Ειδήσεις Action God of War: "Κόψαμε πολλά boss fights από την τελική έκδοση"

God of War: "Κόψαμε πολλά boss fights από την τελική έκδοση"

Thursday, 17 Jan 2019  | in Action | Γράφτηκε από τον Γιάννης Σιδηρόπουλος   | (1 σχόλιο)
https://mail.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/e7/e1/6f/god-of-war-19-1547743791.jpg
 

God of War: "Κόψαμε πολλά boss fights από την τελική έκδοση"

Χρειαζόντουσαν μήνες ανάπτυξης για το καθένα.

Ο Cory Barlog αποκάλυψε πως το God of War δεν περιείχε όλα τα boss fights που σχεδίαζε.

Όταν ο director του God of War μίλησε στο Noclip, τέθηκε και το θέμα περί ποικιλίας των boss fights του παιχνιδιού. Το παραπάνω στοιχείο ίσως να αποτελεί και ένα από τα απειροελάχιστα πταίσματα του δημοφιλούς Action-Adventure, αφού υπήρξαν fans που με το δίκιο τους διαμαρτυρήθηκαν ότι πολλά εξ αυτών ήταν ίδια. Σύμφωνα με τον Cory Barlog, αυτά που είδαμε στο God of War δεν ήταν όλα όσα είχαν σχεδιάσει να προσθέσουν στην τελική έκδοση, ενώ δικαιολόγησε την Sony Santa Monica για την απόφασή της να αφήσει μερικά εκτός.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Κόψαμε πολλά bosses. Πολλά. Είχαμε πολλά περισσότερα. Ήταν ένα πολύ πιο φιλόδοξο, πιο τρελό παιχνίδι. Και όσο προχωρούσαμε στην ανάπτυξή του ανακαλύψαμε πως παραήταν μεγάλο και δεν μπορούσαμε να το πραγματοποιήσουμε”. Αξιοσημείωτο κομμάτι των δηλώσεων του ήταν το σημείο στο οποίο ανέφερε πως ένα boss fight χρειαζόταν περίπου 18 μήνες (1.5 χρόνο) για να αναπτυχθεί πλήρως και πάνω από 30 άτομα να είναι αφοσιωμένα σε αυτό. Συνεπώς, έπρεπε να περιορίσουν τον αριθμό των boss fights ώστε να μην χρειαστούν 7-8 χρόνια για το όλο development.

Για την ακρίβεια συμπλήρωσε: “Ένα boss απαιτεί 30 developers και ενάμισι χρόνο. Είναι μία τεράστια κλίμακα αν το καλοσκεφτείτε και αν το συγκρίνετε με άλλα games στα οποία χρειαστήκαμε ανάλογο διάστημα για να παράγουμε ολόκληρο video game”. Η ομάδα που ήταν υπεύθυνη για τα boss fights είχε πολλές ακόμη δουλειές να ολοκληρώσει, επομένως ήταν αναπόφευκτο το να μειώσουν το περιεχόμενο στα πρότυπα και τα πλάνα που μπορούσαν να φέρουν εις πέρας έγκαιρα. Το αποτέλεσμα, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό, αλλά ποιος ξέρει πως μπορεί να ήταν το God of War αν διέθετε όλα αυτά που κόπηκαν.

Διαβάστε το review του God of War και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 akiszax (Level 20) 18/01/2019 14:26
Είναι πολύ λογικό γιατί θα απαιτούσε πολυ περισσότερο χρόνο, αλλά και πάλι λυπάμαι πολύ που δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να απολαύσουμε περισσότερα boos :sigh:
Notification