Βασίλης Κτενίδης

Βασίλης Κτενίδης (Cefirul)
Experience: 2644 (536 points to next level)

 
600
30 minutes ago
Το Fortnite συνεργάζεται με την TIkTok για το νέο Emote Royale Contest 31 minutes ago

Όποιος κερδίσει θα δει την χορευτική του κίνηση ingame.

 

Το Fortnite συνεργάζεται με την TikTok για την νέα καμπάνια με θέμα τον χορό.

Το Emote Royale Contest είναι το νέο challenge που ανακοίνωσε η εταιρεία του δημοφιλούς battle royale μαζί με την εταιρεία που δημιούργησε την εφαρμογή του uber. Το σενάριο είναι απλό, βγάλτε βίντεο τον εαυτό σας να κάνει κάποια χορευτική κίνηση, μετά ανεβάστε το στο TikTok χρησιμοποιώντας το hashtag #EmoteRoyaleContest.

Ο νικητής θα αναδειχθεί από την Epic Games και θα δει την χορευτική του κίνηση να εισάγεται ingame στο Fortnite. Επίσης θα λάβει ως επιβράβευση 25,000 V-Bucks και ένα Fortnite VIP giveaway package. Αυτό συμπεριλαμβάνει 2 hoodies, μια τσάντα, ένα battle bus drone, ένα Funko toy, την Fortnite έκδοση του Jenga όπως και μερικά ακόμη έπαθλα.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα επιλεγμένα μουσικά κομμάτια για τον διαγωνισμό που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ. Οι επίσημοι κανόνες αναφέρουν ότι οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να εκτελέσουν original χορευτικές κινήσεις. Αυτή η σημείωση είναι αξιοπρόσεκτη αφού η Epic Games έχει αντιμετωπίσει πολλές φορές στο παρελθόν νομικές συγκρούσεις για πνευματικά δικαιώματα πάνω σε emotes χορού.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 18 Ιανουαρίου και θα τρέχει μέχρι τις 24 Ιανουαρίου.

Διαβάστε για το Fortnite Update 11.40 και συζητήστε για το battle royale στο σχετικό forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε Fortnite. Κάντε κλικ εδώ και ανταλλάξτε IDs.

 

56 minutes ago
1 hour 29 minutes ago
Streamer σπάει το παγκόσμιο ρεκόρ τερματίζοντας το Dark Souls χωρίς να χάσει ούτε 1 μονάδα health 1 hour 29 minutes ago

Δεν πρόκειται για ακόμα ένα No Hit run.

Είναι γνωστό ότι τα communities των Dark Souls και Souls ωθούν τις επιδόσεις να ξεπεράσουν τα όρια. Το θέαμα όμως ενός παγκοσμίου ρεκόρ είναι φυσικά εντυπωσιακό. Στο νέο του run ο Souls streamer Squilakilla καταφέρνει το ακατόρθωτο, νικώντας όλα τα bosses του original Dark Sould χωρίς να χάσει ούτε μια μονάδα health.

Μπορεί να σκεφτείτε ότι έχουμε ξανά δει No Hit runs στο Dark Souls και στο παρελθόν, όμως δεν πρόκειται για ένα No Hit run, αφού σε αυτά τα runs το damage από το περιβάλλον επιτρέπεται όπως πχ damage από πτώση ή από λάβα. To συγκεκριμένο θεωρητικά είναι το τέλειο run αφού κατάφερε να διατηρήσει το 100% του health του μέχρι και το τέλος.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το run παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=424nURd8lzw

Ο Ιανουάριος είναι πολύ ενδιαφέρον μήνας όσον αφορά τα speedruns αφού είδαμε κορυφαίες επιδόσεις όπως τον Χιλιανό streamer Parallax να καταφέρνει παγκόσμιο ρεκόρ στο Mortal Kombat 3 στα 4:34 χρησιμοποιώντας τον Kabal. Είδαμε επίσης δύο speedruners με τα μάτια δεμένα να τερματίζουν το Mike Tyson’s Punch-Out!! με κλειστά μάτιαMike Tyson’s Punch-Out!! με κλειστά μάτια και ενώ χρησιμοποιούσαν το ίδιο controller, όπως επίσης το ποσό ύψους 3,1 εκατομμύρια ευρώ να συγκεντρώνονται στο Awesome Games Done Quick 2020 για την υποστήριξη του ιδρύματος Prevent Cancer Foundation.

Διαβάστε για περισσότερα εντυπωσιακά runs στο Dark Souls και συζητήστε για το θέμα στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Dark Souls III' στο φόρουμ. 1 hour 37 minutes ago

Είναι γνωστό ότι τα communities των Dark Souls και Souls ωθούν τις επιδόσεις να ξεπεράσουν τα όρια. Το θέαμα όμως ενός παγκοσμίου ρεκόρ είναι φυσικά εντυπωσιακό. Στο νέο του run ο Souls streamer Squilakilla καταφέρνει το ακατόρθωτο, νικώντας όλα τα bosses του original Dark Sould χωρίς να χάσει ούτε μια μονάδα health.
Μπορεί να σκεφτείτε ότι έχουμε ξανά δει No Hit runs στο Dark Souls και στο παρελθόν, όμως δεν πρόκειται για ένα No Hit run, αφού σε αυτά τα runs το damage από το περιβάλλον επιτρέπεται όπως πχ damage από πτώση ή από λάβα. To συγκεκριμένο θεωρητικά είναι το τέλειο run αφού κατάφερε να διατηρήσει το 100% του health του μέχρι και το τέλος.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το run παρακάτω:
www.youtube.com/watch?v=424nURd8lzw
Ο Ιανουάριος είναι πολύ ενδιαφέρον μήνας όσον αφορά τα speedruns αφού είδαμε κορυφαίες επιδόσεις όπως τον Χιλιανό streamer Parallax να καταφέρνει παγκόσμιο ρεκόρ στο Mortal Kombat 3 στα 4:34 χρησιμοποιώντας τον Kabal. Είδαμε επίσης δύο speedruners με τα μάτια δεμένα να τερματίζουν το … νικώντας τον Mike Tyson με κλειστά μάτια και ενώ χρησιμοποιούσαν το ίδιο controller, όπως επίσης το ποσό ύψους 3,1 εκατομμύρια ευρώ να συγκεντρώνονται στο Awesome Games Done Quick 2020 για την υποστήριξη του ιδρύματος Prevent Cancer Foundation.

Διαβάστε περισσότερα...

2 hours 6 minutes ago
UK Charts Top 10: 11-18/1/20 2 hours 6 minutes ago

To Dragon Ball Z: Kakarot στην πρώτη θέση.

Η Bandai Namco προσφάτως κυκλοφόρησε το Dragon Ball Z: Kakarot που ακολουθεί την ιστορία του δημοφιλούς anime και από ότι φαίνεται ο Goku έχει ακόμα αρκετούς fans στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πρωτοστατεί στην λίστα των retail πωλήσεων για όλα τα formats ξεπερνώντας την κυρίαρχη για καιρό τριάδα των Call of Duty: Modern Warfare, FIFA 20 και Star Wars Jedi: Fallen Order. Δεν εκθρονιστήκαν σαφώς αφού βρίσκονται και τα τρία στην πρώτη πεντάδα, όμως βλέπουμε το Grand Theft Auto V να τρυπώνει φτάνοντας στην τέταρτη θέση της κατάταξης. Το hype για τα Tekken 7 και Project Cars 2 δε φαίνεται να κράτησε αφού δεν κατάφεραν να μπουν στη λίστα. Για την ακρίβεια το υπόλοιπο μισό της δεκάδας αποτελείται από τίτλους της Nintendo βλέποντας επίσης 2 τίτλους του 3DS.

Αναλυτικά το Top 10:

  1. Dragon Ball Z: Kakarot
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. FIFA 20
  4. Grand Theft Auto V
  5. Star Wars Jedi: Fallen Order
  6. WarioWare Gold
  7. Luigi's Mansion 3
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Yo-Kai Watch
  10. Super Smash Bros. Ultimate

Διαβάστε για τις πωλήσεις προηγούμενων εβδομάδων και συζητήστε για τις πρόσφατες πωλήσεις στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Πωλήσεις σε games και κονσόλες' στο φόρουμ. 2 hours 38 minutes ago

Η Bandai Namco προσφάτως κυκλοφόρησε το Dragon Ball Z: Kakarot που ακολουθεί την ιστορία του δημοφιλούς anime και από ότι φαίνεται ο Goku έχει ακόμα αρκετούς fans στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πρωτοστατεί στην λίστα των retail πωλήσεων για όλα τα formats ξεπερνώντας την κυρίαρχη για καιρό τριάδα των Call of Duty: Modern Warfare, FIFA 20 και Star Wars Jedi: Fallen Order. Δεν εκθρονιστήκαν σαφώς αφού βρίσκονται και τα τρία στην πρώτη πεντάδα, όμως βλέπουμε το Grand Theft Auto V να τρυπώνει φτάνοντας στην τέταρτη θέση της κατάταξης. Το hype για τα Tekken 7 και Project Cars 2 δε φαίνεται να κράτησε αφού δεν κατάφεραν να μπουν στη λίστα. Για την ακρίβεια το υπόλοιπο μισό της δεκάδας αποτελείται από τίτλους της Nintendo βλέποντας επίσης 2 τίτλους του 3DS.

Αναλυτικά το Top 10:

Dragon Ball Z: Kakarot
Call of Duty: Modern Warfare
FIFA 20
Grand Theft Auto V
Star Wars Jedi: Fallen Order
WarioWare Gold
Luigi's Mansion 3
Mario Kart 8 Deluxe
Yo-Kai Watch
Super Smash Bros. Ultimate

Διαβάστε περισσότερα...

3 hours 15 minutes ago
Halo: Combat Evolved Anniversary beta 3 hours 15 minutes ago

H beta περίοδος ξεκινάει σύντομα.

Η πρώτη beta δοκιμαστική περίοδος για το Halo: Combat Evolved Anniversary θα είναι σύντομα διαθέσιμη για PC.

H 343 Industries ανακοίνωσε μέσω blog post ότι η πρώτη δημόσια δοκιμαστική περίοδος του Halo θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο. Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ και ενδέχεται να επιλεχθείτε για να συμμετέχετε στην beta test περίοδο.

Το Halo: Combat Evolved Anniversary είναι ο δεύτερος τίτλος της σειράς Halo: The Master Chief Collection, ακολουθώντας το Halo: Reach που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2019. Η Microsoft θέλει να δοκιμάσει διάφορα στοιχεία του Halo: Combat Evolved, συμπεριλαμβανομένου του campaign, αλλά και του multiplayer mode μαζί με το σύστημα προόδου.

Δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας για το Halo: Combat Evolved Anniversary, όμως το 2020 αναμένεται μεγάλη χρονιά για την 343 Industries και το Halo αφού παράλληλα εργάζεται πάνω στην κυκλοφορία του Halo: Infinite για Xbox One, Xbox Series X και PC ώστε να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Διαβάστε περισσότερα για το Halo: The Master Chief Collection και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Halo: The Master Chief Collection' στο φόρουμ. 3 hours 21 minutes ago

Η πρώτη beta δοκιμαστική περίοδος για το Halo: Combat Evolved Anniversary θα είναι σύντομα διαθέσιμη για PC.

H 343 Industries ανακοίνωσε μέσω blog post ότι η πρώτη δημόσια δοκιμαστική περίοδος του Halo θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο. Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ και ενδέχεται να επιλεχθείτε για να συμμετέχετε στην beta test περίοδο.
Το Halo: Combat Evolved Anniversary είναι ο δεύτερος τίτλος της σειράς Halo: The Master Chief Collection, ακολουθώντας το Halo: Reach που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2019. Η Microsoft θέλει να δοκιμάσει διάφορα στοιχεία του Halo: Combat Evolved, συμπεριλαμβανομένου του campaign, αλλά και του multiplayer mode μαζί με το σύστημα προόδου.
Δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας για το Hallo: Combat Evolved Anniversary, όμως το 2020 αναμένεται μεγάλη χρονιά για την 343 Industries και το Halo αφού παράλληλα εργάζεται πάνω στην κυκλοφορία του Halo: Infinite για Xbox One, Xbox Series X και PC ώστε να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Διαβάστε περισσότερα...

11 hours 27 minutes ago
Press Start: Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν; 11 hours 28 minutes ago

Το καλό πράγμα αργεί πάντα.

Θέλετε τα games να κυκλοφορούν στην ώρα τους με bugs ή να καθυστερούν;

Με τη βιομηχανία του gaming να αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, ξεπερνώντας σε εισπράξεις το Hollywood και τη βιομηχανία της μουσικής σε συνδυασμό την δεκαετία που μας πέρασε, είναι λογικό να βλέπουμε τις απαιτήσεις του κοινού να αυξάνονται. Έχουν ανέβει τα στάνταρ όσον αφορά ποιότητα αλλά και την καινοτομία που περιμένει ο μέσος gamer να δει ώστε να επενδύσει τον χρόνο και τα χρήματα του. Βλέπουμε όλες αυτές τις φήμες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των επερχόμενων PS5 και Xbox Series X, αναμένοντας την άφιξη της νέας γενιάς από κονσόλες και δυνατότητες. Από την άλλη το mobile gaming να έχει εξίσου ακμάζουσα πορεία, ενώ τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας να εξελίσσονται αφήνοντας την απορία για την μορφή που θα πάρει η βιομηχανία στο μέλλον. Για του λόγου το αληθές, οι εταιρείες ανάπτυξης δεν σταματάν να μας εκπλήσσουν συνεχώς και κατά κύριο λόγο ευχάριστα. Φυσικά και θα υπάρχουν οι απογοητεύσεις αλλά είναι κάτι λογικό λαμβάνοντας υπ όψιν τον αριθμό των video games που κυκλοφορούν κάθε χρόνο. Tο ζήτημα είναι ότι η ποικιλία εμπλουτίζεται, οι πρωτοποριακές ιδέες υλοποιούνται και η πολυδιάστατη ψυχαγωγία που λέγεται gaming προσελκύει μέρα με τη μέρα περισσότερο κόσμο.

Μπορεί να ανεβαίνουν οι απαιτήσεις του κοινού, όμως οι ανάγκες της αγοράς για συνεχή και γρήγορη παραγωγή πιέζει πολύ τον χρόνο που έχουν στη διάθεση τους οι εταιρείες ανάπτυξης για να ολοκληρώσουν και να κυκλοφορήσουν τα projects τους, αν και η προσέγγιση κάθε εταιρείας συνήθως διαφέρει. Βλέπουμε τίτλους που κυκλοφορούν στην ώρα τους, έχοντας τόσα λάθη και δυσλειτουργίες που φαντάζει ανούσιο να επενδύσει κανείς τον χρόνο του για να χαλάσει την υγεία του χωρίς να περάσει καλά παίζοντας και τίτλους που αναπτύσσονται αργά αλλά σταθερά και με μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια, αγανακτώντας όμως πολλές φορές το κοινό με την καθυστέρηση και τις αναβολές. Ο απρόβλεπτος παράγοντας είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην δημιουργία κάποιου project, όπως επίσης οι ιδέες που γεννάει η διαδικασία της δημιουργίας. Για παράδειγμα μπορεί κάποιος να έχει μια εξαιρετική ιδέα στα μέσα της ανάπτυξης που θα ανεβάσει την ποιότητα του τελικού προϊόντος αλλά θα προσθέσει χρόνο στην παραγωγή του. Μπορεί να προκύψει κάποιο πρόβλημα που δεν είχε υπολογιστεί το οποίο επίσης θα προσθέσει χρόνο στην παραγωγή. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι εταιρείες καλούνται να αποφασίσουν το αν θα αναβάλουν την ημερομηνία κυκλοφορίας, αν θα χαμηλώσουν την ποιότητα σε κάποιον τομέα ώστε να κερδίσουν χρόνο ή αν θα είναι συνεπείς ρισκάροντας την κυκλοφορία ενός ανολοκλήρωτου project και την πιθανή απογοήτευση των υποστηρικτών. Με αφορμή την ανακοίνωση της καθυστέρησης του επερχόμενου Cyberpunk 2077 θέλω να μάθω την σκέψη σας πάνω στο θέμα. Προτιμάτε οι εταιρείες ανάπτυξης να είναι απόλυτες στις ημερομηνίες κυκλοφορίας που ανακοινώνουν στο κοινό, ανεξάρτητα από τις συνθήκες και ρισκάροντας να υπάρχουν δυσλειτουργίες και ελλείψεις ή προτιμάτε την αναβολή της κυκλοφορίας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα παρά τα μεγάλα χρονικά διαστήματα αναμονής; Για εμένα είναι προτιμότερο να αναβληθεί η κυκλοφορία και να απολαύσω ένα προσεγμένο project όταν και αν θα είναι έτοιμο παρά να απογοητευτώ από το αποτέλεσμα. Το καλό πράγμα αργεί πάντα που λέει και ο σοφός λαός.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας

Press Start: Είστε υπέρ των speedruns σε συγκεκριμένα games?

2019 review: Τα Top 5 της χρονιάς

Best of 17: Τα χειρότερα games του 2019

Το πιο πρόσφατο user Blog

One Ring to Rule them all από τον Παναγιώτη Τσιάτσο

Το πιο πρόσφατο user review

Green Hell

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Notification