχνολογία η οποία σε συνδυασμό με το SSOCS θα επιτρέπει περισσότερους παίκτες μέσα σε κάθε server. Επίσης αναφέρθηκε στα εφέ καιρικών συνθηκών που ετοιμάζονται, αλλά και στο πως ο καιρός θα επηρεάζει τον χαρακτήρα σας. Στο τέλος, ο Roberts κατενθουσίασε τους θεατές δείχνοντας την είσοδο ενός Carrack σε ένα jump point, την διαδρομή του μέσα σε ένα wormhole και την έξοδό του στο Pyro System, το δεύτερο ηλιακό σύστημα που θα προστεθεί στην Alpha το 2020. Δείτε το τελευταίο panel παρακάτω:

Στα υπόλοιπα panels (δεν έχουν ανέβει βίντεο ακόμα) ανακοινώθηκαν και δύο νέα επερχόμενα πλοία, το Argo Mole το οποίο είναι ένα μεσαίου μεγέθους mining σκάφος και το Kraken Privateer, ένα Capital ship-παραλλαγή του υπάρχοντος Kraken το οποίο θα λειτουργεί ως μια γιγάντια ιπτάμενη υπερ-αγορά. Επίσης αναφέρθηκαν μερικά concepts μελλοντικών πλοίων που σκέφτονται οι developers να αναπτύξουν. Επιπλέον κατά την διάρκεια της εκδήλωσης δόθηκαν λεπτομέρειες για το gameplay των φυλακών.

Το Star Citizen αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC. 

Κάντε κλικ εδώ για να δημιουργήστε account και να συμμετάσχετε στην Alpha, που είναι δωρεάν μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου (το link περιέχει referral code για να πάρετε 5000 in-game credits).

Διαβάστε περισσότερα για το Star Citizen και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification