Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Ελλάδα: Γενική Συζήτηση/Επικαιρότητα

07 Sep 2017 12:29 #205063 by κωστας
Shikabane_Hime7 λογικό μου φαίνεται αφού δεν υπάρχουν δουλείες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Sep 2017 11:45 #205368 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Μέχρι το τέλος του μήνα οι ηλεκτρονικές κάρτες και τα εισιτήρια

Οι αστικές συγκοινωνίες πιο κοντά στην ψηφιακή εποχή.

Μέχρι το τέλος του μήνα θα αρχίσει η διάθεση των προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών του ΟΑΣΑ, φέρνοντας πιο κοντά τις αστικές συγκοινωνίες στην ψηφιακή εποχή.

Οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες θα αντικαταστήσουν τις σημερινές κάρτες απεριορίστων διαδρομών και η έκδοσή τους καθίσταται δυνατή αφού δόθηκε το «πράσινο φως» από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Εντός του Οκτωβρίου θα ενεργοποιηθούν και οι πρώτες πύλες εισόδου στους σταθμούς του Μετρό και Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου.

Οι κάτοχοι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή της κάρτας θα περνούν ανέπαφα το εισιτήριό τους από τα νέα μηχανήματα που έχουν τοποθετηθεί από την περασμένη Ανοιξη σε όλους τους σταθμούς του δικτύου, τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ.

Περίοδος προσαρμογής


Η διαδικασία θα ξεκινήσει σταδιακά αλλά για κάποιο διάστημα θα παραμένουν ορισμένες πύλες εισόδου ανοικτές- δεν θα ανοίγουν δηλαδή ταυτόχρονα με το σκανάρισμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου- ώστε να περνούν όσοι έχουν χάρτινα εισιτήρια.

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, όλες οι πύλες θα κλείσουν όταν ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά αυτό προϋποθέτει την πλήρη εξοικείωση του κοινού με το νέο σύστημα.

Για την εξοικείωση με τα νέα δεδομένα, ο ΟΑΣΑ προχωρά και σε εκπτωτικά προϊόντα, όπως η προσφορά δωρεάν εισιτηρίου με την αγορά δεκάδας μεμονωμένων ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

Επίσης, προγραμματίζεται η έκδοση πακέτου προσφοράς 30 εισιτηρίων.

Πηγή: tovima.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Sep 2017 14:54 #205474 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Πίσσα οι παραλίες μέχρι τη Γλυφάδα
Σαλαμίνα αλλά και οι ακτές της Αττικής από την Πειραϊκή μέχρι τη Γλυφάδα. Πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται από το Λιμενικό αναφέρουν ότι το μαζούτ έχει ήδη φθάσει και στη Βούλα.

Οι εικόνες από τις κατάμαυρες ακτές της Σαλαμίνας και της Αττικής σοκάρουν, θλίβουν και οργίζουν, την ίδια ώρα που περιβαλλοντικές οργανώσεις, όπως η WWF Hellas κάνουν λόγο για περιβαλλοντικό έγκλημα.

Εν τω μεταξύ η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό Παναγιώτη Κουρουμπλή για ολιγωρία και ανικανότητα, ενώ όπως προκύπτει από τις δηλώσεις των δημάρχων που επλήγησαν από το... τσουνάμι πίσσας, προκύπτει και πρόβλημα συντονισμού αφού όπως λένε όλοι δεν είχαν καμία κρατική ενημέρωση για την κατάσταση, μάθαιναν ότι η πετρελαιοκηλίδα έφθασε σε παραλίες του δήμου τους σχεδόν κατά τύχη και ότι η μόνη τους πηγή πληροφοριών ήταν τα ΜΜΕ.


Η τραγωδία του Σαρωνικού

Το «Αγία Ζώνη ΙΙ» βυθίστηκε την Κυριακή τα ξημερώματα στο Σαρωνικό λίγο μετά τον απόπλου του από τα διυλιστήρια Ασπρούπργου. Ηταν έμφορτο, με 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.

Και μπορεί στο άκουσμα της είδησης οι περισσότεροι να προβληματίστηκαν, όχι, όμως, όπως φάνηκε και οι αρμόδιες αρχές.

Ούτε καν την επόμενη ημέρα, το πρωί της Δευτέρας, όταν οι κάτοικοι της Σαλαμίνας, ξύπνησαν από την οσμή του πετρελαίου: Οι παραλίες από την Κυνοσούρα έως τα Σελήνια είχαν γίνει μαύρες, ωστόσο αρμόδιοι φορείς διαβεβαίωναν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής δήλωνε πως «η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και δεν υπάρχει κίνδυνος για άλλη διαρροή. Η πρώτη μας προσπάθεια ήταν να στεγανοποιηθεί το πλοίο που βυθίστηκε. Η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και ίσως σήμερα το απόγευμα να αρχίσει η απάντληση του πετρελαίου».

Ωστόσο, την επόμενη ημέρα, το πετρέλαιο από το πλοίο που... είχε στεγανοποιηθεί έφθασε στον Πειραιά και χθες προχώρησε σε Παλαίο Φάληρο, Καλαμάκι, Ελληνικό, Αγιο Κοσμά, Γλυφάδα και δυτυχώς όπως όλα δείχνουν προχωρά προς Βούλα με πολλούς να διατυπώνουν φόβους ότι θα μπορούσε να φθάσει μέχρι τη Βουλιαγμένη.

Χθες το υπουργείο Ναυτιλίας εκτίμησε ότι θα χρειαστεί περί τον ένα μήνα για να καθαρίσει η θάλασσα, κάτι που αμφισβητείται από γνωρίζοντες που ισχυρίζονται ότι θα χρειαστούν ακόμη και πέντε μήνες και κανείς δεν γνωρίζει αν τα νερά θα επανέλθουν στην προηγούμενη κατάσταση.


Ειδικό πλοίο έστειλε η Ευρωπαϊκή Ένωση

Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι για πρώτη φορά η ΕΕ έστειλε ειδικό σκάφος για να βοηθήσει στην επιχείρηση καθαρισμού. Πρόκειται για το ΑΚΤΑΙΑ Oil Spill Response Vessel που εστάλη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ασφαλείας και Περιβάλλοντος (EMSA) στη Σαλαμίνα. Είναι ένα σκάφος που κάνει κάθε τρεις μήνες άσκηση στην Ελλάδα, είναι πλήρως εξοπλισμένο με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα, άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό και ραντάρ που εντοπίζει την κηλίδα σε 20 χλμ. Η ΕΕ κινητοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος του υπουργείου Ναυτιλίας.

Ανακοίνωση-«κόλαφος» για το Αγία Ζώνη ΙΙ

Για τεράστια και αναπάντητα ερωτήματα, γίνεται λόγος στην ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ ενώ καταλογίζονται σημαντικές ευθύνες στην κυβέρνηση και στο υπουργείο. Η ΠΕΝΕΝ αναφέρει πως το πλοίο ήταν 45 ετών και με πολλά μπαλώματα και τονίζει ότι απουσίαζαν τα εννιά από τα 11 μέλη του πληρώματος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης:

«Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ "ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ" της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.

Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..

Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.

Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!

Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!

Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!

Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.

Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ' επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.

Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεαττύδα κ.λπ.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!

Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.

Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».





Πηγή: iefimerida.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Sep 2017 19:45 #205490 by Μάνος Γρυπάρης
Απαράδεκτο αυτό που έγινε.
Είναι βλαβερό για την υγεία και εμείς οι άτυχοι που μένουμε Νότια Προάστια θα έχουμε θέμα με δύσπνοιες, αλλεργίες κτλ.
Μέχρι την Βάρη έχει φτάσει και συνεχίζει κι άλλο.

2.200 τόνοι μαζούτ και 370 τόνοι πετρελαίου. Δεν μπορώ να φανταστώ για πόσα χρόνια θα υπάρχει αυτή η καταστροφή.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Sep 2017 10:59 #205511 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ο αντίκτυπος αυτής της καταστροφής θα κρατήσει σίγουρα χρόνια. Καταστροφή όχι μόνο για εμάς αλλά και για το οικοσύστημα. Τέρμα τα μπάνια, τα ψαρέματα. Πραγματικά ντροπή και πρέπει να πέσουν κεφάλια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Sep 2017 20:41 #205566 by Aνέστης Αδαμίδης
Εμένα μου άρεσαν οι τύποι που πήγαν για μπάνιο επειδή τα νερά είναι "καθαρά" και όταν έβγαιναν είχαν μαύρα πόδια από την πίσσα! Οι βλάκες... Και έλεγαν ότι είναι μια χαρά το νερό... Όταν θα αρχίσουν να βγαίνουν τα επιπρόσθετα χέρια, τότε να τους δω.
The following user(s) said Thank You: Παναγιώτης Πολυδεύκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Sep 2017 16:40 #205607 by Μάνος Γρυπάρης
Ξεχάστε το μπάνιο στην Αθήνα.
Ξεχάστε και τα ψάρια επίσης.

Οι παραλίες σε Σαλαμίνα, Φάληρο, Αλιμο, Ελληνικό, Γλυφάδα απαγορευτικές για τους ανθρώπους, ενώ έντονοι οι φόβοι για τις τοξικές ουσίες που μπορεί να περάσουν μέσα από την τροφική αλυσίδα στον άνθρωπο.

Θαλάσσιοι οργανισμοί και θαλασσοπούλια «καίγονται» και πεθαίνουν από ασφυξία από το μαζούτ, ενώ η χημική σύσταση των νερών καθιστά απαγορευτική τη θάλασσα για τον άνθρωπο.

Αυτό αναφέρει ο Δημήτρης Ιμπραήμ, υπεύθυνος εκστρατειών της Greenpeace μιλώντας για τη σοβαρή ρύπανση που προκάλεσε στις ακτές της Αττικής η βύθιση του μικρού δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ».

«Εξαιτίας του γεγονότος ότι η ρύπανση έχει μετατοπιστεί σε παραλίες της Αττικής, υπάρχει ο κίνδυνος να ξεχαστεί η Σαλαμίνα, όπου το πρόβλημα παρατηρείται σε 1,5χλμ ακτογραμμής» επισημαίνει ο κ. Ιμπραήμ. Αναμφισβήτητα η μόλυνση επιφέρει ένα πλήγμα στον τουρισμό αυτή την περίοδο […] από τη στιγμή που ολοκληρωθούν οι καθαρισμοί και γίνει μία συστηματική παρατήρηση των βιολογικών και χημικών δεικτών των υδάτων και των ακτών, του χρόνου έχουμε τη δυνατότητα να μην αντιμετωπίζουμε άμεσο πρόβλημα».

Για τον κ. Ιμπραήμ μείζον ζήτημα αποτελεί η διαφάνεια, η παρακολούθηση, η πληροφόρηση και η συστηματική συνέχιση των ερευνών μετά την πλήρη απορρύπανση του οικοσυστήματος, αλλά και η απόδοση των ευθυνών για την οικολογική καταστροφή στη λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει».

Καταλήγοντας, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις επικείμενες εξορύξεις πετρελαίου στο Ιόνιο, λέγοντας «το θέμα δεν είναι αν θα υπάρξει νέο δυστύχημα αλλά πότε».

«Η πλήρης αποκατάσταση του οικοσυστήματος από την πετρελαιορύπανση απαιτεί πολλά χρόνια»
Ο Γιώργος Παξιμάδης, υπεύθυνος θαλάσσιων ερευνών του WWF τονίζει πως «οι τοξικές επιπτώσεις τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το οικοσύστημα είναι άμεσες, αλλά και χρόνιες. Παρατηρείται θάνατος από ασφυξία θαλάσσιων οργανισμών της χλωρίδας και της πανίδας, παρεμπόδιση της ανάπτυξης και της αναπαραγωγής τους, αλλαγή φυσιολογίας και συμπεριφοράς».

Και συνεχίζει: «Μέσω της βιοσυσσώρευσης τοξικές ουσίες περνάνε μέσω της διατροφικής αλυσίδας και στον άνθρωπο. Επιπλέον, παρατηρείται εποίκιση του οικοσυστήματος από είδη ξενιστές, ενώ προκαλείται μία σοβαρή ανισορροπία».

Όσον αφορά τον άνθρωπο, η ρύπανση επηρεάζει οποιαδήποτε παράκτια δραστηριότητα, σύμφωνα με τον κ. Παξιμάδη.

Το πετρέλαιο γίνεται ένα με το νερό και αναδύεται ξανά
Παράλληλα, ο o Επίκουρος Καθηγητής Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Στέφανος Νταϊλιάνης τονίζει ότι «Από την στιγμή που η πετρελαιοκηλίδα θα φτάσει σε μια ακτή, το πιο πιθανό είναι να υποστούν τα βαριά σφαιρίδια του πετρελαίου μια καταβύθιση. Αυτό σημαίνει ότι μεγάλες ποσότητες θα υπάρχουν μέσα στα ιζήματα των παράκτιων περιοχών και ανάλογα με τα καιρικά φαινόμενα, μπορεί εποχιακά να επιστρέφουν στο υδάτινο περιβάλλον, εκεί δηλαδή που κάνουν μπάνιο οι λουόμενοι. Άρα για χρονικό διάστημα μερικών ετών αυτές οι περιοχές που έχουν υποστεί αυτού του είδους την ρύπανση θα είναι ακατάλληλες για κολύμβηση».

«Με τον καιρό, πετρέλαιο και νερό θα γίνουν ένα. Επίσης θα υποστούν μια βιοχημική αποικοδόμηση με αποτέλεσμα να έχουμε μια συνεχόμενη διεργασία σε αυτές τις περιοχές. Ακόμη και να φαίνεται καθαρή μια περιοχή δεν μας εγγυάται κανείς ότι δεν θα εμφανιστούν με το πέρας του χρόνου, ακόμη και ετών, τέτοια κλάσματα πετρελαίου».

ΚΕΕΛΠΝΟ: Μην κολυμπάτε και μην κάνετε βόλτα στις μολυσμένες παραλίες
Εντωμεταξύ, την αποφυγή της κολύμβησης και την έκθεση σε περιοχές με ρύπανση προτείνει το ΚΕΕΛΠΝΟ. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, κλιμάκιο του ΚΕΕΛΠΝΟ πραγματοποίησε αυτοψία στις παράκτιες περιοχές της Πειραϊκής, του Παλαιού Φαλήρου, της Γλυφάδας και της Βούλας, για να αξιολογήσει το πρόβλημα της ρύπανσης που έχει προκληθεί και να διερευνήσει τις πιθανές επιπτώσεις στη Δημόσια Υγεία. Συνιστάται από το κλιμάκιο σε πρώτο χρόνο η αποφυγή της κολύμβησης και η έκθεση σε περιοχές με ρύπανση.

Ειδική οδηγία για έγκυες και ευπαθείς ομάδες
Ο πρόεδρος της ελληνικής εταιρίας τοξικολόγιας και μέλος του Ανώτατου Συμβουλίου Ειδικών Επιστημόνων διαχείρισης χημικών και διατροφικών κρίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Δημήτρης Κουρέτας, έδωσε "απαγορευτικό" στις εγκυμονούσες γυναίκες αλλά και στις ευπαθείς ομάδες να μην πλησιάζουν καν στις μολυσμένες παραλίες.

Η εξάτμιση των ρύπων ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους, επεσήμανε. «Αν η ρύπανση δημιουργήσει πρόβλημα στα βράχια, χρειάζεται πλύσιμο με ειδικό σαπούνι. Αυτό ο κόσμος δεν το γνωρίζει. Μπορεί να περπατήσει δίπλα, να καθίσει και να εκτεθεί».

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Παναγιώτης Πολυδεύκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Sep 2017 19:18 #205755 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Δια βίου αφαίρεση διπλώματος σε μεθυσμένους οδηγούς


Δια βίου θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης σε μεθυσμένους οδηγούς, που έχουν συλληφθεί για τον ίδιο λόγο και στο παρελθόν, σύμφωνα με προωθούμενες ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Ο υπουργός Σταύρος Κοντονής συναντήθηκε το πρωί με μητέρες θυμάτων θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και τους παρουσίασε τις υπό διαβούλευση νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης σχετικά με την αυστηροποίηση του πλέγματος διοικητικών κυρώσεων για τις περιπτώσεις πρόκλησης θανατηφόρου ατυχήματος από οδηγό υπό την επήρεια οινοπνεύματος.

Αυτές θα είναι:

-αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για μακρό χρονικό διάστημα.

-Σε περίπτωση οποιασδήποτε μελλοντικής παράβασης ΚΟΚ από τον ίδιο οδηγό υπό την επήρεια αλκοόλ, προβλέπεται η δια βίου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού οχήματος.

Ο κ. Κοντονής επισήμανε ότι ήδη προωθείται νομοθετική ρύθμιση για την αύξηση των ποινών στις περιπτώσεις εγκατάλειψης θυμάτων από ασυνείδητους οδηγούς, ενώ βρίσκεται σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία για την επανεξέταση των διοικητικών προστίμων που προβλέπονται στον ΚΟΚ.

ΠΗΓΗ: insider.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Sep 2017 14:26 #205777 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Έξι γιατροί Δημοσίων Νοσοκομείων έχουν προσβληθεί από ιλαρά

Το τελευταίο τετράμηνο δηλώθηκαν περίπου 160 περιστατικά της ασθένειας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, οι συγκεκριμένοι γιατροί είναι νέοι σε ηλικία - γεννηθέντες μετά το 1970 - που σημαίνει ότι ή ήταν ανεμβολίαστοι ή είχαν κάνει κατά την παιδική ηλικία μόνο μια δόση του εμβολίου που κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή (το πρώτο εμβόλιο για την ιλαρά ήταν μονοδύναμο και τα παιδιά δεν έκαναν δύο δόσεις όπως σήμερα).


Οι υγειονομικές αρχές έχουν σημάνει συναγερμό καθώς το τελευταίο τετράμηνο δηλώθηκαν περίπου 160 περιστατικά ιλαράς - εκ των οποίων τα 60 τις τελευταίες 17 μέρες. Σημειώνεται ότι τα προηγούμενα τρία χρόνια είχαν δηλωθεί στην Ελλάδα, συνολικά, μόλις δύο περιστατικά. Οι αρμόδιοι κάνουν λόγο για επιδημική έξαρση και καλούν όλους όσοι είναι ανεμβολίαστοι να θωρακιστούν έναντι του ιού και να μην υποτιμούν αυτή την ιδιαιτέρως μεταδοτική νόσο. Μάλιστα, αναφέρουν ότι η κατάσταση αναμένεται να δυσκολέψει και τα κρούσματα να πολλαπλασιαστούν με την πρώτη αλλαγή του καιρού.

Ήδη κινητές μονάδες του ΚΕΕΛΠΝΟ επισκέφθηκαν τους καταυλισμούς της Αττικής για τον εμβολιασμό των παιδιών. Το σχέδιο αναμένεται να επεκταθεί στους καταυλισμούς της υπόλοιπης χώρας.

Πηγή: tovima.gr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Sep 2017 22:36 #206019 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Πρόστιμο 6,3 εκατομμυρίων ευρώ από την ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ


Η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) επέβαλε σήμερα διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 6,3 εκατομμυρίων ευρώ στον ΟΤΕ (νυν όμιλος εταιρειών «COSMOTE A.E.»).

Το πρόστιμο ήρθε μετά από καταγγελίες που έκαναν οι εταιρείες HOL (πλέον εξαγορασμένη από την Vodafone) και Wind, καθώς και αναφορές των τεχνικών των εταιρειών Forthnet και Cyta. Η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ΟΤΕ "προέβη σε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της μέσω της πρακτικής της διακριτικής μεταχείρισης στην αγορά της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, σε βάρος των παραπάνω εταιρειών και υπέρ του λιανικού της άκρου, για χρονικό διάστημα 3 ετών (2012-2014)".

Το πρόστιμο 6,3 εκατομμυρίων ευρώ προκύπτει από τις εξής παραβάσεις:
- 2,8 εκατομμύρια ευρώ για παράβαση των κανονιστικών υποχρεώσεών της περί μη διακριτικής μεταχείρισης.
- 3,5 εκατ. ευρώ για παράβαση της νομοθεσίας περί ελεύθερου ανταγωνισμού.

Για το συνολικό ποσό η ΕΕΤΤ συνεκτίμησε τη χρονική διάρκεια της παράβασης, τη φύση και τη σοβαρότητά της, το όφελος που αποκόμισε ο ΟΤΕ, την οικονομική βλάβη που προκλήθηκε στους ανταγωνιστές της, την αρχή της αναλογικότητας, την ανάγκη αποτροπής παρόμοιων πρακτικών στο μέλλον και τις γενικότερες επιπτώσεις της διακριτικής μεταχείρισης στην αγορά και τους καταναλωτές.

Η απάντηση του ΟΤΕ
"Σε συνέχεια ανακοίνωσης της ΕΕΤΤ σχετικά με την επιβολή προστίμου στον ΟΤΕ, η εταιρεία απάντησε με δελτίο τύπου:
• Η απόφαση της ΕΕΤΤ είναι αβάσιμη και ο ΟΤΕ επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός του.
• H EETT τιμωρεί τον ΟΤΕ χωρίς να έχει αποδειχθεί παράβαση. Οι ενεργοποιήσεις ή μεταφορές χονδρικής από τον ΟΤΕ ήταν μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχει ορίσει η ίδια η ΕΕΤΤ (Κανονισμός Χονδρικής RUO-Regulated Unbundled Offer).
• H EETT τιμωρεί τον ΟΤΕ χωρίς να έχει αποδειχθεί ζημία. Οι αιτιάσεις του ανταγωνισμού περί απώλειας πελατών δεν αποδείχθηκαν. Αντίθετα, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, οι ενεργοποιήσεις του ανταγωνισμού εμφάνισαν σταθερή αύξηση.
• Οι ανταγωνιστές του ΟΤΕ κατέχουν πλέον μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς από τον ΟΤΕ, άρα δεν μπορεί να γίνεται λόγος από πλευράς ΕΕΤΤ περί «προστασίας του ανταγωνισμού». Όλα αυτά τα χρόνια η ΕΕΤΤ, με τις τιμωρητικές αποφάσεις εναντίον του ΟΤΕ, τα προσκόμματα που δημιουργεί στην ανάπτυξη δικτύων και τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, αντί να προωθεί τις επενδύσεις, κρατάει την αγορά και τη χώρα πίσω και στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.

Με τις πρακτικές της, η ΕΕΤΤ περιορίζει τη δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών της χώρας σε προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, καθώς τιμωρεί τη μόνη εταιρεία που υλοποιεί τεράστιες επενδύσεις, πάνω από το 65% του συνόλου του κλάδου, για να δημιουργήσει τα δίκτυα του μέλλοντος τώρα.
Σημειώνεται ότι ο ΟΤΕ έχει επανειλημμένα στο παρελθόν καταγγείλει στην ΕΕΤΤ αθέμιτες συμπεριφορές προσέλκυσης πελατών από παρόχους, αλλά και περιπτώσεις δημιουργίας προσκομμάτων σε πελάτες που θέλουν να επιστρέψουν στον ΟΤΕ. Για την τύχη αυτών των καταγγελιών, ο ΟΤΕ δεν έχει καμία ενημέρωση από την ΕΕΤΤ.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η ΕΕΤΤ έσπευσε να εκδώσει ανακοίνωση για την επιβολή προστίμου ενώ επέδιδε το 103 σελίδων κείμενο της Απόφασης στον ΟΤΕ".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification