Ειδήσεις RPG Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Thursday, 15 Feb 2018  | in RPG | Γράφτηκε από τον Γιώργος Λόλας   | (10 σχόλια)
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
New Hot
http://mail.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/d1/89/d2/kingdomecomedeliverance-2-46-1464025124.jpg
 

Kingdom Come: Deliverance

Νέο story trailer. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 22/1/14] Το Kingdom Come: Deliverance, ένα αρκετά υποσχόμενο open-world RPG της Warhorse Studios, βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες στο Kickstarter με σκοπό να μαζέψει 300.000 αγγλικές λίρες (περίπου 364.000 ευρώ). Έχει καταφέρει ήδη να συγκεντρώσει πάνω από 72.000 αγγλικές λίρες (€87.000) και όπως όλα δείχνουν θα καταφέρει να ξεπεράσει το ζητούμενο ποσό, αφού απομένουν άλλες 29 ημέρες μέχρι να λήξει η καμπάνια. Η τσέχικη εταιρεία ανάπτυξης έχει ήδη ξοδέψει τρία εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα που απαιτούνται θα δοθούν από ιδιωτικό επενδυτή, ο οποίος περιμένει να συγκεντρωθεί πρώτα το αρχικό ποσό από το Kickstarter για να προχωρήσει σε περαιτέρω επένδυση.

Ταυτόχρονα, κυκλοφόρησε και ένα νέο τρέιλερ, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Όπως σας είχαμε ενημερώσει και σε προηγούμενο άρθρο, στο Kingdom Come: Deliverance δεν υπάρχει καθόλου μαγεία. Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα στην Ευρώπη του μεσαίωνα, ενώ όπως έχει ανακοινωθεί θα βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα. Τα πρώτα στοιχεία του σεναρίου κάνουν λόγο για έναν βασιλιά τον οποίο έχει απαγάγει ο ίδιος του ο αδερφός και ότι ο κόσμος είναι ένα βήμα πριν ξεκινήσει ο πόλεμος.

Η Warhorse προωθεί το Deliverance ως ένα First Person Medieval Sandbox RPG. Ο κόσμος του είναι open-world και θα μπορείτε να φέρετε εις πέρα τα quests με διαφορετικούς τρόπους και να τα επιλέξετε με όποια σειρά θέλετε, αφού η ιστορία του παιχνιδιού δε θα είναι γραμμική. Θα σας δίνεται η δυνατότητα να πάρετε μέρος σε τεράστιες μάχες είτε πεζοί, είτε ως έφιπποι, ενώ θα υπάρχουν και castle sieges. Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, θα μπορείτε να φτιάχνετε τα δικά σας όπλα μέσω του crafting.

Η εταιρεία ανάπτυξης κάνει λόγο επίσης για ρεαλιστικές melee μάχες. Ο στόχος τους είναι να συνδυάσουν την ελευθερία του ανοιχτού κόσμου του The Elder Scrolls: Skyrim με το setting του Mount & Blade, το storytelling του The Witcher και το σύστημα μάχης του Dark Souls. Η αλήθεια είναι ότι αν τα καταφέρουν, θα μας χαρίσουν ένα αξιόλογο RPG.

Το Kingdom Come: Deliverance θα κυκλοφορήσει για PC, Mac και Linux στο τέταρτο τετράμηνο του 2015, ενώ θα διατεθεί και για Xbox One και PS4 σε άγνωστη μέχρι στιγμής ημερομηνία.

[UPDATE 24/1/14] Δεν πέρασαν παρά δύο ημέρες και το "ρεαλιστικό" μεσαιωνικό RPG Kingdom Come: Deliverance έφτασε στο Kickstarter τον στόχο του, που ήταν το ποσό των 300.000 αγγλικών λιρών (περίπου 364.000 ευρώ). Όπως φαίνεται λοιπόν, το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί επιτυχώς.

Τα χρήματα που επιθυμούσε να συγκεντρώσει η Τσέχικη εταιρεία ανάπτυξης, Warhorse Studios, δεν προορίζονταν εξολοκλήρου στην χρηματοδότηση του project, αλλά θα αποτελέσουν έναν τρόπο για να πειστεί ένας πλούσιος ιδιώτης πως υπάρχει κοινό για τέτοιου είδους games και επομένως να επενδύσει σε αυτό.

Εάν υποστηρίξετε το Kingdom Come: Deliverance θα αποκτήσετε ένα δωρεάν αντίτυπο του παιχνιδιού μόλις αυτό φυσικά ολοκληρωθεί, ενώ θα έχετε πρόσβαση πιο νωρίς στις alpha και beta.

Η δημιουργία της Warhorse Studios αναμένεται να κυκλοφορήσει χωρισμένη σε τρία επεισόδια (acts), με το πρώτο να έρχεται τον Δεκέμβριο του 2015 και τα υπόλοιπα να ακολουθούν ανά εννέα μήνες (τουλάχιστον αυτός είναι ο αρχικός σχεδιασμός) για PC, Mac και Linux, ενώ θα διατεθεί και για Xbox One και PS4 σε άγνωστη μέχρι στιγμής ημερομηνία.

[UPDATE 2: 28/1/14] Με 23 ημέρες ακόμα να απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της καμπάνιας του, το Kingdom Come: Deliverance έχει καταφέρει να μαζέψει 506.000 αγγλικές λίρες (περίπου 614.000 ευρώ). Ταυτόχρονα, η Warhorse Studios δημοσίευσε το πρώτο μέρος των making of του παιχνιδιού, το οποίο αφορά τον κόσμο του και την διαδικασία που ακολούθησε η προγραμματιστική εταιρεία ώστε οι τοποθεσίες που θα υπάρχουν στο Deliverance να είναι όσο πιο πιστές γίνεται μορφολογικά και σχεδιαστικά με τις αντίστοιχες πραγματικές.

Μπορείτε να δείτε το εντυπωσιακό βίντεο παρακάτω:

Επιπλέον, ανακοινώθηκε ότι στα επόμενα making of βίντεο θα γίνει μεταξύ άλλων παρουσίαση του combat system, της A.I., του character customization και των μαχών ενώ βρίσκεστε επάνω σε άλογο. Επίσης, αποκαλύφθηκαν τα stretch goals, τα οποία μπορείτε να δείτε μέσα από την σελίδα του παιχνιδιού στο Kickstarter. Τα πρώτα από αυτά αφορούν την μουσική επένδυση του Kingdom Come, για την οποία θα γίνουν ηχογραφήσεις από συμφωνική ορχήστρα.

Τα επόμενα δύο stretch goals των 600 και 700 χιλιάδων αγγλικών λιρών αναφέρονται στην παρουσία θηλυκού playable χαρακτήρα και στο motion capture αντίστοιχα. Για τα τελευταία stretch goals των 800.000 και του ενός εκατομμυρίου αγγλικών λιρών δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάτι συγκεκριμένο.

[UPDATE 3: 13/2/14] Η Warhorse Studios έδωσε στη δημοσιότητα τρία νέα βίντεο από το making of του Deliverance στα οποία μπορείτε να δείτε το character customization, τα άλογα που θα έχετε την δυνατότητα να ιππεύσετε και το combat system του παιχνιδιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προγραμματιστική εταιρεία έχει μαζέψει έως τώρα 721.000 αγγλικές λίρες (880.000 ευρώ), ενώ απομένουν 7 ημέρες έως ότου ολοκληρωθεί η καμπάνια του Kingdom Come στο Kickstarter.

Δείτε τα τρία νέα βίντεο παρακάτω:

Επίσης, αποκαλύφθηκαν τα δύο από τα τρία τελευταία stretch goals με το πρώτο να αφορά τόσο μια in-game ακαδημία μάχης, όσο και κάποια βίντεο εκμάθησης των μυστικών του combat system. Αν η εταιρεία καταφέρει να ξεπεράσει το ποσό των 900.000 αγγλικών λιρών, τότε θα προσθέσει και ένα tournament mode,  όπου θα μπορείτε να επιλέξετε εξοπλισμό και αντιπάλους και στη συνέχεια να πάρετε μέρος σε μάχες με τους αυθεντικούς κανόνες που ίσχυαν την εποχή του μεσαίωνα.

[UPDATE 4: 14/2/14] Σήμερα η Warhorse Studios διέθεσε το πέμπτο dev diary το οποίο αφορά τους NPC και την A.I..

Αυτό που θέλει να πετύχει η προγραμματιστική εταιρεία, είναι να κάνει τον κόσμο του παιχνιδιού όσο πιο "ζωντανό" γίνεται, με τους NPC να μην ακολουθούν πάντα συγκεκριμένες ρουτίνες της A.I., αλλά να δρουν άλλοτε σύμφωνα με το καθημερινό τους πρόγραμμα και άλλοτε να ασχολούνται με κάτι διαφορετικό.

Οι αποφάσεις που παίρνουν οι NPC διαφέρουν ανάλογα με τις καταστάσεις που θα αντιμετωπίσουν. Για παράδειγμα, ένας χαρακτήρας πηγαίνει κάθε βράδυ στην μπυραρία της πόλης. Αν όμως αυτή είναι γεμάτη από κόσμο και δεν έχει που να κάτσει, ίσως συζητήσει για λίγο με κάποιους άλλους NPC και μετά μπορεί να ασχοληθεί με κάτι άλλο ή να πάει σπίτι του για να κοιμηθεί. Επίσης, κάθε χαρακτήρας αντιδράει στις ενέργειές σας. Αν για παράδειγμα τριγυρνάτε με ένα σπαθί στα χέρια, οι NPC που βρίσκονται κοντά σας μπορεί να το θεωρήσουν επικίνδυνο και να τρέξουν μακριά σας ή να φωνάξουν φρουρούς για να σας συλλάβουν.

Όσον αφορά τα quests, θα πρέπει να γνωρίζετε που μπορεί να βρίσκεται ένας χαρακτήρας που πρέπει να παραδώσετε μια αποστολή. Ο blacksmith (όπως αναφέρεται στο βίντεο ως παράδειγμα) δε θα βρίσκεται στο πόστο του όλη μέρα. Οπότε, αν πρέπει να του μιλήσετε το βράδυ, θα πρέπει να αποφασίσετε αν θα περιμένετε να ξημερώσει για να τον βρείτε στο χώρο της εργασίας του ή αν θα τον επισκεφτείτε σπίτι του για να τον ξυπνήσετε την νύχτα, κάτι που δε θα τον χαροποιήσει ιδιαίτερα.

Τα ζώα που υπάρχουν στον κόσμο του Deliverance έχουν επίσης διαφορετικές ρουτίνες A.I. και καθημερινό πρόγραμμα. Κάποια ζώα θα πάνε για ύπνο το βράδυ, ενώ κάποια άλλα θα βγουν για κυνήγι την νύχτα. Γενικότερα, η Warhorse Studios έχει προσθέσει σε κάθε NPC διαφορετικές ρουτίνες και ο κάθε χαρακτήρας αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο τι θα κάνει και πώς θα αντιδράσει.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, το πρώτο από τα τρία acts του Kingdom Come: Deliverance αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2015 για PC, Mac και Linux. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ακριβής ημερομηνία διάθεσης της έκδοσης για Xbox One και PS4.

[UPDATE 5: 18/8/15] Δείτε το νέο τρέιλερ του Kingdom Come: Deliverance με την δουλειά που έχουν ρίξει οι developers στο σύστημα μάχης. 

Το τεστάρουν με motion capturing...ακόμα και οι ίδιοι, προσέχοντας το ζύγισμα κάθε χτυπήματος, τις γρήγορες αντιδράσεις (σε αντίθεση με τα κλασικά RPG όπου ο παίκτης αργεί να ανταποκριθεί) κ.ο.κ. Το τρέιλερ τα λέει όλα

[UPDATE 6: 23/5/16 - Καθυστέρηση κυκλοφορίας] Σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της Warhorse Studios στο WCCTech, το Kingdom Come: Deliverance τελικά θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει. Αυτή την φορά, αναφέρεται ότι τελικά θα το δούμε μέσα στο 2017, ενώ η ακριβής ημερομηνία διάθεσης θα ανακοινωθεί είτε στην E3 2016, είτε στην Gamescom.

[UPDATE 7: 2/6/17 - Global announcement trailer και επικείμενη ανακοίνωση] Η Τσέχικη Warhorse Studios αποκάλυψε ότι θα κάνει μια πολύ σημαντική ανακοίνωση για το Kingdom Come: Deliverance στις 9 Ιουνίου, κατά την διάρκεια της E3 2017. Ταυτόχρονα, έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο τρέιλερ, στο οποίο μπορείτε να απολαύσετε τον κόσμο του παιχνιδιού.

Το σενάριο του πολυαναμενόμενου Μεσαιωνικού open-world RPG θα λαμβάνει χώρα το έτος 1403 στην Βοημία της Δημοκρατίας της Τσεχίας και θα βασίζεται σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα. Ο βασιλιάς Βεντσέσλας δολοφονείται και την θέση του παίρνει ο μεγαλύτερος σε ηλικία γιος του, ο Βεντσέσλας ο Δ’. Ο Σίγκμουντ όμως, ο θετός αδερφός του, εξοργίζεται που δεν πήρε αυτός τον θρόνο και εισβάλει στην χώρα με τον στρατό του. Μέσα στο χάος, ο στρατός καταστρέφει το σπίτι σας και σκοτώνει την οικογένειά σας. Εσείς, αναλαμβάνοντας τον Henry, τον γιο ενός blacksmith, θα προσπαθήσετε να πάρετε εκδίκηση για την οικογένειά σας.

Στον κόσμο του Kingdom Come: Deliverance θα βρείτε εκατοντάδες διαφορετικά όπλα και armors, ενώ οι πράξεις σας θα έχουν αντίκτυπο. Θα υπάρχει ολοκληρωμένο σύστημα νόμων όπου οι NPCs θα μποορούν να σας καταδώσουν για τις παρανομίες σας, οι οποίες θα επηρεάζουν επίσης και την οικονομία του παιχνιδιού μέσω ενός συστήματος φήμης και σχέσεων. Τα quests θα φτάνουν τα 80 και θα περιλαμβάνει χιλιάδες NPCS, πάνω από τρεισήμισι ώρες από cutscenes, dynamic weather και εναλλαγή ημέρας και νύχτας. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τις ανάγκες του Motion Capture, εργάστηκαν 50 ηθοποιοί.

[UPDATE 8: 26/10/17 - Τρέιλερ για το σύστημα μάχης] Η Warhorse Studios έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο τρέιλερ για το Kingdom Come: Deliverance το οποίο εμβαθύνει στο σύστημα μάχης και στην σημαντικότητα του stamina και του block.

Δείτε το παρακάτω:

[UPDATE 9: 2/2/18 - Κυκλοφόρησε το story trailer] Κυκλοφόρησε το story trailer του Kingdom Come: Deliverance.

Το μεσαιωνικής εποχής RPG που αναπτύσσεται από την Deep Silver είναι καθ οδόν και η εταιρεία φρόντισε να παρουσιάσει στους fans ένα story trailer, που αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τους χαρακτήρες που συμμετέχουν και ιδίως του Henry, του πρωταγωνιστή του παιχνιδιού.

Τον βλέπουμε στο ταξίδι του μέσα από τα εδάφη της Bohemia ενώ δίνεται έντονη έμφαση στο backstory του.

[UPDATE 10: 13/2/18 - Τρέιλερ κυκλοφορίας] Οι Warhorse Studios και Deep Silver παρουσίασαν το τρέιλερ κυκλοφορίας του Kingdom Come: Deliverance για την Βόρεια Αμερική.

Το παρακάτω launch trailer μας παρουσιάζει διάφορες πτυχές του παιχνιδιού όπως το story, το έντονο και ταυτοχρόνως δύσκολο σύστημα μάχης και τα side activities που θα συναντήσετε στο παιχνίδι, όπως τα τυχερά παιχνίδια και το λεγόμενο μπρα-ντε-φερ.

Το Kingdom Come: Deliverance θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 13 Φεβρουαρίου 2018.

[UPDATE 11: 15/2/18 - Νέο story trailer] Η Warhorse Studios έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη τρέιλερ που αφορά την ιστορία του Kingdom Come: Deliverance.

Το τρέιλερ ονομάζεται "In Nomine Patris" που σημαίνει "Εις το όνομα του Πατρός" καθώς ένας ιερέας διαβάζει ένα κείμενο κατά την διάρκειά του. Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από το story του παιχνιδιού. 

Διαβάστε την συνέντευξη του GameWorld για το Kingdom Come: Deliverance και δείτε τα gameplay videos. Συζητήστε για αυτό σε αυτό το forum topic.

Photos

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +2 the_prophet1987 (Level 22) 18/08/2015 23:17
Χαίρομαι που βλέπω οτι το concept έμεινε όπως το είδαμε αρχικά.Αν και το περίμενα πολύ καιρό ελπίζω να αξίζει τελικά η αναμονή.
#2 +1 ashbringer (Level 25) 19/08/2015 07:15
Λογικά θα αξίζει την αναμονή.Φαίνετα ι αρκετά βελτιωμένο.
#3 +1 Zaratoth (Level 28) 23/05/2016 22:57
Αναμενόμενη η καθυστέρηση καθώς έχουν δουλειά μπροστά τους. Εκτιμώ πολύ και τα video με την πρόοδο που βγάζουν, είναι απείρως ενδιαφέροντα.
#4 +1 TheRedWood (Level 17) 24/05/2016 00:27
Αν είναι να φτοιάξουν λίγο τα voice acting και γενικά τα προβλήματα που είχε η beta, τότε ας καθυστερήσει όσο θέλει.
#5 +1 Zaratoth (Level 28) 24/05/2016 11:24
Quoting TheRedWood:
Αν είναι να φτοιάξουν λίγο τα voice acting και γενικά τα προβλήματα που είχε η beta, τότε ας καθυστερήσει όσο θέλει.


Αν θυμάμαι καλά είχαν πει πως το voiceacting της beta είναι basic και θα αλλαχτεί καθώς τώρα ηχογραφούν τα κανονικά.
#6 +1 Dovahkiin (Level 22) 03/06/2017 04:04
Επιτέλους, μάθαμε και κάτι καινούριο μετά από τόσο καιρό. Για να δούμε τι θα μας αποκαλυφθεί στην καινούρια ανακοίνωση σε λίγες μέρες. Πολυαναμενόμενο ς τίτλος, τον περιμένω πώς και πώς.
#7 ashbringer (Level 25) 03/06/2017 09:46
Έχει γίνει αρκετή δουλειά και αυτό φαίνεται και απο τις τελευταίες ανακοινώσεις.Αν αμένουμε για ημερομηνία κυκλοφορίας.
#8 the_prophet1987 (Level 22) 03/06/2017 12:30
Πολύ άργησε,ελπίζω να είναι για καλό.
#9 ashbringer (Level 25) 14/02/2018 11:09
Δείχνει εξαιρετικό απο όλες τις απόψεις.
#10 ashbringer (Level 25) 16/02/2018 08:42
Οι μάχες αλλά και η κίνηση των χαρακτήρων είναι εκπληκτικά και απολύτως θετικά στοιχεία του τίτλου.